Huomenta kaikille :)
Aika hiljaista tähän aikaan sunnuntaita. Ei ole väki tainnut vielä oikein heräillä vai?
Itse heräsin tuossa 07.30. Tummapaahtoinen kahvi oli nyt loppunut niin keitin tavallista kultakatriinaa. Ja täytyy kyllä sanoa että maistuu todella hyvältä :) Varmaan tämä vaihtelu tekee kahvista aina vähän parempaa. Voisi ostaa uuden tummapaahtokahvipaketin ja keitellä vuorotellen toista :)
Tänään on mukava sää. Voisi päivän valjettua lähteä vähän ulkoilemaan. Ehkä paistelemaan vaikka makkaraa johonkin merenrantaan :)
Mitä te muut ajattelitte tehdä tänään? :)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kaljaa. Haaveilen tuosta että joisinkin kahvia herättyäni. Söin riisipiirakan juustolla ja suolakurkulla.
Tänään on mun syntymäpäivä.
Synttärionnittelut :) Itsekin join ennen aika paljon, lähinnä pahaan oloon ja tottumuksesta. Pääsin siitä kuitenkin eroon ja huomasin että ei se mitään ratkaise vaikka se hetkellisen helpotuksen tuokin. Huomattavasti mukavempaa on kun ei tarvitse kärsiä krapulaa enää ollenkaan. Mielialakin vähän tasaantunut. Tsemppiä :)
Huomenta! Mulla särkee päätä.. Työvuoro alkaa kohta. Huonosti nukuttu yö takana, koska ihmissuhdeasiat valvottaa. Jospa tästä tulis kuitenkin hyvä päivä, buranaa naamaan ja menoksi. Mukavaa päivää myös ap 😳
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mulla särkee päätä.. Työvuoro alkaa kohta. Huonosti nukuttu yö takana, koska ihmissuhdeasiat valvottaa. Jospa tästä tulis kuitenkin hyvä päivä, buranaa naamaan ja menoksi. Mukavaa päivää myös ap 😳
Jaksamista sinne! Kyllä se päivä vielä paistaa :)
Keittelen kohta kahvia. Tummapaahtoa. Jonkun tunnin kirjoittelen. Kopsasen sukset ja lähden kattelemaan olisko latuja jo vedetty.
Huomenta vaan! Jälleen yksi hirveä yö takana, 1,5vee ei vaan osaa nukkua.
Noh, näihin on siinä mielessä totuttu, ettei ärsytä yöllä nuo huudot, mutta kyllä tämä syö henkistä ja fyysistä jaksamista :(
Nyt istuskelen ruokapöydän ääressä jättikahvimukin kera, mies pitää lapset sohvalla kainalossaan että saan syödä rauhassa. Sitten lähdemme kyläilemään sukulaisilleni. Kiva päivä siis tiedossa!
Mukavaa päivää kaikille :)
Hyvää huomenta :)
Olen menossa messuun, kirkkoon siis :)
Mukavaa päivää kaikille!
Noniin nyt on käyty ulkoilemassa :) Tuulikaan ei menoa haitannut kun on näin mukavan lauha keli :)
Mä juon kaljaa. Haaveilen tuosta että joisinkin kahvia herättyäni. Söin riisipiirakan juustolla ja suolakurkulla.
Tänään on mun syntymäpäivä.