Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naisten parinvalintakriteereitä soimataan, mutta miesten kriteereistä vaietaan - MILLAISET MIEHET ovat antaneet teille naiset pakkeja?

Vierailija
04.01.2017 |

Aloitan itse. Taustatiedoksi sen verran, että olen 42, tahattomasti lapseton. Olen ollut pitkään naimisissa uusperhekuviossa, jossa lapsista tuli todella tärkeitä. En jaksaisi uudelleen aloittaa elämää, jossa lapset voidaan yhtäkkiä viedä elämästäni (onneksi saan nähdä eksän lapsia vielä). Seuraa minun on helppo saada sekä ikäisistäni, vähän vanhemmista että nuoremmista. Ero 4 vuotta sitten. Olen akateeminen.

Mies 1: tavallinen ikäiseni mies, tuolloin 39. Jätti minut, koska en voi saada lapsia. Mies oli AMK:sta valmistunut, hieman pyöreä ja lyhyt nörtti. Vieläkin välillä surettaa tämä. :(

Mies 2: Asui maalla sukutilalla, jonne olisi minun halunnut muuttavan. Kropaltaan timmi, komeahko, vähän minua nuorempi. Jätti minut kun ehdotin, että pitäisin myös Espoon asunnon ja olisin osittain siellä. Miehen koulutusta en muista, jokin ammattikoulutus oli, mutta teki ihan maatalon töitä. Varmaankin sopi kummallekin paremmin, että emme ole yhdessä, koska mies ei voinut kuvitella asuvansa kaupungissa ja minä vain maalla. Olisin kuitenkin voinut yrittää.

Nämä ovat ainoat kuukaisia kestäneet tapailut. Muuten olen sitten tavannut
- Nuoria miehiä (18 =>) jotka etsivät puumaa
- Ikäisiäni, joilla on lapsia
- Paljon vanhempia miehiä, joilla on lapsia, osalla jopa aika pieniä. Iso osa reilusti vanhemmista pitää itseään virheellisesti nuorekkaina ja etsii seuraa sen mukaan.
- Ihan kaiken ikäisiä, jotka etsivät lopulta vain seksiä (osa kertoo tämän heti, osa tuo jollain tavalla esille yleensä silloin kun käy ilmi, että en mene heti sänkyyn).

Kertokaa, muut naiset, onko teillä sitten ollut niitä koripalloilija-toimitusjohtaja-malleja. Jossain niitä pitää olla. :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, minä en ole koskaan saanut pakkeja :D Toisaalta en ole koskaan itse lähestynyt miehiä vaan he ovat aina jahdanneet minua ja olen vaan yrittänyt päästä karkuun :D

N31

Valitettavan moni nainen tekee juuri noin, vaikka tosiasia on, että paremmat mahdollisuudet naisilla on löytää juuri sellainen mies jonka haluavat jos itse valkkaavat kenen kanssa aloittaa jutustelu kuin jos vain odottavat ja toivovat että se unelmien prinssi tulee heidän luokse.

M29

Vierailija
42/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 22-vuotias, mitat 162cm/51kg/c-kuppi minut jätti siivellä elänyt 28- vuotias 165cm/90kg kouluttamaton vieraissa käynyt äijä . Ei kestänyt häpeää, joka hänelle aiheutui kun pahoinpitelyn (jäi kiinni pettämisestä ja kävi sen vuoksi kiinni) jälkeen soitin poliisille enkä painanut asiaa villaisella.

Seuraavan kerran mut jätti 10v myöhemmin itseäni 12 vuotta vanhempi mies, joka oli kaivannut laastaria hetkeksi avioliitosta erottuaan.

Muita miessuhteita ei ole ollut eikä varmaan tule. Olen 33v, 161cm/58kg/f-kuppi, korkeakoulutettu ulkonäöstään huolehtiva lapseton, liikuntaa harrastava pitkähiuksinen nainen, jolla vuositulot n. 80000 euroa. Olen aina ollut näkymätön miehille, kai koska olen naamaltani niin mitäänsanomaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani 22-vuotias, mitat 162cm/51kg/c-kuppi minut jätti siivellä elänyt 28- vuotias 165cm/90kg kouluttamaton vieraissa käynyt äijä . Ei kestänyt häpeää, joka hänelle aiheutui kun pahoinpitelyn (jäi kiinni pettämisestä ja kävi sen vuoksi kiinni) jälkeen soitin poliisille enkä painanut asiaa villaisella.

Seuraavan kerran mut jätti 10v myöhemmin itseäni 12 vuotta vanhempi mies, joka oli kaivannut laastaria hetkeksi avioliitosta erottuaan.

Muita miessuhteita ei ole ollut eikä varmaan tule. Olen 33v, 161cm/58kg/f-kuppi, korkeakoulutettu ulkonäöstään huolehtiva lapseton, liikuntaa harrastava pitkähiuksinen nainen, jolla vuositulot n. 80000 euroa. Olen aina ollut näkymätön miehille, kai koska olen naamaltani niin mitäänsanomaton.

Ottaisitko enää miehen, sanotaanko kouluttamaton/amis, joka tienaisi korkeintaan 30k tjsp? Tai oikein työttömän? Millä edellytyksillä? Vai pitäisikö tulot olla samaa luokkaa sinun kanssa? En siis yritä todistaa mitään suuntaan tai toiseen, vilpittömästi kiinnostuksesta kyselen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi