Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa myös mullekin, miksi en löydä miestä? :(

Vierailija
06.01.2017 |

- 25vuotias
- Tummat, takapuoleen asti pitkät ja paksut hiukset
- Siniset silmät
- C tissit
- 15kg ylipainoinen, mutta vartalo mallia tiimalasi

- Huumorintajuinen
- Rauhallinen
- Eläinrakas (omistan 2 koiraa, pyreneittenmastiffin ja valkoisenpaimenkoiran)
- Aika introvertti
- Keskustelutaitoinen
- Välillä itsepäinen
- Omia mielipiteitä omaava
- Aika avoin, mutta en tuntemattomille
- En viihdy isoissa porukoissa ollenkaan, en tykkää esim. käydä missään juhlissa enkä baareissa, koska liikaa ihmisiä

- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia. Töitä olen kuitenkin elämässäni tehnyt.
- Mulla on aika kivasti rahaa, en kuitenkaan ole luonteeltani mikään tuhlailija. Käytän rahaa harkitsevaisesti.

- Tykkään käydä mökkeilemässä, kalastaa, saunoa, lenkkeillä, muutenkin liikkua paljon luonnossa.
- Mulla on auto ja ajokortti
- Käytän alkoholia 1-2 x kuussa. Kun juon, juon kotona vaan.
- En omista kavereita, lukuun ottamatta jotain "nettikavereita"
- En polta lainkaan
- En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita
- Ei tatskoja, ei lävistyksiä
- En meikkaa ollenkaan
- Pukeutumisessa en seuraa muotia
- Musiikkimaku laaja mutta aika paljon kuuntelen rockia ja muutenkin raskaampaa musaa, mutta iskelmäkin menee

- Tykkään myös ruoanlaitosta ja leipomisesta

- EN TYKKÄÄ OIKEIN LAPSISTA, ENKÄ HALUA LAPSIA

Miehen pitäisi olla

- Uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, eläimistä pitävä, ei ravaa baareissa, ei juoppo, tykkää asua maalla, osaa keskustella asioista, liikkuu edes jonkun verran, ei tartte olla himolenkkeilijä. Lapsia miehellä ei saa olla.

- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.

Joo ei jaksa enään kirjoittaa enempää. Mielipiteitä? :)

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on lassukat kertomassa, että naisen ammatilla tai rahatilanteella ei ole mitään merkitystä?

Ei tarvitse, kun tuo on myös läski ja niin laiska ettei viitsi edes meikata. Ei lassukatkaan halua semmoista.

lassukka mieluummin vaan valittaa naisettomuuttaan kuin kelpuuttaa ketään

Vierailija
42/127 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on lassukat kertomassa, että naisen ammatilla tai rahatilanteella ei ole mitään merkitystä?

Ei tarvitse, kun tuo on myös läski ja niin laiska ettei viitsi edes meikata. Ei lassukatkaan halua semmoista.

lassukka mieluummin vaan valittaa naisettomuuttaan kuin kelpuuttaa ketään

....ketään lihavaa sekä  äärimmäisen laiskaa tai välinpitämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo kuulostaa ihan siltä, että olet vaarassa syrjäytyä, ellet jo ole sitä.

Olet vasta 25-vuotias. Lähde pois netistä ja astu oikeaan maailmaan. Ihan itsesi takia.

Vierailija
44/127 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin heräsi mielenkiinto :-) kyllä kelpaisit mulle :D

Vierailija
45/127 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin heräsi mielenkiinto :-) kyllä kelpaisit mulle :D

Minkä ikäinen olet? Sopikaa treffit heti.

Vierailija
46/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen rahoilla elät? Miten asut?

Vierailija
47/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa tai kolmannessa polvessa.

Vierailija
48/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Mene vaikkapa kansalaisopiston kursseille tai opiskelemaan. Sieltä sitten ihan luonnostaan tutustuu miehiin ja voit saada kyrpää vittuusi.

Idiootin neuvo ikinä: kansalaisopiston kurssit. Oletko käynyt niillä? Minä olen, siellä on 40-60 vuotiaita naisia.

Btw, miksi kaikki ovat niin ilkeitä ap:lle?

Vierailija
49/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Mene vaikkapa kansalaisopiston kursseille tai opiskelemaan. Sieltä sitten ihan luonnostaan tutustuu miehiin ja voit saada kyrpää vittuusi.

Idiootin neuvo ikinä: kansalaisopiston kurssit. Oletko käynyt niillä? Minä olen, siellä on 40-60 vuotiaita naisia.

Btw, miksi kaikki ovat niin ilkeitä ap:lle?

*idiootein

Vierailija
50/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isoa koiraa, työtön, ei ammattia/koulutusta. Ilmeisesti olet vielä ns. luonnon lapsi, koska et meikkää, et laita itseäsi, käyt mökkeilemässä, luonnossa liikkumassa. Ongelmasi on se, että sinun pitäisi löytää samanhenkinen ja se voi olla vaikeaa. Yleensä näitä miehiä ei ravintoloista, eikä netistä löydy.

Vierailija
51/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat passiiviselta; ei töitä, ei ystäviä.

Ei töitä kannata tehdä pelkän rahan takia, vaan että pysyy elämässä kiinni. Töiden kautta tapaa myös uusia ihmisiä. Opiskelu on työtä yhtälailla.

Ylipaino on myös ulkoinen tekijä, joka viestittää passiivisuudesta ja vähentää sulhasehdokkaiden määrää.

Minun - keittiöpsykologin - korvaan kuulostat lievästi masentuneelta. Onkohan se kumppanin löytäminen kuitenkaan se ensimmäinen tavoite? Miten olisi ensimmäiseksi laittaa oma elämä kuntoon?

Vierailija
52/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä sä olet oman ikäisten keskuudessa kyllä pohjasakkaa. Ei voi mitään. Monelle vähän vanhemmalle junttilan isännälle kyllä kelpaisit, varsinkin jos osaat tehdä ruokaa.

Vierailija
53/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy seuraa.

Vierailija
54/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kyselemään lähimmältä ulkoilumajalta töitä. Saat leipoa pullaa, palkkaakin maksetaan ja tapaat urheilevia miehiä.

Vierailija
55/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpo nuori nainen. Minulle olisi sopiva.

Vierailija
56/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vaihtoehtoista elämäntapaa suosivalta. Ainoa asia, joka tuossa "pistää silmään" on tuo kouluttautumisesi puute. Johtuuko se siitä, että et ole päässyt minnekään vai onko taustalla mt-syitä. Et tosiaan ehkä ihan perusjampasta löydä välttämättä miestä, mutta sellaisesta, jonka ajattelutapa ja elämäntyyli on omasi kaltainen voit miehen löytääkin. Jotkut ihmiset haluavat elää ja olla yksin eivätkä kaikki halua kaveripiiriä ympärilleen.

Vierailija
57/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakisit johonkin kouluun? Voisit saada ammatin ja tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
58/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mökkeilystä ja metsästyksestä pitäviä miehiä löytyy netistä. Ainakin tuo mökkeily on yleinen kiinnostuksenkohde. Kerran keskustelin netissä mökkeilystä pitävän, metsästystä harrastavan ja koiria omistavan miehen kanssa. Hän tosin asui pohjoisessa. Siellä tuollainen on yleisempää.

Vierailija
59/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän anna miesten ymmärtää että haluat koko ajan olla yksin? Kirjoitteletko paljon? Tuntuu että suurimmat "ongelmasi" ovat se, ettet ole käynyt kouluja ja syrjässä asuminen. Voisiko toiseen saada muutoksen? Lemmikkien vuoksi varmaan asuinpaikan pitää olla tietynlainen, mutta onnistuisiko koulun aloittaminen? Toivottavasti olet kirjoittelukumppaneillesi selväntänyt elämäntilanteesi syitä paremmin.

Vierailija
60/127 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverittomuus ei haittaa yhtään. Mutta olisihan miehen seura ei-ahdistavaa?