Kulli saa näkyä
Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.
En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.
Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)
Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Mun kullia saa naiset katsoa jos haluavat ja toivottavasti kiihottuvat....
Mikä sen makeampaa kuin muhkea pullotus, etenkin jos sen on itse saanut aikaan.
Mulle on muutamakin mies sanonut, että olen eroottisin nainen, jonka ovat tavanneet ja saan heidät räjähdyspisteeseen, kun seisoo niin että silmissä pimenee. Kyllä se kiihottaa muakin ja tekee mieli käydä ratsaille tai alistua alle...
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.
Olet ihmeisesti hyvin hyvin nuori nainen.
Kulli jos mikä on ihana ja kaunis. Vaatteiden alla ja ilman vaatteita. ;-)
Viimeks uimahallissa kulli todellakin sai näkyä. Parikymppisellä tyypillä oli suihkussa ihan kunnollinen stondis, mut ei se ollut moksiskaan. Suihkutteli ja peseyty ihan tavallisesti ja lähti pois. Kieltämättä oli aika komeen näköstä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeks uimahallissa kulli todellakin sai näkyä. Parikymppisellä tyypillä oli suihkussa ihan kunnollinen stondis, mut ei se ollut moksiskaan. Suihkutteli ja peseyty ihan tavallisesti ja lähti pois. Kieltämättä oli aika komeen näköstä.
Naapurin Mika ei pysty enäää (uimaan). http://www.voice.fi/ilmiot/a-122446
Vierailija kirjoitti:
Mistä se ajatus tulee, et tahattomia stondiksia pitäs aina hävetä? Mun mielestä stondikset näyttää miehekkäältä ja kertoo vaan siitä, että vehkeet on kunnossa. Eri asia tietenkin, jos on joku runkkaileva häirikkö.
Mulla saattaa olla suihkussa minkä asteinen heijari tahansa enkä mä siitä missään yleisissäkään suihkuissa välitä. Joskus on ihan lerppa ja joskus heilahtelee vähän kankeampana. Mitä sillä on väliä, terve penis aina välillä stondailee.
Vierailija kirjoitti:
Ylös!
Kullit ylös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylös!
Kullit ylös!
Tästä tulikin mieleen, että usein näkee tiukemmissa housuissa, että kullit on aseteltu osoittamaan ylös. Siis boksereissa, uikkareissa tms. Onko tähän joku käytännöllinen syy vai ulkonäön takiako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylös!
Kullit ylös!
Tästä tulikin mieleen, että usein näkee tiukemmissa housuissa, että kullit on aseteltu osoittamaan ylös. Siis boksereissa, uikkareissa tms. Onko tähän joku käytännöllinen syy vai ulkonäön takiako?
Ehkä se näyttää paremmalta kuin alas tungettu mytty. Ehkä joillakin asettuukin paremmin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylös!
Kullit ylös!
Ehkä se näyttää paremmalta kuin alas tungettu mytty. Ehkä joillakin asettuukin paremmin niin.
Ei tule kipeää? Ylös ängettynä koko päiväksi? Sitä olen pohtinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylös!
Kullit ylös!
Ei tule kipeää? Ylös ängettynä koko päiväksi? Sitä olen pohtinut.
Mulla on kulli ylös tai sivulle esim. uikkareissa vain siksi, että näyttää ja tuntuu paremmalta niin. Alaspäin asetellessa tuntuu ikävemmältä, kun kulli ja kassit painautuu ahdistavaksi möykyksi.
Kulliani saa naiset katsoa....ja runkata, imeä, nussia!!!!
Sää alkaa vähän lämpenemään ja ulkona näkee taas miehiä vähän kevyemmässä vaatetuksessa. Tänäänkin silmiin osui useammatkin verkkarit ja collarit, joissa paistoi kiva pullotus. Vielä kun saapuisi kesäkelit, jotta kaduilla näkisi shortseja ja rannoilla toivottavasti pienempiä simmareita. ;)
Mulla ponnahtaa helpommin erektio, jos laitan uikkareissa ylös vasemmalle.. pitää tehdä sellainen nyyttipaketti :(
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ponnahtaa helpommin erektio, jos laitan uikkareissa ylös vasemmalle.. pitää tehdä sellainen nyyttipaketti :(
M39
Paremmalta pieni erektio näyttää kuin nyyttipaketti. :D
Mikä ihmeen nyyttipaketti? Solmuunko sen laitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Paremmalta pieni erektio näyttää kuin nyyttipaketti. :D
Kuka tässä pienestä on puhunut...
M39
Mun kullia saa naiset katsoa jos haluavat ja toivottavasti kiihottuvat....