fwb suhde jatkunut vuoden, onko liian pitkään?
Kommentit (17)
Mulla on ollut sama jo neljä vuotta.
Vuoden liian pitkään. Kunnioittakaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
H u o r a!
Incel! Betamies! Luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitankin, tapaan useita, mutta välitän hänestä oikeasti ja hänkin välittää minusta.
Kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H u o r a!
Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
H u o r a!
Urpo joka kuvittelee että mies ottaa ja nainen antaa.
Voi, olet vai hieman yksinkertainen, etkä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitankin, tapaan useita, mutta välitän hänestä oikeasti ja hänkin välittää minusta.
Kaikki toimii.
Miksi sitten kysyt jos kaikki toimii?
No ei kai siinä mitään aikarajaa ole? Jos homma toimii, niin jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H u o r a!
Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.
Älä nyt sano että sinne sinun saturkirjaan on kirjoitettu tällaisiakin typeryyksiä :D.
Tapaan tosiaan myös muita, yleensä 2 tai 3 miestä.
Joskus käyn jopa ihan oikeilla treffeillä.
Harrastan myös hieman kinkympää toimintaa ja olen forumilla/tapaamispaikassa sellaisille ihmisille.
Fwb tietää tämän.
Silti viimeaikoina hän on viestittänyt kohtuu usein ja meill on ollut lyhyt, usein hauska keskustelu.
Mutta kun otin esille että voisimme tehdä joitain muutoksia, hän taisi olettaa että jotain muuta kuin seksiin liittyvää ja meni hiljaiseksi, kunnes tarkensi asiaa. Ja nyt taas ystävänpäivän toivotus sai hänet jotenkin pelästymään.
En ymmärrä mistä tämä yhtäkkiä tulee ja se hieman loukkaa minua. Hyvä tietysti olla rajat, mutta kun minusta ne olivat jo ihan selvät. Miksi hän edes olettaa että jotain "parisuhdemaista". Hän lähes aina viestittää minulle, minä harvemmin hänelle.
Joten mietin jopa onko tämä jatkunut liian pitkään.
No ei kai siinä mitään aikarajaa ole. Me ollaan tunnettu jo pitkään ja joskus vaan jutellaan kaikenmaailman asioista. Ystäviähän tässä myös ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan myös hieman kinkympää toimintaa ja olen forumilla/tapaamispaikassa sellaisille ihmisille.
Fwb tietää tämän.
Silti viimeaikoina hän on viestittänyt kohtuu usein ja meill on ollut lyhyt, usein hauska keskustelu.
Mutta kun otin esille että voisimme tehdä joitain muutoksia, hän taisi olettaa että jotain muuta kuin seksiin liittyvää ja meni hiljaiseksi, kunnes tarkensi asiaa. Ja nyt taas ystävänpäivän toivotus sai hänet jotenkin pelästymään.
En ymmärrä mistä tämä yhtäkkiä tulee ja se hieman loukkaa minua. Hyvä tietysti olla rajat, mutta kun minusta ne olivat jo ihan selvät. Miksi hän edes olettaa että jotain "parisuhdemaista". Hän lähes aina viestittää minulle, minä harvemmin hänelle.
No kannattaa varmaan jutella hänen kanssaan tästä. Me ei voida tietää mitä hänen päässään liikkuu, ja kohtuuharvalla varmaan on tuon tyylisiä suhteita, niin mitään hirveän kummoista vertaistukea täältä tuskin irtoaa.
mä en tajua miten tuo oikeastaan eroaa parisuhteesta/seurustelusta, paitsi että halutaan ihan kaikki mitä on tarjolla.
Mä oon liian vanha tähän maailmaan vaikka vasta keski-ikään päässyt. Mun mielestä monesta jutusta puuttuu nykyään kunnioitus toista kohtaan ja lähtökohta on, että oma etu ja halut täyttyy.
Oon oikeasti välillä vähän masentunut tästä maailmasta, varsinkin kun mulla on lapsia. Haluaisin, että he löytäisivät hyvät elämät ja hyviä ihmisiä ympärilleen. Ja että kohtelisivat toisia kauniisti ja arvostavasti.
Olen tehnyt heille varmaan karhunpalveluksen kun olen opettanut, että otattakaa muutkin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Fwb tietää tämän.
Huoh, en nyt oikein ymmärrä miksi mietit asiaa näin tarkkaan.
Te vaan panette toisianne silloin tällöin, that's it. Mitä te ihan oikeasti merkitsette toisillenne? Tuskin juuri mitään.
No kai nyt itse tiedät onko se sinulle liikaa? Ei siihen mitään pituussääntöä ole.