Mistä löydän +30v miehen itselleni?
Ikää on jo 29 vuotta. Kaikki asiat mallillaan, mutta mies puuttuu. Tinderi ja baarit ei tuota tulosta, kavereiden kautta en törmää varteenotettaviin sinkkumiehiin, töissä miehet ovat isäni ikäisiä tai alle 20v poikasia.
Miksi tää suomalainen parisuhteen löytäminen on näin hemmetin vaikeaa? Yleisesti sinkkuja pidetään pohjasakkana, mitättöminä luusereina, vaikka moni on paljon rehdimpää ja aikaansaavaa porukkaa, kuin parisuhteessa olevat lierot.
Missä te kunnolliset, maalaisjärjellä ja normaalilla itsetunnolla varustetut miehet luuraatte? Pitääkö lähtä Motonettiin leikkimään blondia tai lätkäpeliin?
Kommentit (52)
Vaihda sosiaalisia ympyröitä tai lisää niitä. 40+ miehistä varmasti myös löytyy ottajia. Hae mies ulkomailta tai maaseudulta? Oletko liikaa työhön uppoutunut, onko sinulla aikaa sille tulevalle ukolle?
Nettideitti. Kunnolliset miehet käy vaan töissä, ja jos on viihteellä, ei uskalla lähestyä. Netissä on pienempi kynnys alkaa jutulle. Erityisesti jos nainen lähettää sen ekan viestin. On testattu enkä ole enää sinkku:)
Pahus, olin jo ilmottautumassa, mutta kaatui tuohon
"Missä te kunnolliset, maalaisjärjellä ja normaalilla itsetunnolla varustetut miehet luuraatte?"
Ei baarista enää opiskeluiän jälkeen. Paitsi pikkujoulukaudella ja muina erikoispäivinä jolloin taviksetkin niissä käy.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo sen ikäinen, että olet kolmekymppiselle tasokkaalle miehelle liian vanha, mutta 40+ miehelle voisit olla vielä sopivan nuori.
Mieluummin jään sinkuksi. Jos miestä n. 25-34v. ikähaarukasta ei löydy, niin sitten saa olla löytymättä. Setämiehet ei innosta, vaikka olisi kuinka "laatua". T: toinen 29v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo sen ikäinen, että olet kolmekymppiselle tasokkaalle miehelle liian vanha, mutta 40+ miehelle voisit olla vielä sopivan nuori.
Mieluummin jään sinkuksi. Jos miestä n. 25-34v. ikähaarukasta ei löydy, niin sitten saa olla löytymättä. Setämiehet ei innosta, vaikka olisi kuinka "laatua". T: toinen 29v.
onnea kissan hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä itse olet ollut viimeiset 10 vuotta eli naiseutesi kulta-ajan? Niin, missäpä muualla kuin juoksemassa jännämiesten perässä. Nyt sitten tyttö itkee kun omien juoksujen jälkeen pitäisi saada menestyvät mies ja unohtaa, että oma naama on alkanut jo roikkumaan.
Juna meni jo, tyttö. Hanki kissa.
Ei tullut sulle mieleen, että ap on saattanut olla suhteessa kaikki nuo vuodet?
PS. Kissa on aina parempi valinta kuin esim. lassukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulepas vireä 25 vuotias ei missään nimessä kaipaa itseään 4 vuotta vanhempaa tätinaista. Sen sijaan hän on kiinnostunut tytöistä ikähaarukassa 17-25.
Niin sä meinaat, että mies on se ainut jolla on valtaa? :D Että mies valitsee ja naisen on suostuttava? Kummasti tuo paras kaverinikin on löytänyt rinnalleen melkein 7 vuotta nuoremman miehen ja onnellisilta vaikuttavat. Mä en noin nuorta miestä välttämättä haluaisi, koska mua kiinnostaa enemmän mun itseni ikäiset miehet. Ja jos käy niin, etten saa sitä mitä haluan, niin voin sitten olla yksinkin. En rupee tyytyy mihinkään setämiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää on jo 29 vuotta. Kaikki asiat mallillaan, mutta mies puuttuu. Tinderi ja baarit ei tuota tulosta, kavereiden kautta en törmää varteenotettaviin sinkkumiehiin, töissä miehet ovat isäni ikäisiä tai alle 20v poikasia.
Miksi tää suomalainen parisuhteen löytäminen on näin hemmetin vaikeaa? Yleisesti sinkkuja pidetään pohjasakkana, mitättöminä luusereina, vaikka moni on paljon rehdimpää ja aikaansaavaa porukkaa, kuin parisuhteessa olevat lierot.
Missä te kunnolliset, maalaisjärjellä ja normaalilla itsetunnolla varustetut miehet luuraatte? Pitääkö lähtä Motonettiin leikkimään blondia tai lätkäpeliin?
Sinne vaan Motonetin tai rautakaupan hyllyjen väliin vaanimaan. Varmastikin keskimäärin kunnollisempaa porukkaa kuin baarissa. Sinkkujen osuus varmaan samaa luokkaa, ellei pikkuisen huonompi kun baarimiehet ja häröt puuttuu.
Minut löytää ainakin aika usein biltemasta tai motonetista.
Tuollaisissa kaupoissa tosin harvemmin näkee kiinnostavia naisia,ovat yleensä rekkalesbo osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä itse olet ollut viimeiset 10 vuotta eli naiseutesi kulta-ajan? Niin, missäpä muualla kuin juoksemassa jännämiesten perässä. Nyt sitten tyttö itkee kun omien juoksujen jälkeen pitäisi saada menestyvät mies ja unohtaa, että oma naama on alkanut jo roikkumaan.
Juna meni jo, tyttö. Hanki kissa.
Ei tullut sulle mieleen, että ap on saattanut olla suhteessa kaikki nuo vuodet?
PS. Kissa on aina parempi valinta kuin esim. lassukka.
sen takia me sitä kissaa suositellaankin. Koira voisi tulla iljettävästi väkisin pökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei baarista enää opiskeluiän jälkeen. Paitsi pikkujoulukaudella ja muina erikoispäivinä jolloin taviksetkin niissä käy.
Pöh, baarihan on niitä ainoita paikkoja, johon lähdetään myös seuranhakumielessä ja mieli avoimena siihen suuntaan. Kauppaan ja kirjastoon taas ei ja harvemmin harrastuksiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulepas vireä 25 vuotias ei missään nimessä kaipaa itseään 4 vuotta vanhempaa tätinaista. Sen sijaan hän on kiinnostunut tytöistä ikähaarukassa 17-25.
Niin sä meinaat, että mies on se ainut jolla on valtaa? :D Että mies valitsee ja naisen on suostuttava? Kummasti tuo paras kaverinikin on löytänyt rinnalleen melkein 7 vuotta nuoremman miehen ja onnellisilta vaikuttavat. Mä en noin nuorta miestä välttämättä haluaisi, koska mua kiinnostaa enemmän mun itseni ikäiset miehet. Ja jos käy niin, etten saa sitä mitä haluan, niin voin sitten olla yksinkin. En rupee tyytyy mihinkään setämiehiin.
Kummasti aina netin anonyymipalstoilla puumat ovat kovinta huutoa nuorten miesten parissa ja kaikilla on "pari kaveria", joilla on 7-15 vuotta itseään nuorempi lääkärismies :D
Netissä pyörii myös paljon näitä miehiä jotka ovat omien sanojensa mukaan kovaa huutoa 16-22v. tyttöjen keskuudessa vuodesta toiseen, vaikka miehellä itsellään olisi ikää jo tytön isän verran. :D Juu-u pappafetissi on tosi yleistä!
mulel kelpaisi joku 30 vuotias nainen, itse ole 45 vuotias mies, ja samanikäistä naista en halua
Ukko-Noah kirjoitti:
mulel kelpaisi joku 30 vuotias nainen, itse ole 45 vuotias mies, ja samanikäistä naista en halua
Siinäpähän kelpaa ja kaikkee saa toivoa. Toivottavasti löytyy 30v. nainen joka kelpuuttaisi sinut!
ohje nr. 1
kun näet mielenkiintoisen ihmisen, niin katso silmiin ja hymyile
Täällä ois vakituisessa työsuhteessa oleva (keskituloinen) ja omistusasunnossa asuva mies. Hyvät harrastukset, osaan huolehtia itsestäni ja vieläpä erinomainen kokki. Ilmeisesti lievä keskivartalolihavuus ja perussuomalaisuus estää menestyksen parisuhdemarkkinoilla? Vaan mihinpä sitä tervekätinen mies naista kaipaisi...
Monillako treffeillä olet ollut?
Melkein aina nämä "En löydä ketään Tinderistä" -naiset ovat olleet ehkä kaksilla Tinder-treffeillä.
Ota se Mies29+3 täältä palstalta.
Voisiko joku perustella miten kainalo-/pillukarvojen ajelu vaikuttaa hygieniaan?
Sinne vaan Motonetin tai rautakaupan hyllyjen väliin vaanimaan. Varmastikin keskimäärin kunnollisempaa porukkaa kuin baarissa. Sinkkujen osuus varmaan samaa luokkaa, ellei pikkuisen huonompi kun baarimiehet ja häröt puuttuu.