Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
Ai vaimollakin on toinen, oikeesti?? Nyt taitaa mies vedättää sua oikein kunnolla. Jos molemmilla puolisoilla on oikeesti jo toiset suhteet niin mikä pidättää eromasta. Varmaan vaimo haluaisi erota myös.. Mutta, ilmeisesti sua nyt vedätetään, ei ole mitää toista suhdetta ja heidän avioliitto voi ihan hyvin ja mies ei näe mitään syytä erota, haluaa vaan piristää arkeaan ja hakea jännitystä ja katsoa kortit loppuun milloin pääsee panolle kanssasi. Pitää sua koukussa herättämällä toiveita.
Olen vain enemmän varpaillani.
Kiitos teidän.
En tiedä.
Tämä ihminen on hyvin kiltti ja vastuullinen. Hän on kaikille ihmisille hyvä mutta hänestä löytyy itsekyyttäkin.
En ymmärrä miksi hän olisi tehnyt tämän kaiken ja tuhlannut minuun niin monia satoja euroja vain koska olen hetken fantasiaa.
Hän saisi nauttia fantasiansa halvemmalla ja helpommalla.
Hän saisi pillunsa pienemmällä vaivalla.
Hän ei ole koskaan painostanut seksiin tai muuhun.
Hän sanoi, että minä teen säännöt ja hän menee niiden mukaan. Tietenkin mitä enenmän niin sen parempi.
Ei hän hullu ole. Olen siitä melko varma.
On niin ressukka loppuen lopuksi.
Sanoin kyllä hänelle, että en luota enkä voi tietää vaikka hän olisi oikeasti onnellisesti naimisissa ja vaimo on kotona tyytyväinen liittoonsa.
Nyt jotenkin ahdistaa. Jos tämä tilanne on totta niin tämä on ihana tilanne.
Siinä olisi mies jolta voisin saada kaiken. Myös intohimon ja rakkauden.
Myöskin hän jättäisi vaimonsa. Jos tilanne on aito ja se mitä on minulle yrittänyt todistaa.
Mutta jos tämä on pelkkää paskanjauhamista niin..
Saatan hiiltyä jonkin verran.
Soitan vaimolle ja haukun miehen :D
Tai en tiedä.
Mitä tehdä..
Minulla on jo vahvoja tunteita. En haluaisi heittää kerrankin näin hyvältä tuntuvaa juttua kaivoon.
Mutta ehkä on pakko vaan myöntää itselleen kohta ettei tästä mitään tule ja ottaa ne pinkit lasit silmiltä pois.
Avata viinipullo ja katsoa sinkkuelämää.
Sekä olla vastaamatta miehen rakkaus viesteihin..
Kiitos teille kun olette vastailleet <3
Toista ihmistä voi rakastaa ja hänen seurastaan nauttia myös menemättä pidemmälle - siis sänkyyn, avioeroon, etävanhemmuuteen jne. Ihmiset kuvittelevat valitettavan usein, että rakkauteen kuuluu automaattisesti myös yhteiselämä ja seksi.
Saakelin tyhmä lapsellinen satutäti. Ai että
Sinkkuelämää???
Siitäkö tän keksit??
Älkää vastailko tälläselle pöntölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosi nuori vai tosi naiivi? Kuule, ne naimisissa olevat miehet kyllä puhuvat ummet ja lammet liirumlaarumia, mutta tosi huonoja ne ovat vaimojensa luota lähtemään. Pääset helpommalla kun nuolet haavasi ja etsit jonkun vapaan.
No kauan olin etäinen ja taistelin vastaan. Mies ei luovuttanut ja yritti näyttää, että välittää minusta.
Pikkuhiljaa lähennyimme enemmän.
Hän vain tahtoo minulle pelkkää hyvää.
Hän ei ole vain puhunut vain tehnyt paljon tekoja eteeni.
Hän laittaa viestiä jatkuvasti. Ei haluaisi olla erossa minusta ollenkaan.
Olemme esimerkiksi olleet useilla treffeillä ja hän on tehnyt minulle ruokaa.
Hän kustantaa kaiken ja kirjoittelee rakkauskirjeitä ja pyytää anteeksi tätä tilannetta.
