Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus nettitreffeistä ruikuttajille

Negatiivinen huomio
09.01.2017 |

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Ihannekumppanin kohdalle laitoin reilun ikähaarukat eli lähes kymmenen vuotta kumpaankin suuntaan. Kerroin etsiväni terveelliset elämäntavat omaavaa ja kommunokaatiokyvyn omaavaa miestä. Tarkistin, ettei kirjoitusvirheitä jäänyt vahingossa profiilitekstiini. Olen missimitoissa oleva alle kolmekymppinen nainen, ilman lapsia. Keskusta-asunto ja yliopistokoulutus löytyy.

Työpaikkani tarjoaa rajallisen määrän kontakteja ja harrastukseni ovat yksilölajeja naisvaltaisessa ympäristössä. Baarissa en erityisemmin viihdy. Nämä edelliset syynä sille, että seuraa kokeilin netistä hakea.

Lopputulos:

Olen saanut alle kahden vuorokauden aikana lähes 150 viestiä. Näistä taitaa n. 30% olla ns. "flirttejä" käytännössä tyhjän profiilin omaavilta käyttäjiltä.

Noin 65% viesteistä on ollut kirjoitettuja tyyliin "moi mitä sun viikonlopuun??? :) :) :)".

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

Noin 50% viesteistä on itseäni +10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Vielä suurempi osa on ihmisiltä, jotka asuvat satojen kilometrien päässä alueelta (Uusimaa), jolta ilmoitin treffiseuraa etsiväni. Muutama kirjoitti huonolla englannilla lyhyen lauseen. Osa etsii seksiseuraa.

Olen vastannut tasan kahdelle miehelle. He olivat täyttäneet profiilinsa mutta heillä ei ollut kuvaa. Katsotaan saanko kuvia vai ovatko nämäkin tyhjiä arpoja.

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Kommentit (356)

Vierailija
301/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla, kun profiili on kokonaan täytetty, tekstiäkin on aika pitkästi ja muutama kuvakin. Yksikään nainen ei ole laittanut ekaa viestiä ja yksi on vastannut lyhyesti laittamaani viestiin ja katosi sen jälkeen.

M31

Joko sinulla on huono kuva, et ole riittävän komea nettideittailuun (ei tarkoita, että et olisi livenä riittävän komea) tai sinun profiilistasi jää jotenkin epämiellyttävä vaikutelma.

En ole varsinaisesti nettideittailua koskaan tehnyt, mutta minulla on ollu Tinder-profiili muutaman kuukauden. Ensin tuli huonosti matcheja. Minulla oli ainoastaan kaksi kasvokuvaa, koska en tiennyt miten otan muuten kuvia. Toisessa kuvista näytin jopa hieman vihaiselta ja toinen oli liian läheltä. Kokeilin erilaisia tekstejä ja sain vähän paremmin matcheja sitä vaihtamalla. Sitten otin uuden kuvan, joka hieman tummensi piirteitäni ja laitoin sen ykköskuvaksi. Otin myös peilin kautta kuvan, jossa näkyy myös kroppaani. Kolmanneksi kuvaksi luonnollisessa valossa otettu hymykuva, jotka kroppakuvan kanssa antavat realistisen kuvan hiusteni ja ihoni väristä. Matcheja alkoi tulemaan jo tiuhempaan tahtiin. Oletin syynä olevan tuo hieman yliedustava ensimmäinen kuva, joka kiinnittää naisten huomion. Lopuksi vaihdoin vielä tekstiksi pidemmän ja enemmän persoonaani kuvailevan tekstin, joka nosti matchien tasoa.

Huomasin, että omasta mielestä pienetkin jutut voivat tehdä aika merkittävän eron siihen kuinka naiset kiinnostuvat profiilista. Eli jos ei yhteydenottoja tule, niin kannattaa jatkuvasti viilailla ja katsoa josko jotain kautta lähtisi onnistumaan. 

No naamalleni en voi mitään, mutta tekstin ja kuvat olen näyttänyt varatulle naisystävälleni, joka antoi niille hyväksyntänsä. Eli naisnäkökulmakin on otettu huomioon.

M31

Vierailija
302/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla, kun profiili on kokonaan täytetty, tekstiäkin on aika pitkästi ja muutama kuvakin. Yksikään nainen ei ole laittanut ekaa viestiä ja yksi on vastannut lyhyesti laittamaani viestiin ja katosi sen jälkeen.

M31

Se voi olla pieni asia. Yhden miehen kohdalla mietin pitkään, koska hän kirjoitti että hän ei laita ruokaa. Ajattelin että tarkoittaako se että hänen mielestä ruuanlaitto ja kotityöt on naisten hommia. En ollut hakemassa passattavaa sovinistia. Onneksi kävi sitten muuten ilmi, että hän ei mielestään osannut laittaa ruokaa, koska exä oli ollut niin suvereeni kokki. Hän kuitenkin osasi ja halusi laittaa omien kykyjensä mukaan, mikä olikin jo ihan eri asia ja minulle ok. Mutta näin sitä voi ymmärtää asiat eri lailla. Annapa jonkun ystävän, naisen vilkaista profiiliasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ilmaispalveluun olit nettitrefft pistänyt? Eri miehet käy eri paikoissa.

Itselläni ei ole vielä treffi ilmoistusta missään, mutta ymmärrän, jossei jokaiselle naiselle isoa tarinaa ole kirjoittanut ja sitten ei saa viestiä. Toki voi olla tekee copy paste taktiikalla nopeesti. Itse olen siis työtön 24-v ihan siedettävissä mitoissa oleva mies, asuskelen kotona ja opiskelen ja pidän hauskaa netti peleissä.

Vierailija
304/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin hyvin pitkään kaikkien miesten viesteihin (silloin tosin ei ollut s24:ssa sitä päivärajoitusta). Vastasin siis kohteliaasti, että kiitos viestistä, mutta en usko että sopisimme toisillemme, tsemppiä silti hakuun. Sain joka kerta vihaisen tai ilkeän vastauksen tuohon kohteliaaseen kieltäytysmisviestiini. Jonkunlaiset haukut tai muuta ikävää, jopa loukkaavaa. Parin kuukauden päästä en jaksanut sitä enää. Miksi olla kohtelias kun se ei selvästi kelpaa? Ja kohteliaisuuteen vastataan ilkeilyllä. Ihan kuin minun olisi pitänyt langeta miehen eteen ihan vain siksi, että hän on minulle pari riviä raapustanut. Sittemmin vastasin vain ehkä 3 %:iin saamistani viesteistä, niihin joiden takana oleva profiili oikeasti kiinnosti minua paljon.

Vierailija
305/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole tinderissä.

Ei kaikki, mutta lähes kaikki naiset, jotka haluavat oikeasti löytää seuraa ja ylipäänsä käyttävät deittipalveluita. 

Vierailija
306/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastasin hyvin pitkään kaikkien miesten viesteihin (silloin tosin ei ollut s24:ssa sitä päivärajoitusta). Vastasin siis kohteliaasti, että kiitos viestistä, mutta en usko että sopisimme toisillemme, tsemppiä silti hakuun. Sain joka kerta vihaisen tai ilkeän vastauksen tuohon kohteliaaseen kieltäytysmisviestiini. Jonkunlaiset haukut tai muuta ikävää, jopa loukkaavaa. Parin kuukauden päästä en jaksanut sitä enää. Miksi olla kohtelias kun se ei selvästi kelpaa? Ja kohteliaisuuteen vastataan ilkeilyllä. Ihan kuin minun olisi pitänyt langeta miehen eteen ihan vain siksi, että hän on minulle pari riviä raapustanut. Sittemmin vastasin vain ehkä 3 %:iin saamistani viesteistä, niihin joiden takana oleva profiili oikeasti kiinnosti minua paljon.

Joka kerta. Saanen epäillä. 

Vierailija
307/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Joko sinulla on huono kuva, et ole riittävän komea nettideittailuun (ei tarkoita, että et olisi livenä riittävän komea) tai sinun profiilistasi jää jotenkin epämiellyttävä vaikutelma.

En ole varsinaisesti nettideittailua koskaan tehnyt, mutta minulla on ollu Tinder-profiili muutaman kuukauden. Ensin tuli huonosti matcheja. Minulla oli ainoastaan kaksi kasvokuvaa, koska en tiennyt miten otan muuten kuvia. Toisessa kuvista näytin jopa hieman vihaiselta ja toinen oli liian läheltä. Kokeilin erilaisia tekstejä ja sain vähän paremmin matcheja sitä vaihtamalla. Sitten otin uuden kuvan, joka hieman tummensi piirteitäni ja laitoin sen ykköskuvaksi. Otin myös peilin kautta kuvan, jossa näkyy myös kroppaani. Kolmanneksi kuvaksi luonnollisessa valossa otettu hymykuva, jotka kroppakuvan kanssa antavat realistisen kuvan hiusteni ja ihoni väristä. Matcheja alkoi tulemaan jo tiuhempaan tahtiin. Oletin syynä olevan tuo hieman yliedustava ensimmäinen kuva, joka kiinnittää naisten huomion. Lopuksi vaihdoin vielä tekstiksi pidemmän ja enemmän persoonaani kuvailevan tekstin, joka nosti matchien tasoa.

Huomasin, että omasta mielestä pienetkin jutut voivat tehdä aika merkittävän eron siihen kuinka naiset kiinnostuvat profiilista. Eli jos ei yhteydenottoja tule, niin kannattaa jatkuvasti viilailla ja katsoa josko jotain kautta lähtisi onnistumaan. 

No naamalleni en voi mitään, mutta tekstin ja kuvat olen näyttänyt varatulle naisystävälleni, joka antoi niille hyväksyntänsä. Eli naisnäkökulmakin on otettu huomioon.

M31

Kannattaa silti kokeilla vaihdella niitä, koska yhden naisen mielipide ei kuitenkaan ole vielä paljon. Toisekseen hän tuntee sinut entuudestaan, joten hän ei osaa katsoa profiilia samoin silmin kuin naiset, joilta huomiota haluaisit. 

Vierailija
308/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missimitat. No just.

Miten kehtaat valehdella noin häpeämättömästi.

En valehtele. Samasta syystä odotan jotakin "tasoa" myös mieheltä. Ei vararengasta, perse ja reidet kondiksessa.

Kaikilla ihmisillä ei ole syömishäiriötä (yli- tai alipaino).

Ap

1. Miksi laitoit ilmaispalveluun? Siellä saalistetaan, maksullisiin valikoituu vakavissaan pitkäaikaista kumppania etsivät.

2. Jos tuo ylläoleva teksti on osa hakutekstiäsi (tai ainakin henki tuollainen) ei kannata ihmetellä miksi tarjotaan seksiseuraa tai kiinnostuneiden miesten tekstit eivät ole kieliopiltaan kunnossa, ne "älyltään kunnossaolevat" hakevat usein älyllisesti samalla tasolla olevaa seuraa.

En ole ap mutta miksei saisi hakea normaalipainoista ihmistä? Ei aloittaja tainnut mitään sali-ihmettä hakea mutta minusta aika kohtuullista olettaa että kumppani huolehtii itsestään.

Itse etsin kumppania, joka vielä eläkkeelläkin jaksaisi harrastaa ja josta tänä päivänä saisin seuraa esimerkiksi laskettelureissuille tai miksei vaikka juoksulenkille seuraksi. Sohvaperunalle varmaan toinen sohvaperuna on hyvä vaihtoehto mutta aika tylyä tylyttää ihmistä siksi, että tämä etsii terveellistä elämää viettävää kumppania.

Terveellistä elämää viettävä ja sellaista etusijassa hakeva ei välttämättä muotoile toivettaan "ei vararengasta, perse ja reidet kondiksessa". Jos noin kirjoittaa (tai ajattelee), ehkä ne potentiaaliset löytyy niistä "MOI, olethan tiukka xx ja muualtakin kondiksessa" yhteydenotoista - ja tuollaisissa kannattaa sitten hyväksyä ne kielioppivirheet kun prioriteetti on ulkoisessa. Joskus kannattaisi tutkiskella itseään kun laittaa niitä kriteerejä, mitä olen ja mitkä oikeasti ovat ne minulle tärkeimmät asiat. Jos ulkonäkö, oma ja kumppanin on se ykkönen, kannattaako edes esittää ettei ole ulkokohtainen ihminen? Ja PS ihan aktiivisen ihmisen voi löytää vaikkei ensimmäisenä kriteerinään luettele perseen lihaksikkuutta. Minä hain ja löysin kumppanin maksulliselta nettisaitilta, kävin läpi arvoiltaan ja elämäntyyliltään itseni kaltaisia, ulkonäkö oli meille molemmille positiivinen bonusyllätys kun tutustuimme.

Vierailija
309/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämän palstan naisista sopis hyvin siihen Hottikset ohjelmaan, kun teille ei mikään kelpaa eikä riitä.

