Kertokaa myös mullekin, miksi en löydä miestä? :(
- 25vuotias
- Tummat, takapuoleen asti pitkät ja paksut hiukset
- Siniset silmät
- C tissit
- 15kg ylipainoinen, mutta vartalo mallia tiimalasi
- Huumorintajuinen
- Rauhallinen
- Eläinrakas (omistan 2 koiraa, pyreneittenmastiffin ja valkoisenpaimenkoiran)
- Aika introvertti
- Keskustelutaitoinen
- Välillä itsepäinen
- Omia mielipiteitä omaava
- Aika avoin, mutta en tuntemattomille
- En viihdy isoissa porukoissa ollenkaan, en tykkää esim. käydä missään juhlissa enkä baareissa, koska liikaa ihmisiä
- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia. Töitä olen kuitenkin elämässäni tehnyt.
- Mulla on aika kivasti rahaa, en kuitenkaan ole luonteeltani mikään tuhlailija. Käytän rahaa harkitsevaisesti.
- Tykkään käydä mökkeilemässä, kalastaa, saunoa, lenkkeillä, muutenkin liikkua paljon luonnossa.
- Mulla on auto ja ajokortti
- Käytän alkoholia 1-2 x kuussa. Kun juon, juon kotona vaan.
- En omista kavereita, lukuun ottamatta jotain "nettikavereita"
- En polta lainkaan
- En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita
- Ei tatskoja, ei lävistyksiä
- En meikkaa ollenkaan
- Pukeutumisessa en seuraa muotia
- Musiikkimaku laaja mutta aika paljon kuuntelen rockia ja muutenkin raskaampaa musaa, mutta iskelmäkin menee
- Tykkään myös ruoanlaitosta ja leipomisesta
- EN TYKKÄÄ OIKEIN LAPSISTA, ENKÄ HALUA LAPSIA
Miehen pitäisi olla
- Uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, eläimistä pitävä, ei ravaa baareissa, ei juoppo, tykkää asua maalla, osaa keskustella asioista, liikkuu edes jonkun verran, ei tartte olla himolenkkeilijä. Lapsia miehellä ei saa olla.
- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.
Joo ei jaksa enään kirjoittaa enempää. Mielipiteitä? :)
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
- 25vuotias
- Tummat, takapuoleen asti pitkät ja paksut hiukset
- Siniset silmät
- C tissit
- 15kg ylipainoinen, mutta vartalo mallia tiimalasi- Huumorintajuinen
- Rauhallinen
- Aika introvertti
- Keskustelutaitoinen
- Välillä itsepäinen
- Omia mielipiteitä omaava
- Aika avoin, mutta en tuntemattomille
- En viihdy isoissa porukoissa ollenkaan, en tykkää esim. käydä missään juhlissa enkä baareissa, koska liikaa ihmisiä- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia. Töitä olen kuitenkin elämässäni tehnyt.
- Mulla on aika kivasti rahaa, en kuitenkaan ole luonteeltani mikään tuhlailija. Käytän rahaa harkitsevaisesti.- Tykkään käydä mökkeilemässä, kalastaa, saunoa, lenkkeillä, muutenkin liikkua paljon luonnossa.
- Mulla on auto ja ajokortti
- Käytän alkoholia 1-2 x kuussa. Kun juon, juon kotona vaan.
- En polta lainkaan
- En käytä, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita
- Ei tatskoja, ei lävistyksiä
- En meikkaa ollenkaan
- Pukeutumisessa en seuraa muotia
- Musiikkimaku laaja mutta aika paljon kuuntelen rockia ja muutenkin raskaampaa musaa, mutta iskelmäkin menee- Tykkään myös ruoanlaitosta ja leipomisesta
- EN TYKKÄÄ OIKEIN LAPSISTA, ENKÄ HALUA LAPSIA
Miehen pitäisi olla
- Uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, eläimistä pitävä, ei ravaa baareissa, ei juoppo, tykkää asua maalla, osaa keskustella asioista, liikkuu edes jonkun verran, ei tartte olla himolenkkeilijä. Lapsia miehellä ei saa olla.
- Ulkonäöllä ainakin sen verran väliä että tykkään enempi tummahiuksisista ja partaisista miehistä kuin vaaleista. Ja mua pitempi pitää olla (mielellään vähintään sen 170cm) ja kropaltaan tukeva, normaali, mutta ei ainakaan laiha eikä hoikka.
ihan hyvältä kuulostais, mutta vähän nuori mulle ja vaikka nuo vaatimuksesi täyttäisinkin, niin en usko että olisin semmoinen mitä haluisit.
Haluatko usein ja paljon seksiä? Tuli mieleen kirjoituksistasi, että ehkä olet aseksuaali? Sellaisen on vaikea löytää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään mitä jaksaisit tehdä? Yrititkö edes opiskella mitään peruskoulun jälkeen (vai jäikö sekin suorittamatta)?
Miten sinä ap vietät päiväsi työttömänä yksin mummonmökissä maalla?
Oletko ap masentunut tai asperger?
- En meikkaa ollenkaan
- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia.
Näillä voi olla iso vaikutus, etenkin kaikkien neljän yhteisvaikutus.
Tykkäät käydä mökkeilemässä. Yksinäsi vai jonkun muun kanssa? Onko mökki sun oma tai jos ei ole niin kenen?
Ap kaipaatko ylipäätään jotain live-elämän sosiaalisia kontakteja? Vai oletko onnellinen yksin? Parisuhde on näet mitä sosiaalisin kontakti.
Vierailija kirjoitti:
Kavereita ei yleensä "omisteta". Toisin kuin lemmikkieläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että perintörahat riittää lopuksi ikää?
Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat ihmiseltä, jolla on lukutaidossa ja ymmärryksessä vikaa. Ap sanoi saaneen perinnön ihan äsken. Hän on nyt 25-vuotias. Tuskin opinnot ovat siis perinnön takia jääneet väliin.
Missä on lassukat kertomassa, että naisen ammatilla tai rahatilanteella ei ole mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
- En meikkaa ollenkaan
- Työtön, enkä ole opiskellut mitään ammattia.
Näillä voi olla iso vaikutus, etenkin kaikkien neljän yhteisvaikutus.
Niin ja sitten vielä ylipaino listan jatkoksi.
Mutta miksi haluat miehen? Siksi kun muillakin on? Haluaisitko asua yhdessä?
ET kai kuitenkaan ole netissä kenellekään kertonut tuosta juuri saadusta perinnöstäsi ja rahoistasi? Se jos mikä saa väärät tyypit liikkelle..
Ap mitä sinä sillä miehellä haluaisit tehdä sitten?
Oletko tekemisissä omien vanhempiesi kanssa? Onko elämässäsi ketään päivittäistä puhekumppania (pl. koirat)?
Vierailija kirjoitti:
Missä on lassukat kertomassa, että naisen ammatilla tai rahatilanteella ei ole mitään merkitystä?
Ei tarvitse, kun tuo on myös läski ja niin laiska ettei viitsi edes meikata. Ei lassukatkaan halua semmoista.
Vierailija kirjoitti:
No empä ajatellut että silläkin on jotain merkitystä, kirjoittaako ensin ulkonäöstään vai luonteestaan.
AP
Minä kirjoitin tuon kommentin, mutta nyt kun olen lukenut ketjua enemmän, niin alat vaikuttaa ihan symppikseltä.
Mutta selväähän se on, että mökissä asuva ja yksin viihtyvä ei helposti parisuhdetta saa. Tuossa joku muu arveli, että ehkä sinä et sitä niin kaipaakaan, ja vähän ehdin kallistua samalle kannalle. Elämäsi voi olla ihan hyvää yksin.
Jos taas ihan tosissasi suhteen haluat, niin kai sinun pitää alkaa liikkua enemmän ihmisten ilmoilla. Ei niin, että olisit koko ajan pitäisit tutkat miesten varalta esillä, vaan ihan vaan tutustuaksesi ja oppiaksesi enemmän muista.
Uskon, että pärjäät elämässä :). Tsemppiä!
Kuulostaa siltä että ap on niin vahvasti oman tiensä kulkija että se vaatii jo suuresti valtaväestöstä poikkeavia ajattelumalleja.
Mene vaikkapa kansalaisopiston kursseille tai opiskelemaan. Sieltä sitten ihan luonnostaan tutustuu miehiin ja voit saada kyrpää vittuusi.
Ap kaipaatko edes joskus livekavereita? Vai oletko tyytyväinen yksinäisyyteen? Kaipaatko oikeasti parisuhdetta? Kumppania, jonka kanssa jakaa arki?
En saa kiinni mihin tarkoitukseen haluaisit sitä miestä. Etsitkö aviomieheksi? Pitkäaikaiseksi pelkäksi seksiseuraksi? Sellaiseksi "poikaystäväksi", joka otetaan esiin kun itse jaksaa seuraa eikä halua mieluummin nauttia omasta yksinäisyydestä?
Kuulostaa siltä, että olet niin mielelläsi erakko, että siihen kuvioon ei mies mahtuisi.