Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vierailija
03.01.2017 |

Mies osti lahjan, johon en ole tyytyväinen. Hän käytti siihen paljon rahaa, lähemmäs satasen...

Lahja tuli reippaasti myöhässä ja ollaan nyt riidelty, kun mies huomasi, että lahjassa on "jotain vialla". En voi ajatella mitään muuta kuin tätä lahjaa, jota en halunut...

Lahja on niin hyvälaatuinen, että varmasti kestää enemmän kuin meidän eliniän. Hyvä ominaisuus, mutta olen puhunut pari vuotta, että haluaisin tietynlaisen ja aion sellaisen hankkia heti, kun sellainen tulee vastaan. Minulla siis on ollut mielessä jo pitkän aikaa, minkälaisen tasan tarkkaan haluan. Sitten mies menee ja hankkii sellaisen, jota ensimmäisellä silmäyksellä inhoan ja olen samanlasia nähnyt kaupoissa, mutta tarkoituksella jättänyt ne sinne. Toisella silmäyksellä lahja on "ihan ok" ja siihen voisi tyytyä, mutta sitten en raaski ikinä hankkia sitä, minkälaisen olen halunut. Ongelma vain on, että näitä ei ainakaan toistaiseksi enää taideta valmistaa, mutta uusia versioitahan kehitellään koko ajan... Miehen antama lahja ei ole sieltä hirveimmästä päästä, mutta suoraan sanottuna en pidä siitä. Ja tulipahan itkettyäkin, että mies kuvitteli minn pitävän jostakin sellaisesta...

Hämmentävintä on, että kaverini löysi tuota paremman vaihtoehdon parin minuutin googlailulla... Mies on ollut aina paikalla, kun olen kaverille kertonut, etten voi hankkia tätä asiaa, koska en löydä juuri sellaista, minkä haluan. Lahja on sekä käyttötavara että sisustuselementti...

Olen kiittämätön paska.
Kiertoon vai pidänkö pettymyksen?

Olen pettynyt mieheen, lahjaan ja itseeni

Vaihtoehdot

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väärän värinen laukku kuitenkin

Vierailija
22/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maljakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kaikille, jotka menitte halpaan - vähän medialukutaitoa. Ei ole olemassa mitään lahjaa. En maininnut mitään, koska sellaista ei ole. Vain kaksi kysyi, että mikä se lahja on - en vastannut mitään.

Ap

Vierailija
24/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostatkohan sinä ukkoa ylipäätään? Sellaisen kiittämättömän akan kuvan tästä nyt saa.

Kyllä, olen kiittämätön ja nirppanokkainen akka. En arvosta tässä asiassa, kun oli kuitenkin hyvin tietoinen, että jos minulla ylipäänsä on hankintalistalla jotain muhimassa, niin mikään muu kuin paras ei silloin kelpaa. Jos tämä asia ei olisi hankintalistalla, niin tuo lahja kyllä kelpaisi. Ap

Vierailija
25/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Mies osti minulle lahjan josta en pitänyt. Arvostin kuitenkin elettä ja toisen siihen käyttämää aikaa joten en kertonut mitä oikeasti ajattelin. Mies kuitenkin arvasi etten pidä siitä ja ehdotti itse että käydään vaihtamassa joten valitsin itse juuri sellaisen mistä pidän. Se siitä ja kukaan ei loukkaantunut.

Vierailija
26/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ongelmat. Vaikka mies antaisi mulle pieniä kivi lahjaksi, arvostaisin niitä, koska tiedän kuinka paljon hän mua rakastaa. Oot nirppanokkaprinsessa. Aikuisella ihmisellä ei ole tuollaisia ongelmia. 

No olis saatana antanu pieniä kiviä lahjaksi! Olisin ollut jopa iloinen sellaisesta lahjasta! Ap

Vierailija
27/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin sieluntuskasi jos kyseessä olisi kallis lahja, esim monen tonnin timanttikoru. Vaihtoon tai kiertoon, jos ei ole mieluinen niin minkä ihmeen takia pitäisi väkisten ottaa käyttöön.

Muutenkaan en tajua miksi aikuisten ihmisten pitää yrittää yllättää toisensa joulu- ja muillakaan lahjoilla kun lopputulos on lähes aina tämä. Pieleen menee ja lahjaksi saatua on mukamas pakko käyttää.

Vierailija
28/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille kaikille, jotka menitte halpaan - vähän medialukutaitoa. Ei ole olemassa mitään lahjaa. En maininnut mitään, koska sellaista ei ole. Vain kaksi kysyi, että mikä se lahja on - en vastannut mitään.

Ap

Painupa trolli hiiteen. Onneksi teillä kakaroilla alkaa kohta koulu.

Jos lahja annetaan eteenpäin, potentiaalinen uusi lahjan saaja saattaa lukea AV:tä... Ollaan hiuka asiasta puhuttu, mutta mietin silti, pitäisikö tuo pitää vai ei. Ap

Vierailija
29/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten kiittämättömiä ja tyytymättömiä ihmiset voivat olla elämäänsä

Vierailija
30/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en enää osta lahjoja. Ikinä. Kellekään. Ensin kauhea ahdistus ja etsiminen ja rahanmeno, ja sitten juuri joku ap:n kaltainen nirppanokkaprinsessa valittaa, miten nyt tuli vääränlainen, ihan kauhea, ruma! Ja niin tuli paha mieli! Yhtään ei ole minua ajateltu, yhyyyyyyyy!! Vaikka toinen on kierrellyt kauppoja viikkokaupalla, miettinyt päänsä puhki, varmistellut että nyt ihan varmasti hankkii mieluisen lahjan, ja käyttänyt viimeiset säästönsä. Mutta kun mikään ei kelpaa, ikinä. Osta itse jos on niin saatanan tarkkaa.

Vierailija
31/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en enää osta lahjoja. Ikinä. Kellekään. Ensin kauhea ahdistus ja etsiminen ja rahanmeno, ja sitten juuri joku ap:n kaltainen nirppanokkaprinsessa valittaa, miten nyt tuli vääränlainen, ihan kauhea, ruma! Ja niin tuli paha mieli! Yhtään ei ole minua ajateltu, yhyyyyyyyy!! Vaikka toinen on kierrellyt kauppoja viikkokaupalla, miettinyt päänsä puhki, varmistellut että nyt ihan varmasti hankkii mieluisen lahjan, ja käyttänyt viimeiset säästönsä. Mutta kun mikään ei kelpaa, ikinä. Osta itse jos on niin saatanan tarkkaa.

No voi vittu, niin meinasinkin ostaa! Ennen kuin tuo perkele raahattiin tänne. Ongelma on, että se ei edes ole ruma. Silloin sen voisi laittaa surutta kiertoon. Se vain ei ole sellainen kuin olen halunut. Joten tässä mietin, että voinko elää sen kanssa. No voin. Mutta miten pahasti se katkeroittaa, koska uutta en sitten koskaan voisi hankkia, kun sen kerran käyttöön otan, koska tällä lahjalla nyt tulee olemaan sitten, vaikkakin paskaa, tunnearvoa? Ap

Vierailija
32/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu, niin meinasinkin ostaa! Ennen kuin tuo perkele raahattiin tänne. Ongelma on, että se ei edes ole ruma. Silloin sen voisi laittaa surutta kiertoon. Se vain ei ole sellainen kuin olen halunut. Joten tässä mietin, että voinko elää sen kanssa. No voin. Mutta miten pahasti se katkeroittaa, koska uutta en sitten koskaan voisi hankkia, kun sen kerran käyttöön otan, koska tällä lahjalla nyt tulee olemaan sitten, vaikkakin paskaa, tunnearvoa? Ap

Oikein katkeroittaa? Vääränlainen lahja?

On sulla pienet murheet.

Vierailija
33/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisia paskanhalvauksia palstamammat saisivat, jos miehet alkaisivat itkemään lahjoistaan samalla tavalla naisille? Ja vaatisivat jopa niiden palauttamista? Just wondering.

Vierailija
34/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset vain palauta sitä, hitto.

Vierailija
35/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildohan se. Ja väärä malli prkl!

Vierailija
36/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä lahjaa voi palauttaa tai vaihtaa? Suosittelen kuitenkin hankkiutumaan eroon siitä tavalla tai toisella, koska muuten inhoat sitä (ja miestä) aina kun käytät sitä tai vain näetkin sen.

Kävin katsomassa muita vaihtoehtoja sivustolta, josta mies sen tilasi ja tämä oli niistä paras vaihtoehto, mutta ei lähellekään sitä, mitä haluan... Vaihto ilmeisesti sopisi tälle kaupalle, mutta ei palauttaminen. Ap

Verkkokaupassa on AINA lain mukaan palautusoikeus.

Mies ei muista, milloin tilasi tuotteen, mutta kyllä siitä on reippaasti yli 2 vkk, mutta tuote toimitettiin vasta nyt. Eikö tuo toimitus lasketa myös siihen kahteen viikkoon? Ap

Ei muista? No voi hyvää päivää, onhan siitä dokumentit olemassa.

Vierailija
37/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mies ei kuulemma halua lahjaa palauttaa. Eikä halua enää nähdäkään, eikä keskustella asiasta, eli ei edes enää halua, että otan käyttöön, koska en siitä pidä. Ainoa vaihtoehto näköjään on hankkiutua eroon koko paskasta. Ap

Vierailija
38/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tavara nyt oikein on ? Kerropas ap.

Vierailija
39/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt mies ei kuulemma halua lahjaa palauttaa. Eikä halua enää nähdäkään, eikä keskustella asiasta, eli ei edes enää halua, että otan käyttöön, koska en siitä pidä. Ainoa vaihtoehto näköjään on hankkiutua eroon koko paskasta. Ap

En ihmettele miehesi reaktiota. Kuka tuollaista kitinää kestää? Varaudu siihen, ettet enää jatkossa saa mieheltä lahjoja. Mikä onkin ihan reilua. Ymmärrätkö edes hävetä pahoitettuasi miehesi mielen?

Vierailija
40/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele miehesi reaktiota. Kuka tuollaista kitinää kestää? Varaudu siihen, ettet enää jatkossa saa mieheltä lahjoja. Mikä onkin ihan reilua. Ymmärrätkö edes hävetä pahoitettuasi miehesi mielen?

Puhuttiin jo siitä, että on varmaan parempi olla ostamatta mitään lahjoja ja tämä on minulle ok. Hävetä ei. Vituttaa vain, etten voi olla iloinen tällaisesta eleestä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan