Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
341/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on työhuoneelta loppuneet nuo kohutut pussipuurot joten joudun keksimään korvaavan välipalan. ;) ajattelin hedelmiä ja pähkinöitä. Hedelmiä joutuu vaan sitten ostelemaan tiuhaan lisää ja pähkinöiden kanssa taas pitää olla varovainen annoskoon kanssa. Ja koska se puuro tuntuu kivalta, ehkä tutkin vielä ravintosisältöjä kaupassa ja katson löytyisikö terveellinen vaihtoehto. :) -A

Ei ole olemassa terveellistä pussipuuroa.

Kaurapuurolla on kymmeniä terveyttä edistäviä ominaisuuksia, mutta jos sen laittaa pussiin... Tsädääm! Ne kaikki ovat kadonneet!

Kaurapuuro ja ne pussipuurot on ihan eri tavaraa.

Näinpä, pussipuurot on niin esikäsiteltyjä, että se vaikuttaa kyllä siihen terveellisyyteen. Sitä ei moni tule edes ajatelleeksi.

Nimenomaan, itse epäilen, että juuri tällaisten "pikkuasioiden" takia moni on ns. ikuinen laihduttaja. Luullaan syövänsä mahdollisimman terveellisesti, vaikka saatetaan esim. "terveellisten välipalojen" muodossa syödä hurjasti piilosokeria ja sitten ihmetellään, kun painonpudotus ei onnistu aiotulla tavalla.

Juuri näihin liittyviä hoksautuksia on tässäkin keskustelussa yritetty ehkä antaa, mutta moni tulkitsee toisten vihjeitä/neuvoja/kyseenalaistuksia ihmeen negatiivisesti.

Joo, heti sanotaan häiriköksi, kun yrittää näihin sinältä pieninä tuntuviin "virheisiin" kommentoida.

Vierailija
342/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tänään elää vain parilla rahkapurkilla mutta pohkeet viestii että suolanpuutosta niin keittelen suolaista kasvissoppaa. Porkkanaa, punasipulia, valkosipulia, minipurjoa, maa-artisokkaa, kasvisliemi.

Lautasellinen tuota naamaan ja taas kävelemään. Muuta en ole huomannut kuin että jaksaa paremmin kuin kolmisen viikkoa sitten ja nukkuu paremmin. Oisko ehkä manboobsi pienentynyt puoli kuppia vai toiveajattelua? Mistä rasva ekana lähtee?

-m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Maman paino tänäänkin 94,0 kiloa. Lääkärintarkastus olisi 6.2. Hirvittää jo nyt tarkastukseen kuuluva punnitus ja moitteet. Läski on ja pysyy minussa tiukasti kiinni.

Vierailija
344/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on työhuoneelta loppuneet nuo kohutut pussipuurot joten joudun keksimään korvaavan välipalan. ;) ajattelin hedelmiä ja pähkinöitä. Hedelmiä joutuu vaan sitten ostelemaan tiuhaan lisää ja pähkinöiden kanssa taas pitää olla varovainen annoskoon kanssa. Ja koska se puuro tuntuu kivalta, ehkä tutkin vielä ravintosisältöjä kaupassa ja katson löytyisikö terveellinen vaihtoehto. :) -A

Kaurapuurolla on kymmeniä terveyttä edistäviä ominaisuuksia, mutta jos sen laittaa pussiin... Tsädääm! Ne kaikki ovat kadonneet!

Näinpä, pussipuurot on niin esikäsiteltyjä, että se vaikuttaa kyllä siihen terveellisyyteen. Sitä ei moni tule edes ajatelleeksi.

Nimenomaan, itse epäilen, että juuri tällaisten "pikkuasioiden" takia moni on ns. ikuinen laihduttaja. Luullaan syövänsä mahdollisimman terveellisesti, vaikka saatetaan esim. "terveellisten välipalojen" muodossa syödä hurjasti piilosokeria ja sitten ihmetellään, kun painonpudotus ei onnistu aiotulla tavalla.

Juuri näihin liittyviä hoksautuksia on tässäkin keskustelussa yritetty ehkä antaa, mutta moni tulkitsee toisten vihjeitä/neuvoja/kyseenalaistuksia ihmeen negatiivisesti.

Joo, heti sanotaan häiriköksi, kun yrittää näihin sinältä pieninä tuntuviin "virheisiin" kommentoida.

Pieneltä tuntuviin? Jos yhdessä pussipuurossa on viisi grammaa lisättyä sokeria, se ei pelkästään vain tunnu pieneltä määrältä. Ja jos yhdessä maksamakkara-annoksessa on kolme grammaa rasvaa, täytyisi sitäkin kitata armottomasti, että se jossain tuntuisi.

Ottakaa huomioon se, että meitä on täällä jokaiseen lähtöön. Osa syö jo valmiiksi ns. ohjekirjan mukaisesti, mutta osa vasta ottaa ensiaskelia terveellisemmän ruoan pariin. On paljon parempi vaihtoehto ottaa makeannälkään se pussipuuro sokereineen, kun kokonainen karkkipussi. Tai vastaavasti suolaisennälkään annos maksamakkaraa, kuin kokonainen HK:n sininen lenkkipötkö. Se, että alkaa nillittää tuollaisesta "miten voit sanoa tuota terveelliseksi ruoaksi", kertoo ainoastaan teidän kapeakatseisuudestanne.

- Joanna

Vierailija
345/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieneltä tuntuviin? Jos yhdessä pussipuurossa on viisi grammaa lisättyä sokeria, se ei pelkästään vain tunnu pieneltä määrältä. Ja jos yhdessä maksamakkara-annoksessa on kolme grammaa rasvaa, täytyisi sitäkin kitata armottomasti, että se jossain tuntuisi.

Ottakaa huomioon se, että meitä on täällä jokaiseen lähtöön. Osa syö jo valmiiksi ns. ohjekirjan mukaisesti, mutta osa vasta ottaa ensiaskelia terveellisemmän ruoan pariin. On paljon parempi vaihtoehto ottaa makeannälkään se pussipuuro sokereineen, kun kokonainen karkkipussi. Tai vastaavasti suolaisennälkään annos maksamakkaraa, kuin kokonainen HK:n sininen lenkkipötkö. Se, että alkaa nillittää tuollaisesta "miten voit sanoa tuota terveelliseksi ruoaksi", kertoo ainoastaan teidän kapeakatseisuudestanne.

- Joanna

Niin no, se yksi annospussi taitaa olla 35g, niin onhan 5g siihen nähden melkoinen määrä sokeria laihduttajalle. Ja kun syö tarpeeksi monipuolisesti, säännöllisin ateriavälein, puhdasta ruokaa, niin mitään makean- tai suolaisen himoa ei edes tule, koska keho saa kaikki tarvitsemansa ruoka-aineet niistä terveellisistä aterioista.

Vierailija
346/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaa vähän projekti nyt tökkiä. Tämä 800 kcalin päiväannos on niin pieni, että se tuppaa väsyttämään, kun ei saa energiaa. Päätin nyt keskittää kalorit päiväsaikaan, niin jaksaa edes töissä. Pitäisi jaksaa myös mennä salille.

Lisäksi pohkeiden etuosaa jomottaa julmetusti, yritän hoitaa sitä lisäämällä magnesiumin kulutusta. 

Asiat kuitenkin etenevät, nyt painossa ei ole näkynyt suurempaa pudotusta, katsotaan jos liikunnan lisääminen auttaisi. Ruokailu ja sen rytmi ovat hallinnassa, mikä on hyvä. Väsyttää vaan, kun unen määrä ei ole ihan riittävä. 

-101 verensokeridieettiläinen

800 kaloria on ihan hemmetin vähän, ei ihme ettei kroppa kestä. Itse tuplaisin tuon, varsinkin jos vielä harrastat liikuntaa. Kroppaa ihan oikeasti kannattaa kuunnella, ei se turhasta kitise.

Onneksi itse valitsin elämäntaparemontin, en kitudieettiä. Mun ruokavalio on semmoinen että sitä voin noudattaa tavoitteet saavutettuanikin. Voin hyvin, maha on kylläinen, energiatasot korkeat ja turvotukset poissa. Jos joku päivä tuntuu siltä että väsyttää, mietin miksi - sainko liian vähän unta, söinkö liian vähän tai vääränlaista ruokaa, liikuinko yli jaksamisen rajan. Ja sitten teen korjausliikkeen. Toki mulla tavoitteena on laihdutus, mutta myös oma terveys ja sen ylläpito enkä halua sitä riskeerata.

Olen joskus kokeillut jotain tuon tapaista, jossa söin alle 1000 kcal ja ok, laihduin kyllä mutta olo oli krapulainen ja heikko ja lenkille piti raahautua ja pakottaa itsensä kun ei olisi jaksanut muuten. Ei enää mulle tuommoista kiitos. Tällä hetkellä syön arviolta 1500-2000 kcal päivässä ja vajetta tulee silti jotain 500-1000 kcal päivässä, eli taatusti laihdun.

Ja tämä ihan ilman sarvia, omaa kokemusta peilaten :) ja kuten joku sanoikin aiemmin, jokainen laihduttaa sillä tavalla minkä näkee parhaaksi.

Joo ihan hyvä kommentti. Itseäkin epäilyttää tässä 5/2 dieetin perintöprinssissä seuraavat jutut

-meneekö  elimistö säästöliekille (Mosley väittää, ettei mene)

-saako tarpeeksi tarpeellisia hiilareita

-liihaskatabolia, jos treenaa

Tällainen tosivähäenerginen dieetti on kuulemma kuitenkin käytössä kun yritetään saada verensokeria kuriin, ja hyvinä puolina nopea painonpudotus sekä se, että painoa lähtee vyötäröltä. 

Eilisen jälkeen on taas ollut pirteämpi olo, kävin pilateksessa. Jos unirytmin saisi kuriin, se auttaisi. Nukuin viime yönä viisi tuntia. Eli toistaiseksi menen vielä tällä, jos edelleen on vaikeaa, vaihdan vaikka vähän kaloririkkaampaan versioon. Tällä hetkellä ärsyttää toisen viikon jumitus, eli paino ei ole tippunut, vaikka syön ohjeiden mukaan, mutta eiköhän se kohta taas nytkähdä alas.

Vierailija
347/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehdin vissiin aamulla hehkuttaa kuinka ei ole makeanhimoa?? Piti sitten sulattaa fazerin sinistä kun lapset leipoivat, sain kyllä käyttää kaiken itsehillinnän etten maistanut yhtään :P Mut selvisin! Huh!

Aamupala oli keitetty kananmuna ja puoli purkkia tonnikalaa.

Lounas eilisen iltaruoan jämät eli uunikalaa ja kasviksia.

Välipalana pirtelö (125g rahkaa, mustikoita, leseitä ja vähän maitoa) puolikas greippi ja miniluumutomaatteja.

Iltaruokana juurespihvi, paitettua kesäkurpitsaa+mifua, proteiinipastaa ja salaattia.

30min plus 20min kävelyä.

Tänään tuntui eka kertaa, että kaksoisleuka ois vähän pienentynyt ;) ja maha ei pömpötä ihan niin paljon kuin vähän aikaa sitten.

Raksu

Vierailija
348/897 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiikohan vielä tunkea mukaan?

Olen 24v, 175cm pitkä nainen, joka siivosi myös ruokavaliotaan ennen joulua (jouluna meni ihan pieleen) ja koittaa nyt taas jatkaa samalla terveellisemmällä linjalla.

Odottelen juuri vaakaa postista, tulee toivottavasti pian. Viime punnituksella ollut painoa 79,8kg. Tahdon painon takaisin sinne n. 64kg missä aiemmin ollut hyvä olla.

Pitkiä päiviä istuen tekevällä vuorotyöläisellä tuntuu olevan keskivartalo suurin ongelmakohta. Senttejä pois että kehtaa rannalle aurinkoa ottamaan, kohta on kesä ja olisi vähän ulkomaanmatkaakin edessä.:)

Vierailija
349/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

101 verensokeridieettiläinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaa vähän projekti nyt tökkiä. Tämä 800 kcalin päiväannos on niin pieni, että se tuppaa väsyttämään, kun ei saa energiaa. Päätin nyt keskittää kalorit päiväsaikaan, niin jaksaa edes töissä. Pitäisi jaksaa myös mennä salille.

Lisäksi pohkeiden etuosaa jomottaa julmetusti, yritän hoitaa sitä lisäämällä magnesiumin kulutusta. 

Asiat kuitenkin etenevät, nyt painossa ei ole näkynyt suurempaa pudotusta, katsotaan jos liikunnan lisääminen auttaisi. Ruokailu ja sen rytmi ovat hallinnassa, mikä on hyvä. Väsyttää vaan, kun unen määrä ei ole ihan riittävä. 

800 kaloria on ihan hemmetin vähän, ei ihme ettei kroppa kestä. Itse tuplaisin tuon, varsinkin jos vielä harrastat liikuntaa. Kroppaa ihan oikeasti kannattaa kuunnella, ei se turhasta kitise.

Onneksi itse valitsin elämäntaparemontin, en kitudieettiä. Mun ruokavalio on semmoinen että sitä voin noudattaa tavoitteet saavutettuanikin. Voin hyvin, maha on kylläinen, energiatasot korkeat ja turvotukset poissa. Jos joku päivä tuntuu siltä että väsyttää, mietin miksi - sainko liian vähän unta, söinkö liian vähän tai vääränlaista ruokaa, liikuinko yli jaksamisen rajan. Ja sitten teen korjausliikkeen. Toki mulla tavoitteena on laihdutus, mutta myös oma terveys ja sen ylläpito enkä halua sitä riskeerata.

Olen joskus kokeillut jotain tuon tapaista, jossa söin alle 1000 kcal ja ok, laihduin kyllä mutta olo oli krapulainen ja heikko ja lenkille piti raahautua ja pakottaa itsensä kun ei olisi jaksanut muuten. Ei enää mulle tuommoista kiitos. Tällä hetkellä syön arviolta 1500-2000 kcal päivässä ja vajetta tulee silti jotain 500-1000 kcal päivässä, eli taatusti laihdun.

Ja tämä ihan ilman sarvia, omaa kokemusta peilaten :) ja kuten joku sanoikin aiemmin, jokainen laihduttaa sillä tavalla minkä näkee parhaaksi.

Joo ihan hyvä kommentti. Itseäkin epäilyttää tässä 5/2 dieetin perintöprinssissä seuraavat jutut

Tällainen tosivähäenerginen dieetti on kuulemma kuitenkin käytössä kun yritetään saada verensokeria kuriin, ja hyvinä puolina nopea painonpudotus sekä se, että painoa lähtee vyötäröltä. 

Eilisen jälkeen on taas ollut pirteämpi olo, kävin pilateksessa. Jos unirytmin saisi kuriin, se auttaisi. Nukuin viime yönä viisi tuntia. Eli toistaiseksi menen vielä tällä, jos edelleen on vaikeaa, vaihdan vaikka vähän kaloririkkaampaan versioon. Tällä hetkellä ärsyttää toisen viikon jumitus, eli paino ei ole tippunut, vaikka syön ohjeiden mukaan, mutta eiköhän se kohta taas nytkähdä alas.

Olet hyvä esimerkki typeryydestä. Ei noin laihdu, vaan ainoastaan tuhoaa elimistönsä.

Vierailija
350/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten olen pysynyt ruodussa eikä repsahduksia ole tapahtunut vaikka lapset syö karkkia, sipsiä ja suklaata nenäni edessä jatkuvasti :)

Peilistä näkyy että olen selvästi kutistunut. Liikunnan lisääminen vaikka se tapauksessani olikin hiukan haastavaa (liikuin aiemmin n. tunnin per päivä) on kyllä kannattanut. Liikun nyt 2-3h treenipäivinä, eihän tässä muukaan auta.

Mutta yksi takaisku on tullut :D Meidän vaaka posahti rikki! En siis tiedä paljonko painan! Voi olla etten hankikaan heti uutta, saas nähdä. Mieheni vitsaili että olihan se jo aikakin ryhtyä laihikselle kun vaakakin leviää alta!

FatsoN31 -???kg

Vierailija
351/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 65.1kg. -0.7kg eilisestä, kokonaissaldo - 2.9kg

Viikko sitten puntari näytti tosiaan sen 68kg, eli aika reipas startti! Hyvä minä! Eka välitavoite mulla on 62kg. Se ois 6 kilon eli yhden vaatekoon pudotus. Lisäksi se on se paino, jonka yli en oikeestaan ikinä ole itseäni päästänyt. Ennen punnitsin itseni säännöllisesti jotta pystyin tarkkailemaan painoa (se kun tuppaa helposti nousemaan minulla) ja säännöstelin heti syömisiä kun tuo raja alkoi lähestyä. Tuohon taktiikkaa minun on palattava sitten kun olen saanut laihdutuksen loppuun, ei näköjään voi jättää puntarilla käymistä pois tai paino ryöpsähtää heti.

Ja kiva, että ketjuun tullut vielä uusiakin pudottajia, tervetuloa mukaan! Mua ainakin tää ketju tsemppaa ihan hirveesti, oon ottanut tavaksi kirjoittaa ahkerasti "kuulumisia " niin pysyn helpommin ruodussa. Tää on siis huomattavasti tehokkaampi kuin joku personal trainer jota näkisin kerran kolmessa kuukaudessa :D Jokaisen syönnin kun tänne listaa niin ei ihan vähästä kehtaa lipsua!

Raksu

Vierailija
352/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, sinusta on tullut pullukka kirjoitti:

Mua ainakin tää ketju tsemppaa ihan hirveesti, oon ottanut tavaksi kirjoittaa ahkerasti "kuulumisia " niin pysyn helpommin ruodussa.

Mulla on ihan sama juttu, on melkein aamupäivän kohokohta saada kirjata tänne edistymisestään. Ja onneksi olkoon pudotuksesta! :)

---

Eilen söin aamupalaksi rahkaa, mansikkakeittoa, siemeniä, appelsiinin, hapankorpun, teetä, kaksi maitokahvia sekä öljyä ja etikkaa (510 kcal). Lounaaksi (360 kcal) ja päivälliseksi (420 kcal) nakkikeittoa kahdella juustonäkkärillä, päivällisellä join myös lasillisen maitoa. Iltapalaksi rahkaa, mansikkakeittoa, teetä ja kaksi hapankorppua päällisineen (200 kcal).

Onneksi nyt on nakkikeitto saatu tuhottua, eli voi taas jatkaa vähän terveellisemmällä linjalla. Viikonlopuksi ajattelin parsakaalisosekeittoa, sillä pari nahistunutta yksilöä pitäisi saada tuhottua jääkaapista.

Aamupaino -0,7 kg, yhteensä -3,1 kg.

- Joanna

Vierailija
353/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tänne tulla, jos ei ole ylipainoinen? Itse tavoittelen tosi kireää ja näyttävää kuntoa, eli painon pitäisi pudota varmaan noin 55 kiloon. Nyt 165/60 kg. Hirveän hankalaa pudottaa painoa normaalipainoisena mutta ei nuo jenkkakahvat silti nätit ole.

Vierailija
354/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Mama vieläkin 94 kiloa mutta jatkaa kuuria. Vastahan tässä olen alussa.

Vierailija
355/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

101 verensokeridieettiläinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä esimerkki typeryydestä. Ei noin laihdu, vaan ainoastaan tuhoaa elimistönsä.

:-D Ehkä sinun kannattaisi tutustua tähän menetelmään vähän paremmin ennen kuin lynttäät, mikäli osaat englantia tarpeeksi hyvin, tuolla olisi pikkaisen taustoja. https://thebloodsugardiet.com/

Katsotaan tilannetta sitten kahdeksan viikon päästä. 

Nyt ruokavalion yhdentenätoista päivänä alan saada ehkä ideasta kiinni. Syön todella paljon vähäkalorisia kasviksia, vähän protskuja ja hyviä rasvoja, uusi lemppari on pannulla kypsennetyt ruusukaalit pähkinöiden kera, jotka maistuvat taivaallisilta. Paino on lähtenyt taas tippumaan, ja tuntuu, että jaksan paljon paremmin. Yleensä sanotaankin, että tähän totuttautuminen vie 2 viikkoa.

Vierailija
356/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paino junnaa junnaa junnaaaaaa... Viikon verran jo täsmälleen samat lukemat aamulla. No, ei auta muu kuin jatkaa tällä linjalla.

T. 162/nyt 66.3kg

Vierailija
357/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten olen pysynyt ruodussa eikä repsahduksia ole tapahtunut vaikka lapset syö karkkia, sipsiä ja suklaata nenäni edessä jatkuvasti :)

Peilistä näkyy että olen selvästi kutistunut. Liikunnan lisääminen vaikka se tapauksessani olikin hiukan haastavaa (liikuin aiemmin n. tunnin per päivä) on kyllä kannattanut. Liikun nyt 2-3h treenipäivinä, eihän tässä muukaan auta.

Mutta yksi takaisku on tullut :D Meidän vaaka posahti rikki! En siis tiedä paljonko painan! Voi olla etten hankikaan heti uutta, saas nähdä. Mieheni vitsaili että olihan se jo aikakin ryhtyä laihikselle kun vaakakin leviää alta!

FatsoN31 -???kg

Pakko kysyä, miksi teillä lapset syövät jatkuvasti herkkuja?

Vierailija
358/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FatsoN31 -???kg

Pakko kysyä, miksi teillä lapset syövät jatkuvasti herkkuja?

Meillä ei ainakaan ole mitään karkkipäivää erikseen ja kotona on aina karkkia, suklaata tms. Lapsi saa ottaa herkkuja silloin, kun mieli tekee. Lapsi ei syö karkkeja paljon, mutta saattaa ottaa pari kolme kertaa viikossa pari namia. Voisihan siitäkin sanoa että "lapsi syö jatkuvasti herkkuja nenäni alla" ja joillekin se voi ollaa kovakin kiusaus. En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta halusin nyt kuitenkin asiaa kommentoida.

Vierailija
359/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta kertoa, että oma paino junnasi samoilla lukemilla puolisen vuotta, ennenkuin viime aikoina se lähti yhtäkkiä tippumaan ja hups vaan -5kg muutamassa kuukaudessa. Ei siis kannata luovuttaa vaan keskittyy vain elämään terveellisesti eikä liikaa katso vaa an lukemaa, kyllä se alas tulee vaikkei siltä tuntuisikaan:)

1,5v olen itse tiputtanut 20kg enkä usko että olisin onnistunut jollen olisi muuttanut syömistottumuksiani pysyvästi, kuuriluontoiset dieetit ei itselläni toimi.

Silloin kun harrastin vielä kitukuureja, repsahdukset olivat arkipäivää ja paino saattoi hetkessä hypätä useitakin kiloja ylöspäin. Nyt vaikka herkuttelisin koko päivän, ei se vaa an lukemassa näy:) tsemppiä kaikille!

Vierailija
360/897 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en taida liittyä 171cm/58kg