Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän +30v miehen itselleni?

Vierailija
03.01.2017 |

Ikää on jo 29 vuotta. Kaikki asiat mallillaan, mutta mies puuttuu. Tinderi ja baarit ei tuota tulosta, kavereiden kautta en törmää varteenotettaviin sinkkumiehiin, töissä miehet ovat isäni ikäisiä tai alle 20v poikasia.

Miksi tää suomalainen parisuhteen löytäminen on näin hemmetin vaikeaa? Yleisesti sinkkuja pidetään pohjasakkana, mitättöminä luusereina, vaikka moni on paljon rehdimpää ja aikaansaavaa porukkaa, kuin parisuhteessa olevat lierot.

Missä te kunnolliset, maalaisjärjellä ja normaalilla itsetunnolla varustetut miehet luuraatte? Pitääkö lähtä Motonettiin leikkimään blondia tai lätkäpeliin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus.

Vierailija
2/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen mies ja minut voisi kohdata vaikka kulttuurin parissa. Museoissa esimerkiksi vierailee paljon naisia, mutta aika harva aloittaa small talkia; kokeilkaa missä vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät heti miehen sitten kun alat tekemään suoria aloitteita, aloita juttelemaan miehille ja kysy lopuksi heidän puhelinnumeroa.

Vierailija
4/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske vaatimustasoasi. Montako sataa tuhatta vapaata miestä netin ja Tindereiden syövereissä pyöriikään? Eikä kukaan kelpaa?

Esimerkiksi tuo "itsetunto", mihin sä sellaista mieheltä kaipaat? Kyllä sen miehen itsetunto kummasti paranee, kunhan saa sut kainaloonsa.

Vierailija
5/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistanut pakastimestasi?

M

Vierailija
6/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut mieheni iski kaupan kassajonosta, kun totesi "meilläpä on samantyyppiset ostokset, mutta myös erilaisia ruoka-aineita, kokeiltaisiinko fuusiokeittiötä mun luona?".  Olin ihan, että mitä? Mutta kun tajusin, että se oli iskurepla, niin olin ihan, että WAU! Nyt ollaan yhdessä kokkailtu pari vuotta ;)

Vierailija
7/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut mieheni iski kaupan kassajonosta, kun totesi "meilläpä on samantyyppiset ostokset, mutta myös erilaisia ruoka-aineita, kokeiltaisiinko fuusiokeittiötä mun luona?".  Olin ihan, että mitä? Mutta kun tajusin, että se oli iskurepla, niin olin ihan, että WAU! Nyt ollaan yhdessä kokkailtu pari vuotta ;)

Mä en pysty ottamaan sellasia naisia todesta jotka retkahtaa tuollaisiin aivopieruihin.

-m

Vierailija
8/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina. Käypä nyt vaihtamassa kissan juomavesi ja hakemassa pakastimesta kolmas suklaajäätelö. 

Vierailija
9/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina. Käypä nyt vaihtamassa kissan juomavesi ja hakemassa pakastimesta kolmas suklaajäätelö. 

*reps* :D

Vierailija
10/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo sen ikäinen, että olet kolmekymppiselle tasokkaalle miehelle liian vanha, mutta 40+ miehelle voisit olla vielä sopivan nuori.

Vierailija
11/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää on jo 29 vuotta. Kaikki asiat mallillaan, mutta mies puuttuu. Tinderi ja baarit ei tuota tulosta, kavereiden kautta en törmää varteenotettaviin sinkkumiehiin, töissä miehet ovat isäni ikäisiä tai alle 20v poikasia.

Miksi tää suomalainen parisuhteen löytäminen on näin hemmetin vaikeaa? Yleisesti sinkkuja pidetään pohjasakkana, mitättöminä luusereina, vaikka moni on paljon rehdimpää ja aikaansaavaa porukkaa, kuin parisuhteessa olevat lierot.

Missä te kunnolliset, maalaisjärjellä ja normaalilla itsetunnolla varustetut miehet luuraatte? Pitääkö lähtä Motonettiin leikkimään blondia tai lätkäpeliin?

Ota se Mies29+3 täältä palstalta.

Eiku niin, sillä ei taida olla itsetunto ihan kohillaan.

Vierailija
12/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itse olet ollut viimeiset 10 vuotta eli naiseutesi kulta-ajan? Niin, missäpä muualla kuin juoksemassa jännämiesten perässä. Nyt sitten tyttö itkee kun omien juoksujen jälkeen pitäisi saada menestyvät mies ja unohtaa, että oma naama on alkanut jo roikkumaan.

Juna meni jo, tyttö. Hanki kissa.

Vierailija
13/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli APn pituus ja paino?

....

En keksi muuta oleellista, tuossa kai ne tärkeimmät.

Vierailija
14/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta tai amk:sta, jos se taso riittää. Ne joilla on jo kunnon työ ja ura tuossa iässä, ei yleensä ole enää sinkkuja.

Vierailija
15/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka kun ei kelpaa.

Vierailija
16/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On karkeasti kahdenlaisia naisia. Niitä reippaita jotka tulevat ja ottavat kontaktin kun joku kiinnostaa. Ja sitten niitä passiivisia jotka mulkoilevat vastenmielisinä tuppisuina. Arvaat varmaan loput itsekin .... 

Vierailija
17/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske vaatimustasoasi. Montako sataa tuhatta vapaata miestä netin ja Tindereiden syövereissä pyöriikään? Eikä kukaan kelpaa?

Esimerkiksi tuo "itsetunto", mihin sä sellaista mieheltä kaipaat? Kyllä sen miehen itsetunto kummasti paranee, kunhan saa sut kainaloonsa.

Vaatimustasoa ei pidä koskaan laskea!!

Vierailija
18/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo sen ikäinen, että olet kolmekymppiselle tasokkaalle miehelle liian vanha, mutta 40+ miehelle voisit olla vielä sopivan nuori.

Oikein ja väärin mielestäni. Ei ole liian vanha mutta heillä on tarjontaa jo paljon enemmän kuin vain muutama vuosi aiemmin kun on siirrytty työelämään ja alettu saada rahaa ja valtaa, eli kilpailu käydään "kaikkia" naisia vastaan, eikä vain oman ja parin alemman vuosikurssin tyttöjen kanssa. Ja asetelma on päälaellaan. Kun kello tikittää naiset kilpailevat harvoista tasokkaista miehistä, ei enää niin että miehet piirittää naisia. Adapt or die. ;)

Vierailija
19/52 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat joko parisuhteessa tai pyörittää naisia, koska parisuhde ei kiinnosta. Loput miehistä ei sitten naisia kiinnosta.

Vierailija
20/52 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä,mutta tuon ikäisen pitäisi alkaa vääntämään lasta muutaman vuoden sisällä ja turha sanoa ettei halua lasta,kyllä se lapsen mankuminen alkaa viimeistään vähän yli 30v ikäisenä.

Mun kanssa ei ainakaan tule lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä