Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
181/322 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran nähnyt uimahallissa miehiä, joiden kulli totisesti näkyi kireissä uimahousuissa. Eka tuntemus oli, et voi kauheeta, mut sitä oli vaan ihan pakko katsoa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyl mä hiukkasen kiihotuin kuitenkin.

Ilmeisesti nainen on sillai luotu, et kulleja on katottava, jos sellaisia on näköpiirissä. Kaikkein eniten kiihottaa, jos miehellä on muutenkin komea vartalo. Sitä jotenkin menee heti sellaseen supernaiselliseen tilaan, jossa tulee flirttailtua ja keikisteltyä sellaisten uroiden edessä.

Kalu erottuu ihan selkeästi mun uikkareissa ja moni nainen sekä yllättävän moni mies selvästi silmäilee. Ja imarteleehan se. :) Pari kertaa ollut pelottavaa, kun meinaa ottaa vähän eteen ja sitten vasta näkyykin.

m32

Vierailija
182/322 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuollaiset keltaiset uikkarit

https://www.aussiebum.com/swimwear/old-school-groovy/1988

Ja nyt on muutaman kerran tullut niillä uimassa käytyä. Näkyy muuten kullin ääriviivat melkolailla läpi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/322 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran nähnyt uimahallissa miehiä, joiden kulli totisesti näkyi kireissä uimahousuissa. Eka tuntemus oli, et voi kauheeta, mut sitä oli vaan ihan pakko katsoa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyl mä hiukkasen kiihotuin kuitenkin.

Ilmeisesti nainen on sillai luotu, et kulleja on katottava, jos sellaisia on näköpiirissä. Kaikkein eniten kiihottaa, jos miehellä on muutenkin komea vartalo. Sitä jotenkin menee heti sellaseen supernaiselliseen tilaan, jossa tulee flirttailtua ja keikisteltyä sellaisten uroiden edessä.

Kalu erottuu ihan selkeästi mun uikkareissa ja moni nainen sekä yllättävän moni mies selvästi silmäilee. Ja imarteleehan se. :) Pari kertaa ollut pelottavaa, kun meinaa ottaa vähän eteen ja sitten vasta näkyykin.

m32

No kivahan sitä on kavereiden patukoita tsiikailla!

m42

Vierailija
184/322 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Olisi paljon mielekkäämpää kävellä, kun terskanpää saisi vapaasti hankata polvea vasten, eikä tarvitsisi vetää rullalle kropan ympäri.

Vierailija
185/322 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa kesäiset säät ja voi taas pukeutua vähän vähemmin... :)

Miehet voisivat ihan rohkeasti antaa kesällä katseltavaa. Nykyään muodissa olevat slimmit housut auttavat asiaa. Uikkareissakin olisi kiva nähdä enemmän silmänruokaa. ;)

Vierailija
186/322 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus muutaman kerran tehnyt kesällä niin, että olen runkannut autossa parkkipaikalla itselleni kunnon seisokin ennekuin menen ruokakauppaan. Muutama nainen on mielellään katsellut mun housujen pullistumaa.

Vierailija
187/322 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa kesäiset säät ja voi taas pukeutua vähän vähemmin... :)

Miehet voisivat ihan rohkeasti antaa kesällä katseltavaa. Nykyään muodissa olevat slimmit housut auttavat asiaa. Uikkareissakin olisi kiva nähdä enemmän silmänruokaa. ;)

Myös naiset saisi mun mielestä olla rohkeampia asuissa, myös ruokakaupoissa.

Vierailija
188/322 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.

Makuasioita kuitenkin kaikki.

Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa. 

Mielipiteitä on monia. Itse mielelläni katselen miehien treenattuja vartaloita ja kyllä siinä treenatussa vartalossa se kullikin on komeaa katseltavaa. Mielestäni oikein seksikästä jos silmää miellyttävällä miehellä kullin muoto näkyy vaatteen läpi.

Yksi kauneimpia näkyjä mitä tiedän on se, kun hivuttaudun mieheni pyykkilautavatsaa suukotellen alaspäin ja hitaasti lasken boksereita joiden alta paljastuu treenattua alavatsaa, siisti tiheä kihara jonka jälkeen aavistuksen heränneen kullin varsi pikkuhiljaa tulee koko mitassaan esiin lopuksi kiihottavan rennosti heilahtaen puolikovana kokonaan näkyville.

Vierailija
189/322 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän helteillä näkynyt kiitettävästi ohuesti pukeutuneita miehiä. ;)

Vierailija
190/322 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää sinne kalsareihin mytyn paskapaperia niin näkyypi pullotusta....

Vierailija
191/322 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli päivä vietettyä yyterissä :) Komeita miehiä rannalla, mutta liiannpaljon käyttävät löysiä uimashortseja. Oli siellä onneksi ihan oikeita uikkarien käyttäjiä, ja pullotuksia. Yksi jäi mieleen, kelta/tummansiniset boxerimalliset uikkarit ja kun tuo komistus kahlasi matalassa rannassa pois vedestä niin kylläpä keltainen väri näytti kivasti mitä uikkareiden alle oli kätketty, suorastaan ilo silmälle :) Oli lähdettävä vilvoittelemaan veteen, ja kuumotus ei johtunut pelkästään auringosta :) Niiiiin sexikkään näköistä.... uuuh

Vierailija
192/322 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Tuli päivä vietettyä yyterissä :) Komeita miehiä rannalla, mutta liiannpaljon käyttävät löysiä uimashortseja. Oli siellä onneksi ihan oikeita uikkarien käyttäjiä, ja pullotuksia. Yksi jäi mieleen, kelta/tummansiniset boxerimalliset uikkarit ja kun tuo komistus kahlasi matalassa rannassa pois vedestä niin kylläpä keltainen väri näytti kivasti mitä uikkareiden alle oli kätketty, suorastaan ilo silmälle :) Oli lähdettävä vilvoittelemaan veteen, ja kuumotus ei johtunut pelkästään auringosta :) Niiiiin sexikkään näköistä.... uuuh

Monella miehellä ei itsetunto kestä käyttää muuta kuin shortseja. Tai sitten tyttöystävä pakottaa shortseihin. Surullista kumpikin.

Vierailija
193/322 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä normi nysässä ole paljon näyttelemistä. Vielä kun viileässä vedessä uidaan niin kutistuu loputkin.

Vierailija
194/322 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ei sitä pientä vehjettään kehtaa näytellä. Varsinkin ku täällä foorumilla oletettujen nais postaajien mielestä alle 15 senttinen on lyhyt niin en todellakaan halua että sille mun 12cm nysälle aletaa nauramaan. Normi peittävät uikkarit vehkeelle ja sillä hyvä. Joskus hävettää vaikka vaan ihan normaalien ohuiden shortsien tai verkkarien läpi kulli paistaa. Eihän sitä sitte tarvis paljo häpeillä jos olis ku hevosella mut ei oo.

Vierailija
195/322 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurimmalla osalla se on 12-16 cm jos oikein mitataan, levossa 7-12. Varmasti jotkut naiset toivoo isoja, no kyllä niitäkin on. Etsimään vain rohkeesti. Valitettavasti kaikille halukkaille ei taida riittää niitä.

Vierailija
196/322 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suurimmalla osalla se on 12-16 cm jos oikein mitataan, levossa 7-12. Varmasti jotkut naiset toivoo isoja, no kyllä niitäkin on. Etsimään vain rohkeesti. Valitettavasti kaikille halukkaille ei taida riittää niitä.

Ai siis etsimään naista jolle kelpaa lyhyt kikki? Vai suositteletko minua etsimään pitkiä kikkejä?  On kyllä monesti shemale kikki käynyt mielessä. Tuntuu että semmoselle kelpaisin paremmin lyhyelläkin vehkeellä ku nyky suomi muijalle.

Vierailija
197/322 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

kannattaa huomioida että jos toinen nai joka toinen päivä niin onhan se pienempi, ärsytetty kauan ainetta kerännyt ja lämpimissä housuissa tukahtunut on velttona paljon isompi ja errektoituu nopeammin

Vierailija
198/322 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

oisitko ottanut suukkuun?

Vierailija
199/322 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus muutaman kerran tehnyt kesällä niin, että olen runkannut autossa parkkipaikalla itselleni kunnon seisokin ennekuin menen ruokakauppaan. Muutama nainen on mielellään katsellut mun housujen pullistumaa.

Kiitos vinkistä. Kokeiluun meni. ;)

Vierailija
200/322 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahousujen pullotukset on parasta :)