Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa myös mullekin, miksi en löydä miestä? :(

Vierailija
06.01.2017 |

- 25vuotias
- Tummat, takapuoleen asti pitkät ja paksut hiukset
- Siniset silmät
- C tissit
- 15kg ylipainoinen, mutta vartalo mallia tiimalasi

- Huumorintajuinen
- Rauhallinen
- Eläinrakas (omistan 2 koiraa, pyreneittenmastiffin ja valkoisenpaimenkoiran)
- Aika introvertti
- Keskustelutaitoinen
- Välillä itsepäinen
- Omia mielipiteitä omaava
- Aika avoin, mutta en tuntemattomille
- En viihdy isoissa porukoissa ollenkaan, en tykkää esim. käydä missään juhlissa enkä baareissa, koska liikaa ihmisiä

- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia. Töitä olen kuitenkin elämässäni tehnyt.
- Mulla on aika kivasti rahaa, en kuitenkaan ole luonteeltani mikään tuhlailija. Käytän rahaa harkitsevaisesti.

- Tykkään käydä mökkeilemässä, kalastaa, saunoa, lenkkeillä, muutenkin liikkua paljon luonnossa.
- Mulla on auto ja ajokortti
- Käytän alkoholia 1-2 x kuussa. Kun juon, juon kotona vaan.
- En omista kavereita, lukuun ottamatta jotain "nettikavereita"
- En polta lainkaan
- En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita
- Ei tatskoja, ei lävistyksiä
- En meikkaa ollenkaan
- Pukeutumisessa en seuraa muotia
- Musiikkimaku laaja mutta aika paljon kuuntelen rockia ja muutenkin raskaampaa musaa, mutta iskelmäkin menee

- Tykkään myös ruoanlaitosta ja leipomisesta

- EN TYKKÄÄ OIKEIN LAPSISTA, ENKÄ HALUA LAPSIA

Miehen pitäisi olla

- Uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, eläimistä pitävä, ei ravaa baareissa, ei juoppo, tykkää asua maalla, osaa keskustella asioista, liikkuu edes jonkun verran, ei tartte olla himolenkkeilijä. Lapsia miehellä ei saa olla.

- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.

Joo ei jaksa enään kirjoittaa enempää. Mielipiteitä? :)

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.

Mitä ihmeen kriteerejä nuokin ovat? Mitä väliä hiusten värillä on? Tai miksei mies saa olla hoikka?

Vierailija
122/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma nainen:) lystihän täälä maalla on olla. m23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kriteerejä nuokin ovat? Mitä väliä hiusten värillä on? Tai miksei mies saa olla hoikka?

Kai sitä nyt saa ulkonäön suhteen mieltymyksiä olla(?) Toinen tykkää äidistä jne.. Vartalon mallissa sama juttu. Vai onko liikaa vaadittu, jos ei halua naisen olevan sairaalloisen lihava sotanorsu? 

Vierailija
124/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen hoikkuus korostaa naisen läskiyttä

Vierailija
125/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen oma aloitteisesti tehnyt aloitteita netissä treffipalstoilla. Ja jos joku mies mulle itse laittaa viestiä, vastaan takaisin jos hiemankaan voisi kuulostaa siltä, että meillä olisi jotain yhteistä. 

Jos mies tuntuu siltä, ettei se kiinnosta, ilmoitan siinäkin tapauksesssa kohteliaasti, enkä jätä vain vastaamatta mitään ja katoa kuin pieru saharaan.

Aika moni mies haluaa lapsia ainakin jossain vaiheessa, tuohon olen ainakin törmännyt ja turha sellaisten miesten kanssa on alkaa tutustumaan sen kummemmin.

Poistin juuri treffi profiilini, pisti niin mielen matalaksi nämä kommentit tässä ketjussa. En tiennyt olevani näin surkea ihminen ja että maalla asumiset, isot koirat ja meikkaamattomuus koettiin suuriksikin ongelmiksi. Jos tosiaan näin vaikeaa tämä kumppanin löytäminen on, niin olen sitten ennemmin yksin.

Mutta ihan kiva oli kuulla ihmisten mielipiteitä, vaikka teidän mielipiteet eivät kauhean ruusuisia olleetkaan, eihän tästä aloituksestani voi koko persoonallisuutta saada selville näin netin välityksellä muutenkaan.

AP

Eli niillä miehillä ketkä ois sinusta kiinnostuneet ei ole mitään merkitystä ja pahoitit mieles muutaman negatiivisen kommentin takia ja juokset karkuun.

Vierailija
126/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isoa koiraa. Siinä mies jää helposti toiseksi.

Minua ei pieni ylipaino haittaisi, eikä introverttius, eikä meikkaamattomuus. Luonnosta tykkään ja vietän pitkiä aikoja yksikseni mökillä. Arvostan naisessa arjessa selviämisen kädentaitoja.

Mutta haluan lapsia. Ja en tavallaan luota useampia koiria omistaviin naisiin. Koirat menevät heillä usein kaiken muun, parisuhteen ja lasten edelle. Siksi ei kiitos.

M35

Vierailija
127/127 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa ei ole muuta isompaa juttua kuin tosiaan ne koirat. Naisilla joilla on useampi koira, ne koirat tuppaa olemaan perhe, menee lasten ja miehen edelle. Ei tossa muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi