Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla arpia häpyhuulissa?

Vierailija
01.01.2017 |

Jos on niin ovatko ne tulleet synnytyksestä, leikkauksesta vai esim seksistä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolo sisemmäs häppäris. Tuli synnytyksestä enkä aio korjata:)

Vierailija
2/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi arpi. Tuli synnytyksen yhteydessä tehdystä episiotomiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan palleissa arpia ja jos on, mistä ne ovat tulleet?

Vierailija
4/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tuli 1. Asteen repeämät synnytyksestä

Vierailija
5/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut, eikä ole käynyt mielessä että olisi arpia jäänyt. Synnytyksessä kyllä repesi paikat ja leikattiin välilihaa, mutta ne ommeltiin, ja ne repeymät oli siellä sisempänä, sen tiedän siitä että Kättärin kätilöharjoittelija oli ompelemassa, ja sitten tuli kätilö joka sanoi että ei kun tuolta syvempää, pura nuo pois ja ompele syvempää...

En ole koskaan ajatellut että häpyhuulissa vois olla yleensäkään kellään arpia, tosin mulla ei sisempiä ole juuri ollenkaan... oon ajatellut aina että se on emätin joka repee synnytyksessä, ja hyi helvetti jos seksin takia tulis repeämä. Hmm...

Vierailija
6/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kun poistettiin kysta. Mieluummin kuitenkin pieni arpi, kun semmoinen 1,5x3cm pallukka, jota sai aina selitellä miehille...

Vierailija
7/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle gyne sanoi että monella just ne sisemmät repeää synnytyksessä

Vierailija
8/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja paljon koska ulkosynnyttimien syöpä...

Vierailija
9/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nirhauma

Vierailija
10/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla repes toinen sisempi häpyhuuli ensimmäisessä synnytyksessä melkein irti, mutta ihmeellisen mitätön se arpi näin vuosien jälkeen on.

Vierailija
11/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään, en ainakaan oo huomannut katsoessani. Ekassa synnytyksessä tuli pieni repeämä, muissa ei mitään. Kaipa se repeämä sitten vaan on parantunut ja ajan kanssa arpi häipynyt.

Vierailija
12/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan katsonut, eikä ole käynyt mielessä että olisi arpia jäänyt. Synnytyksessä kyllä repesi paikat ja leikattiin välilihaa, mutta ne ommeltiin, ja ne repeymät oli siellä sisempänä, sen tiedän siitä että Kättärin kätilöharjoittelija oli ompelemassa, ja sitten tuli kätilö joka sanoi että ei kun tuolta syvempää, pura nuo pois ja ompele syvempää...

En ole koskaan ajatellut että häpyhuulissa vois olla yleensäkään kellään arpia, tosin mulla ei sisempiä ole juuri ollenkaan... oon ajatellut aina että se on emätin joka repee synnytyksessä, ja hyi helvetti jos seksin takia tulis repeämä. Hmm...

Kannattaisi ehkä joskus kurkata sinne omaan alapäähän. Saatat yllättyä.

Ja synnytyksessä usein repeää sisemmät häpyhuulet ja väliliha. Toisinaan väliliha repeää peräaukkoon asti ja emättimenkin on mahdollista revetä.

Vierailija
13/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä joskus kurkata sinne omaan alapäähän. Saatat yllättyä.

Ja synnytyksessä usein repeää sisemmät häpyhuulet ja väliliha. Toisinaan väliliha repeää peräaukkoon asti ja emättimenkin on mahdollista revetä.

Olen ajatellut asiat niin että synnytyskäyttöön ne on tehtykin. Ne eivät ole koriste. Saattavat revetä ja tulla arpia. Se on elämää.

Vierailija
14/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin ihomuutos pois joten jäihän siitä jälki. Onneksi sitä ei muut nää

Vierailija
15/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten nykynaiset luulee että alapään pitäisi pysyä muuttumattomana läpi elämän. Ei ennen aikaan murehdittu alapään arpia koska niille ei voitu tehdä mitään. Ja toisaalta miksi niille nytkään pitäisi.... Ei se tunto siihen palaa vaikka arpi nätisti olisikin

Vierailija
16/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies tykkäsi rajummista seksileikeistä mm. Raapimisesta. Kerran raapi ulompia häpyhuuliani. Raapimisjälki oli pieni mutta tulehtui kesäkuumalla joten koho-arpi jäi. Nykyiselle olen sanonut syyksi että ihokarvanpoistoarpi.

Vierailija
17/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
18/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
20/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleinen sisempi häppäri repesi kahtia synnytyksessä ja parantui niin, että se on nykyään kahdessa palassa ja keskellä on arpikudosta. Aika kamalan näköinenhän se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän