Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
561/897 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa lomapainosta on jo humahtanut pois. Kyllä tuollainen muutaman päivän tankkaus teki hyvää! Arki maistuu taas hyvältä, treenit sujuvat tarmokkaammin ja motivaatiokin on pilvissä vaa'an lukemien takia. Aamucardio tuli tehtyä keväisessä auringonpaisteessa ja iltapäivällä on pumpin aika. Tästä se taas lähtee :)

- Joanna

Vierailija
562/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Aamupaino 64.3kg, -0.4kg eilisestä, kokonaissaldo -3.7kg.

Homma etenee taas :) Nyt alkaa olla sellanen selkeä rytmi kaikessa, säännölliset ruoka-ajat, säännölliset jumpat, säännöllinen unirytmi. Nykyihmisen elämä tuppaa olemaan hektistä, enkä minäkään ole poikkeus. Jos elettäisiin jossain Suurin pudottaja -farmilla niin kaikki muu ois suljettu ulkopuolelle ja elettäisiin vain siinä laihdutuskuplassa omaan napaan keskittyen. Mutta eihän tämä niin mene, vaan jokaisella meistä on muitakin velvoitteita!

Itse olen kokenut nyt muutamia oivalluksia. Ensinnäkin en pysty aina syömään itselaittamaa (tai edes ostamaa) ruokaa. Noutopöydästä on suht turvallista syödä kun voi ottaa reilusti salaattia ja muutenkin annostella itse mitä ottaa. Mutta paljon tulee ihan sitten valmiita lautasannoksia, niissä pitää sitten vaan kylmänrauhallisesti lopettaa syöminen heti kun pahin nälkä on mennyt ohi. Lautasta EI siis tarvitse syödä tyhjäksi ;)

Ja nuo alkoholijuomat. Yllättävän paljon löytyy hyviä holittomia siidereitä ja oluita ja yleensä niitä on saatavilla kun vaan hoksaa kysyä. Makueroa oikeaan en minä ainakaan edes huomaa ja jotenkin on mukavampi olla se lasipullo kädessä kun juoda limsaa tai vissyä. Muutkaan ei edes kiinnitä huomiota siihen että kädessä onkin holiton sidukka niin ei tarvi vastailla esim raskausuteluihin...

Karkkilakko on kestänyt jo niin kauan aikaa, että sokerittomuuteen on tottunut eikä enää juurikaan tee edes mieli makeaa. Oikotietä tähän en minä ainakaan ole vielä keksinyt: ainoa keino on lopettaa se makean syöminen ja kärsiä ne saakelin vieroitusoireet!! Mulla onneksi ne pahimmat ei kestä kuin muutaman päivän, ja sitten helpottaa. Ja kun pääsee tähän pisteeseen niin ei ole mitään ongelmaa asian suhteen.

No niin, tulipa taas avauduttua :D Mukavaa päivän jatkoa!

Raksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä tuskastuttaa. Paino tuntuu pyörivän samoissa lukemissa, mutta pitää vaan uskoa noihin Sulamon käyriin. Parin viikon takaisen repsuilun jälkeen paino on pudonnut uudestaan siihen missä se oli sitä ennen ja vähän päälle. Tuntuu vain itsestä, että on jo viikko tolkulla nähnyt tuota melkein samaa lukemaa vaa' asta. Pari viikkoa mennyt suht siististi, eikä mielitekojakaan ole juurikaan ollut, kun olen siirtynyt GoFatGo:Sta rasvaisempaan ruokavalioon. Normaali päivä on jotakuinkin tällainen. Aamupalaksi mantelileipä. Lounaaksi salaattia, kanaa/raejuustoa, vähän fetaa ja kypsennettyjä kasviksia. Päivälliseksi salaattia, kasviksia ja esim. kanakastiketta/jauhelihakastiketta. Iltapalaksi kukkakaalia ja/tai porkkanaa, omenaa ja kermaviilidippi.

-Katri-

Vierailija
564/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

64kg-------->61,4kg tänään. Vaikeammaksi muuttuu koko ajan, mutta tavoitetta kohti mennään 😀

Vierailija
565/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Täällä tuskastuttaa. Paino tuntuu pyörivän samoissa lukemissa, mutta pitää vaan uskoa noihin Sulamon käyriin. Parin viikon takaisen repsuilun jälkeen paino on pudonnut uudestaan siihen missä se oli sitä ennen ja vähän päälle. Tuntuu vain itsestä, että on jo viikko tolkulla nähnyt tuota melkein samaa lukemaa vaa' asta. Pari viikkoa mennyt suht siististi, eikä mielitekojakaan ole juurikaan ollut, kun olen siirtynyt GoFatGo:Sta rasvaisempaan ruokavalioon. Normaali päivä on jotakuinkin tällainen. Aamupalaksi mantelileipä. Lounaaksi salaattia, kanaa/raejuustoa, vähän fetaa ja kypsennettyjä kasviksia. Päivälliseksi salaattia, kasviksia ja esim. kanakastiketta/jauhelihakastiketta. Iltapalaksi kukkakaalia ja/tai porkkanaa, omenaa ja kermaviilidippi.

-Katri-

Ei kannata hermoilla. Paino nyt ei putoa niin säännöllisesti kuin itse haluaisi. Kroppa pitää taukoa välillä.

Vierailija
566/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täällä pituutta 157cm ja painoa 65kg. 2 lasta pienellä ikäerolla, nuorempi 2kk vasta ja imetän. Lenkillä kipeytyy häpyliitos ja laskeuma painaa. Maltillisia lenkkejä vaunujen kanssa ja yritän hillitä hiilari himoja.

5kg jos sais pois ja vatsamakkaran edes vähän pienemmäksi..

Vierailija
567/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri, silloin kun vaaka ei tee yhteistyötä, kannattaa kiinnittää huomiota muihin asioihin. Mullakin on paino lähtenyt aikamatkailulle tuon viime viikon hölläilyn takia, mutta kroppa on silti jatkanut kaventumistaan. Tänään huomasin, kuinka housujen takamus on alkanut repsottamaan, eivätkä lahkeetkaan enää tunnu niin kinnaavilta reisien kohdalta. Vyötäröltäkin on lähtenyt sentti, vaikka viimeksi mitatessa olinkin reilun kilon kevyempi. Vaaka ei siis kerro puoliakaan totuudesta, kun lihasmassa kasvaa. :)

- Joanna

Vierailija
568/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri, silloin kun vaaka ei tee yhteistyötä, kannattaa kiinnittää huomiota muihin asioihin. Mullakin on paino lähtenyt aikamatkailulle tuon viime viikon hölläilyn takia, mutta kroppa on silti jatkanut kaventumistaan. Tänään huomasin, kuinka housujen takamus on alkanut repsottamaan, eivätkä lahkeetkaan enää tunnu niin kinnaavilta reisien kohdalta. Vyötäröltäkin on lähtenyt sentti, vaikka viimeksi mitatessa olinkin reilun kilon kevyempi. Vaaka ei siis kerro puoliakaan totuudesta, kun lihasmassa kasvaa. :)

- Joanna

Juurikin näin! Tänään en meinannut saada silmiäni irti jumppasalin peileistä kun näytin niiiiiiiiiiiin pieneltä :D Vaikka pudotus on alle 4kg, niin alkaa sieltä jo kuoriutua se entinen oma kroppa. Minä en hoksannut mittailla itseäni missään vaiheessa, joten en osaa sanoa että minkä verran on niitä senttejä lähtenyt. Toisaalta, ei sillä ole mitään merkitystä, peili kertonee aina totuuden.

Raksu

Vierailija
569/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen vetskari sujahtaa kiinni kuin tyhjää😄 Tammikuun alussa oli pakko mennä julpit auki paidan alla. Hyvin menee, mutta menköön. Less is more, eli pienennetyillä annoksilla mennään, kaikkea saa syödä. Ja vaa'alle en astu, vaatteet sen totuuden kertoo, kaappi täynnä ktistuneita vaatteita, toiveena kesällä mahtua.

Vierailija
570/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Mama iankaikkisesti aamen ilmeisesti maailman tappiin saakka 93,6kg.

Vierailija
571/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaan teitä ämmiä kyllä laihduttamaan. Ei kukaan sellasia läskejä akkoja halua katella, saati sitten niiden kanssa paritella.

Vierailija
572/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä voi syödä ku elukka. Sit huhtikuussa tiputtelen sen 4-5 kg niin että saa sixpackin kesäksi esille.

Vierailija
573/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja pudotuksia Rakas, sinusta on tullut pullu... ja 101 verensokeridieettiläinen ja M46 ja Joanna ja kaikki! :)

Hyvä te!

Vierailija
574/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle vuodessa on tullut melkein kymmenen kiloa lisää. Ihana parisuhde maailman upeimman miehen kanssa sai minut hieman laiskaksi. Toki suhteen alussa ollut kolmen kuukauden sairastelukausi sai myös liikuntamotivaation lakkaamaan, koska tauti iski aina uudelleen, kun juuri oli taas päässyt liikunnan makuun.

Lähtötilanne: 163cm/67,7.

Nyt onkin tavoitteena pudottaa 12 kiloa heinäkuun alkuun mennessä. Paheena on karkit ja roskaruoka. Nyt yritän syödä säännöllisemmin ja lisätä proteiinin saantia! Elikkäs rahkaa, raejuustoa, propudeja ja muuta vastaavaa. Banaania ja hapankorppuja välipalaksi ja toki muutakin. Lisää kasviksia. Ehkäpä tämä tästä. ☺️

Tsemppiä kaikille laihduttajille! ❤️

Vierailija
575/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla vaa'alla ja 76---> 74.5kg. Jihuu! Turvotus alkaa poistua. Oon edelleen kiireinen töissä, ja oon ulkoistanut ruoanlaiton miehelle, ollaan syöty alkuviikko pyttipannua sekä perunamuussia&kirjolohipöyryköitä. Eli ei se paras ruokavalio laihduttajalle, mutta oon syönyt enää yhden euron patongin päivässä :D tavallaan ärsyttää oma laiskuus ruokavalion kanssa, mut en nyt duunien ohella jaksa panostaaa enempää, ens viikolla onneksi helpottaa työtahti... :)

-Zelda

Vierailija
576/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkoi "laihdutus". Pituutta 164 cm ja painoa n. 57 kg. Pari-kolme kiloa haluan pois. Lounaalla terveellinen ja täyttävä salaatti ja illalliseksi juurespitoinen nakkikeitto.

-Limut pois, jopa lightit, koska ne nostavat herkutteluhimoja ja vatsa tuntuu useammin tyhjältä   >> liikasyöntiä

-Enemmän vettä ja teetä

-Alkoholin välttely ->> liikaa kaloreita

Huh, nyt on otettava itseään niskasta kiinni!

95 täällä hei!  Limua en ole juonut sitten 1.1., wooohoo!!! :) :)  Paino eilen 54,7 kg. Hyvä minä! Käytän Sulamo.fi:tä ja homma toimii!

Vierailija
577/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn laihduttaan vaan pepsimaxin kera, eli limua menee. Kukin taplaa tyylillään👍

Vierailija
578/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pienen nopean laskutoimituksen ja oisko kesään 16 viikkoa, jos pudotan ~600g viikossa, niin oon tavoitteessa :D mua auttaa välillä tällaiset konkreettiset statistiikat...

Viikottaisella ~400g pudotuksella kokonaissaldo ois 6.4kg, ei sekään onneksi oo huono.

Tiedän myös et hidas laihduttaminen on parempaa, oppii uudet tavat yms, mutta houkuttais vetää vaan joku paasto :D no siihen en ryhdy, koitan ens viikolla ehtiä taas salille, tauon jälkeen paluu on kamalaa, ohjelma tuntuu niin raskaalta.

-Zelda

Vierailija
579/897 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä laihdutustavalla väliä? Se että tuloket pysyy, se ratkaisee.

Vierailija
580/897 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Aamupaino 63.8kg, -0.5kg eilisestä, kokonaissaldo - 4.2kg :O

Oon ihan ihmeissäni, mutta toki mielissään. Alkuun lähti hyvin painoa, sitten jumiin siinä 65:saa varmaan kolme viikkoa ja nyt sitten muutamassa päivässä lähtenyt 1.2kg. No, ens viikolla alkaa menkat niin eiköhän tule vähän nousua tuohon. Mutta nautin nyt hyvästä fiiliksestä!! :D

Ja hei; torstai on toivoa täynnä ja Ihan kohta on viikonloppu!! Jaksaa jaksaa!

Raksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi