Olen toinen nainen, perustelkaa, mitä teen väärin
Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.
Kommentit (199)
Eikö ap kaipaa miehestä muuta kuin muutamia panoja silloin tällöin? Miltä tuntuu kun mies kassinsa tyhjentämisen jälkeen poistuu vaimonsa viereen nukkumaan ja viettää siellä kaikki pyhät? AP odottelee, että koskahan se taas ehtii tulla? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta?
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaimonsa kanssa sopinut että saa käydä panemassa muita naisia, niin et periaatteessa tee mitään väärää. Kunhan muistat, että tulet tonnäköisesti aina olemaan tuolle miehelle pelkkä kävelevä pillu, etkä ala sotkemaan tuohon juttuun tunteita ja rakentelemaan pilvilinnoja perheen perustamisesta tai muuten yhteisestä tulevaisuudesta hänen kanssaan, kuten yleensä naisilla on tapana.
Tää on ihme harha. En TOD kaipaa perhe-elämää sun muuta, mutta aina joku mies tekee omia ratkaisujaan kysymättä minulta mitään.
Ei ole kiva tilanne kenellekään osapuolelle, kun mies ennalta varoittamatta ilmoittaa, että on kertonut vaimolleen, jättää hänet nyt ja haluaa muuttaa luokseni ja naimisiin kanssani. Ei me niin oltu sovittu!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap kaipaa miehestä muuta kuin muutamia panoja silloin tällöin? Miltä tuntuu kun mies kassinsa tyhjentämisen jälkeen poistuu vaimonsa viereen nukkumaan ja viettää siellä kaikki pyhät? AP odottelee, että koskahan se taas ehtii tulla? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta?
Mun mielestä on aika houkuttelevaa asua yksin ja saada säännöllistä seksiä. Ideaali tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vierailija 108 tekstiin viitaten, miksi et ajattele ollenkaan työparisi/seksisuhteesi puolisoa? Vai onko työparin vaimolle seksisuhteemme ihan ok?
Kypsinä ja elää nähneinä ihmisinä voisitte varmasti istahtaa yhdessä puolisoidenne kanssa alas ja sopia tästä järjestelystänne? Jos ette voi niin miksi ette voi? Mikä oikeus teillä on päättää puolisoidenne puolesta tästä asiasta? Olette heille varmaan kuitenkin jotakin luvanneet?
Missä on teidän arvostus ja kunnioitus puolisoitanne kohtaan? Usein ihmiset lupaavat olla uskollisia toisilleen. Elämä ei ole mustavalkoista, mutta on oksettavaa kun ihmiset asettavat itsensä toisten yläpuolelle (niinku olette työparisi kanssa tehneet ja asettautuneet puolisoidenne yläpuolelle) ja olette päättäneet olla kuuntelematta puolisoidenne ajatuksia siitä, millaisessa suhteessa he haluavat olla, onko suhteen ulkopuolinen seksi ok vai eikö ole. Olette omavaltaisesti päättäneet, että te voitte hoidella seksitarpeet keskenänne. Viisikymppiset ihmiset vielä! Toimitte ja ajattelette tässä asiassa vastuuttomasti kuin teinit. Ettekö kunnioita ja arvosta itseännekään yhtään kun alennusta tuollaiseen? Sillon on tietysti vaikea arvostaa ja kunnioittaa muitakaan ihmisiä, jos ei edes itsearvostusta löydy.
En tarkoittanu sitä, että tämä työparisi/salasuhteeni valehtelisi sinulle arkielämänsä kaikista yksityiskohdista, mutta ihmettelen millä perusteella luotat ihmiseen, joka pettää puolisoaan? Millä tavoin tämä työparisi on osoittanut olevansa sinulle rehellinen? Ja miksi sinä olisit sen erityisempi ihminen että hän olisi sinulle rehellinen? Se, että olet tuntenut hänet 7 vuotta ei ole peruste luottamukselle. Miksi suljet silmäsi siltä, miten hän kohtelee omaa puolisoaan? Varmaan siksi kun teet itse ihan samaa.
Kyllä, uskon edelleen tuntevani miesten ajattelumaailma sinua paremmin. Sinulle mies maalaa sellaista todellisuutta omasta elämästään, että seksin saanti pysyy taattuna. Kyllä, hän varmasti välittää sinusta, koska saa sinulta sen mitä tarvitsee. Ei hän välttämättä sinulle paljon valehtele kodin seksielämän suhteen.. Mutta voi hyvinkin omaa etuaan ajatellen värittää totuutta. Typerää on kuitenkin olettaa pettävällä ihmiseltä rehellisyyttä!
Olen nähnyt myös niitä tilanteita, kun jäädään kiinni ja mies paljastaakin oman kumppaninsa toiveesta koko tilanteen/salasuhteen myös toisen osapuolen puolisolle. Mies ei tule olemaan hankalassa tilanteessa sen lojaalimpi sinullekaan kuin on vaimolleen. Joudut vielä pahaan pulaan tuon suhteenne vuoksi, mutta itsepä sitten soppansa selvitätte, kun olette sen keittäneet. Huomaat sitten ettei se seksi ollutkaan sen arvoista, mitä tulette tulevaisuudessa menettämään kun asia paljastuu. Onneksi puolisonne sentään pääsevät halutessaan eroon teistä. Te, joudutte omat tekonne jollain tavalla käsittelemään itsenne kanssa jossakin vaiheessa kuitenkin ja elämään niiden kanssa.
Toivottavasti tämä viestiketju pisti edes hieman miettimään omaa toimintaansa. Ainahan sitä pettäjä löytää "oikeutuksia" pettämiselleen ja ne, jotka ymmärtävät, ovat usein myös samalla tavalla narsistisia piirteitä ja ajattelua omaavia.
Jos uskaltaisitte kypsinä ihmisinä nyt edes ottaa puolisoidenne kanssa puheeksi nämä seksiasiat? Voisi olla, että ei tarvitsisi enää kenenkään pettää ketään ja silti voisitte harrastaa sitä seksiänne keskenänne? Mikä estää toimimasta rehellisesti ja avoimesti?
Mä en ole sulle tilivelvollinen, enkä netissä tilannetta avaa kovinkaan paljon. Siihen mulla ei ole mitään syytä.
Voit vaikkapa miettiä niin, että joillekin naisille ja niihin kuuluu mun rakastajani puoliso, puitteet ja se minkä puolison tulot mahdollistavat on tärkeämpää kuin parisuhde. Mies tienaa yli 2 kertaa niin paljon kuin puolisonsa. Seksi on loppunut tilanteeseen jossa mies on nolattu seksikeskustelussa ystäväparin edessä. Seksiä heillä on siis ollut 10 vuotta sitten.
Myös mun parisuhteessani seksi on päättynyt puolison kyvyttömyyteen jota en avaa tämän enempää. Meillä minä olen se, joka tienaa huomattavasti puolisoani enemmän, mutten lähde juuri tuosta kyvyttömyydestä johtuen.
Molemmissa tilanteissa ihanko aikuisten oikeasti pitäisi pistää puolisot sen nolon tilanteen eteen, että heille esiteltäisiin tyypit, jotka pitävät päät kasassa ja hoitelevat yhden osan puolison elämää. En usko, että koskaan tästä tulee mitään seuraamuksia. Aikaan toisen meistä puoliso ei välitä sen vertaa. Mulle itselleni ero voisi jopa olla helpotus, mutta olen tilanteessa, jossa koen mulla olevan velvollisuuksia.
Mä olen työskennellyt koko työurani miehisessä maailmassa, tiedän todrllakin miten miehet ajattelevat ja mun parhaat ystäväni ovat miehiä. Se, että tunnen tuon miehen usealta vuodelta ennen suhteen alkua on opettanut mut tuntemaan hänet todella, todella hyvin. Valitan, sinä et tunne minua, puolisoani, häntä tai vaimoaan. Jokainen meistä on yksilö, jos joku mies on kohdellut sua paskasti ei se tarkoita, että kaikki niin tekevät. Ja sama koskee meitä naisia.
Sanoisin, että sun on aika kasvaa aikuiseksi ja ruveta näkemään harmaansävyjä. Ja pitää huolta puolisostasi sekä antaa välillä vaikkei huvittaisi.
Annatko sinä kaverimiehellesi vaikkei huvita?
Harvoin tulee luetuksi noin alentuvaa ja ylimielistä kirjoitusta kuin sinun.
Mutta eipä siinä mitään, sinähän olet vähän näitä parempia ja fiksumpia naisia, niitä joiden parhaita ystäviä on ilman muuta miehet.Kun puhutaan toisista naisista ( tai miehistä) niin tarkoitetaan yleensä pettämistä. Ei avoimia suhteita, ei järjestelyitä, joissa jokainen edes suunnilleen tietää ( tai arvaa) ja hyväksyy kuvion jne.
Kaikista huvittavinta on tuo toisten naisten kritiikitön usko omiin ylivertaisiin seksitaitoihin .
Mä en ole omista seksitaidoistani puhunut yhtään mitään. Mä oon kaukana ylimielisestä. Sen sijaan täällä on lauma besserwisdereitä valmiina tuomitsemaan.
Omalta osaltani lopetan tämän keskustelun tähän, se on ihan turhaa.
Mutta te, jotka olette sitä mieltä, että se mies valehtelee mulle kaiken. Tuleeko yhtään mieleen, että työkaverin juttuja voi olla kuulemassa vaikka 5 muutakin henkilöä mun lisäkseni. Kertooko mies kaikille valheita, miten ne valheet pystyy pitämään vuosikausia kasassa? Osa porukasta tehnyt töitä yhdessä jo parikymmentä vuotta. Vai onko mitenkään kuitenkin mahdollista, että mies puhuukin totta? Miksi pitäisi valehdella puolison leikkauksista ja sairaslomista, anopin vierailuista, puolison omista lomista, lapsista ja heidän harrastuksistaan, tyttö- ja poikaystävistä, naapureista, mökkireissuista jne? Kaikki tämä on asiaa, josta jutellaan normi työpäivien aikana. Kahvitauoilla, kokousten alkuja odotellessa, lounaalla. Harva ihminen on niin taitava, että valehtelee työyhteisölle koko elämäntarinansa jäämättä mistään kiinni. Suurin osa ihmisistä kertoo itsestään työpaikalla todella paljon asioita pienissä erissä tosin ja se on normaalia.
Hahaha, avaat keskustelun jossa pyydät ihmisiä perustelemaan mitä teet väärin. Sitten kun saat -epäilemättä odotetusti- saavikaupalla paskaa niskaan, toteat että keskustelu on ihan turhaa. Mitä oikein kuvittelit kun aloitit tämän keskustelun?
Jos tilanne on oikeasti niin kuin kirjoitat, niin kummastelen miksi ihmeessä viitsit olla yhdessä miehesi kanssa velvollisuudentunnosta? En minä ainakaan jaksaisi tuhlata päiviäni sellaisen kumppanin kanssa, jonka luona oleilen säälistä. Samaten ihmettelen tätä salarakastasi, jos muija on niin kamala niin miten mikään määrä rahaa tai statusta voi olla riittävä syy emotionaalisessa tyhjiössä kitkutteluun? Itse poistuisin rapa lentäen ja perävalot vilahtaen ja aivan sama vaikka joutuisin asumaan laavussa.
Siinä te molemmat teette itsellenne väärin.
En jaksa miettiä keskinäisen suhteenne paneskelupuolta, koska se näyttää molemmilla olevan joku laastari, jolla koitetaan korjata katkennutta reisiluuta. Ehkä se auttaa väliaikaisesti, mutta omiin varsinaisiin suhteisiinne se ei juurikaan lohtua varmaan tuo, ehkä toki jotain jännitystä muuten kurjaan olemassaoloon. Mutta senkun tunnet ylemmyyttä ja kaatelet tuhkaa päällesi kun olet niin uhrautuva marttyyri ollessasi niin velvollisuudentuntoinen että pidät nurkissasi miestä, jota enää lähinnä säälit. Ehkä joku joskus antaa sinulle siitä pokaalin.
Tämä keskustelija ei ole ap eli minä. Olen kirjoittanut vain kaksi viestiä aiemmin ;D
En ota kantaa siihen kuka tekee väärin, mutta kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti kuka tässä yhtälössä saa ja kuka antaa. Oletko valmis tyytymään toisen naisen osaan vai haluaisitko itsellesikin jotain muuta kuin seksiä silloin tällöin? Jos casual seksi ja toisen panonukkena oleminen on enemmän kuin tarpeeksi niin unohda tämä ja lue kuitenkin seuraava kappale.
Kannattaa myös muistaa että vaikka teillä kahdella on suhde niin teidän suhde vaikuttaa moneen muuhun ihmiseen, kuten hänen vaimoonsa ja lapseensa. Pahimmassa tapauksessa teidän suhde voi rikkoa avioliiton, tuhota perheen ja muuttaa perheen sisäistä dynamiikkaa lopullisesti. Onko satunnainen orgasmi todella sen arvoista?
Et kai sinä kuvittele tekemäsi oikein jos puuhailet varatun miehen kanssa.Jos et tajua, että se on väärin, olet yksinkertaisesti TYHMÄ. Koska olet noin tyhmä jatka ihmeessä ja anna sen varatun miehen puhua paskaa ja painaa sua kunnolla. Pääsee virallinen vaimo helpommalla, jos puolisolla on oma panopuu. Kait sinä tiedät miten näihin ns. jalkavaimoihin on aina suhtauduttu. Olet siis kakkosluokan ihminen yhteiskunnassa.Anna mennä vaan, kyllä se pukki joskus vielä sinut nuorempaan ja tuoreempaan vaihtaa, mutta vaimoaan ei vaihda. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, miten neuvoisit jos sinun paikalla olisi oma tyttäresi? Kuvittele tilanne, että vuosien päästä oma tyttäresi on ajautunut "kakkosnaiseksi" tiukasti avioliitossa pysyvälle miehelle, mitä siihen sanoisit?
Ja miettikää kaikki vastaavassa tilassa olevat?
Miksi minun pitäisi tyttäreni seksielämään puuttua :0[/quote
Niinpä. Jos on viileät ja etäiset välit tyttäreensä niin tuskin tytär tulee kysymään mitään sulta tai hakemaan apua tai tukea missään asiassa. Kylmät välit ja välinpitämättömyys ei tue ketään.
Mitä ihmeen apua ja tukea tytär tarvitsee, jos hänellä on hyvä seksielämä? Ei minulla ole tarvetta työntää nenääni asioihin, jotka ei minulle kuulu.
Jos tilanne sinusta ok niin mitä vikaa. Jos haluat enemmän vaihda mies ja hommaa oikea parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ainoa ylpeys on oma perhe. Siksi pidetään itkien parkuen siitä kiinni ja on syytettävä toista naista koska miehen kyseenalaistaminen rikkoisi perheen. Naiset ovat nössöjä kun ottavat miehen ja sitten ruikuttavat kun pervomies petti. Vähän kuin syyttäisi huumeenmyyjää heroiinin vaikutuksista.
Seksi on luonnonilmiö ja miehet on tehty naimaan useita naaraita. Näin on kaikissa lajeissa. Koska miehet on tehty naimaan, on joidenkin naisten suostuttava siihen.
Kyllä. Uroot on tehty naimaan, mutta me ihmiset emme ole alkueliön tasolla. Meiltä odotetaan älyllisiä päätöksiä.
Kamoon hei! En edes jaksanut ykkössivua pidemmälle lukea kun tyyli on: apua, naapurinmiehen on tyhjennyttävä ihan just nyt ja tarttee siis jeesiä. Haluan auttaa! Oon tosi kiva. Mitä teen väärin, kertokaas nyt kateet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, miten neuvoisit jos sinun paikalla olisi oma tyttäresi? Kuvittele tilanne, että vuosien päästä oma tyttäresi on ajautunut "kakkosnaiseksi" tiukasti avioliitossa pysyvälle miehelle, mitä siihen sanoisit?
Niinpä. Jos on viileät ja etäiset välit tyttäreensä niin tuskin tytär tulee kysymään mitään sulta tai hakemaan apua tai tukea missään asiassa. Kylmät välit ja välinpitämättömyys ei tue ketään.
Mitä ihmeen apua ja tukea tytär tarvitsee, jos hänellä on hyvä seksielämä? Ei minulla ole tarvetta työntää nenääni asioihin, jotka ei minulle kuulu.
Hyvänen aika sentään ?! Sehän selvisi. Ja nyt kysyt tuiki tuntemattomilta ittelles mielipidettä, eli olet tosi tyhmän naiivi , erittäin naiivi. Miks siis teet väärin jos pitää kysyä ja sul on hyvä seksielämä?? Haloo sentään
Käyttäjä3756 kirjoitti:
Et kai sinä kuvittele tekemäsi oikein jos puuhailet varatun miehen kanssa.Jos et tajua, että se on väärin, olet yksinkertaisesti TYHMÄ. Koska olet noin tyhmä jatka ihmeessä ja anna sen varatun miehen puhua paskaa ja painaa sua kunnolla. Pääsee virallinen vaimo helpommalla, jos puolisolla on oma panopuu. Kait sinä tiedät miten näihin ns. jalkavaimoihin on aina suhtauduttu. Olet siis kakkosluokan ihminen yhteiskunnassa.Anna mennä vaan, kyllä se pukki joskus vielä sinut nuorempaan ja tuoreempaan vaihtaa, mutta vaimoaan ei vaihda koskaan.Onnea.
No virallisena vaimona toteaisin, että en kyllä koe, että pääsisin helpommalla, jos puolisolla olisi seksisuhde. En koe, että seksielämä on rasite vaan ihana osa avioliittoa. En koe, että huolehdin miehen tarpeista, vaan koen, että meidän välillä on rakkautta ja intohimoa, jota osoitetaan seksillä ja molemmat halutaan sitä.
Itse en voisi toimia, kuten ap, vaikka varattu mies olisikin sovitusti avoimessa suhteessa ts. vaimo hyväksyisi, koska minä kaipaan seksiin aina tunteita, jotta nauttisin siitä ja jos minulla olisi tunteita niin en voisi jaksaa miestä hänen vaimonsa kanssa. Jos ap:lla ei ole sellaista ongelmaa ja jos mies tosiaan on avoimessa suhteessa niin silloin ap ei ole osallisena pettämisessä.
Pettämisessä pettäjä on aina se syyllinen, mutta itse en pystyisi olemaan osa pettämistä kuitenkaan, vaikka varsinaisesti se pettäjä on siinä tilivelvollinen puolisolleen, eikä se pettämiskumppani. Se nyt vaan sen vuoksi, että ensisijaisesti pitää elää itsensä kanssa ja arvostaa itseään, enkä minä olis uskollinen silloin sille näkemykselle, joka minulla on itsestäni ja käyttäytymisestäni. Jos saisinkin sillä tavoin ihanan miehen niin menettäisin sitten itsestäni jotain sellaista, mitä pidän olennaisena.
Joku ilkkui täällä, että kaikki miehet haluaisivat vierasta naista ja muuhun uskominen on itsepetosta. No jaa, mä uskon, että iso osa miehistä arvostaa avioliitossaan sitä kaikkea kokonaisuutta, jonka löytää, kun on yhdessä elämänsä rakkauden kanssa. Silloin intohimokin voi aivan hyvin kohdistua siihen yhteen ja samaan, siihen ihmiseen jota rakastaa ja jonka kanssa arkea jakaessaan kokee itsensä hyvin onnelliseksi. Ei seksi ole miehillekään (aina) tuosta erillistä. Mies on tunteva ja ajatteleva yhtä lailla kuin nainenkin ja voi rakastaa niin, ettei saa tarpeeksi vaimostaan, eikä kyllästy. En oikein tajua, miksi miehet esitetään aina niin vähän ajattelevina ja seksin perässä juoksevina. Ei se ole totuus ainakaan kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos on viileät ja etäiset välit tyttäreensä niin tuskin tytär tulee kysymään mitään sulta tai hakemaan apua tai tukea missään asiassa. Kylmät välit ja välinpitämättömyys ei tue ketään.Mitä ihmeen apua ja tukea tytär tarvitsee, jos hänellä on hyvä seksielämä? Ei minulla ole tarvetta työntää nenääni asioihin, jotka ei minulle kuulu.
Hyvänen aika sentään ?! Sehän selvisi. Ja nyt kysyt tuiki tuntemattomilta ittelles mielipidettä, eli olet tosi tyhmän naiivi , erittäin naiivi. Miks siis teet väärin jos pitää kysyä ja sul on hyvä seksielämä?? Haloo sentään
Ap ei kysynyt neuvoa vaan perusteluja mielipiteelle. Se on ihan eri asia.
Ystäväni oli pitkään toinen nainen. Mies supliikkimiehiä, mukava ja rento, kaikkien kaveri. kotona vaimo kylmä ja etäinen.
Suhde kesti pitkään, ystäväni jatkuvasti selitti, kuinka järjestely on mitä mainioin, ei tarvitse toista siihen koko ajan pörräämään, parempi vain, ettei ole oikeaa suhdetta, näin molemmat saa mitä haluaa. Koko ajan jutteli vihjailevin ja suoremmin sanankääntein seksistä, oli ollut pitkään sinkkuna ilman, itse kun olin tyydyttävässä parisuhteessa, oli välillä vähän tyhmää kuunnella. Näkivät todella usein ja mielestäni mies oli uskomattoman uhkarohkea ja varomaton, mutta ystäväni oli niin innoissaan koko hommasta ja sen jännittävyydestä, jonkinlaisesta vallasta, ettei häntä haitannut lainkaan edes se, että mies sanoi monesti, ettei aio koskaan vaimoaan jättää (heillä on lapsia).
Kunnes sitten jäi kiinni ja halusivat vaimonsa kanssa jatkaa kaikesta huolimatta. Ystäväni sydän särkyi, vaikka tunteita ei pitänyt olla. Hänen on ollut vaikeaa aloittaa suhteita muihin, koska tämä yksi kummittelee koko ajan mielessä. Tiedän, että se on vain yksi tarina, mutta ei taatusti ainutlaatuinen. Jouduin kuuntelemaan niitä tarinoita niin kauan, että en oikein jaksa olla edes kauhean empaattinen ystävääni kohtaan (olen silti), koska uskoi kaiken sinisilmäisesti ja kyllä, itse parisuhteessa olevalle hänen toimintansa tuntuu jopa hiukan loukkaavalta.
Vielä enemmän nyppii se, että koska ystävälläni ei ole ollut hyvää suhdetta, hän takertui tuollaiseen, koitti kaikkensa, että siitä saisi ne parhaat puolet, ja sitten rysähti - ja kaiken aikaa hän puhuu siitä, kuinka ihanaa heillä oli ja kuinka kaikki oli niin hyvin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos on viileät ja etäiset välit tyttäreensä niin tuskin tytär tulee kysymään mitään sulta tai hakemaan apua tai tukea missään asiassa. Kylmät välit ja välinpitämättömyys ei tue ketään.Mitä ihmeen apua ja tukea tytär tarvitsee, jos hänellä on hyvä seksielämä? Ei minulla ole tarvetta työntää nenääni asioihin, jotka ei minulle kuulu.
Kun/jos on onnellinen suhteessaan niin ei siihen tarvitse ulkopuoliselta taholta kysyä mitään. Piste.
No siis lähdetään vaikka tuosta otsikon kirjoittamisesta...
Perustele mielummin sinä, mitä teet mielestäsi oikein?
Ja jos tuo koko homma paljastuu, niin kuka ja ketkä siitä kärsivät? Välitätkö yhtään, vai onko se sinulle aivan se ja sama?
Jos itse joudut joskus vastaavanlaiseen tilanteeseen, niin olisko se sun mielestä ok?
ja oletko sitä mieltä, että miehen ongelmat avopuolison kanssa ratkeavat syrjähypyillä? Ajattetko että autat jollain tavalla asiaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun/jos on onnellinen suhteessaan niin ei siihen tarvitse ulkopuoliselta taholta kysyä mitään. Piste.
Tällä palstalla kysellään paljon muutakin ja hyvinkin tyhmiä asioita mm. perseen pesusta, miksi ei saisi kysyä tätä että mikä siinä pännii että joku on varatun miehen toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Perustele mielummin sinä, mitä teet mielestäsi oikein?
Ja jos tuo koko homma paljastuu, niin kuka ja ketkä siitä kärsivät? Välitätkö yhtään, vai onko se sinulle aivan se ja sama?
Jos itse joudut joskus vastaavanlaiseen tilanteeseen, niin olisko se sun mielestä ok?
ja oletko sitä mieltä, että miehen ongelmat avopuolison kanssa ratkeavat syrjähypyillä? Ajattetko että autat jollain tavalla asiaa..
Mun ystävä joka siis oli toinen nainen, oikeasti selitti, että auttaa, koska mies saa näin kodin ulkopuolelta seksiä, ja kylmän vaimon ei tarvii vaivautua....Uskon että oli oikeasti hiukan jopa tosissaan tuon ajatuksensa kanssa.
T. nro176
Syy pettämiseen on AINA pettäjässä.
Ex-mies petti ja lopulta jätti, en tiedä mikä oli hänen kertomuksensa meidän avioliitosta, mutta uskoisin, että aika samanlainen kuin aloittajan panijan, minun kertomukseni olisi ollut hyvin erilainen.
En koskaan ole syyttänyt toista naista, hän oli yhtä sinisilmäinen kuin minä, mutta omalta osaltani ajattelen että en tunne ketään niin ilkeää, pahaa, julmaa ihmistä, jolle haluaisin sen kauhean pari vuotta kestäneen helvetin, jota avioeroksikin kutsutaan, jos vaan voin omalta osaltani joltain sen helvetin estää, en usko, olemme eroamassa tai vaimo antaa luvan käydä vieraissa vonkauksia.
Jos on vaimonsa kanssa sopinut että saa käydä panemassa muita naisia, niin et periaatteessa tee mitään väärää. Kunhan muistat, että tulet tonnäköisesti aina olemaan tuolle miehelle pelkkä kävelevä pillu, etkä ala sotkemaan tuohon juttuun tunteita ja rakentelemaan pilvilinnoja perheen perustamisesta tai muuten yhteisestä tulevaisuudesta hänen kanssaan, kuten yleensä naisilla on tapana.