Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että miesystävä on nuorena kiusannut yhden tytön itsemurhaan saakka

Vierailija
08.01.2017 |

Mies oli humalassa ja sanoi että haluaa tunnustaa minulle jotain mikä saattaa muuttaa kaiken suhteessamme.

Mies ja hänen kaksi koulukaveriaan ottivat yhden tytön heti seiskaluokan alusta silmätikukseen. Tällä tytöllä oli eräs epämuodostuma josta keksittiin aivan järkyttävän törkeitä "lempinimiä"

He seurasivat tyttöä aina kotimatkalla, heittelivät kivillä tai lumipalloilla ja tönivät. Kerran tönäisivät tytön ojaan jossa oli nokkosia eivätkä päästäneet tätä nousemaan ylös vaan potkaisivat maahan aina kun yritti nousta. Myös koskettelivat tätä tyttöä paidan alta ja housujen sisältä.

Tuota samaa jatkui 8lk loppuun kunnes tämä tyttö ei enää jaksanut. Mies ja kaverinsa olivat ennen tytön kuolinpäivää vielä kehottaneet tätä tappamaan itsensä. Niin tämä tyttö oli sitten tehnyt itsemurhan lääkkeillä.

En yhtään nyt tiedä mitä teen ja olen luonnollisesti järkyttynyt ja helvetin vihainen miehelle. En tiedä voinko enää jatkaa suhdetta. Tämä tapahtui yli 10 vuotta sitten.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä paha. Miettikää jos olisitte naimisissa ja olisi lapsia, ja sitten saisitte selville jotain tuollaista.

Vierailija
202/204 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja toivon, että sinäkin jätät. Joitakin asioita ei kuulu saada anteeksi. Ei se uhrikaan saa uutta mahdollisuutta onnelliseen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
204/204 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse valmis kokemaan mahdollisesti saman kohtalon, muodossa tai toisessa toteutettuna? Jos, niin jatka toki suhdetta. Hyi helvetti että joku edes pohtii tällaisessa tilanteessa suhteen jatkamista, taitaa olla aika henkisesti aika alistettu itsekin, eli herkullinen uhri tällaiselle narsistille. Eikö ap:lla ole mitään itsekunnioitusta???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän