TVOF2017 LIVE
Kommentit (362)
Mikelle ei jäänyt tanssiparia :(
Oli muuten tosiaan Saden kuuloinen artisti tämä viimeinen.
Siis kuka puhuu toisen esityksen aikana? Jestas tota Annaa.
Kaunis ääni tällä, on selvästi kuunnelu Eva Cassidya.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka puhuu toisen esityksen aikana? Jestas tota Annaa.
No just se Anna.
Ihana Saija S. Rakastan Autumn Leavesia muutenkin.
Aivan mahtavan upea syvä ääni ja tulkinta Saija Saarnistolta! Kaunista ja samalla ah niin haikeata, silmät kostuivat välittömästi heti laulun alkusekunneilla...
http://www.ruutu.fi/video/2878676
Uusi tähti on toivottavasti syttynyt?
Saija Saarnisto, miten ihana ääni! Hänen tapauksessaan voi todeta, että ääni todellakin ratkaisee. Yksinkertainen, eleetön, vaatimaton, mutta niin pysäyttävä esitys. Aivan upeaa!
Ällöttäää juntti-Olli. Heti Saijaan kiinni "tanssittamaan"...vähän vaivaannuttavaa! Yök, mikä junttitampio.
Saijalta älyttömän kaunis veto
onpa mälsää, että jaksot on nykyisin 1/3 lyhyempiä kuin ennen :-/ juuri kun katsoja pääsee fiilikseen niin loppuu
Olli voisi mennä seuraavalla kaudella vaihtoon ja tilalle jokin ammattitaitoisempi tähtivalmentaja.
Ensi kauden tähtivalmentajat voisivat olla esim:
- Ollin tilalle Kaija Koo tai Jari Sillanpää
- Redraman tilalle Tommy Lindgren, VilleGalle tai Cheek. Tai Antti Tuisku
- Anna Puun tilalle Paula Vesala tai Jenni Vartiainen
- Michael Monroen tilalle Ville Valo
Olisi kiva saada kokonaan uudistunut ilme ohjelmalle :) Tuntuu, että sitö osaa jo ulkoa nykyisten valmentajien mantrat ja osaa ennakoida mitä sanovat ennen kuin edes avaavat suutaan. Ovat kaikki kaavoihin kangistuneita. Tai ei vielä tämä uusi tuomari Anna, mutta Annan persoonassa tökkii jokin (päsmäröinti ja huomionhaku?).
katsooko joku uusintaa? Mikä tää tyyppi on kellä kaikki Tinder-matchit mukana? Ällö!!
Haha, tänään näytettiin ihan oudosti ne 3 ekaa nuorta naista (tyttöä), pieniä pätkiä kerrallaan kunkin laulusta, ei niin että jokaisen esitys olisi näytetty kerralla kokonaan alusta loppuun. Noh, kukaan muu ei sitten kääntynytkään näiden tyttöjen kohdalla kuin Olli :D Tuli mieleen, että olikohan sovittu juttu, että Ollikin saa tiimiinsä laulajia.
Voi tyttöparkoja...
Jännää, onko noilla tuomareilla puuroa korvissa jos tuo äskeinen ei meinannut kelvata. Sitten joku vähän sinne sun tänne kiekuva menee heti kärkeen jatkoon.
ps. kannattaa katsoa se heviörisijä
Nro 135: Samaa mietin, että kaiken maailman "trubaduurit" pääsevät jatkoon, mutta noin taitavasti laulava nainen ei meinannut päästä. Onneksi Olli sentään kääntyi.
Noissa teatterilaulajissa on aina vähän se huono puoli, että vaikka laulavatkin täydellisen taitavasti ja puhtaasti, niin työssään joutuvat aina mukautumaan niihin rooleihin, eikä niissä lopulta ole paljonkaan tilaa tuoda omaa persoonaa esiin. Enkä siis missään nimessä dissaa nyt laulajaa yhtään, vaatii ihan hurjaa taitoa mukautua roolista toiseen, ja samaan aikaan laulaa, tanssia ja näytellä! Mutta ongelmaksi muodostuu sitten usein just se sellainen persoonattomuus, kun pitäisi laulaa ilman roolia. Tavallaan ymmärsin tuon kommentin, että "lauloi liian hyvin".
Vielä korostan, että en kiellä tuon Saaran taitoa tässä ollenkaan. Olen kuullut häntä livenä, ja on uskomattoman hyvä, ja eläytyy rooliin kuin rooliin. Mutta tämä sooloesitys ei minua nyt koskettanut.
Vierailija kirjoitti:
Noissa teatterilaulajissa on aina vähän se huono puoli, että vaikka laulavatkin täydellisen taitavasti ja puhtaasti, niin työssään joutuvat aina mukautumaan niihin rooleihin, eikä niissä lopulta ole paljonkaan tilaa tuoda omaa persoonaa esiin. Enkä siis missään nimessä dissaa nyt laulajaa yhtään, vaatii ihan hurjaa taitoa mukautua roolista toiseen, ja samaan aikaan laulaa, tanssia ja näytellä! Mutta ongelmaksi muodostuu sitten usein just se sellainen persoonattomuus, kun pitäisi laulaa ilman roolia. Tavallaan ymmärsin tuon kommentin, että "lauloi liian hyvin".
Vielä korostan, että en kiellä tuon Saaran taitoa tässä ollenkaan. Olen kuullut häntä livenä, ja on uskomattoman hyvä, ja eläytyy rooliin kuin rooliin. Mutta tämä sooloesitys ei minua nyt koskettanut.
Ehkä olen vähän vanhanaikainen mutta mielestäni ensin pitäisi osaa laulaa ja sitten ruvetaan katselemaan sitä tunnetta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen vähän vanhanaikainen mutta mielestäni ensin pitäisi osaa laulaa ja sitten ruvetaan katselemaan sitä tunnetta yms.
Väitinkö jotain muuta?
Tuo äskönen kuulosti aika ikävältä 😬
Kenen tiimiin menee???