Jos mies sanoo, että tykkää vaikkapa turkoosista väristä ja nainen ei itse siitä väristä pidä, niin naisten mielestä se on jo tarpeeksi hyvä syy heivata mies.

Olen itse nainen, mutta sivusta seurannut hyvinkin paljon omien miespuolisten ystävien deittailuja erittäin laihoin lopputuloksin.

Ajattelin joskus, että ei se voi pitää paikkansa, mitä miehet useasti väittävät, että naiset ovat kauhean valikoivia ja hyvin alkanut juttu voi oikeasti lopahtaa nopeasti ihan pikku asiaan. Siis nimenomaan naisten puolelta.

Mutta kun tätä touhua seurannut niin hävettää olla nainen.

Kuule jos se juttu lopahtaa johonkin pikkuasiaan, niin se tarkoittaa sitä että ei se ollut sen naisen mielestä hyvin alkanut juttu. Jos on toisesta oikeasti kiinnostunut fyysisesti, ihastunut tai jopa rakastunut, niin pikkuasioilla ei ole silloin merkitystä. Noi sun tuttujen deittailut loppuu siksi että se nainen on antanut jutulle mahdollisuuden, mutta todennut muutaman tapaamisen jälkeen että halua ja ihastumista ei ole syntynyt.

Vierailija
310/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki, mutta lähes kaikki naiset, jotka haluavat oikeasti löytää seuraa ja ylipäänsä käyttävät deittipalveluita. 

Ei kyllä ole. Olen ymmärtänyt että tinder on nuorille ja pääkaupunkiseudulla, ja että se on lähinnä panosovellus, ja perustuu vain edustaviin kuviin.

Minä ja iso osa ystävänaisista on oltu tositarkoituksella netissä, eikä kukaan tinderissä.

Vierailija
311/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole. Olen ymmärtänyt että tinder on nuorille ja pääkaupunkiseudulla, ja että se on lähinnä panosovellus, ja perustuu vain edustaviin kuviin.

Minä ja iso osa ystävänaisista on oltu tositarkoituksella netissä, eikä kukaan tinderissä.

Hyvin monet käyttävät sekä Tinderiä että muitakin nettideittisovelluksia. Tinder on ihan samanlainen väline ihmisiin tutustumiseen kuin esim. S24 tms. Ei kannata leimata palvelua tutustumatta siihen.

Vierailija
312/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämän palstan naisista sopis hyvin siihen Hottikset ohjelmaan, kun teille ei mikään kelpaa eikä riitä.

Jos mies sanoo, että tykkää vaikkapa turkoosista väristä ja nainen ei itse siitä väristä pidä, niin naisten mielestä se on jo tarpeeksi hyvä syy heivata mies.

Olen itse nainen, mutta sivusta seurannut hyvinkin paljon omien miespuolisten ystävien deittailuja erittäin laihoin lopputuloksin.

Ajattelin joskus, että ei se voi pitää paikkansa, mitä miehet useasti väittävät, että naiset ovat kauhean valikoivia ja hyvin alkanut juttu voi oikeasti lopahtaa nopeasti ihan pikku asiaan. Siis nimenomaan naisten puolelta.

Kuule jos se juttu lopahtaa johonkin pikkuasiaan, niin se tarkoittaa sitä että ei se ollut sen naisen mielestä hyvin alkanut juttu. Jos on toisesta oikeasti kiinnostunut fyysisesti, ihastunut tai jopa rakastunut, niin pikkuasioilla ei ole silloin merkitystä. Noi sun tuttujen deittailut loppuu siksi että se nainen on antanut jutulle mahdollisuuden, mutta todennut muutaman tapaamisen jälkeen että halua ja ihastumista ei ole syntynyt.

Luulin, että tämä oli itsestäänselvää kaikille, mutta ilmeisesti ei sitten.

t. mies

Vierailija
313/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä treffejä vaan kaikille! Avoimin mielin vaan ja hyvällä fiiliksellä. Kyllä se sieltä löytyy. On siellä hyviäkin joukossa. Ne tapaamanne tyypit ei ole vaan ollu just teille sopivia, mutta varmasti jollekin muulle. Ei tosin teille. Ihan hyviä tyyppejä ootte tavannu, ja joillekin varmaan täysin sopivia, mutta ei kylläkään teille yhtään sopivia. Tsemppiä!

Vierailija
314/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haukkuvat ilmaisia treffipalstoja täällä: mikä sitten on hyvä maksullinen palsta? Kokeilin Match.comia, tosi kallis, eikä voi mitenkään tietää kenen ilmoitus siellä on voimassa, koska ilmoitus on lähes mahdotonta poistaa. Ei siellä juuri vastauksia saa (olen nainen ja olin kyllä aloitteellinen).

Vierailija
315/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että tämä oli itsestäänselvää kaikille, mutta ilmeisesti ei sitten.

t. mies

Näin juuri! Saatan antaa mahdollisuuden alkujaan minua hiukan arveluttaneelle tapaukselle. Pieni epäkohta kuten liian pitkäksi kasvanut niskatukka saa minut lopullisesti heittämään hanskat tiskiin.

Jos taas oikeasti olen viehättynyt ihmisestä, tämä saa vaikka leikata varpaankyntensä keittiön pöydällä ilman, että se on minusta muuta kuin söpöä.

Ihastuneena ihmisestä tulee epärationaalinen. Toisaalta järkisuhteeseen ei itsestäni ole koska sellaisessa suhteessa kumppanin kaikki tavat rupeavat jossakin vaiheessa ällöttämään.

Vierailija
316/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä ihmisten nettideittikokemuksia :/ Minulla kun ei kovin huonoja oikeastaan ole. Kirjoitin Suomi24:n mielestäni minua hyvin kuvaavan profiilitekstin ja täyttelin profiiliani muutenkin. Kuvaa en laittanut, koska en pitänyt ajatuksesta, että joku asiakkaani voisi minut tunnistaa (pelkäsin, että ammatillinen uskottavuus kärsii). En täyttänyt tulotietojani tai ulkonäkökuvauksia, mutta pituuden laitoin, koska olen pitkä ja oletin ettei se osaa miehistä viehätä.

Sain tasaiseen tahtiin sekä vonkausviestejä, että ihan kunnollisia keskustelunavauksia. Juttelin varmaan yli sadan miehen kanssa jonkun verran. Aina halusin jutella jonkun verran ennen kuin tapasin, ja koin sen myös hyvin paljon henkilöstä kertovana, mitä ja miten juttelee. Kertaakaan ei tullut ristiriitaa kirjoitusten ja henkilön välillä, ts. fiksusti kirjoittava oli sitä myös "luonnossa". Ääliöiksi osoittautuivat lähinnä ne, jotka olivat vinkunut tapaamista ja kuvaa heti viestittelyä alusta asti. Kuvan siis annoin sähköpostissa, jos ensimmäisissä viesteissä oli mitään järkeä.

Nykyiseen mieheeni otin itse yhteyttä. Hänellä oli kuvaton profiili, ja vähänlaisesti tekstiä, mutta oikeita asioita. Mietin pitkään mitä ensimmäiseen viestiin kirjoitin, ja aluksi viestittelimme kerran-pari viikossa. Mutta ne viestit olivat ajateltuja ja sisälsivät sitä mitä pitää. Tosin totesin, ettei mies ole runoilija, tai kirjailija, eikä ilmaise itseään erityisen sujuvasti tai korulausein, mutta jälleen sisältö oli sitä mitä odotin. Vähitellen viestittely tiivistyi ja aloin kiinnostua tapaamisesta. Silloin siis olin itse siinä vaiheessa, etten viitsinyt tavata ketään ihan pelkästään "huvin vuoksi". Tapaamisaamuna vaihdoimme puhelinnumerot, mutta tapaamiseen menimme tietämättä toistemme nimeä ja vaihtamatta kuvia. Mutta niinpä vaan hän teki minuun vaikutuksen, ja siitä se sitten lähti.

Nyt minulla on mieleiseni mukavannäköinen, pitkä, ihana mies. Akateemisesti koulutettu (kuten minä) ja muutenkin fiksu. Tykkää tehdä samoja asioita kuin minä ja on hulluna minuun :) Muutettiin kolmen kuukauden kuluttua yhteen ja siitä kolmen kuukauden kuluttua mentiin kihloihin. Ja tuon aion pitää :)

Vierailija
317/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin teidän intensiivistä keskustelua. Moi-aloituksen takaa löytyy takuulla hyviä tyyppejä, ehkä jopa juuri oikeanlainen. Mutta kuka jaksaa lähteä perkaamaan sitä kasaa, jopa sadan ihmisen joukkoa? Tässä on nyt monta sivua juttua ja tärkein sanoma minusta on se, että jos naisille tulee parissa päivässä 150 viestiä, niin tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää, että täytyisi tehdä hyvä vaikutus, jotta erottuu joukosta.

Harmillisesti kukaan ei pysty kertomaan, mikä se hyvä aloitus nyt sitten on. Voisitte vaikka copy-pastettaa tänne suoraan yhden hyvän aloituksen olennaiset henkilötiedot sensuroiden. Niitä huonoja avauksia on sen sijaan nähty "öhö öhö" -ajatuksella jo ihan tarpeeksi.

Yleensäkin suurin osa miehille kerrottavista neuvoista on muotoa "älä tee noin, näin tai ainakaan tuolla tavalla" sen sijaan että saisi joskus tietää, mitä oikeastaan pitäisi sitten tehdä.

Vierailija
318/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako kuvittelet, että ne 150 kpl yhteydenottoja on edes etäisesti asiallisia yhteydenottoja?

Yli puolet on "saanko tulla paneen sua", osa on "oot hyvännäkönen pil*u", osa on "kelpaisko tällanen 15 vuotta nuorempi sänkyyn opetettavaksi". 

Ihan pieni murto-osa on fiksuja viestejä. Noin 10 kpl tuosta 150 kpl:stä on "moi, kiva profiili, mitä kuuluu".

Olisitko sinä ilahtunut jos saisit törkeitä häirintäviestejä tasoa kullinkuva? 

Ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan.

150 viestiä kuulostaa suorastaan taivaalliselta. Vaikka niistä olisi ainoastaan se 10 asiallista, ja niistä sitten valkkaisin 5 treffeille asti niin se olisi mahtavaa: VIIDET treffit ilman, että tarvitsi itse tehdä juuri mitään asian eteen!

Ja kokonaisuutena: 150 viestiä kertoisi siitä, että minut on noteerattu kyseisellä saitilla. Tällä hetkellä suomalaisten miesten valtaosa noteerataan vain silloin, kun he käyttäytyvät uhkaavasti pimeällä kadulla perjantai-iltana naisen kävellessä vastaan.

Vierailija
319/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei pidä kysyä neuvoa kuvan tai profiilin muotoilun suhteen naisilta itseltään. Aivan säännönmukaisesti juuri se kaikkein "huonoin" kuva ja profiili on se, jolla saa naisilta kaikkein parhaat tulokset.

Vierailija
320/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nettitreffaillut, ei ole tarvetta, mutta tuskinpa se kovin eroaa takavuosien kirjeenvaihtotouhusta. Aikanaan kultaisella -90-luvulla seuranhakupalstalla kirjeenvaihtosysteemillä.. en ole ollut mikään ravintolamyyrä ja alkoholistin tyttärenä en edes halunnut löytää äijääni baarista. Tein minulle vastanneista treffailujen jälkeen sellaisen havainnon, että mitä sujuvampi kirjoittaja, sitä introvertimpi ja omaa napaa arvostavampi se luonnossa oli. Taas ihan surkeat kirjoittajat  sähketyylillä "moi tässä on Pertti 30 vee mitäpä sinne kuuluu olisi kiva tavata " niin oli just sitä peräkammarin pukahtamatonta poikaa.

Lopetin siis tapailemasta runoilijat ja romaanien kirjoittajat, koska sieltä tuli yleensä jotain muuta, kuin mitä olisi kuvitellut. Mies löytyikin sitten, ihan saman tyyppinen kuin numerolla 320. Tavallinen huumorintajuinen mies, duunari, vasta seudulle muuttanut, hyvä kirje, ei mikään erityisen sujuva, mutta rehellinen ja oli vieläpä lukenut ilmoituksen, mihin vastasi, ja kirjoitteli mukavasti, oli omia mielipiteitäkin eikä mikään lipevä. Muutaman kirjeen jälkeen aloimme jutella puhelimessa, ja lopulta tapasimme. Ainoa, mikä oli "vikana" oli, että treffeille kyllä panosti kauluspaitaan ja farkkuihin, mutta tunnustautui verkkarimieheksi. Noh, ajattelin että eipähän varmaan tarvitse itsekään niin pingottaa.

18 vuotta oltu naimisissa.  Ei ole ryypännyt, ei rällännyt, ei ole kusettanut mua koskaan, saa mut nauramaan mahan kipeeksi ja on ollut osallistuva isä ja kotitöitä tekevä aviomies. Farkut  pölyssä kaapissa... ;) mitä nyt muutoissa puistelee...