Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
161/322 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiva katsella kesällä, jos miehet rohkenisivat yleisesti vähän niukempaan ja miehisiä muotoja korostavaan vaatetukseen.

No lähdin tänään lenkille lyhyissä trikoissa, niin heti ensimmäinen vastaantullut nainen tuijotti pitkään etumusta eikä meinannut saada silmiään irti siitä. Oli ilmeisesti hyvä pullotus.

Vierailija
162/322 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne speedot tai pienet bokseriuikkarit rannalle! :) Ei sitä varustuksen lepokokoa tarvitse hävetä, oli sitten iso tai pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/322 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne speedot tai pienet bokseriuikkarit rannalle! :) Ei sitä varustuksen lepokokoa tarvitse hävetä, oli sitten iso tai pieni.

Pienimunaisena en kyllä kehtaisi trikoita tai speedoja pitää. Eihän se hyvältä näytä, jos ei ole etumuksessa minkäänlaista kohoumaa. Onneksi itselläni on sen verran varustusta, että näkyy sentään kunnon pullotus.

Vierailija
164/322 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset pitävät persettä korostavia housuja, niin ihan samalla tavalla miehet voivat pitää kullia korostavia housuja.

Olen joitakin kokeillut, mutta tuntuivat aika epämukavilta, kun vehkeet pitäisi ängetä johonkin tiukkaan pussukkaan. Joissakin malleissa on vain tilava etuosa ja ne sopii mulle paremmin.

Trikoissahan on elastaania, joka joustaa. Sen vuoksi trikoot ovat ihonmyötäiset, mutta eivät purista. Vehje saa sen tilan, jonka se tarvitsee, kangas antaa periksi. Jos pullottava etumus ei ujostuta, niin mukavampia housuja ei olekaan.

Vähän aikaa kesti tottua tuohon, että pullotus näkyy. Naisten katseet osuvat usein sinne haaroihin, jos miehellä on trikoot jalassa, ja aluksi se vähän ujostutti. Mutta enää en asiaa niin ajattele, pullottava etumus on luonnollinen asia ja trikoot ovat tosi mukavat housut jalassa. Ja parempi se on, että pullottaa, kuin että ei pullota. Kuka nyt munatonta miestä katselisi.

Vierailija
165/322 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset pitävät persettä korostavia housuja, niin ihan samalla tavalla miehet voivat pitää kullia korostavia housuja.

Olen joitakin kokeillut, mutta tuntuivat aika epämukavilta, kun vehkeet pitäisi ängetä johonkin tiukkaan pussukkaan. Joissakin malleissa on vain tilava etuosa ja ne sopii mulle paremmin.

Trikoissahan on elastaania, joka joustaa. Sen vuoksi trikoot ovat ihonmyötäiset, mutta eivät purista. Vehje saa sen tilan, jonka se tarvitsee, kangas antaa periksi. Jos pullottava etumus ei ujostuta, niin mukavampia housuja ei olekaan.

Vähän aikaa kesti tottua tuohon, että pullotus näkyy. Naisten katseet osuvat usein sinne haaroihin, jos miehellä on trikoot jalassa, ja aluksi se vähän ujostutti. Mutta enää en asiaa niin ajattele, pullottava etumus on luonnollinen asia ja trikoot ovat tosi mukavat housut jalassa. Ja parempi se on, että pullottaa, kuin että ei pullota. Kuka nyt munatonta miestä katselisi.

Sama juttu mun speedojen kanssa. Naiset tykkää katsella aika estottomasti.

Vierailija
166/322 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää miehekkäiltä, kun etumuksessa näkyy kikkelin kohouma. Uikkareista sortsit näyttää lapsellisilta. Tiukemmat uikkarit, joissa hepin voi erottaa näyttää miehekkäältä! Joku nuorempi mies ehkä pelkää, et mitä jos ottaa eteen. Mut sithän vasta miehekkäältä näyttääkin!

Terveisin, Tarja 53 Hyvinkäältä :D:D

Vierailija
167/322 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mun speedojen kanssa. Naiset tykkää katsella aika estottomasti.

Ainakin kuvittelet, saamaton rääpäle

Vierailija
168/322 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, näkyyhän se kulli väkisin kun käyn esim. uimassa. Tiukoissa uimahousuissa kulli pullottaa selvästi enkä voi sitä mihinkään piilottaa. Muutaman kerran olen huomannut että naiset ovat vilkuilleet kullini pullotusta uikkareissa, mutta suurin osa naisita käy uimahallissa uimassa eikä heillä ole kiinnostusta vilkuilla miesten etumuksia.

Eli kyllä minkäin olen sitä mieltä että kulli saa näkyä.

Vierailija
169/322 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cb-6000 siellä pullottaa speedoissa

Vierailija
170/322 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se näkyy farkkujen läpikin. Mulla on ongelmana se, käytän melkein aina shortseja, jos näen seksuaalisen naisen minulla alkaa seisomaan melko heti sille ei voi mitään ikäväkyllä. Asia vaivaa minua

Mitä teen, tai onko mitään tehtävissä. m

Vierailija
171/322 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näkyä kulli vaatteiden läpi, hyvältä näyttää, jos on muutenkin komee tyyppi!

Vierailija
172/322 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kävelylenkillä collegehousut jalassa ja kulli päättii vähän heräillä. Samassa vastaan tuli pari muuta ulkoilijaa ja toinen vilkaisi pari kertaa aika näkyvää kohoumaa. Vähän nolotti ja nauratti. :D

Vierailija
173/322 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään lenkin jälkeen kauppakeskukseen trikoot jalassa. Seisoskelin vähän aikaa ja kirjoitin viestiä. Sitten huomasin, että eräs penkillä istuva nainen vilkuilee etumustani. No siitähän tuli stondis. Jouduin sitten kävelemään koko kauppakeskuksen läpi erektio housuissa. Tiukkojen ja ohuiden trikoiden etumus pullotti niin selvästi, että se näkyi varmasti metrien päähän. Hieman nolotti tuollainen vahinkostondis, onneksi ei tullut tuttuja vastaan. Muutaman kerran on aika lailla nolottanut, kun olen ollut trikoissa juoksemassa, ja joku tuttu on selvästi vilkaissut pullotusta.

Vierailija
174/322 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa näkyä mutta ei normi kulli näytä edes uimahousuissa miltään. Isommista kulleista erottaa hyvin terskan kun se lepää pitkän varren päässä reiden ja kankaan välissä. Normikulli on vaan sellainen möykky tai epämääräinen pullotus. Pitkän kullin merkki on että se pitää nimenomaan laittaa lahkeeseen

175/322 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kaikki haluaa katsoa, mutta olkaa itsenne varmoina itseinne.

Vierailija
176/322 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran nähnyt uimahallissa miehiä, joiden kulli totisesti näkyi kireissä uimahousuissa. Eka tuntemus oli, et voi kauheeta, mut sitä oli vaan ihan pakko katsoa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyl mä hiukkasen kiihotuin kuitenkin.

Ilmeisesti nainen on sillai luotu, et kulleja on katottava, jos sellaisia on näköpiirissä. Kaikkein eniten kiihottaa, jos miehellä on muutenkin komea vartalo. Sitä jotenkin menee heti sellaseen supernaiselliseen tilaan, jossa tulee flirttailtua ja keikisteltyä sellaisten uroiden edessä.

Vierailija
177/322 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun muun kuin mustan värisissä uimahousuissa kulli näkyy kyllä melko selvästikkin. Itse harrastan uintia 3-4 kertaa viikossa. Kyllästyin niihin ainaisiin mustiin uikkareihin ja ostin arenan mallistosta vaalean siniset uikkarit. En osannut edes ajatella miten ne paljastaa kullini ääriviivat, varsinkin kun altaasta nousee. Välillä noita vilkuilijoita riittää mutta vilkuilkoon jos näky mielyttää. Samoin käytän trikoita salilla/lenkillä ja välillä kyllä huomaa joidenkin ihmisten katseen harhailevan. Tulee sitä itsekkin välillä vilkuiltua vetävän näköisen mimmiä kun on sonnustautunut hyvän näköisiin trikoisiin tai uikkariin, nainen on seksikkäimmillään juuri niin.

Vierailija
178/322 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran nähnyt uimahallissa miehiä, joiden kulli totisesti näkyi kireissä uimahousuissa. Eka tuntemus oli, et voi kauheeta, mut sitä oli vaan ihan pakko katsoa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyl mä hiukkasen kiihotuin kuitenkin.

Ilmeisesti nainen on sillai luotu, et kulleja on katottava, jos sellaisia on näköpiirissä. Kaikkein eniten kiihottaa, jos miehellä on muutenkin komea vartalo. Sitä jotenkin menee heti sellaseen supernaiselliseen tilaan, jossa tulee flirttailtua ja keikisteltyä sellaisten uroiden edessä.

Jos oikein flirttailette ja keikistelette, niin sitä katsottavaa voi olla kohta enemmänkin. 

Kyllä nainen saa kulleja katsoa, se on ihan normaalia.

Vierailija
179/322 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa kyllä aina pullottaa ja usein naiset sitä vilkaisevat. Mutta ei haittaa, mukavaa vaan.

Vierailija
180/322 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa kesäiset säät ja voi taas pukeutua vähän vähemmin... :)