Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vierailija
03.01.2017 |

Mies osti lahjan, johon en ole tyytyväinen. Hän käytti siihen paljon rahaa, lähemmäs satasen...

Lahja tuli reippaasti myöhässä ja ollaan nyt riidelty, kun mies huomasi, että lahjassa on "jotain vialla". En voi ajatella mitään muuta kuin tätä lahjaa, jota en halunut...

Lahja on niin hyvälaatuinen, että varmasti kestää enemmän kuin meidän eliniän. Hyvä ominaisuus, mutta olen puhunut pari vuotta, että haluaisin tietynlaisen ja aion sellaisen hankkia heti, kun sellainen tulee vastaan. Minulla siis on ollut mielessä jo pitkän aikaa, minkälaisen tasan tarkkaan haluan. Sitten mies menee ja hankkii sellaisen, jota ensimmäisellä silmäyksellä inhoan ja olen samanlasia nähnyt kaupoissa, mutta tarkoituksella jättänyt ne sinne. Toisella silmäyksellä lahja on "ihan ok" ja siihen voisi tyytyä, mutta sitten en raaski ikinä hankkia sitä, minkälaisen olen halunut. Ongelma vain on, että näitä ei ainakaan toistaiseksi enää taideta valmistaa, mutta uusia versioitahan kehitellään koko ajan... Miehen antama lahja ei ole sieltä hirveimmästä päästä, mutta suoraan sanottuna en pidä siitä. Ja tulipahan itkettyäkin, että mies kuvitteli minn pitävän jostakin sellaisesta...

Hämmentävintä on, että kaverini löysi tuota paremman vaihtoehdon parin minuutin googlailulla... Mies on ollut aina paikalla, kun olen kaverille kertonut, etten voi hankkia tätä asiaa, koska en löydä juuri sellaista, minkä haluan. Lahja on sekä käyttötavara että sisustuselementti...

Olen kiittämätön paska.
Kiertoon vai pidänkö pettymyksen?

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vaihtoehdot

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en tykkää ostaa joululahjoja. Pettymyksiä pettymyksen jälkeen ellei tiedä tasan tarkkaan mitä toinen haluaa. Vaikka tietääkin, niin mieli voi muuttua ennen joulua. 

Vierailija
42/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäkin varmaan harmittaa kun on yrittänyt parhaansa ja kuvitteli, että pääsee ilahduttamaan vaimoansa ja ap kehtaa vaan mököttää lahjasta. Siis olet ihan oikeasti harmistunut esineestä jonka olet saanut ilmaiseksi ja joka kuitenkin on sama esine mitä olet kaivannut. Kehtaatkin aikuinen ihminen. Kirjoitit itsekkin, että olet jo pari vuotta puhunut ostavasi tietynlaisen, kun se tulee vastaan. Miksi siis tehdä tästä lahjasta ongelma kun voisit ihan yhtä hyvin ottaa tämän nykyisen käyttöön ja tulevaisuudessa kun se tietynlainen tulee vastaan (jos edes tulee) voit tehdä lopullisen päätöksen. Kuka tietää, ehkä tuletkin siihen lopputulokseen, että se miehen okei malli onkin ihan riittävän hyvä. 

Mikä järki pahoittaa toisen mieli ja kiukutella lapsellisesti jonkun satasen esineen vuoksi. Aivan harmittaa miehesi puolesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo totesikin, pienet on sinulla ap murheet.

Ja että 100 €:n tavarasta jäisit katkeraksi... Anteeksi nyt vain, mutta en voi uskoa todeksi: miehesi on todella kauniisti ajatellut ja yrittänyt sinua ilahduttaa. Jo pelkästä eleestä pitäisi olla kiitollinen, lahjaksi saatu tavara on mielestäni toisarvoista.

Ehkä se Siperia vielä sinullekin elämänarvot oikeille kohdille joskus opettaa....

Koitahan nyt ap ryhdistäytyä.

Vierailija
44/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molempien näkökulmat, harmittaa sekä miehen että ap:n puolesta.

Ei se mun mielestä ole mitenkään kauheaa nirppanokkaisuutta, jos on odottanut että saa ostaa tietyn jutun juuri tietynlaisena. Esim. jos olisi aina haaveillut jostain tietystä astiasarjasta ja sitten saakin lahjaksi väärän mutta myös arvokkaan sarjan. Mua ainakin ärsyttäisi ellei väärä sattuisi olemaan parempi, koska sitten ei ole järkeä ostaa sitä mitä on toivonut ja suunnitellut, ainakaan pitkään aikaan. Joo on first world problem, mutta harmittaisi silti.

Mutta säälittää myös miehen puolesta, mulla etenkin menee väärien lahjojen osto tunteisiin kun stressaan siitä niin paljon. Lose-lose tilanne.

Vierailija
45/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mun mielestä ole mitenkään kauheaa nirppanokkaisuutta, jos on odottanut että saa ostaa tietyn jutun juuri tietynlaisena. Esim. jos olisi aina haaveillut jostain tietystä astiasarjasta ja sitten saakin lahjaksi väärän mutta myös arvokkaan sarjan. Mua ainakin ärsyttäisi ellei väärä sattuisi olemaan parempi, koska sitten ei ole järkeä ostaa sitä mitä on toivonut ja suunnitellut, ainakaan pitkään aikaan. Joo on first world problem, mutta harmittaisi silti.

Mutta säälittää myös miehen puolesta, mulla etenkin menee väärien lahjojen osto tunteisiin kun stressaan siitä niin paljon. Lose-lose tilanne.

Kuka haaveilee ASTIASARJOISTA niin intohimoisesti, että katkeroituu kun saa lahjaksi vääränlaisen? Tai ylipäätään mistään vastaavista esineistä? Kuulostaa tosi ankealta elämältä.

Vierailija
46/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haaveilee ASTIASARJOISTA niin intohimoisesti, että katkeroituu kun saa lahjaksi vääränlaisen? Tai ylipäätään mistään vastaavista esineistä? Kuulostaa tosi ankealta elämältä.

No häh, miksei haaveilis? :D Katkeroituminen on liioittelua, mutta pettymys ja se että tahtoo palauttaa lahjan ihan ymmärrettävää, vaikka kauhean harmillista lahjan antajaa kohtaan.

Vierailija
47/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä lahjaa voi palauttaa tai vaihtaa? Suosittelen kuitenkin hankkiutumaan eroon siitä tavalla tai toisella, koska muuten inhoat sitä (ja miestä) aina kun käytät sitä tai vain näetkin sen.

Kävin katsomassa muita vaihtoehtoja sivustolta, josta mies sen tilasi ja tämä oli niistä paras vaihtoehto, mutta ei lähellekään sitä, mitä haluan... Vaihto ilmeisesti sopisi tälle kaupalle, mutta ei palauttaminen. Ap

Verkkokaupassa on AINA lain mukaan palautusoikeus.

Paitsi peleillä, tietokoneohjelmilla tms jotka otettu käyttöön.

Vierailija
48/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostipa halvan lahjan.

Meillä kallis lahja tarkoittaa yli 500e maksavaa.

Vierailija
49/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitumisella tatkoitan lähinnä sitä, että itselläni on mentaliteetti, että tavarat käytetään täysin loppuun ennen kuin ne vaihdetaan uusiin. Tämä lahja ei pahemmin kulu meidän, eikä mahdollisesti meidän lastenlastenkaan eläessä, jos sitä ei aivan paskasti pidetä. Noh, meillä on nyt riidelty kuitenkin niin paljon, että tätä lahjaa tuskin tullaan tässä talossa ikinä käyttämään. Ap

Vierailija
50/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko AP nyt vittu vihdoi kertoa, mikä ko. lahja sitten oli? Puudildo?

Vierailija
51/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies tajuaa pakata kimpsunsa ja etsiä itselleen jonkun vähemmän psykoottisen puolikkaan.

Vierailija
52/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies tajuaa pakata kimpsunsa ja etsiä itselleen jonkun vähemmän psykoottisen puolikkaan.

Olin juuri tulossa sanomaan samaa! Mies ei todellakaan ansaitse tuollaista epäkiitollista paskaa.

Vierailija
53/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä aloittajaa. Mun eksä osti mulle kerran sellaiset Reima tyyppiset parveketossut, koska tarvitsin kengät parvekkeelle. Ainut vaan, ettäolin useasti sanonut miten en voi sietää noita reimoja, ihan kamalat ja kuka ihme niitä käyttää?? En tiedä eikö hän ollut yhtään kuunnellut minua vai oliko tuo joku vitsi? No, käytin niitä silti koska eihän kukaan minua kotonani nää.. Silti ihmetyttää. Oltiin vielä kauhisteltu yhdessä sellaisia jossain cittarissa..

Vierailija
54/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lahja on suoraan Porvoon s-marketista 😃

Käyttöesine joka ei kulu koko elämän aikana mutta jota ei voi myydä käytettynä ja samalla myös sisustusesine. Tällä ei myöskään ole palautusoikeutta.. Hmmm..

Vierailija
55/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en voi, kun annetaan se ystäväperheelle lahjaksi ja nainen varmaan pyörii täällä. Ap

Vierailija
56/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lahja on suoraan Porvoon s-marketista 😃

Käyttöesine joka ei kulu koko elämän aikana mutta jota ei voi myydä käytettynä ja samalla myös sisustusesine. Tällä ei myöskään ole palautusoikeutta.. Hmmm..

Voi myydä, mutta kuka hullu sen ostaa, kun parempiakin vaihtoehtoja on. Ja mies ei halua palauttaa, kun ei jaksa. Ap

Vierailija
57/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahja niin salainen ettet voi kertoa mikä se on? Ihme kiertelyä ja kaartelua... Tuskin mikään todellinen ongelma kun ei lahjastakaan tietoa!

Vierailija
58/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en voi, kun annetaan se ystäväperheelle lahjaksi ja nainen varmaan pyörii täällä. Ap

No nyt se sun tuttavaperhe joka täällä pyörii on jo todennäköisesti tunnistanut sut ja sun lahjat joten turha on enää salailla. Kaltaisias tuskin montaa täällä pyörii.

Vierailija
59/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt se sun tuttavaperhe joka täällä pyörii on jo todennäköisesti tunnistanut sut ja sun lahjat joten turha on enää salailla. Kaltaisias tuskin montaa täällä pyörii.

No enpä ole ragennut kuin yhdelle kaverille tästä lahjasta, enkä tuppaa ihan joka päivä tällä tavalla vittuuntumaan. Ap

Vierailija
60/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään lahjaa edes ole saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän