Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naisten parinvalintakriteereitä soimataan, mutta miesten kriteereistä vaietaan - MILLAISET MIEHET ovat antaneet teille naiset pakkeja?

Vierailija
04.01.2017 |

Aloitan itse. Taustatiedoksi sen verran, että olen 42, tahattomasti lapseton. Olen ollut pitkään naimisissa uusperhekuviossa, jossa lapsista tuli todella tärkeitä. En jaksaisi uudelleen aloittaa elämää, jossa lapset voidaan yhtäkkiä viedä elämästäni (onneksi saan nähdä eksän lapsia vielä). Seuraa minun on helppo saada sekä ikäisistäni, vähän vanhemmista että nuoremmista. Ero 4 vuotta sitten. Olen akateeminen.

Mies 1: tavallinen ikäiseni mies, tuolloin 39. Jätti minut, koska en voi saada lapsia. Mies oli AMK:sta valmistunut, hieman pyöreä ja lyhyt nörtti. Vieläkin välillä surettaa tämä. :(

Mies 2: Asui maalla sukutilalla, jonne olisi minun halunnut muuttavan. Kropaltaan timmi, komeahko, vähän minua nuorempi. Jätti minut kun ehdotin, että pitäisin myös Espoon asunnon ja olisin osittain siellä. Miehen koulutusta en muista, jokin ammattikoulutus oli, mutta teki ihan maatalon töitä. Varmaankin sopi kummallekin paremmin, että emme ole yhdessä, koska mies ei voinut kuvitella asuvansa kaupungissa ja minä vain maalla. Olisin kuitenkin voinut yrittää.

Nämä ovat ainoat kuukaisia kestäneet tapailut. Muuten olen sitten tavannut
- Nuoria miehiä (18 =>) jotka etsivät puumaa
- Ikäisiäni, joilla on lapsia
- Paljon vanhempia miehiä, joilla on lapsia, osalla jopa aika pieniä. Iso osa reilusti vanhemmista pitää itseään virheellisesti nuorekkaina ja etsii seuraa sen mukaan.
- Ihan kaiken ikäisiä, jotka etsivät lopulta vain seksiä (osa kertoo tämän heti, osa tuo jollain tavalla esille yleensä silloin kun käy ilmi, että en mene heti sänkyyn).

Kertokaa, muut naiset, onko teillä sitten ollut niitä koripalloilija-toimitusjohtaja-malleja. Jossain niitä pitää olla. :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monenlaiset, että en yli kolmenkymmenen vuoden ajalta jaksa edes muistella. Tässä ihan viimeisimmät:

- noin 170 cm sporttinen duunari, jonka tapasin netin kautta. Kävimme kävelytreffeillä ja kahvilla, minustakaan kipinää ei isommin ollut mutta hän oli se, joka sen sanoi ääneen

- alle 170 cm vatsakas toimitusjohtaja it-alalla

- minua lähes kymmenen vuotta vanhempi alle 170 cm psykologi, toipuva alkoholisti, lähes kalju

Yli kymmenen vuoden takaisia en jaksa muistella.

Vierailija
2/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monenlaiset, että en yli kolmenkymmenen vuoden ajalta jaksa edes muistella. Tässä ihan viimeisimmät:

- noin 170 cm sporttinen duunari, jonka tapasin netin kautta. Kävimme kävelytreffeillä ja kahvilla, minustakaan kipinää ei isommin ollut mutta hän oli se, joka sen sanoi ääneen

- minua lähes kymmenen vuotta vanhempi alle 170 cm psykologi, toipuva alkoholisti, lähes kalju

Onko olemassa noin paljon noin lyhyitä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hädintuskin 160 cm eikä miehen pituus ole ikinä ollut minulle ongelma. En olisi koskaan edes tullut ajatelleeksi, että se voi olla jollekin ongelma, ellen olisi lukenut tämän palstan valituksia. Sen takia nimenomaan mainitsin nuo pituudet.

Vierailija
4/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kahdesta esimerkistäni toinen oli vähän alle 170 cm ja toinen noin 180. 

Entinen aviomies oli 175 cm. Olen lyhyt ja pidän miehistä, jotka ovat melko lähellä omaa pituuttani. 

ap

Vierailija
5/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kahdesta esimerkistäni toinen oli vähän alle 170 cm ja toinen noin 180. 

Entinen aviomies oli 175 cm. Olen lyhyt ja pidän miehistä, jotka ovat melko lähellä omaa pituuttani. 

ap

Pituudet siis veikkauksia. Voi olla, että tuo ensimmäinen oli lähempänä 160 cm, olen aika huono arvioimaan. 

ap

Vierailija
6/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on antanut pakit esim:

- mies kotipaikkakunnalla, duunari, ihan siisti ulkonäkö, mutta ei mikään erityisen komea kasvoilta. Perusti perheen aika pian annettuaan minulle pakit

- AMK:ssa opiskeleva yksinhuoltajaisä, jonka vaimo oli lähtenyt toisen miehen matkaan. Laiha ja ujo.

- Yliopistossa opiskeleva äärettömän komea mutta tyly jännämies

- Yliopistossa opiskeleva ulkomaalainen opiskelija, iloinen ja komea tyyppi

- Duunarimies, joka ryyppäsi joka viikonloppu. Moottoripyöräporukoissa viihtyvä, karusti komea

Vierailija
7/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miesten kriteereistä vaietaan????

Juurikin niitä miesten kriteereitä soimataan jatkuvasti kun taas naiset saavat ihan rauhassa soimata esim. tässäkin ketjussa jo mainittuja lyhyitä miehiä.

Vierailija
8/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niitä miesten kriteereitä soimataan jatkuvasti kun taas naiset saavat ihan rauhassa soimata esim. tässäkin ketjussa jo mainittuja lyhyitä miehiä.

Lähti liian aikaisin - piti lisätä, että vastaavasti jos mies ilmoittaa että ei ikinä haluaisi lihavaa naista niin se haukutaan aivan lyttyyn.

Vierailija
9/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti tietoinen julkisuudessa esiintyneestä naisten kriteereiden mollaamisesta (esim. Heli Vaarala) ja palstan vakioaiheesta jännämiehet vs. kilttimiehet. 

T. Hc av-mamma

Vierailija
10/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset laskevat pakeiksi jos pitempi parisuhde päättyy? :D   . Itse katson pakeiksi jos nainen ei halua edes tutustua.

Vierailija
11/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti ja yrittäjä, pärjään omillani, eikä minulla ole muitakaan suuria ongelmia, mutta onnun toista jalkaa.

Olen saanut pakit seuraavilta nyt viimeisen viiden vuoden aikana:

-paikkakunnalla asuvalta, eronneelta, satunnais työttömältä, alkoholi oli harrastus, ei liikuntaa, eikä omaa asuntoa, asui isänsä nurkissa.

- ujolta poikamieheltä, joka oli myös tosi lyhyt, naimisissa lentopallon kanssa

-maajussilta, joka ei ole ollut suhteessa koskaan. Hänen mielestään olen liian vajaakuntoinen, tämä oli paras, ehdottomasti.

-naapurikunnassa asuvalta tosi paksulta asianajajalta, alko maistui joka ilta.

-rekkakuskilta, tosi vaatimattomasti varustetulta

-lypsytilan isännältä, mitat  täyttävä, mutta hänen mielestään, en ollut riittävän edustava, muuten olisin kelvannut

Eli onhan näitä, mutta näiden kanssa yritin oikeasti tutustua hyvää päivää-pitemmälle, mutta en vain kelvannut.

Vierailija
12/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset laskevat pakeiksi jos pitempi parisuhde päättyy? :D   . Itse katson pakeiksi jos nainen ei halua edes tutustua.

