Olen ihastunut toiseen mieheen
Ja tätä on kestänyt jo kaksi vuotta. miten saan tämän loppumaan? En uskalla jättää miestä. Mitä jos alankin katua?
Kommentit (6)
Mulla just sama, paitsi mieskin on varattu. Joten en tee mitään.
Mä ihastuin oman puolison ystävään. Olimme vielä ihan hyvissäkin väleissä hänen ja vaimonsa kanssa niin kauan, kunnes päätin hankkiutua eroon tästä tunteesta. Poistin siis molemmat esim kaverilistoilta ja välttelin kontaktia kaikin tavoin. Ikinä kukaan ei puhunut asiasta,mutta eiköhän kaikki tiennyt mistä johtuu. Nyt on niin kiusallista kaikki, että harkitsen muuttoa toiselle paikkakunnalle. Ihan suututtaa kun pitää vältellä ja hyppiä pusikoissa suunnilleen.
Niin että joskus pieni viaton ihastus, jolle ei voi yhtään mitään, voi oikeesti pilata puol elämää. Vaikka juuri sitä yritin välttää.
Miehen kaveriin oon ihastunut:( ja tää kaveri on sinkku. Ollaan viestitelty. Musta tuntuu ettei kumpikaan uskalla ehdottaa mitään vaikka haluis. viestitellään silleen vihjailevasti joka voi olla ettei tarkoitakaan mitään mut toisaalta vois tarkottaa että haluan sitä.. ymmrätääkö kukaan mitä tarkoitan? Ap
Täällä AV:lla tuomitaan aina se varatun ihastuminen. Aivan kuin ihastuminen tai rakastuminen olisi jotenkin valinta kysymys. Itse olen varattuna palavasti ihastunut työkaveriini, eikä tämä mitään kivaa tosiaankaan ole. Rakastan myös nykyistä kumppania, suhteessamme on rakkautta ja seksiä ja kaikki on suhteessamme siis hyvin.
Tämä ihastuminen toiseen tuli itsellenikin täysin puskista. Jos mitenkään voisin, valitsisin heti ihastumisen tunteen vieraaseen pois. En edes tiedä miksi ihastuin. Miksi tunnen seksuaalista halua tähän toiseen, miksi? Tämä on tosi kuluttavaa, raskasta ja väärin. Ei me ihastuneet olla mitään vamppeja horoja jotka vaan kyttää tilaisuutta viedä toisilta kumppani.
Yritän itse tässä selviytyä päivä kerrallaan kuiville asiasta.
Joskus ne on ihan ohimeneviä. Kokemuksesta, joskus eivät.
Oletko naimisissa? Entä ihastuksen kohde? Missä yhteydessä tapaat ihastustasi - onko mahdollista poistaa hänet elämästäsi kokonaan vai onko hän esim. työkaveri?
Tapoja ihastuksen lopettamiseen on käytännössä kaksi. Joko et pidä mitään yhteyttä, niin tunteesi haihtuvat lopulta, mutta aikaa se vie. Tai sitten järjestät jonkin tilanteen, jossa näet ihastuksen huonot puolet, esim. tarkkailet häntä kun hän on kaatokännissä ja itse olet selvin päin.
Tietysti jos olet yleensä ihastumisiin taipuvainen persoona, niin ihastus vain korvautuu uudella. Kannattaakin miettiä, mikä yleensä saa sinut ihastumaan muihin kuin puolisoosi.