Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni
Mies osti lahjan, johon en ole tyytyväinen. Hän käytti siihen paljon rahaa, lähemmäs satasen...
Lahja tuli reippaasti myöhässä ja ollaan nyt riidelty, kun mies huomasi, että lahjassa on "jotain vialla". En voi ajatella mitään muuta kuin tätä lahjaa, jota en halunut...
Lahja on niin hyvälaatuinen, että varmasti kestää enemmän kuin meidän eliniän. Hyvä ominaisuus, mutta olen puhunut pari vuotta, että haluaisin tietynlaisen ja aion sellaisen hankkia heti, kun sellainen tulee vastaan. Minulla siis on ollut mielessä jo pitkän aikaa, minkälaisen tasan tarkkaan haluan. Sitten mies menee ja hankkii sellaisen, jota ensimmäisellä silmäyksellä inhoan ja olen samanlasia nähnyt kaupoissa, mutta tarkoituksella jättänyt ne sinne. Toisella silmäyksellä lahja on "ihan ok" ja siihen voisi tyytyä, mutta sitten en raaski ikinä hankkia sitä, minkälaisen olen halunut. Ongelma vain on, että näitä ei ainakaan toistaiseksi enää taideta valmistaa, mutta uusia versioitahan kehitellään koko ajan... Miehen antama lahja ei ole sieltä hirveimmästä päästä, mutta suoraan sanottuna en pidä siitä. Ja tulipahan itkettyäkin, että mies kuvitteli minn pitävän jostakin sellaisesta...
Hämmentävintä on, että kaverini löysi tuota paremman vaihtoehdon parin minuutin googlailulla... Mies on ollut aina paikalla, kun olen kaverille kertonut, etten voi hankkia tätä asiaa, koska en löydä juuri sellaista, minkä haluan. Lahja on sekä käyttötavara että sisustuselementti...
Olen kiittämätön paska.
Kiertoon vai pidänkö pettymyksen?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko AP nyt vittu vihdoi kertoa, mikä ko. lahja sitten oli? Puudildo?
No en voi, kun annetaan se ystäväperheelle lahjaksi ja nainen varmaan pyörii täällä. Ap
No nyt se sun tuttavaperhe joka täällä pyörii on jo todennäköisesti tunnistanut sut ja sun lahjat joten turha on enää salailla. Kaltaisias tuskin montaa täällä pyörii.
No enpä ole ragennut kuin yhdelle kaverille tästä lahjasta, enkä tuppaa ihan joka päivä tällä tavalla vittuuntumaan. Ap
Vaikea uskoa kun kerran näin turha asia alkaa suututtaa mitähän sitten kun kohtaat todellisen haasteen?
Olematonta lahjaa ei voi pistää kiertoon. Ap on pelle.
Kuulostaa joltain väärän väriseltä Aalto-maljakolta.
Itse et lahjasta pidä, myydä et voi koska mielestäsi ei kukaan osta kun on hienompia olemassa mutta voit antaa kyllä huonon lahjan jollekin toiselle lahjaksi. Ei näissä sun jutuissa ole mitään järkeä!
Melkoista taistelua ollut, mies sai ihan totaalisen raivokohtauksen... päädyttiin kai siihen, että otan lahjan nyt sitten käyttöön... Tekisi mieli kysyä, voisiko edes vaihtaa eri väriseen, mutta enpä usko, että suhde kestää enää tämän lahjan puintia... En edelleenkään tykkää siitä. Ap
No oli kyllä niin liioiteltu tuo reaktiosi, että hämmästelen oikein, että miehesi ylipäätään haluaa enää olla kanssasi.
Joko olet nöyrtynyt pyytämään häneltä anteeksi?
Toivottavasti miehesi tajuaa laittaa sinut kiertoon :) Taikka onhan sekin aika moraalitonta, joku muukin saattaa haksahtaa. Eikö sitä voisi myydä yhteisymmärryksessä ja hakea sellainen mitä itse haluat?
Anna vastalahjaksi eropaperit miehellesi. Se ainakin olisi mieluinen.
Taas naisten täysin naurettavat vaatimukset kasvaa ja vielä naurettavammat valitukset lisääntyy.
AP:n mies pääsee helpolla jos lähtee vaan kävelemään
Materialisti. Mitä muuta tuohon voi sanoa. Ihminen poissa tolaltan jonkun tavaran vuoksi.
Toivottavasti ap:n mies on jo tajunnut jättää ap:n.
Miks miehet eivät kuuntele!
Meillä usein sama juttu.
Esim joululahjaksi toivoin yöhousuja, ku edelliset ihan rikki. Ohuet ja mukavat.
Ja rolleria kun selkä ja niska usein jumissa.
Ja yks vaihtoehto oli lahjakortti kosmetologille.
Sain paksun velour oloasun jollanen mulla jo on. Ihana kyl mut kuuma käyttää yöllä.
Itse ostin miehelle villapuseron, pipon, kaulaliinan ja hanskat kun ei hänel o ollut hyviä. Käytin paljon aikaa pipojenkin vertailuun koska tiedän et mikä tahansa ei käy.
Et miksi pitää tehdä moni juttu vain sinne päin vaikka samalla vaivalla sen vois tehdä hyvin. Lahjoissa natistaan et ku vaikee ostaa ku ei tiiä mitä. Ja kaupassa ei kuunnella tai myöhemmin ei muisteta, vaikka suoraan sanon et tämmösen haluaisin. Ja ei. Mua ei haittaa vaikkei paketista tule yllätystä.
Hankit seuraavalla kerralla lahjan itse, samalla voit katsoa, saisitko hankittua elämän.
Mulla periaate etten halua lahjoja. Vain mun täti ymmärtää mistä tykkään.
Siis mitä helvettiä.
Ap sai lahjaksi huonon, mutta samalla hyvän käyttöesineen, jota kukaan ei osta käytettynä koska parempiakin on, mutta esine kuitenkin kestää ap:n lapsenlapsille asti.
Heivaa helvettiin se katkeroitumista aiheuttava paska lahja ja päästä mies etsimään itselleen aikuinen puoliso, joka osaa arvostaa lahjoja.
Onkse väärän värinen Moccamaster?
Jossain vaiheessa on kasvettava aikuiseksi ja ymmärrettävä, että ne täsmälleen oikeat asiat itselle on hankittava itse. Miksi ihmeessä kuormittaa suhdetta jollain noin triviaalilla asialla? Jos laittaa oman onnellisuutensa sen varaan, että joku toinen osaa lukea ajatuksiasi tai tajuaa sun omien kotkotusten pienimmätkin nyanssit, niin saa taatusti vain pettyä.
Satanen nyt ei ole niin iso summa, että sen takia pitäisi maansa myydä.
Mitä veen väliä? Pyyhin satasilla persettäni. Pikku raha nykyään. Sillä tankkaa auton kerran täyteen!!! :D
Pistät kiertoon ja ostat uuden selität miehelle, ettei nyt mennyt valitettavasti ihan nappiin, vaikka hän varmaan parhaansa yritti.
Mutta nuo sinun tunnekuohuiset itkusi saa lukijan lähinnä nauramaan. 😂