Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
161/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin 2.1. Silloin vaaka näytti 77,6 hyi hemmetti! Mutta nyt tilanne on jo selkeästi parempi. Viikossa pelkällä ruokavaliolla olen saanut 4,6 kg pois tota pöhötystä!! Eli tänään aamupaino oli 73,0. Onhan tuo silti hirveä psino kun olen 164cm pitkä, mutta tästäpä se lähtee liikkeelle. Aloitin alunperin 102kgstä mutta välissä iski motivaatio pula ja paino pääsi junnaamaan tarpeettoman pitkään.

Mymmeli

Todella upea saavutus! Vau :O Miten olet syönyt?

Vierailija
162/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 1,7 kg alempi kuin 1.1.! Nesteet lähteneet liikkeelle, tällä jatketaan! Siivouspäivä ja kotona vain terveellistä ruokaa. Onneksi asun muualla niin ei ole Fazerit sun muut houkuttelemassa ;).

T. 162/nyt 66,3kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli tosiaan niin vaikea päivä, että tarvitsin lusikallisen sokeria aamupuuron sekaan. Ja olin todellakin sen ansainnut! Jaksoin vetää aamutreenit loppuun, vaikka pelkästään käsien nostaminen ylös vaati järjetöntä ponnistelua :D Tosin laitoin tänäänkin aamupuuron sekaan sokeria, mutta vain siksi, että saa tuon joululta jääneen sokerikon takaisin kaappiin...

EIlen siis söin aamupalaksi kaurapuuroa raejuustolla ja teelusikallisella sokeria, hapankorpun, appelsiinin, maitokahvin, vitamiinit, öljyä ja etikkaa (470 kcal). Lounaaksi (435 kcal)  ja päivälliseksi (280 kcal) söin viimeiset stroganoffit perunalla, salaatilla ja raejuustolla. Lounaaseen kuului myös tee ja hapankorppu päälliniseen. Iltapalaksi söin rahkaa mustikkakeitolla sekä kaksi näkkileipää (340 kcal).

Huolimatta "sokerirepsahduksesta" aamupaino oli tänään KILON vähemmän kuin eilen! Tällä viikolla on pudotusta tullut siis jo -2,7 kg, joten viikonlopun voi hyvällä omallatunnolla rentoutua!

- Joanna

Vierailija
164/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa Jutan dieetissä ihan oikeasti samat ohjeet kaikille? Ihan sama oletko 20v 150cm/50kg jumppaohjaaja vai reumaa sairastava 60-vuotias 190cm/150kg mies? Huh huh jos on.....

No sen takiahan monet ammattilaiset pitävät sitä ihan rahastuksena kun lähes samat ohjeet annetaan kaikille.

Siis, onko perusjuttailukin nykyään maksullista? Jokunen vuosi sitten riitti pelkkä rekisteröityminen ja sai käyttöönstä dieetin aikana syödyistä ruoista? Ja ekan kerran kokeilin kyseistä diettiä, kun ne löytyi avoimesti Jutan blogista (sapuskat oli tasan samat kun myöhemminkin).

Peppi

Vierailija
165/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa Jutan dieetissä ihan oikeasti samat ohjeet kaikille? Ihan sama oletko 20v 150cm/50kg jumppaohjaaja vai reumaa sairastava 60-vuotias 190cm/150kg mies? Huh huh jos on.....

No sen takiahan monet ammattilaiset pitävät sitä ihan rahastuksena kun lähes samat ohjeet annetaan kaikille.

Siis, onko perusjuttailukin nykyään maksullista? Jokunen vuosi sitten riitti pelkkä rekisteröityminen ja sai käyttöönstä dieetin aikana syödyistä ruoista? Ja ekan kerran kokeilin kyseistä diettiä, kun ne löytyi avoimesti Jutan blogista (sapuskat oli tasan samat kun myöhemminkin).

Peppi

Kyllä Juttailussa nykyään koitetaan rahastaa joka asiassa niin paljon kuin vain keksitään. Mun mielestä 15 min skypepuhelu valmentajan kanssa hintaan 40 euroo on jo aika törkeää rahastusta.

http://www.fitfarm.fi/wp-content/uploads/2016/09/alpha-valmentajan-vart…

Vierailija
166/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppi

Kyllä Juttailussa nykyään koitetaan rahastaa joka asiassa niin paljon kuin vain keksitään. Mun mielestä 15 min skypepuhelu valmentajan kanssa hintaan 40 euroo on jo aika törkeää rahastusta.

http://www.fitfarm.fi/wp-content/uploads/2016/09/alpha-valmentajan-vart…

Huh, järkky hinta. Etenkin kun netistä löytyy ilmaistakin treeni- ja ruokavaliomateriaalia. Voin suositella erittäin lämpimästi Fitnessblenderin kanavaa Youtubessa, heillä on yli 500 ammattimaista kotijumppavideota ilmaiseksi tarjolla. Selittävät liikkeet todella hyvin, ei teknojumputusta eikä mitään jaksaajaksaa-huuteluita. En käy salilla ollenkaan kun tämä kanava on niin loistava!

Vierailija
167/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli syömisiäni, eli

Aamulla kaurapuuro ja mehukeitto

Lounas kanaa ja raejuustoa

välipalana maustamaton rahka

päivällinen kana/kala/nauta + riisi

Iltapala rahkaa mehukeittoa ja kauraleseitä .

Tähän lisäksi kahvia ja teetä ilman sokeria sekä vihanneksia kylkeen lämpimille aterioille oman mielen mukaan, rahkaan marjoja jos tekee mieli ( eikä tietenkään mitään kastikkeita, majoneeseja ym.)

Ei ole nälkä ja skarppi olo aamusta iltaan ja jaksaa myös harrastaa sitä liikuntaa. :)

Näille eväksillä tosiaan tiputeltu kymmeniä kiloja ilman juttia tai muita pumppi pamppeja!

Mymmeli

Vierailija
168/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä syön kyllä runsaasti majoneesia ynnä muuta ja laihdun silti :). Tapoja on monia!

Vierailija
169/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä tsekkaamassa noita Fitnessblenderin videoita, kiitos vinkistä.

Kuudessa päivässä lähtenyt 2kg, vielä on toki tavoitteeseen 77kg ->55kg matkaa mutta alku on lähtenyt hyvin käyntiin.

Päivän ruoat koostuu kutakuinkin:

Aamupala: Kaura-ruispuuro mehukeitolla tai marjoilla, ruisleipä avokadon puolikkaalla ja lasi itsepuristettua appelsiinimehua.

Lounas: Salaatti / (sose)keitto / paistettu kananmuna + kasvikset, riippuu vähän mitä tekee mieli

Välipala: Smoothie / hedelmä / leipä / rahka

Päivällinen: Kanaa / kalaa / kasvisproteiinia / harvoin punaista lihaa kera juuresten ja kasvisten.

Syödään päivällinen sen verran myöhään useimmiten että iltapalaksi en taevitse yleensä hedelmää enempää.

Vierailija
170/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oli tosiaan niin vaikea päivä, että tarvitsin lusikallisen sokeria aamupuuron sekaan. Ja olin todellakin sen ansainnut! Jaksoin vetää aamutreenit loppuun, vaikka pelkästään käsien nostaminen ylös vaati järjetöntä ponnistelua :D Tosin laitoin tänäänkin aamupuuron sekaan sokeria, mutta vain siksi, että saa tuon joululta jääneen sokerikon takaisin kaappiin...

EIlen siis söin aamupalaksi kaurapuuroa raejuustolla ja teelusikallisella sokeria, hapankorpun, appelsiinin, maitokahvin, vitamiinit, öljyä ja etikkaa (470 kcal). Lounaaksi (435 kcal)  ja päivälliseksi (280 kcal) söin viimeiset stroganoffit perunalla, salaatilla ja raejuustolla. Lounaaseen kuului myös tee ja hapankorppu päälliniseen. Iltapalaksi söin rahkaa mustikkakeitolla sekä kaksi näkkileipää (340 kcal).

Huolimatta "sokerirepsahduksesta" aamupaino oli tänään KILON vähemmän kuin eilen! Tällä viikolla on pudotusta tullut siis jo -2,7 kg, joten viikonlopun voi hyvällä omallatunnolla rentoutua!

- Joanna

Missä muodossa käytät tuota etikkaa aamupalalla? Onko sillä jotain terveysvaikutuksia, vai miksi käytät sitä?

Vierailija
171/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on vakaa aikomus päästä eroon ylimääräkiloista, joita on viimeisten viiden vuoden aikana kertynyt 15. Koskaan ennen en ole laihduttanut, joten vähän pelottaakin miten tämä onnistuu. Syksyllä olin kitudieetillä kuukauden, mutta lopetin kun mitään ei tapahtunut. Nyt pitäisi kai osata tehdä dieetti, joka olisi vähän armeliaampi ja jaksaa noudattaa sitä pitempään jotta tuloksia tulisi. 

Tilanteeni on vähän hankala, kun en voi harrastaa juurikaan liikuntaa eikä ruokavaliossa oikeastaan ole mitään selkeää vikaa, mistä voisi heti nipistää. Jostain nuo kilot ovat kuitenkin tulleet, ehkä on niin että vaikka syön suht terveellisesti, syön vain yksinkertaisesti liian isoja annoksia, kun kerran sitä liikuntaakaan ei ole.

Onko joku muu onnistunut laihduttamaan pelkällä ruokavaliolla? Itse laskeskelin, että peruskulutukseni on jotain 1700 kaloria, ja jos en halua kitudieettiä, voin nipistää siitä vain parisataa kaloria päivässä. Jos kilon tiputtaminen tarkoittaa 7000 kalorin vajetta, menee yhteen kiloon näin reilu kuukausi. Aika hitaalta tuntuu, mutta toki viisikin kiloa kesään mennessä pois olisi tervetullutta.

Sekin on sitten oma mietintänsä mistä tuon parisataa nipistää, aika tarkkaan saa tässä ruokia syynätä. Mutta se on varmaa, etten jaksa enää olla tämän kokoinen! t. 168/78

Vierailija
172/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä käydä tsekkaamassa noita Fitnessblenderin videoita, kiitos vinkistä.

Kuudessa päivässä lähtenyt 2kg, vielä on toki tavoitteeseen 77kg ->55kg matkaa mutta alku on lähtenyt hyvin käyntiin.

Päivän ruoat koostuu kutakuinkin:

Aamupala: Kaura-ruispuuro mehukeitolla tai marjoilla, ruisleipä avokadon puolikkaalla ja lasi itsepuristettua appelsiinimehua.

Lounas: Salaatti / (sose)keitto / paistettu kananmuna + kasvikset, riippuu vähän mitä tekee mieli

Välipala: Smoothie / hedelmä / leipä / rahka

Päivällinen: Kanaa / kalaa / kasvisproteiinia / harvoin punaista lihaa kera juuresten ja kasvisten.

Syödään päivällinen sen verran myöhään useimmiten että iltapalaksi en taevitse yleensä hedelmää enempää.

Joo suosittelen! Kelli ja Daniel ovat aivan ihania, ja Kellyn omakin kroppa on muuttunut tosi paljon sinä aikana kun ovat kanavaansa pitäneet. Hänellä on istumatyö ja treenaa videoittensa mukaisesti 3-5 kertaa viikossa, sekä pyrkii yleisesti ottaen olemaan aktiviinen (koira, hyötyliikunta, telkkaria katsoessa venyttely jne). Ruoan pitää heidän filosofiansa mukaan olla puhdasta ja runsasta :).

Omat suosikkitreenit on ne, joissa ei toisteta samaa liikesarjaa kertaakaan: https://www.youtube.com/results?search_query=fitness+blender+for+people…+

Tässä Kelli kertoo oman tarinansa jojoilusta ja minäkuvan kanssa kipuilusta - todella moni nainen voi varmasti samaistua:

Vierailija
173/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mäkin lähden vielä vähän myöhässä mukaan. :)

Pituutta 173cm ja vaaka näytti toissa-aamuna 79,3kg, joka on enemmän kuin ikinä. Jonkinlainen ryhtiliike on tehtävä, koska tänä syksynä on tullut lisää +5kg. Parempi aloittaa nyt, ennen kuin laihdutettavaa on vielä enemmän.

Olen laihduttanut Sulamolla kahdesti. Ensimmäisellä kerralla oli helppoa, kun olin samaan aikaan töissä, jossa tuli liikuttua paljon. Painoin parhaimmillani 62kg. Ongelma minulla on ruokarytmissä ja annoskoossa. Ruokailuvälit tuppaavat venymään hurjasti ja nälkäisenä syön ihan liikaa. Syömisessä ajattelin noudattaa lautasmallia: reilusti kasviksia, sopivasti proteiinia ja kohtuudella hiilihydraattia. Tarvittaessa otan Sulamon uudestaan käyttöön, mutta koitan päästä alkuun ilman, koska tiedän miten pitäisi syödä :D

Tavoittelen myös säännöllisempää liikuntarytmiä, joka auttaisi myös masennukseeni. Saan hoitoa tähän pääkoppa-asiaan, mutta terveellisemmät elämäntavat tekisivät hyvää. Olen todella voimaton eikä peilikuvakaan miellytä. :( Suunnitelmissa kuntosali kahdesti viikossa salilla (alakroppa- ja yläkroppapainotteinen treeni) ja kerran tai kaksi jumppatuntia kaverin kanssa (aerobic, kiinteytys ja bodypump omia suosikkeja). Lisäksi reipas 15min-30min kävelylenkki joka päivä. Kävelyä olen harrastanut ennenkin, mutta kuntosalikäynnit ovat tupanneet jäämään noin kertaan/viikko.

Tavoitteena minulla on 65kg:n ihannepaino vuoden loppuun mennessä ja kaikin puolin energisempi sekä fyysisesti ja henkisesti hyvinvoivampi olo. :)

Lähden kohta kuntosalille. Olen todella onnekas siinä, että sellainen löytyy taloyhtiöstä! Latasin äsken uusia treenibiisejä iPodiini, eiköhän tällä lähde rauta nousuun! :)

-Mandariini

Vierailija
174/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä sujui hyvin.

Aamulla klo 10.30 2 keitettyä kananmunaa

Lounas klo 13 makaronilaatikkoa jonkin verran

Välipala klo 18 maitorahka maustamaton 200g

Iltaruoka klo 20 pottumuusia ja jauhelihamureketta, sämpylän puolikas ja lasi kevytmaitoa.

Vettä, kahvia (maidolla) ja vihreää teetä.

Ainoo fiba oli kun saunassa join lasillisen greippilimsaa ja sitten vasta huomasin että ei ollutkaan sokeriton versio kyseessä. Mut ei sen pahempaa tapahtunut, eka päiväksi hyvä suoritus, ootan että pääsen aamulla puntarille.

Vierailija
175/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan hyvä päivä takana.

Klo 10 Kahvia maidolla

Klo 11 Kahvia maidolla, rahkaa puoli purkkia, hedelmäsössöä (ei sokeria)

Klo 13.30 Kreikkalainen salaatti, koko lautasellinen kasviksia, jogurttikastiketta (ei sokeria)

Klo 17.30 Kurpitsakeittoa, juustoa pala, omena

Klo 21.20 Tomaattikeittoa, juustoa pala

Keittoja nyt sattui olemaan tarjouksessa, ovat siis eineksiä tavallaan, mutta ovat tälläisiä luomutyyppisiä, vain muutama valmistusaine eikä mitään epäilyttävää sinänsä.

Vierailija
176/897 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona 4.1 kävin vaa'alla ja niistä lukemista on tultu nyt 1.5 kg alaspäin. Uskon että pieni nousu tapahtuu huomenna kun palaan töihin ja alkaa normaalit arkisyömiset. Nyt kotona olen syönyt tosi vähän kun ei ole ruoka maistunut enkä ole oikein mitään tehnytkään. Silti, jospa jo pian alkaisi paino taas kutosella! -A, 70.9 kg

Vierailija
177/897 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen paino oli 95,6kg. Tavoitteena olisi saada paino johonkin 80kg paikkeille, ehkä just alle, eli sellainen 16kg pitäs lähtee. Nyt 93.8kg. Ole tehnyt saman jo kertaalleen muutama vuosi sitten, mutta silloin lähtöpaino oli päälle sadan kilon.

t. M46

Vierailija
178/897 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/85. Kymmenen kiloa yritän pudottaa vappuun mennessä.

Vierailija
179/897 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en uskalla käydä punnitsemassa mutt nyt on läskin lähdettävä. Olen jo aloittanut liikuntaa lisäämällä ja karkin syönnin lopettamalla, tästä lähtee täys sokerilakko.

Tuleeko vieroitusoireita kun aloittaa täyden sokerilakon?

Vierailija
180/897 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

67.3kg. -0.7kg eilisestä, kokonaissaldo -0.7kg.

Tiedän, että nestettä, mutta tämä kyllä tsemppaa! En usko että joudun kiusaukseen tämän päivän aikana:)

Harmittaa, kun en pääse liikkumaan kunnolla. Olen normaalisti todella urheilullinen joten tämä pakkolepo kiristää pinnaa. Aion kyllä tehdä jonkun yläkropan treenin tänään ja kokeilla jos voisin käydä jo rauhallisella kävelylenkillä. Toisaalta, mulla on ollut aina niin, että kun treeniä ei ole niin ei ole nälkääkään. Helppo olla vähillä kaloreilla kun mitään ei kuluta. Vastaavasti taas mitä rankempaa liikuntaa, sitä kovempi nälkä. Ehkä ihan hyvä että pääsen alkuun nyt tällä kaloreiden karsimisella, muutama kilo kun lähtis niin ois mukavampi liikkuakin.