Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vierailija
03.01.2017 |

Mies osti lahjan, johon en ole tyytyväinen. Hän käytti siihen paljon rahaa, lähemmäs satasen...

Lahja tuli reippaasti myöhässä ja ollaan nyt riidelty, kun mies huomasi, että lahjassa on "jotain vialla". En voi ajatella mitään muuta kuin tätä lahjaa, jota en halunut...

Lahja on niin hyvälaatuinen, että varmasti kestää enemmän kuin meidän eliniän. Hyvä ominaisuus, mutta olen puhunut pari vuotta, että haluaisin tietynlaisen ja aion sellaisen hankkia heti, kun sellainen tulee vastaan. Minulla siis on ollut mielessä jo pitkän aikaa, minkälaisen tasan tarkkaan haluan. Sitten mies menee ja hankkii sellaisen, jota ensimmäisellä silmäyksellä inhoan ja olen samanlasia nähnyt kaupoissa, mutta tarkoituksella jättänyt ne sinne. Toisella silmäyksellä lahja on "ihan ok" ja siihen voisi tyytyä, mutta sitten en raaski ikinä hankkia sitä, minkälaisen olen halunut. Ongelma vain on, että näitä ei ainakaan toistaiseksi enää taideta valmistaa, mutta uusia versioitahan kehitellään koko ajan... Miehen antama lahja ei ole sieltä hirveimmästä päästä, mutta suoraan sanottuna en pidä siitä. Ja tulipahan itkettyäkin, että mies kuvitteli minn pitävän jostakin sellaisesta...

Hämmentävintä on, että kaverini löysi tuota paremman vaihtoehdon parin minuutin googlailulla... Mies on ollut aina paikalla, kun olen kaverille kertonut, etten voi hankkia tätä asiaa, koska en löydä juuri sellaista, minkä haluan. Lahja on sekä käyttötavara että sisustuselementti...

Olen kiittämätön paska.
Kiertoon vai pidänkö pettymyksen?

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vaihtoehdot

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi siis kiva tietää mikä se lahja on, koska se vaikuttaa aika paljon siihen mitä vastaan. Näillä spekseillä ainoa neuvoni on että pidät lahjan ja kun saat sen minkä haluat ostat sen ja myyt tuon minkä sait.

Vierailija
2/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjan ottaa käyttöön, niin sitä ei voi sitten enää laittaa kiertoon, eikä esine varmaan mene enää kaupaksi. Hävittää lahjaa ei oikein pysty. Tällä hetkellä lahja on vielä käyttämätön, joten sen voisi antaa käyttämättömänä lahjaksi jollekin.

Kyseessä on päivittäinen käyttöesine, joka samalla toimii myös sisustus/koriste-esineenä... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä lahjaa voi palauttaa tai vaihtaa? Suosittelen kuitenkin hankkiutumaan eroon siitä tavalla tai toisella, koska muuten inhoat sitä (ja miestä) aina kun käytät sitä tai vain näetkin sen.

Vierailija
4/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se on? Joku huonolaatuinen yleiskone? Ymmärrän että se ainakin harmittaisi

Vierailija
5/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se!

Vierailija
6/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa salaperäistä.

Vierailija
7/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä lahjaa voi palauttaa tai vaihtaa? Suosittelen kuitenkin hankkiutumaan eroon siitä tavalla tai toisella, koska muuten inhoat sitä (ja miestä) aina kun käytät sitä tai vain näetkin sen.

Kävin katsomassa muita vaihtoehtoja sivustolta, josta mies sen tilasi ja tämä oli niistä paras vaihtoehto, mutta ei lähellekään sitä, mitä haluan... Vaihto ilmeisesti sopisi tälle kaupalle, mutta ei palauttaminen. Ap

Vierailija
8/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tilattu verkkokaupasta, on sillä 2 viikon palautusoikeus!

Vierailija
9/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa muita vaihtoehtoja sivustolta, josta mies sen tilasi ja tämä oli niistä paras vaihtoehto, mutta ei lähellekään sitä, mitä haluan... Vaihto ilmeisesti sopisi tälle kaupalle, mutta ei palauttaminen. Ap

Verkkokaupassa on AINA lain mukaan palautusoikeus.

Vierailija
10/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Itse sain joskus nuorena poikaystävältäni (nykyinen mieheni) hopeasormuksen. En enää vuosiin ollut käyttänyt hopeaa, ja sormus oli aivan liian kömpelö siroihin sormiini. Oli vaikea tilanne. Sen jälkeen mies ei ole koruja ostanut ilman että olen ollut mukana valkkaamassa.

Vierailija
11/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatkohan sinä ukkoa ylipäätään? Sellaisen kiittämättömän akan kuvan tästä nyt saa.

Vierailija
12/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei muista, milloin tilasi tuotteen, mutta kyllä siitä on reippaasti yli 2 vkk, mutta tuote toimitettiin vasta nyt. Eikö tuo toimitus lasketa myös siihen kahteen viikkoon? Ap

Vierailija
13/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lahjan ottaa käyttöön, niin sitä ei voi sitten enää laittaa kiertoon, eikä esine varmaan mene enää kaupaksi. Hävittää lahjaa ei oikein pysty. Tällä hetkellä lahja on vielä käyttämätön, joten sen voisi antaa käyttämättömänä lahjaksi jollekin.

Kyseessä on päivittäinen käyttöesine, joka samalla toimii myös sisustus/koriste-esineenä... Ap

Veikkaan muumimukia

Vierailija
14/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen joku dildopanokone. :D

Vierailija
15/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itsekään oikein tiedä mitä haluat, ja harmittaa kun mies ei osannut puolestasi... Ymmärrän sinänsä ton harmituksen, me oltiin pari vuotta ilman olohuoneen lamppua ennen kuin mä raaskin ostaa sen jonka halusin. Silti käy sun mies sääliksi: se yritti kovasti. Omani osti mulle yhden toivomani lahjan ihan pikkutyttöjen värisenä "kun muut oli loppu". En raaskinut moittia enkä pystynyt käyttämään. Pidin pari vuotta kaapissa ja myin sitten tuttavaperheelle (jolla oli se pikkutyttö), tunnustin miehelle että en vaan osaa tuon väristä käyttää ja se ymmärsi. Ei välttämättä olis ottanu niin lunkisti jos olisin hylännyt suoraan...

Sinuna ottaisin ton nyt käyttöön siksi kunnes löytyy se täydellinen, jos toi nyt on jotain mitä tarvitsette. Tai sit paat kaappiin "odottamaan asennusta"...

Vierailija
16/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat. Vaikka mies antaisi mulle pieniä kivi lahjaksi, arvostaisin niitä, koska tiedän kuinka paljon hän mua rakastaa. Oot nirppanokkaprinsessa. Aikuisella ihmisellä ei ole tuollaisia ongelmia. 

Vierailija
17/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muista, milloin tilasi tuotteen, mutta kyllä siitä on reippaasti yli 2 vkk, mutta tuote toimitettiin vasta nyt. Eikö tuo toimitus lasketa myös siihen kahteen viikkoon? Ap

Ei tietenkään lasketa.

Vierailija
18/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautusaikaa on 2 viikkoa siitä, kun mies on sen toimituksen vastaanottanut eli esim. hakenut postista. 

Vierailija
19/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan muumimukia

Hyi saatana. Luojan kiitos noita hirvityksiä ei ole yhtään tässä talossa.

Mutta joo, muumimukiin tätä voisi melkein verrata. Ap

Vierailija
20/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kahvikone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan