Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
141/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 5 pv = -1 kg!

Hyvä että turvotus lähtee. En ole ikinä painanut näin paljon eli sille tulee samantien stoppi!

T. 162/nyt 67

Vierailija
142/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Sulamo on tosi hyvä sovellus! Oon käyttänyt sitä marraskuusta lähtien, kun aloin keventää ja hyvin kyllä auttaa täs hommassa :) eilinen ravintolaillallinen lisäsi aamupainoon 700g, mutta oli se sen arvoista :D paino on nyt 66,5g/167cm ja muutamassa päivässä taas häviää noi ns ylimääräiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päivä nro5/84

Eilen ja toissapäivänä vaivasi pienehkö päänsärky ja edelleen oli vaikea nukkua, mutta viime yönä sain jo hyvin nukuttua :) 

Pätkäpaastosta joku kyseli sivulla 8, 5:2-tyyliä en ole itse kokeillut, mutta 16h paastoa olen. Tarkoittaa siis sitä, että päivässä saa syödä 8h aikana. Minun normaalilla ruokarytmillä se tarkoittaa sitä, että syön lounaan, päivällisen ja iltapalan ja välin 20-12 olen syömättä. Huomasin että buustasi kyllä laihtumista kalorivajeen lisäksi (lasken sulamossa), mutta ei vain ollut mun juttu. 

Joku oli postannut myös lainauksen elämäntapamuutoksesta, itse olen laihduttanut muutamaan otteeseen, ja viime kerralla GoFatGo:lla ja nyt taas samalla. Syynä on juuri se, että se on lähin omaa ruokailutyyliäni, joten ei tarvitse taikatempuilla laihtua, palata takaisin normaalin ja lihoa heti takaisin. Omalla kohdallani syy lihomiseen on iltatylsyys, pitäisi mielummin vaikka lukea enemmän, kuin katsoa tv:tä josta tulee tylsiä ohjelmia ja kädet on vapaana.

Tsemppinä tällä hetkellä laihdutukseen mulla on se, että farkut on jäämässä pieniksi ja uudet maksaa maltaita :D

Ja tervetuloa ja tsemppiä uusille mukaan tulijoille!

-Katri-

Vierailija
144/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan? Aloitin 2.1 elämäntaparemontin. Olen työttömänä ja luen pääsykokeisiin, joten mitään aktiviteettia ei oikein elämässä ole. Silläpä on sitten kiloja päässyt kertymään hurjasti. Olen vuoden aikana lihonnut 10 kg. Ärsyttää, koska joskus onnistuin olemaan 20 kg kevyempi nykyisestä painostani ja päästin itseni taas lihoamaan. Olen siis jojoilija.

Pituutta minulla on noin 159 senttiä ja ikää 23 vuotta. En ole uskaltanut käydä vaa'alla pitkään aikaan, mutta tänään päätin katsoa totuutta silmiin. 78,7 näytti mittari eli merkittävän ylipainon puolella. Suoraan sanottuna oksettaa ja ällöttää. Vanhat vaatteet eivät oikein mahdu päälle. 

Aloitin siis herkkulakon, niillä tämä paino on tullut. Karkkia, pitsaa, hamppareita ja suklaata kului. Nyt olen tämän viikon syönyt nyt paljon kasviksia ja pienentänyt annoskokoja huomattavasti. Pystyn syömään aivan valtavia määriä kerralla. Hyi. Ajattelin laihduttaa siten, että syön vain silloin kun on nälkä. Tässä kotona istuessa se nälkä ei kovin helposti tule, eilenkin söin vain 2 kertaa ja ihan normaalin ihmisen annoksia. Toissapäivänä söin 3 kertaa, aamupalan, lounaan ja iltapalan. Pyrin välttämään syömistä ilta 19 jälkeen. Katsotaan mihin tämä tästä menee.

Liikuntaa tuon mukaan pikkuhiljaa. Eilen tein 40 minuutin kotijumpan ja venyttelin 20 minuuttia siihen päälle. Ihana tunne, kun on lihakset vähän kipeänä pitkästä aikaa :D 

Vierailija
145/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on tullut vastaan. Tekisi mieli vain lojua sohvalla ja mättää ruokaa, koska se olisi vaan paljon helpompaa! Vanhat tavat yrittävät kolkutella, mutta en halua antaa periksi. Ja tietysti kaikki arjen vastoinkäymiset ilmestyvät juuri silloin, kun yöunet ovat jääneet lyhyiksi...

MUTTA paino oli humahtanut yhden yön aikana melkein enemmän, kuin koko viikon aikana yhteensä! Kokonaistulos on nyt siis -1,7 kg, eli kohta voi jo hieman hymyillä :)

Eiliset syömiset eivät paljoa poikkea toissapäiväisistä. Aamucardion jälkeen banaanipuuroa, hapankorppu, maitokahvi ja vitamiinit (410 kcal). Salaattia, perunaa ja stroganoffia lounaaksi (380 kcal) sekä päivälliseksi (380 kcal). Välipalaksi banaanilettuja (270kcal) ja iltapalaksi rahkaa mansikkakeitolla, teetä ja kaksi hapankorppua (300 kcal).

- Joanna

Vierailija
146/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn syömään aivan valtavia määriä kerralla. Hyi. Ajattelin laihduttaa siten, että syön vain silloin kun on nälkä. Tässä kotona istuessa se nälkä ei kovin helposti tule, eilenkin söin vain 2 kertaa ja ihan normaalin ihmisen annoksia.

Itsekin jojottelijana näen tässä katastrofin ainekset!

- Joanna

Vierailija
147/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tulen mukaan :) pituutta 158cm ja painoa nyt 57kg, 5-8 kiloa aion vielä pudottaa riippuen siitä miltä kroppa alkaa näyttämään.

Käyn salilla ja lenkkeilen muutaman kerran viikossa, alkoholia en juo ja herkkuja syön kohtuudella yhtenä päivänä viikossa :) 3 kiloa olen saanut pois nyt viimeisen kuukauden aikana, jouluna kyllä tuli herkuteltua vähän enemmän.

N25, vuoden takaiset raskauskilot vielä tallella

Vierailija
148/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn syömään aivan valtavia määriä kerralla. Hyi. Ajattelin laihduttaa siten, että syön vain silloin kun on nälkä. Tässä kotona istuessa se nälkä ei kovin helposti tule, eilenkin söin vain 2 kertaa ja ihan normaalin ihmisen annoksia.

- Joanna

No periaatteessa juu mutta ei. Esim tänään söin aamupalaksi puuroa maitoon keitettynä ja klementiinin. Tossa puolen päivän aikaan söin 1/3 lautasellista makaronilaatikkoa, pari ruokalusikallista raejuustoa ja salaattia reilusti. Vieläkään ei ole yhtään nälkä, vaikka kohta alkaa olla 6 tuntia syömisestä ja kävin 5 kilometrin kävelylläkin. Kai silti paistan tunnin päästä kananmunaa tai jotain. Ihmetyttää vaan, että miksi mulle ei tuu nälkä useemmin??

Vierailija
149/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri ison pitzan ja se oli kylmän cocacolan kanssa taivaallista.

Vierailija
150/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa Jutan dieetissä ihan oikeasti samat ohjeet kaikille? Ihan sama oletko 20v 150cm/50kg jumppaohjaaja vai reumaa sairastava 60-vuotias 190cm/150kg mies? Huh huh jos on.....

No sen takiahan monet ammattilaiset pitävät sitä ihan rahastuksena kun lähes samat ohjeet annetaan kaikille.

Vierailija
151/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Ja taas talsittu.

-m

Vierailija
152/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ruoat:

Klo 6 - Kofeiiniton kahvi maidolla

Klo 8.30 - 4.5% rahka plus makeuttamatonta hedelmäsosetta

Klo 12 - Vihreää salaattia, tonnikalaa, mozzarellaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, kirsikkatomaatteja

Klo 16 - Banaani

Klo 17 - Porkkanoita, quacamolea

Klo 19.30 - Falafeliä, tomaattia, kurkkua, paprikaa, itsetehtyä tzatzikia (kreikkalainen jogurtti, kurkku, valkosipuli, pippuri, suola)

T. 162/nyt 67

Vierailija
153/897 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
154/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen -0.8 ja tänään vielä -0.4 kg. :) Ei pidä tuudittautua kyllä yhtään tähän kehitykseen: tämä johtuu yksinomaan siitä että kahden kuukauden herkkujen syönti ja ylensyönti loppui muutama päivä sitten ja nyt ei edes maistu ruoka kun keho sulattelee edellisiä syömisiä pois. Ihanaa tietysti silti että suunta on alas, motivoi tarttumaan härkää sarvista kun oikea arki maanantaina alkaa! Tsemppiä muillekin. :) -A

Vierailija
155/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin puntarille. 68kg. Raskausaikoja lukuunottamatta en ole ikinä ollut näin painava, 60kg on minulle ihanteellinen.

No, ei auta itku markkinoilla. Positiivinen puoli on se, että 2 viikkoa jo karkkilakossa ja viikko "tipattomalla" ja nyt pitäisi sitten alkaa tarkemmin katsomaan mitä suuhun tunkee.

Haastetta tulee siinä, että kipeä jalka rajoittaa liikkumista. Normaalisti olen todella aktiivinen, eli painon takia ongelma on just tuo herkuttelu (karkki suklaa viini).

Jospa tämä ketju auttaisi pysymään kurissa, aattelin että kirjoitan tähän joka päivä vähän niin kuin päiväkirjaa itseäni varten. Ja punnitsen itseni joka aamu, se on aiemmin hyväksi havaittu keino kohdallani.

156/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Joanna

No periaatteessa juu mutta ei. Esim tänään söin aamupalaksi puuroa maitoon keitettynä ja klementiinin. Tossa puolen päivän aikaan söin 1/3 lautasellista makaronilaatikkoa, pari ruokalusikallista raejuustoa ja salaattia reilusti. Vieläkään ei ole yhtään nälkä, vaikka kohta alkaa olla 6 tuntia syömisestä ja kävin 5 kilometrin kävelylläkin. Kai silti paistan tunnin päästä kananmunaa tai jotain. Ihmetyttää vaan, että miksi mulle ei tuu nälkä useemmin??

Ihmiset ovat erilaisia. Eikä se laihdutuksen avain onneksi ole muutaman tunnin välein syömisessä. :)

Itselläkin normaali ruokailuväli saattaa olla se viisi-kuusi tuntia ja koska syön vain nälän mukaan, niin tuo väli tulee melkolailla joka päivä jossain vaiheessa.

Vierailija
157/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ensimmäinen viikko(5pv) takana ja paino -1kg! Eilen oli pari sataa grammaa enemmänkin pudotusta, mutta treenin jälkeisenä päivänä tuppaa olemaan tuo paino vähän ylempänä :) Ruokien kanssa mennyt ihan hyvin, vaikka eilen vaihdoinkin iltapalarahkan valmissalaattiin. Tarkistin kuitenkin, että kalorit pysyy samoissa.

Aamupalaksi mustikkakeittoa, kaurapuuroa ja raejuustoa.

Lounaaksi kanaa tomaattikastikkeessa, kasviksia ja raejuustoa.

Päivälliseksi kanaa tomaattikastikkeessa, kasviksia ja riisiä.

Iltapalaksi eines kreikkalainen salaatti.

Tänään juhliin, jossa aion olla ihan kahvilinjalla, mutta illaksi mietin jonkun pienen herkun. Koko alkuviikon teki aivan hulluna mieli jäätelöä ja vaikka mitä muuta, mutta sekin on hävinnyt johonkin, eilen eikä tänään ole tehnyt oikeastaan yhtään mitään ylimääräistä mieli, nälkä on ollut ruoka-aikoina ja ruoka on maistunut hyvälle! :)

-Katri-

Vierailija
158/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaatekoko sulanut :)

Mä en käytä vaakaa, peili ja fiilis on mittari. Nyt entiset kiristävät vaatteet sujahtaa päälle helposti.

Vierailija
159/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Maman aamupaino oli 94 kiloa siitä huolimatta, että eilen sujahti suuhun suolaistakin.

Vierailija
160/897 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 2.1. Silloin vaaka näytti 77,6 hyi hemmetti! Mutta nyt tilanne on jo selkeästi parempi. Viikossa pelkällä ruokavaliolla olen saanut 4,6 kg pois tota pöhötystä!! Eli tänään aamupaino oli 73,0. Onhan tuo silti hirveä psino kun olen 164cm pitkä, mutta tästäpä se lähtee liikkeelle. Aloitin alunperin 102kgstä mutta välissä iski motivaatio pula ja paino pääsi junnaamaan tarpeettoman pitkään.

Mymmeli