Itkettää miten täällä vihataan saikuttajia
Luin tosta toisesta ketjusta.
Olen nyt ollut sairauslomalla kolmeviikkoa sitkeän keuhkoputkentulehduksen takia ja taas menin lääkäriin hakemaan uudet antibiootit ja viikon saikkua. Mulla in kuumeeton keuhkoputkentulehdus, ja koko ajan sellainen etova olo.
Edellinen saikkuputki oli lokakuussa niska-hartiasäryn takia. Lisäksi kärsin mm ärtyneestä suolesta, joka lääkärin mukaan invalidisoi mut kokonaan kun ärtyy pahaksi.
Ja saikkupäiviä siis noin 80 viime vuonna. Onneksi on ymmärtäväinen työnantaja.
Kommentit (62)
Mun yhdessä entisessä työpaikassa oli palkanlaskija joka sairastui aina kuukauden 25 päivä ja oli viikon sairaslomalla. Ja palkkapäivä oli kuukauden viimeinen. Mä en käsitä miten se onnistui aina saamaan sairauslomaa, miksei kukaan lääkäri kyseenalaistanut tuota. Tai sitten oli esim. niin sopiva kuukautiskierto ja siihen liittyvä ongelma... No, en tiedä laskiko tuo koskaan yksinään palkkoja, taloussihteeri sitten teki aina varsinaisen laskemisen ja palkkojen syöttämisen järjestelmään. Oli hieman kypsä tilanteeseen.
Joopa joo, ainahan teillä valittajilla on juuri se maailman vaikein IBS, jonka takia pitää olla tasaisin väliajoin pois. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle aloittajan typeryydelle, kun itkee siitä, että ihmiset eivät katso hyvällä turhia sairaspoissaoloja, ja sitten kirjoittaa omasta tilanteestaan, joka on kuin tyypillisen turhasta lintsaavan henkilön stereotyyppi. Kuulostaa muutenkin melkoiselta puoskaroinnilta kirjoitella toistuvia antibioottikuureja ja viikon sairaspätkiä jonkin "kuumeettoman" keuhkoputkentulehduksen vuoksi.