Hän ei halua minun ahdistuvan ja sanoo, että minä olen vapaa tekemään mitä vain koska hänellä ei ole oikeutta kieltää vaikka suhteemme onkin jo vakavammalla tasolla.
Hän haluaa olla kanssani niin paljon kun voi ja on rehellinen.
Olen monta kertaa kertonut tunteistani ja epäillyt tätä kaikkea.
Teoin hän on kaiken näyttänyt. Olen sanonut etten usko pelkään puheeseen.En tiedä meinaako hän lähteä vaimonsa luota. Hänen vaimollaan on jo uusi eivätkä he elä parina liitossaan vaan enemmän kämppiksinä. Ovat yhdessä vielä melko pienten lasten vuoksi.
Tottakai on turvallista olla siellä missä on ja minusta saa piristystä ja ystävän.En itsekkään suuria linnoja kuvitelmissani rakentele ja nautin tästä.
En tiedä mitä tulee tapahtumaan mutta vaikea enää uskoa, että hän minua ainakaan silmään pissaa.Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta?
Tyypillisiä pettävän miehen juttuja. Vaimolla tuskin on toista miestä ja yhdessä ollaan muutenkin kuin lasten takia. Miksi ihmeessä se vaimo ei olisi jo eroa hakenut jos sillä kerran on uusi mies? Todella harva pariskunta olis yhdessä tuossa tilanteessa, lapsista huolimatta. Mieti nyt, molemmilla uudet ja silti vaan yhdessä ollaan. Paskat. Vaimolla tuskin on aavistustakaan miehensä touhuista, kuvittelee kaiken olevan ok. Jos mies tosiaan sua rakastaisi kuten väittää, niin se olis jo eroamassa. Sä olet vain pieni seikkailu lapsiperhearjen tylsyydessä. Ei se vaimoaan jätä, jollei vaimo heitä pihalle. Sua pissataan silmään niin että heikompaa hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Saakelin tyhmä lapsellinen satutäti. Ai että
Sinkkuelämää???
Siitäkö tän keksit??
Älkää vastailko tälläselle pöntölle.
Oot aivan sekaisin.
Mies elää joko kahdessa todellisuudessa niin että toivoo että voisi olla kanssasi sina kuten nyt olette, ilman mitään sitoumuksia, ulkopuolista tuomitsemista, taloudellisia asioita jotka aiheutuu erosta ja koittaa vetää sinuakin tuohon juttuun mukaan. Olen ymmärtänyt että kukapa mies ei hullaantuisi nuoren naisen "raikkaasta" läsnäolosta ja se on itsessään jo jotain sellaista minkä vuoksi voi hyvin leperrellä lämmikkeeksi.
Toinen mikä tulee tietysti mieleen on että mies on narsisti ja siksi lahjakkaasti vastaa kaikkiin tarpeisiisi paremmin kun osaisit pyytääkään ja heikkoutesi tuo hänet vain tiiviimmin ihollesi.
Jos oikeasti haluat tietää kuinka true love tuo on niin otat kuvioihin vaikka jonkun itsesi ikäisen miehen ja katsot mitä tapahtuu jos kerran olet vapaa tekemään mitä vain eikä hän odota mitään. Varautuisin tosin siihen että jos kyseessä on narsisti tms niin vie sinulta siinä sitten samalla työn ja kaiken minkä voi tulistuessaan.
Ap annan sinulle nyt ketjun parhaimman neuvon: OTA YHTEYTTÄ VAIMOON JA KERRO TEIDÄN SUHTEESTANNE. Tee se HETI.
Se mitä sen jälkeen tapahtuu todistaa rakastaako mies sinua. Jos hän eroaa ja tulee luoksesi niin kyllä, jos hän valitsee vaimon niin ei, olit vain hänen 4- tai 5-kympin kriisinsä sisältö.
Kaikki muu mitä tässä ketjussa on sanottu ei johda mihinkään. Ainoastaan tämä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Ap annan sinulle nyt ketjun parhaimman neuvon: OTA YHTEYTTÄ VAIMOON JA KERRO TEIDÄN SUHTEESTANNE. Tee se HETI.
Se mitä sen jälkeen tapahtuu todistaa rakastaako mies sinua. Jos hän eroaa ja tulee luoksesi niin kyllä, jos hän valitsee vaimon niin ei, olit vain hänen 4- tai 5-kympin kriisinsä sisältö.
Kaikki muu mitä tässä ketjussa on sanottu ei johda mihinkään. Ainoastaan tämä neuvo.
Toinen vaihtoehto olisi sanoa setämiehelle, että seuraavan kerran ottaapi yhteyttä kun avioero on vireillä ja ukko asuu eri osoitteessa vaimonsa kanssa. Veikkaan tosin, että tätä saisit odottaa. Ja odottaa. Ja odott..
No nyt minua pelottaa. Tämä tilanne mihin olen itseni saanut.. Voihan paska.
Mitä jos hän vie työpaikkani kun lopetan tämän?
Vaikka on sanonut kyllä, että ei tekisi mitään pahaa. Jos haluan olla vain ystävä niin se on ok. Hän toivoo, ettei välillemme tule vihaa vaikka suhteemme ei jatkuisi.
Hänellä on kyllä valtaa koska on erittäin hyvä työssään ja hyvässä asemassa kaiken kukkuraksi.
Voihan. Ei auta kun itkeä taas.
Kun ei sitä koskaan tiedä mihin uskoa.
Ap
Tuhlannut monia satoja euroa? Tehnyt ruokaa? ei painosta seksiin? Vaimolla toinen?
Sori, mutta vaikka minulla on ollut todella köyhiäkin treffikumppaneita, niin ovat kyllä käyttäneet ensimmäisten kuukausien aikana satoja euroja minuun ( kahvit, leffaliput, teatteriliput, piknik-eväät, pienet lahjat...). Jos puhuttaisiin kymmenistä tuhansista, niin sitten asia olisi eri...
Tehnyt ruokaa, eikö tuo ole ihan tavallista? Kokata sille ihastukselleen yksin tai sitten yhdessä?
Ei painosta seksiin? Hyvänen aika, kuka olisi sellaisen kanssa, joka painostaa seksiin?
Vaimolla on uusi? Vaimoltako kuulit?
Ehdotapa miehelle, että jos kerran vaimolla on uusi, ja ovat vain lasten takia sopuisasti yhdessä, niin toki voitte tavata vaimon, joka sitten luo sinuun luottamusta kertomalla itse, että juuri näin on näreet. yhdessä olvat lasten kanssa, ja vaimolla on uusi rakas. Mitäköhän mies sanoo...
Palvontaa on niin kauan kun annat salassa pillua. Kun se loppuu alkaa vaimo ja lapset olemaan taas kivoja.
Olen nähnyt kerran elämäni aikana suurta rakkautta.
Neljä vuotias poika suorastaan palvoi kerhokaveriaan kolme vuotiasta tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on sanonut kyllä, että ei tekisi mitään pahaa. Jos haluan olla vain ystävä niin se on ok. Hän toivoo, ettei välillemme tule vihaa vaikka suhteemme ei jatkuisi.
Hänellä on kyllä valtaa koska on erittäin hyvä työssään ja hyvässä asemassa kaiken kukkuraksi.Voihan. Ei auta kun itkeä taas.
Ap
Jos mies vakuuttaa rehellisyyttä ja luotettavuuttaan monisanaisesti ja usein, hän on juuri päinvastaista. Tai että ei haluaisi sinulle mitään pahaa, hän on jo valmis siihen jne. Oikeasti rehelliselle ei tule mieleenkään vakuuttaa moista. Tämä mies ei ole tehnyt vielä mitään hyvää ja pyyteetöntä. Sano että ottaa sitten yhteyttä, kun on eronnut vaimostaan, todistettavasti. Älä tyydy näin vähään. Älä mene halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kyllä valtaa koska on erittäin hyvä työssään ja hyvässä asemassa kaiken kukkuraksi.Voihan. Ei auta kun itkeä taas.
ApJos mies vakuuttaa rehellisyyttä ja luotettavuuttaan monisanaisesti ja usein, hän on juuri päinvastaista. Tai että ei haluaisi sinulle mitään pahaa, hän on jo valmis siihen jne. Oikeasti rehelliselle ei tule mieleenkään vakuuttaa moista. Tämä mies ei ole tehnyt vielä mitään hyvää ja pyyteetöntä. Sano että ottaa sitten yhteyttä, kun on eronnut vaimostaan, todistettavasti. Älä tyydy näin vähään. Älä mene halpaan.
Ei hän vakuuta ellen pyydä.
Olen vain puhunut paljon hänelle epäilyksistäni joten siksi on yrittänyt vakuuttaa. Sanoin ja teoin.
Muuten hän vain kertoo minulle tunteistaan. Joka päivä.
Kuinka kaunis ja ihana olen ja kuinka hän rakastaa.
Ja mitä haluaisi kanssani tehdä. Ja tekee niistä totta. Ostelee meille lentolippuja ja varaa hotelleja, varaa ravintolasta pöytiä ja käymme museoissa.
Sekä kertoo että olen hänen mielessään.
Hän piristää minua ja keksii meille yhteisiä juttuja noin vain.
Emmekä siis ole harrastaneet seksiä.
Jotain pientä koskettelua suudelmien yhteydessä kyllä mutta ei muuta.
Seksistä kyllä puhumme ja hän kiihottuu minusta aina tietenkin mutta koska haluaa todistaa ettei ole seksin takia kanssani niin emme sitä vielä ole harrastaneet.
Hän sanoo myös että olemme tulevaisuudessa yhdessä ihan kunnolla jos sitä haluan ja jaksan hetken odottaa vielä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos mies vakuuttaa rehellisyyttä ja luotettavuuttaan monisanaisesti ja usein, hän on juuri päinvastaista. Tai että ei haluaisi sinulle mitään pahaa, hän on jo valmis siihen jne. Oikeasti rehelliselle ei tule mieleenkään vakuuttaa moista. Tämä mies ei ole tehnyt vielä mitään hyvää ja pyyteetöntä. Sano että ottaa sitten yhteyttä, kun on eronnut vaimostaan, todistettavasti. Älä tyydy näin vähään. Älä mene halpaan.
Ei hän vakuuta ellen pyydä.
Olen vain puhunut paljon hänelle epäilyksistäni joten siksi on yrittänyt vakuuttaa. Sanoin ja teoin.
Muuten hän vain kertoo minulle tunteistaan. Joka päivä.
Kuinka kaunis ja ihana olen ja kuinka hän rakastaa.
Ja mitä haluaisi kanssani tehdä. Ja tekee niistä totta. Ostelee meille lentolippuja ja varaa hotelleja, varaa ravintolasta pöytiä ja käymme museoissa.
Sekä kertoo että olen hänen mielessään.
Hän piristää minua ja keksii meille yhteisiä juttuja noin vain.
Emmekä siis ole harrastaneet seksiä.
Jotain pientä koskettelua suudelmien yhteydessä kyllä mutta ei muuta.
Seksistä kyllä puhumme ja hän kiihottuu minusta aina tietenkin mutta koska haluaa todistaa ettei ole seksin takia kanssani niin emme sitä vielä ole harrastaneet.
Hän sanoo myös että olemme tulevaisuudessa yhdessä ihan kunnolla jos sitä haluan ja jaksan hetken odottaa vielä..
Ap
Odottaa mitä? Tulevaa vuotta ja tuohikuuta?
Olet langennut kaikkiin ukkomiehen kliseisiin, joilla pidetään toinen roikkumassa. Rakastuneena on ruusunpunaiset lasit silmillä, mutta ehkä jatkossa ymmärrät välttää vastaavia tilanteita ja olla ruokkimatta tunteita: tästä tapauksestasi kun riisuu kaikki yksityiskohdat, se pelkistyy toteamukseen, että sinulla on suhde ukkomieheen. Ne suhteet eivät yleensä pääty hyvin, kenenkään kannalta.
Olen kokenut suuren rakkauden. Sellaisen mitä ei uskoisi edes olevan olemassa. Ja mitä ei kukaan sellainen ymmärrä kuka ei itse sitä ole kokenut. Se on jotain aivan uskomatonta.
Uskon että rakastavat ihmiset eivät voi olla erossa toisistaan ja aito rakkaus päättää heidät yhteen. Oli siinä vaimoa, aviomiestä tai lapsia tai mitä vaan.
Minuun ei vaikuta nuo ostelut ja rahan tuhlaaminen mitenkään. Ne eivät liity rakkauteen. Vaan sen tuntee muutoin.
Ootko sä satutäti vai oikeastiko olet rikkomassa jonkun avioliittoa tytteli??