Jos ollaan tapailtu muutamia viikkoja tai kuukausia, mutta homma ei vakavoidu, ennen kuin toinen lopettaa suhteen, niin lasken sen pakeiksi. 

Erot erikseen, kuten minun pitkä suhteeni, se oli vain taustatietoa. 

ap

Vierailija
13/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minä en ole koskaan saanut pakkeja :D Toisaalta en ole koskaan itse lähestynyt miehiä vaan he ovat aina jahdanneet minua ja olen vaan yrittänyt päästä karkuun :D

N31

Vierailija
14/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hädintuskin 160 cm eikä miehen pituus ole ikinä ollut minulle ongelma. En olisi koskaan edes tullut ajatelleeksi, että se voi olla jollekin ongelma, ellen olisi lukenut tämän palstan valituksia. Sen takia nimenomaan mainitsin nuo pituudet.

-76 syntyneenä 170cm miehenä en minäkään nuorena tiennyt että miehen pituus on niin tärkeä asia naisille. Seuraa minulla yleensä oli, ei niitä kaunottaria mutta en ole komein tai rikkain mies joten se riitti selitykseksi. Vasta nyt kun nettideittailu on yleistä ja itse toisella kierroksella, on asia minulle selventynyt. Vähintään puolet naisista esim s24:ssa pitää 175cm miehen minimimittana. Kymmenesosa ilmoittaa suoraan 180cm rajaksi. Aiheesta kun vähän lukee netistä, ulkomailta, niin selviää että miehen pituus on ulkoisista tekijöistä ylivoimaisesti tärkein.

Jos olisin tiennyt tämän nuorena olisin varmaan masentunut ja syrjäytynyt, onneksi en tiennyt. Tai ehkä se ei ollut aivan niin tärkeää silloin, kun se näyttää olevan nyt. Ehkä some/media-kulttuuri on muuttanut naisten mielipiteitä.

Vierailija
15/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, minä en ole koskaan saanut pakkeja :D Toisaalta en ole koskaan itse lähestynyt miehiä vaan he ovat aina jahdanneet minua ja olen vaan yrittänyt päästä karkuun :D

N31

Ja vastasit koska... Wuhuu, humble brag -ulostulo!

Vierailija
16/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pakkeja saaneita, kiitos! Vielä ei ole tullut ketään, jolla olisi vain komeita miehiä listallaan, mutta ehkäpä vielä...

ap

Vierailija
17/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan laskenut pidempiä parisuhteita. Mainitsemani tapaukset olivat parin tapaamisen jälkeen tulleita pakkeja, paitsi yksi, jonka kanssa hengailtiin vähän kauemmin, mutta parisuhteeksi sitä sekoilua ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa.

6

Vierailija
18/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Et nyt osaa lukea,kun et tuota otsikkoa ymmärtänyt..en minäkään ole koskaan saanut pakkeja,mutta en tule sitä tänne mainostamaan..provo

Vierailija
20/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeisintä pakkia:

-Kauppiksesta valmistunut keskipituinen vähän vatsakas tilintarkastaja. Seurustelu kesti reilun vuoden, jonka jälkeen mies jätti, koska ei vain enää tuntenut  mua kohtaan mitään kuulema. Mulle tämä oli todella kova isku, sillä tämä tuli täysin puun takaa.

-AMKin käynyt mobiilipelikehittäjä. Käytiin muutamilla treffeillä, jonka jälkeen lopetti viesteihin vastaamisen. Ei ollut edes munaa sanoa, ettei kiinnosta.

Näiden lisäksi olen viimeiden parin vuoden aikana käynyt treffeillä miesten kanssa, joiden kanssa ollaan molemmin puoli todettu heti ekojen treffejen jälkeen, että ei nyt tällä kertaa. Ja itse olen antanut pakit kahdelle miehelle, jotka olisivat kiinnostuneita minusta (mutta minä en ollut heistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi