Omistatko seuraavat ja olet yli 35?
Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.
Kommentit (104)
Omistan noista Aalto-vaasin, Kivi-tuikkuja ja mariskooleja. En muuta. Pitäisikö?
N43
Vain lahjaksi saatuja mariskooleja. ja oon 43. En tykkää ko tuotteista ollenkaan.
En omista mitään noista, ikää 50+. Mariskooleja ja aaltovaaseja joskus saanut lahjaksi ja pistänyt eteenpäin kiertoon.
Noista 3 ja kaikki saatu lahjaksi. T. Sisustussuunnittelija
Kaksi mariskoolia. Inhoan Artekia.
N39
Olen 35, listalta omistan vain kaksi Kivi-tuikkua.
Myin ison Aaltomaljakkoni kun se oli vaan tilpehöörinkeräyskohteena. Mutta Riihimäen 60-70-luvun maljakoita plus muuta lasia nurkat väärällään. Meinannut monesti heittää menemään, muutoissa pari hajonnutkin. Anoppi antoi jo parikymmentä vuotta sitten läjän. Oli hänen isänsä ollut töissä Riihimäen lasilla. Eilisestä lehtijutusta tunnistin tyylin ja aloin tsekkaamaan niin mukavasti on hintaa noilla ja nykyään mun mielestä jo kivannäköisiäkin :)
N 40
39
Lokki, kivet ja ainolasit löytyy. Ai niin ja aaltovaasi.
Aalto-vaasi, Aino Aalto-juomalaseja sekä Carelia-aterimet löytyy. 37v.
- Aalto-vaasi
- Aarikan kynttilänjalka
- Kivi-tuikkuja
ikä 45 v
Aterimet (häälahja), juomalasit (lahja anopilta) ja mariskooleja 3 kpl (olisko yksi itse ostettu tai sitten kaikki kolme lahjoja). N35
En omista mitään noista ja olen jo selvästi yli 35 vuotias mies.
Mariskooleja,Aaltomaljakoita,Kivi-tuikkuja,Artekin jakkarat,Paratiisi-astiat jne...miksi tälläistä edes kyselet?mulla ne vaan pölyttyy hyllyllä ja Artekin jakkarat on partsilla..
N45
En omista ja olen 30v ja jos saisin tommosia vaikkapa lahjaksi, niin veisin kirpparille samantien. Inhoan turhia kippoja hyllyssä pölyjä keräämässä.
Olen 37 ja omistan listasta vain Carelia-aterimia. Aiemmin minulla on ollut Aino Aalto -laseja ja Aalto-maljakoita (lahjaksi saatuja), mutta olen myynyt ne pois.
Artekin kalusteet ovat kauniita ja klassisia, mutta eivät omaa tyyliäni. Uustuotantoa en osta, pidän antiikista. Kivi-tuikut ja Mariskoolit ovat tylsiä massatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.
En omista. En pidä suomalaisesta designista,nuo ovat rumia tavaroita. Ikää 40+
En omista mitään noista ja olen 56.