Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TVOF2017 LIVE

Vierailija
06.01.2017 |

Nyt se alkaa!

Kommentit (362)

Vierailija
161/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti sen Saran olemus ja esiintyminen niin paljon, ettei kiinnostanut yhtään kuunnella sen laulua. Varmasti joo hyvä ääni, muuta se omituinen sätkyilyesitys, mitä hän tekee laulaessaan on kamalaa katsottavaa. Ja tosiaan luonne vaikuttaa ihan hirveeltä päällepäsmäriltä.

Olin täysin samaa mieltä Redraman ja Ellinooran kanssa, että Saija sillä pienieleisemmällä esityksellään vaikutti paljon enemmän ammattilaiselta ja vakuuttavammalta. Minusta tunnepuoli Saijan esityksessä oli paremmin kunnossa toisin kuin Saran teatterimaisessa sätkyilyssä.

Niimpä, vaikka itsevarmuus on esiintyjällä hyvä asia, nii ei se tarvii noin yliampuvaa sähellystä olla. Lisäksi tuo liiallinen itsevarmuus tuli katsojalle esiin siellä harjoitteluvaiheessa. Missä kuitenki pitäis olla nöyrä ja kuunnella muitakin, nyt ainaki katsojalle välitty sellanen mielikuva et Sara vie ja muut vikisee.

Mielenkiinnolla kyllä odotan et mitä tiimityöskentelystä tulee jatkossa...

Vierailija
162/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en pääse millään yli et Robin näyttää ihan barbie-Keniltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara näytti tutulta. Piti googlettaa ja muistin oikein. Oli viimeisimmässä Idolsissa ja pääsi aika pitkälle. Laulaa myös sen kauden kokoelmalevyllä.

Vierailija
164/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sara ei olisi saanut tuoda omaa ehdotusta toteutukseen?

Sara vaikutti iloiselta ja aidolta ihmiseltä. Molemmat lauloivat kauniisti ja olivat omanlaisiaan persoonia, niinkuin saavat ollakin.

Vierailija
165/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara näytti minunkin silmään kovin tutulta. En myöskään pitänyt hänen päsmäröinnistään, toivottavasti nöyrtyy vähän kilpailun aikana.

Ihmettelin kovasti, kun Anna ei valinnut Yohania jatkoon. Hänhän on yksi kisan helmistä! Onneksi tuli kaapatuksi.

Säälittää vähän Slipknot-äijän tippuminen. Selvästi oli Mike päättänyt jo etukäteen, että italiaano menee jatkoon. Biisi oli valittu sopivaksi hänelle.

Vierailija
166/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ja Saija olivat molemmat mielestäni tosi tasokkaita.

En minä ainakaan sitä Saran itsevarmuutta niin pahana asiana pitänyt. Kokenut esiintyjä ja sitä kautta varmempi.

Eikä meille siitä harjoittelutilaanteestakaan tullut kokonaiskubaa kuka määräs ja mitä.

Ja niinku Robin(?) sanoki et Saran äänessä on potentiaalia ja kehitysmahdollisuuksia.

Vierailija
167/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara oli hirvee itteensä täynnä oleva tyrkky. Suuret on luulot likalla itsestään!

Vierailija
168/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä idolsduetto Diandra ja Sara Kurkola.Vastaantulijaksi jää Sara :-)   https://www.youtube.com/watch?v=SuCe4B8MAJg

Vierailija
169/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mikeen teki Sara Kurkolassa vaikutuksen se, että heti ensimmäisissä treeneissä oli tehnyt biisiin oman sovituksen ja otti ns. "homman haltuun". Muistutti Mikea ehkä Saara Aallon määrätietoisuudesta? Mikehän yleensä arvostaa tosi paljon sitä, että laulaja tekee itse biisejä, sovittaa, soittaa jotain instrumenttia, jne. Ehkäpä hän huomaa vasta myöhemmin tämän päsmäröinnin ja yliyrittämisen, eikä päästä enää jatkoon..

Minua Sarassa häiritsi eniten se esityksen aikainen yliyrittäminen ja ylieläytyminen. Olin tismalleen samaa mieltä Redin ja Annan kanssa. Minusta se toinen tyttö myös lauloi puhtaammin ja paremmin.

Mäkin häkellyin siitä, ettei Anba valinnutkaan Yohania. Onneksi kaapattiin.

Miken kappalevalinta italian Andrealle ja mörisijämiehelle oli minusta umpisurkea. Itsexasiassa minusta tämä Slipknot-tyypin ääni sopi kappaleeseen paremmin, mutta kuten harjoituksustakin tuli esille, toisella miehellä on vielä paljon tekemistä vireen kanssa. Ja tykkäsin siitä Andrean ääni ratkaisee -laulusta tosi paljon. Toivottavasti knock outisaa pääsee laulamaan taas jovaa ja korkealta.

Eka pari eli Justin Timberlakea laulanut africa-reggae-Michael ja se aasialaisen näköinen ujo poika: Michael oli hyvä esiintyjä, mutta tykkäsin ujon pojan äänestä enemmän. Pitäisi vain saada lisää itsevarmuutta. Michaelin ääni ei kulkenut ylänuoteissa.

Ollin tiimi on näistä keskinkertaisin.

Vierailija
170/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara kyllä jakaa mielopiteitä, toisista on vain hyvä tuo itsevarmuus, toisia se ärsyttää.

Musta tuntu et siinä esityksessä hänen laulu jäi vähä sen esittämisen alle. Tolla asenteella toki saattaa päästäkin pitkälle, mutta jos oikeasti huipulle haluat, tarvitaa rutkasti nöyryyttä ja itseensä katsomista. Ja jos luonne ärsyttää suurta osaa kansaa, jossakin välissä uraa se alkaa haittaamaan. Jos siis pitemmälle pääsis.

Vierailija
171/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en pääse millään yli et Robin näyttää ihan barbie-Keniltä :D

Mää oon tehnyt saman havainnon.

On se kyllä miellyttävä nuorukainen :)

Vierailija
172/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara näytti minunkin silmään kovin tutulta. En myöskään pitänyt hänen päsmäröinnistään, toivottavasti nöyrtyy vähän kilpailun aikana.

Ihmettelin kovasti, kun Anna ei valinnut Yohania jatkoon. Hänhän on yksi kisan helmistä! Onneksi tuli kaapatuksi.

Säälittää vähän Slipknot-äijän tippuminen. Selvästi oli Mike päättänyt jo etukäteen, että italiaano menee jatkoon. Biisi oli valittu sopivaksi hänelle.

Ihan samat sanat.

Slipknot-Jani ei voinut pärjätä, koska biisi oli ihan Andrealle tehty. Harmi kun putosi jo nyt.

Sara oli musta liian itsevarma, sellaisella hieman luotaantyöntävällä tavalla. Onneksi myös Saija sai jatkaa.

Aika paljon kaappauksia tapahtui jo nyt. Tietää sitä, että seuraavissa kaksintaisteluissa tulee tippumaan paljon hyviä laulajia, koska kaappaukset on jo tehty.

Vierailija
173/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuitten apuvalmentajien tarkotus tuossa hirveesti kommentoida erikseen suorituksia, vai vaan peesata päävalmentajaa.

Tuli vaan mielee ku musta välillä tuntu et Diandra kommentoi enemmän osallistujia, kuin päävalmentajansa itse

Vierailija
174/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina hyvä lämmin olo kun joku ilmaisee uskovansa Jumalaan

Vierailija
175/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest yllättävän kova taso ollu tänä vuonna

Vierailija
176/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, aikaisempi viestini on poistettu. Kumpikohan oli suurempi moka: kertoa, mistä Sara on kotoisin vai kertoa hänen isänsä ammatti? :D

Vierailija
177/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat löytäneet uuden sylkykupin?

Vierailija
178/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellään muulla mieleen siitä Emmistä Ensitreffit alttarilla-Milla?

Jostai ilmeistä, kasvonpiirteistä... :D

Vierailija
179/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuitten apuvalmentajien tarkotus tuossa hirveesti kommentoida erikseen suorituksia, vai vaan peesata päävalmentajaa.

Tuli vaan mielee ku musta välillä tuntu et Diandra kommentoi enemmän osallistujia, kuin päävalmentajansa itse

Ei osannut käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Aikuinen ihminen, joka on jäänyt "lahjakkaan lapsilaulajan" vaiheeseen.

Vierailija
180/362 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osannut käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Aikuinen ihminen, joka on jäänyt "lahjakkaan lapsilaulajan" vaiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme