Kertokaa myös mullekin, miksi en löydä miestä? :(
- 25vuotias
- Tummat, takapuoleen asti pitkät ja paksut hiukset
- Siniset silmät
- C tissit
- 15kg ylipainoinen, mutta vartalo mallia tiimalasi
- Huumorintajuinen
- Rauhallinen
- Eläinrakas (omistan 2 koiraa, pyreneittenmastiffin ja valkoisenpaimenkoiran)
- Aika introvertti
- Keskustelutaitoinen
- Välillä itsepäinen
- Omia mielipiteitä omaava
- Aika avoin, mutta en tuntemattomille
- En viihdy isoissa porukoissa ollenkaan, en tykkää esim. käydä missään juhlissa enkä baareissa, koska liikaa ihmisiä
- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia. Töitä olen kuitenkin elämässäni tehnyt.
- Mulla on aika kivasti rahaa, en kuitenkaan ole luonteeltani mikään tuhlailija. Käytän rahaa harkitsevaisesti.
- Tykkään käydä mökkeilemässä, kalastaa, saunoa, lenkkeillä, muutenkin liikkua paljon luonnossa.
- Mulla on auto ja ajokortti
- Käytän alkoholia 1-2 x kuussa. Kun juon, juon kotona vaan.
- En omista kavereita, lukuun ottamatta jotain "nettikavereita"
- En polta lainkaan
- En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita
- Ei tatskoja, ei lävistyksiä
- En meikkaa ollenkaan
- Pukeutumisessa en seuraa muotia
- Musiikkimaku laaja mutta aika paljon kuuntelen rockia ja muutenkin raskaampaa musaa, mutta iskelmäkin menee
- Tykkään myös ruoanlaitosta ja leipomisesta
- EN TYKKÄÄ OIKEIN LAPSISTA, ENKÄ HALUA LAPSIA
Miehen pitäisi olla
- Uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, eläimistä pitävä, ei ravaa baareissa, ei juoppo, tykkää asua maalla, osaa keskustella asioista, liikkuu edes jonkun verran, ei tartte olla himolenkkeilijä. Lapsia miehellä ei saa olla.
- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.
Joo ei jaksa enään kirjoittaa enempää. Mielipiteitä? :)
Kommentit (127)
Nyt kun lukee vastauksia, niin oishan AP:lla ottajia vaikka kuinka paljon, jos vaan kukaan kelpais.
Komppaan edellistä, eli ala hieman meikkaamaan👍 Koirat voi asettaa rajoitteita,. Tarkoitan, että mies joka pitää koirista ei välttämättä sulata kaikkia rotuja itsellään, ei siis kaikki jotka pitävät kaikista koirista halua itselleen tai elämäänsä kaikkia vasikan kokoisia koiria. Aika kun jättää noista koirista koita samaa Chihuahua kombinaatiolla👍
En ole lukenut ketuja, vain sivun yksi, joten tämä ehkä jo mainittu. Minulle tulee mieleen että jos ei ole ystäviä eikä kavereita, et osaa myöskään kumppanina olla sellainen että kukaan jäisi pidemmäksi aikaa. Joko et anna itestasi mitään tai sinulla ei muuten ole riittäviä sosiaalisia taitoja ihmissuhteiden hoitamiseen...?
Etvotretton kirjoitti:
Komppaan edellistä, eli ala hieman meikkaamaan👍 Koirat voi asettaa rajoitteita,. Tarkoitan, että mies joka pitää koirista ei välttämättä sulata kaikkia rotuja itsellään, ei siis kaikki jotka pitävät kaikista koirista halua itselleen tai elämäänsä kaikkia vasikan kokoisia koiria. Aika kun jättää noista koirista koita samaa Chihuahua kombinaatiolla👍
Mulle tuollainen AP :n kaltainen nainen omaan korvaan / silmään vaikuttaa kyllä normaalilta naiselta, joita sietäisi olla enemmänkin. Meikkaattomuus ehdottomasti plussaa, maalla asuminen ehdottomasti plussaa, kohtuullinen ylipaino, noh jos nyt ei ihan plussaa niin ei kyllä mikään ongelmakaan, baarien karttaminen ehdottomasti plussaa, eläimistä pitäminen ehdottomasti plussaa, jäätävän kokoisen ja aivottoman kanalauman ympäriltä puuttuminen ehdottomasti plussaa +++, tuollaisen koiran omistaminen ehdottomasti plussaa koska se on_oikea koira_eikä mikään räksyttävä ovimatto joita nimenomaan nämä aivottomat, itsensä pakkelilla sotamaalavat aivottomat kanalaumat tykkää hankkia. Ja on muuten vähän helvetin ärsyttävää tuollaisen räksyttäjän tekemä melusaaste + jatkuvasti tarvii katsella ympärilleen ettei astu päälle ja liiskaa sitä pikku pirua. Ainut miettimisen aihe on tuo koulutuksen puuttuminen, ja lähinnä että miksi se puuttuu . . . .
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi ensin hommata itsellesi koulutus ja työpaikka (tai edes jompi kumpi!) ja sen jälkeen voikin mies löytyä kuin itsestään. Tai mies voi löytää sinut :)
Miehethän vaahtoavat päinvastoin siitä, että naisen koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi ensin hommata itsellesi koulutus ja työpaikka (tai edes jompi kumpi!) ja sen jälkeen voikin mies löytyä kuin itsestään. Tai mies voi löytää sinut :)
Miehethän vaahtoavat päinvastoin siitä, että naisen koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä.
Ei niin, jos on nätti ja mukava. Valitettavasti ap ei ilmeisesti ole kumpaakaan.
Missä ne palstan "miehelle kelpaa nainen kuin nainen" miehet nyt ovat? Kummasti tässäkin ketjussa kuitenkin löytyy selittelijöitä, miksi ei miehelle kelpaa.
Puhutte itsenne pussiin.
Tässäkin ketjussa on varmaan lähes kymmenen miestä tarjolla, mutta ap ei heitä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne palstan "miehelle kelpaa nainen kuin nainen" miehet nyt ovat? Kummasti tässäkin ketjussa kuitenkin löytyy selittelijöitä, miksi ei miehelle kelpaa.
Puhutte itsenne pussiin.
Ootko sokea? Vaikka kuinka monta kiinnostunutta miestä tässäkin ketjussa heti tarjolla?
no sinusta ei kyllä oikein löydy muita kuin huonoja puolia, voisko se vaikuttaa siihen, ettei miestä ole löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, jos on nätti ja mukava. Valitettavasti ap ei ilmeisesti ole kumpaakaan.
Mistä keksitte ettei ap voisi olla nätti ja mukava?
Missä ap asuu,kiinnostaisi tietää missä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksitte ettei ap voisi olla nätti ja mukava?
Missä ap asuu,kiinnostaisi tietää missä päin olet?
Kiloista.
Mukavahan hän kyllä voi olla.
Nettiin vain omalla kuvalla ja et ala nirsoilemaan, varmasti löytyy seuraa. Ylipaino pois niin tarjontakin kasvaa.
Meikkaamattomuudesta kitisijät ovat pihalla olevia naisia. En mä ainakaan ole koskaan kuullut miehestä, jonka mielestä naisen pitäisi meikata. Haluanko mä jotain tahnaa ja rasvaa ja paskaa naamalleni, jos halaan ja pussaan naista? No en halua. Toki jollekin sopii vaikka ripsari ja joku ehkä näyttää hirveältä ilman kammottavaa kasaa meikkiä, muttei meikkaaminen yleisesti ottaen ole mistään kotoisin.
Mulle et tosin kelpaa, jos asut korvessa, koska sosiaaliset kontaktit on täällä kaupungissa.
- Mies
Vierailija kirjoitti:
Noh, lähdetään purkamaan asiaa osiin:
Pahimmat ovat:
- kouluttamattomuus
- työttömyys
- kaksi koiraa
Muita syitä voivat olla:
- ylipaino
- tylsä ulkonäkö (meikkaamattomuus) jne.
Nuo kaikki sopivat myös minuun, muttei mulla ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä. (Mainittakoon, että mulla sitä ylipainoa on +20 kg, tosin yritän laihduttaa.. ;D)
Meikkejäkään en käytä kuin satunnaisesti. Ei miehetkään meikkaa - miksi minun pitäisi.
Ap:hen verrattuna minua on auttanut varmaankin juuri viihtyminen baareissa ja pippaloissa, sekä avoin sosiaalisuus uusia ihmisiä kohtaan. Niissä kun ap preppaat vaikka vain väliaikaisesti niin eiköhän sitä ala elämään ukkoja löytymään enemmänkin kuin olisi tarvis. xD
rodz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, lähdetään purkamaan asiaa osiin:
Pahimmat ovat:
- kouluttamattomuus
- työttömyys
- kaksi koiraa
Muita syitä voivat olla:
- ylipaino
- tylsä ulkonäkö (meikkaamattomuus) jne.
Nuo kaikki sopivat myös minuun, muttei mulla ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä. (Mainittakoon, että mulla sitä ylipainoa on +20 kg, tosin yritän laihduttaa.. ;D)
Meikkejäkään en käytä kuin satunnaisesti. Ei miehetkään meikkaa - miksi minun pitäisi.
Ap:hen verrattuna minua on auttanut varmaankin juuri viihtyminen baareissa ja pippaloissa, sekä avoin sosiaalisuus uusia ihmisiä kohtaan. Niissä kun ap preppaat vaikka vain väliaikaisesti niin eiköhän sitä ala elämään ukkoja löytymään enemmänkin kuin olisi tarvis. xD
Oishan niitä ukkoja vaikka joka sormelle, mutta kivempi vaan ruikuttaa että ei saa ketään ja sitten kun saiskin, niin ei noteerata niitä mitenkään.
Kyllä minä olen oma aloitteisesti tehnyt aloitteita netissä treffipalstoilla. Ja jos joku mies mulle itse laittaa viestiä, vastaan takaisin jos hiemankaan voisi kuulostaa siltä, että meillä olisi jotain yhteistä.
Jos mies tuntuu siltä, ettei se kiinnosta, ilmoitan siinäkin tapauksesssa kohteliaasti, enkä jätä vain vastaamatta mitään ja katoa kuin pieru saharaan.
Aika moni mies haluaa lapsia ainakin jossain vaiheessa, tuohon olen ainakin törmännyt ja turha sellaisten miesten kanssa on alkaa tutustumaan sen kummemmin.
Poistin juuri treffi profiilini, pisti niin mielen matalaksi nämä kommentit tässä ketjussa. En tiennyt olevani näin surkea ihminen ja että maalla asumiset, isot koirat ja meikkaamattomuus koettiin suuriksikin ongelmiksi. Jos tosiaan näin vaikeaa tämä kumppanin löytäminen on, niin olen sitten ennemmin yksin.
Mutta ihan kiva oli kuulla ihmisten mielipiteitä, vaikka teidän mielipiteet eivät kauhean ruusuisia olleetkaan, eihän tästä aloituksestani voi koko persoonallisuutta saada selville näin netin välityksellä muutenkaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen oma aloitteisesti tehnyt aloitteita netissä treffipalstoilla. Ja jos joku mies mulle itse laittaa viestiä, vastaan takaisin jos hiemankaan voisi kuulostaa siltä, että meillä olisi jotain yhteistä.
Jos mies tuntuu siltä, ettei se kiinnosta, ilmoitan siinäkin tapauksesssa kohteliaasti, enkä jätä vain vastaamatta mitään ja katoa kuin pieru saharaan.
Aika moni mies haluaa lapsia ainakin jossain vaiheessa, tuohon olen ainakin törmännyt ja turha sellaisten miesten kanssa on alkaa tutustumaan sen kummemmin.
Poistin juuri treffi profiilini, pisti niin mielen matalaksi nämä kommentit tässä ketjussa. En tiennyt olevani näin surkea ihminen ja että maalla asumiset, isot koirat ja meikkaamattomuus koettiin suuriksikin ongelmiksi. Jos tosiaan näin vaikeaa tämä kumppanin löytäminen on, niin olen sitten ennemmin yksin.
Mutta ihan kiva oli kuulla ihmisten mielipiteitä, vaikka teidän mielipiteet eivät kauhean ruusuisia olleetkaan, eihän tästä aloituksestani voi koko persoonallisuutta saada selville näin netin välityksellä muutenkaan.
AP
Miks katot vaan negatiivisia, täällä on ollut monta positiivistakin, keskittyisit niihin.
Et voi löytää miestä jos et käy missään.
Pidätkö miehistä ollenkaan?
Monet vanhapiikaystäväni eivät pidä miehistä ja siitä että heidän tavaroitaan siirrellään ja mies tuo partakoneensa heidän kylppäriin tms. Mies ei saa tuoda omaa lempituoliaan olohuoneeseen eikä pitää varrellisia talvikenkiä eteisessä yms. idioottisääntöjä.