TVOF2017 LIVE
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuitten apuvalmentajien tarkotus tuossa hirveesti kommentoida erikseen suorituksia, vai vaan peesata päävalmentajaa.
Tuli vaan mielee ku musta välillä tuntu et Diandra kommentoi enemmän osallistujia, kuin päävalmentajansa itseEi osannut käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Aikuinen ihminen, joka on jäänyt "lahjakkaan lapsilaulajan" vaiheeseen.
Mää oon käsittäny et tarkotus olis et se apuvalkku on siinä mukana treenaamassa ja kertomassa omia näkymyksiään esityksistä päävalkulle, joka sit loppupeleissä tekee sen tiiminsä päätöksen. Ja muutenki tekee 'yhteenvedon' aina jokaisen esityksen jälkeen.
Noi tiimit kyllä toimii niin erilailla jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sara ei olisi saanut tuoda omaa ehdotusta toteutukseen?
Sara vaikutti iloiselta ja aidolta ihmiseltä. Molemmat lauloivat kauniisti ja olivat omanlaisiaan persoonia, niinkuin saavat ollakin.
Hyvin nohevasti totesi harjoituksissa, että "ei tehdä tästä karaokea" ( = älä SÄ tee tästä karaokea). Rasittava tyyppi, esityksessä kädet vispasivat kuin kouristuneella käärmeenlumoajalla.
Ikävää, että näissä ja tulevissa jaksoissa alkaa henkilökemiat vaikuttaa enemmän, ja selityshän on "kun mulla on tälle enemmän annettavaa".
Anna valitsi sen hippityypin, joka taas tunsi tämän Oaklandin palossa kuolleen (voi luoja, piti sekin kertoa!)
Onneksi muut korjaavat tiimeihinsä paremmat laulajat.
Ahvenanmaan poika on ihana, vielä kun laskee vaan hartiansa (kuten Pete Parkkonen opastaisi) niin oikein hyvä tulee tästä!
Juu en käsittänyt kyllä yhtään, miksi Anna päästi Johanin tiimistään! Todella sympaattisen oloinen kaveri ja minusta ääni oli yksilöllisempi ja pääsi duoesityksessä paremmin esille kuin Annan ääni. Ihana, että meni Michaelin tiimiin, toivottavasti pötkii siellä pitemmälle!
Mitä olette mieltä Annan ja Redin kipinöinnistä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänä vuonna ei tiputeta niitä hyviä laulajia tässä kaksintaistelu vaiheessa pois siksi, että "mulla ei ole sulle mitään annettavaa, olet niin hyvä jo". Onko näistä aikaisemmin tällä perusteella tiputetuista koskaan kuultu enää noiden kaksintaistelujen jälkeen, vaikka valmentajien mielestä ne on jo valmiita artisteja, jotka ei tarvitse lisänäkyvyyttä?
Niin, en itse ymmärrä tuota pudotusperustelua. Mua ärsytti myös se Ääni ratkaisee -vaiheessa, kun ei oteta "liian hyviä" kilpailijoita mukaan. Mun mielestä on hyvä, että Voicessa on paljon niitä taitavia esiintyjiä ja laulajia, jotka saavat ns. toisen tilaisuuden kun eivät vielä ole lyöneet itseään läpi. Ei kai tässä ole tarkoituskaan aloittaa ihan pohjilta ja olla täysin valmentajien muotoiluvahaa. Jos sitä menestystä ei ole tullut, niin totta kai silloin niillä hyvilläkin laulajilla on jotakin opittavaa ja tsempattavaa tai ainakin tarvitsevat sen alustan, jolta ponkaista tietoisuuteen.
Robsukka vaatii Mikeä ottaa näteimmät misukat päältä siksi Sara
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sara Kurkola vai mikä lie nosti mun niskakarvat todellakin pystyyn! Esittää laulajaa ja vaikuttaa kyynärpäätaktiikalla etenevältä ihmiseltä. En pitänyt tuosta esityksestä yhtään.
Jeps. Ja nyt hän rinnastaa itsensä jo Saara Aaltoon. Ou nou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sara ei olisi saanut tuoda omaa ehdotusta toteutukseen?
Sara vaikutti iloiselta ja aidolta ihmiseltä. Molemmat lauloivat kauniisti ja olivat omanlaisiaan persoonia, niinkuin saavat ollakin.
Hyvin nohevasti totesi harjoituksissa, että "ei tehdä tästä karaokea" ( = älä SÄ tee tästä karaokea). Rasittava tyyppi, esityksessä kädet vispasivat kuin kouristuneella käärmeenlumoajalla.
Ikävää, että näissä ja tulevissa jaksoissa alkaa henkilökemiat vaikuttaa enemmän, ja selityshän on "kun mulla on tälle enemmän annettavaa".
Anna valitsi sen hippityypin, joka taas tunsi tämän Oaklandin palossa kuolleen (voi luoja, piti sekin kertoa!)
Onneksi muut korjaavat tiimeihinsä paremmat laulajat.
Ahvenanmaan poika on ihana, vielä kun laskee vaan hartiansa (kuten Pete Parkkonen opastaisi) niin oikein hyvä tulee tästä!
Nyt oon kyllä katsonut eri ohjelmaa. Ei hän mitään nohevasti todennut, kun vain toi esiin ajatuksen, ettei tehtäisi karaokea. Eikä kyllä missään vaiheessa sanonut, että hänellä olisi enemmän annettavaa.
Yleisön vaikuttamismahdollisuus liian pieni, kun voittaja on valmentajansa loppuun asti kannattelema. Idolsin joukosta tullut enemmän menestyjiä kuin Voicesta. Yleisö päättää, kuka miellyttää kuitenkin jatkossa. Tähän kilpailuun valikoidaan teknisesti virheettömiä (mutta persoonallisuus puuttuu), laulunopettajia, korkean musikaalisen koulutuksen saaneita, bändinsä kanssa keikkailevia, ehkä pari helmeä, jotka putoavat ennen finaalia, nokkavia pissiksiä, joilla ylisuuri luottamus itseensä jostakin syystä.
Kuka tunnetuin kisoista mieleenjäänyt? Niin, Saara Aalto. Ja kansa tykkää ja kuuntelee?? Muita kykykisoja ei nyt tässä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että nää oli Robinille morsian -kisat. Ihan menny ohi..
Vierailija kirjoitti:
Yleisön vaikuttamismahdollisuus liian pieni, kun voittaja on valmentajansa loppuun asti kannattelema. Idolsin joukosta tullut enemmän menestyjiä kuin Voicesta. Yleisö päättää, kuka miellyttää kuitenkin jatkossa. Tähän kilpailuun valikoidaan teknisesti virheettömiä (mutta persoonallisuus puuttuu), laulunopettajia, korkean musikaalisen koulutuksen saaneita, bändinsä kanssa keikkailevia, ehkä pari helmeä, jotka putoavat ennen finaalia, nokkavia pissiksiä, joilla ylisuuri luottamus itseensä jostakin syystä.
Kuka tunnetuin kisoista mieleenjäänyt? Niin, Saara Aalto. Ja kansa tykkää ja kuuntelee?? Muita kykykisoja ei nyt tässä lasketa.
Tämä ongelma tässä formaatissa just on! Valmentajat tekee sellasia valintoja niinku tekee, hyviä tai huonoja. Mut ei ne valmentajat sitte sitä musaa kuuntele, vaan yleisö! Ei se auta et just se sun valmentaja susta tykkää, vaan pitäis persoonallisuudessaan tehdä vaikutus yleisöön. Mut jos se ei sit mielytä tuuomareita nii ei oo mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että nää oli Robinille morsian -kisat. Ihan menny ohi..
Katos nää on ilmeisesti jotai sivujuonia, mistä ei katsojille kerrota..
Kyllähän täällä alkaa olla samanlaista haukkumista Saraa kohtaan kuin mitä Saara jatkuvasti saa
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän täällä alkaa olla samanlaista haukkumista Saraa kohtaan kuin mitä Saara jatkuvasti saa
Aika lyhyellä analyysillä tuo Sara nyt on jo luokiteltu päällepäsmäriksi ja yli-itsevarmaksi..Ellei sitten ollut sitten sellainen Idolsissa. Siitä mulla ei oo mitään muistikuvaa.
Tuo Annan peruste ottaa se jatkoon, jolle hänellä on mielestään annettavaa on kyllä aika tyhmä. Parempi pitäisi laittaa jatkoon.
Kiva, kun Michael valinnut Robinin aputuomarikseen. Milemmat hyviä tyyppejä ja vähän samanlaisia rauhattomia sieluja :D
Yohan mun mielestä huomattavasti mielenkiintosempi näistä kahesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun Michael valinnut Robinin aputuomarikseen. Milemmat hyviä tyyppejä ja vähän samanlaisia rauhattomia sieluja :D
Mokasivat kyllä musta vikan valinnan eilen. Tai ehkä he sitten näkivät Sarassa jotain, joka ei pätkien ja esityksen kautta telkusta välittyny..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyellä analyysillä tuo Sara nyt on jo luokiteltu päällepäsmäriksi ja yli-itsevarmaksi..Ellei sitten ollut sitten sellainen Idolsissa. Siitä mulla ei oo mitään muistikuvaa.
Kyllä, Sara oli jo Idolsissa kauhea vastaaninttäjä ja "kyllä minä tiedän paremmin" -ihminen. Tuli monta kertaa myötähäpeäolo, kun Sara alkoi heti väittää vastaan hyvin kärkkäästi, jos sai vähänkin kritiikkiä. Sitä ajatteli silloin, että Sara oli vielä ihan liian lapsi siihen leikkiin, vaikka moni muu samanikäinen handlasikin tilanteen paljon kypsemmin ja fiksummin. Mutta eipä tässä ole näköjään tapahtunut juurikaan henkistä kasvua ja aikuistumista näiden kolmen vuoden aikana.
Jo heti ääni ratkaisee -jaksossa tuli tosi feikki vaikutelma, kun Sara esitti tuolien kääntymisen jälkeen hämmästynyttä, että mitä täällä tapahtuu, onko tämä totta?! Ja se "ei tehdä tästä mitään karaokea" oli noloa, kun se oli selvästi suunnattu ohjenuoraksi Saijalle, mutta loppujen lopuksi Sara itse veti biisin enemmän karaoketyyliin Vartiaista imitoiden, kun taas Saija teki biisistä ihan oman näköisensä. Ja olin ihan samaa mieltä Redin ja Annan kanssa: Saijan rauhallinen tyyli vakuutti, Sara taas yliesitti niin laulun kuin liikehdinnän suhteen, ja se oli aika kiusallista katseltavaa. Ihme että Michael tosiaan valitsi jatkoon Saran, mutta onneksi Saijakin pääsi eteenpäin, koska oli näistä kahdesta selvästi parempi.
Toivottavasti tänä vuonna ei tiputeta niitä hyviä laulajia tässä kaksintaistelu vaiheessa pois siksi, että "mulla ei ole sulle mitään annettavaa, olet niin hyvä jo". Onko näistä aikaisemmin tällä perusteella tiputetuista koskaan kuultu enää noiden kaksintaistelujen jälkeen, vaikka valmentajien mielestä ne on jo valmiita artisteja, jotka ei tarvitse lisänäkyvyyttä?