Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti naiset nirsoilevat kun väittävät etteivät löydä puolisoa

Vierailija
31.12.2016 |

Selailin eräällä deittifoorumilla naisten ilmoituksia ja siellä oli huvittavia vaatimuslistoja miehille. Ihan keskivertonaiset, yh:sta puhumattakaan, etsivät komeaa, sporttista, hyvin toimeentulevaa, lapsi- ja eläinrakasta, lihaksikasta, pitkää, jne. miestä. Missä on järjen ääni tässä menossa? Onko ihme jos ei miestä löydy kun noilla vaatimuksilla ovat yhtä harvinaisia kuin uhanalainen eläinlaji.

Mielestäni tämä on asia josta kannattaa keskustella kiihkottomasti.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lassukka oot niin turha ihmetellä ettet kellekään kelpaa.

Kukaan järkevä nainen ei halua jotain lassukkaa riesakseen!

Vierailija
62/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla miehetkin nirsoilevat. Maailmassa olisi paljon vähemmän yksinäisyyttään ulisevia kilttimiehiä, jos kelpuutettaisiin nekin vaihtoehdot jotka eivät täytä tiukkoja ulkoisia kriteerejä.

Juurikin näin, aina urputetaan naisten vaatimuksista mutta usein on niin että nämä miehet, jotka nillittävät naisten kriteereistä ovat juurikin niitä, jotka eivät itse kelpuuta niitä tavallisemman -tai jopa rumemman puoleisia naisia vaan se naapurin möhömahainen äijäkin haluaa sen missinaisen. Hoh hoijaa, nämä aloitukset ovat ihan äärimmäisen väsyneitä. Näissä ei tarjota mitään uutta näkökulmaa tähänkään asiaan tai että katsottaisiin asioita objektiivisesta näkokulmasta. Tarkoitus on vain demonisoida koko naissukupuolta että oma nirsous ei paljastuisi, ja sitten kun antaa pakit sille tavalliselle naiselle niin sen pystyy omassa päässään selittämään itselleen että se nainen oli liian valikoiva, ja näin vältettiin "ansa". Tämä aloitus on yksi muiden samankaltaisten postausten joukossa, niissä hoetaan tätä samaa asiaa. Kultapieni, me tiedetään jo totuus! Osa miehistä on todella nirsoja etenkin naisten ulkonäön suhteen, kuka edes kiistää tämän päivänselvän tosiasian?

Onko väärin odottaa jotain tasoa naiselta jos itse on kunnollinen, koulutettu, käy töissä, tulee toimeen omillaan, on kohtelias naisille, ei läträä alkoholilla jne.? Samaahan ne humanistimaisteritytöt itkee kun ei löydy rikasta tohtoria mieheksi...?

Yleisesti ottaen keskivertomies kokee huomattavasti suuremman osan naisista miellyttäviksi ja pontentiaaliseksi kumppaniksi kuin vastaava keskivertonainen.

Nyt on herralla luetun ymmärtäminen pahasti hakusessa, kysehän ei ollut peruskriteereistä -tai kohtuullisista kriteeteristä vaan suoranaisesta nirsoilusta, joka tarkoittaa sitä että kelpuutetaan vain ne naiset, jotka ovat reilusti oman tason yläpuolella, ja joihin ei ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia. Eli viestilläsi ainoastaan demonstroit juuri sen mistä kyseinen kirjoittaja puhuikin, vältellään itse kysymykseen vastaamista ettei tarvitse myöntää itselleen että joutuu tyytymään siihen ihan tavalliseen -tai sitten rumaan naiseen, jos oma taso on niin alhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lassukka oot niin turha ihmetellä ettet kellekään kelpaa.

Kukaan järkevä nainen ei halua jotain lassukkaa riesakseen!

Täällähän pääsee lassukaksi heti jos tiedostaa sen että toiset ovat halutumpia seurusteluun/seksiin kuin toiset, eli heillä on "markkina-arvo". 

Vierailija
64/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VierailijaVäitän että kemioiden ja arvojen  osuessa kohdilleen koulutus ja ansiotaso ovat sivuseikkoja.[/quote kirjoitti:

Tulotilastoista näkee että väitteesi ei pidä paikkansa. Naimisissa olevat miehet tienaa keskimäärin 30% enemmän kuin naimattomat.

57-vuotias mies on todennäköisemmin naimisissa mitä 23-vuotias mies. 57-vuotias mies tienaa todennäköisesti enemmän kuin 23-vuotias mies riippumatta siitä, onko naimisissa vai ei.

Jos haluaa hyvän parisuhteen, kenenkään ei kannata mennä yhteen ihmisen kanssa syystä "kun en parempaa saanut". Varsinkin yksinhuoltajien pitää olla todella nirso kumppanin suhteen, heidänhän pitää ottaa lapset huomioon.

Vierailija
65/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko ap, että kaikki itselliset naiset ovat joillakin tyrkkypalstoilla miestä kalastamassa? Suurin osa ei ole. Ja vain löyhäpäät listaavat tuollaisia määriä ominaisuuksia.

Paha on nirsoilla, jos ei kukaan mies ole edes kiinnostunut. Tai no, jokunen lökäpöksy juoppo, sellainen vähän yli navan ylettyvä on joskus loukkaantunut, kun olen antanut pakit. Joillakin miehillä sitä on itsetuntoa ja suuret luulot viehätysvoimastaan. Mies, joka säväyttäisi minua, olisi reipas, reilu, raitis ja keskustelemaan kykenevä ja vielä reilusti oma itsensä. Ei ole suuret vaatimukset! Feikit älkööt vaivautuko. Kyllä sen pian huomaa, onko toisen kanssa hyvä ja helppo olla oma itsensä.

Vierailija
66/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on oikeastaan aika käsittämätöntä, että jotkut vielä tänä päivänä (mahdollisesti jopa tosissaan) yrittävät väittää ettei miehen tuloilla olisi suurta vaikutusta. 

Tässä vielä okc:n kuva ihmisten valinnoista.

http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MaleMessageDistributionByIncomeBright.p…

Johon joku vastaa että "eri kulttuuri", koska joku selitys nyt vaan on keksittävä. Vaikka totuus on aina tiedetty, suomessakin. Nykyään on vielä tilastodataakin aiheesta, mutta silti joku yrittää pimittää ja esittää. Minä takia? Kuka hyötyy valheistanne?

Vierailija
67/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen väitän....

Tietysti väität. Se on niin helppoa perustella itselleen miksi se oma mielipide sittenkin on se oikea, kun sen tueksi ei tarvita kuin "tietää" että se on niin. Tai tuntea, jos on astetta rehellisempi itselleen. Loput teksistäsi sisältikin sitten ne perinteiset henkilöhyökkäykset, oikein piti ottaa mies avuksi kun et yksin henkisesti pärjännyt (itsesi kanssa.) Loppuun kakun koristeeksi mukamas positiivinen toivotus, joka oikeasti oli vain pottuilua. Että sait tuntea ylemmyyttä. Voisin kertoa millainen henkilö sinä olet tämän perusteella mutta jätän kertomatta. Että saan tuntea ylemmyyttä.

Jos uli on henkilö niin en ole. Jos uli on yleinen haukkumasana kuten lassukka niin olen varmaan.

Väitteeni takana seison koska se perustuu vuosikymmenien havainnointiin ja todellisiin tapauksiin, joita olen saanut sivusta seurata. Pärjään oikein hyvin henkisesti itseni kanssa, minua vaan surettaa se että olet kaivanut itsellesi sen verran syvän poteron että sieltä nouseminen vaatii aikamoista voimainponnistusta. Toistolla et saa tehoa, ainoastaan syvemmän poteron.

Oma asenne vaikuttaa omaan tulevaisuuteen aika tavalla. Positiivinen henkilö kerää positiivisia kokemuksia, negatiivinen negatiivisia. Se on asia jota sinun kannattaa pohdiskella ajan kanssa.

Kerro toki millainen henkilö mielestäsi olen. Odotan malttamattomana:P

Vierailija
68/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaahan se on, ei siitä mihinkään pääse. Mutta kyllä kaikki vaatia voivat mitä tahansa.

Julkkismiehissäkin on vähissä pitkät, komeat, sporttiset, hyvin toimeentulevat, lapsi- ja eläinrakkaat, lihaksikkaat ja pitkät miehet.

Tuleehan niitä kalsarimallin näköisiä miehiä toki vastaan kadullakin aina silloin tällöin, en sitä kiistä. Melko harvakseltaan kuitenkin. Ja onko niilläkään sitten rahapussi missä mallissa.

Tero Pitkämäki tuli mieleen. Mutta olihan sekin aika mulkku kun seivästi silloin joskus toisen urheilijan, eikä ollu moksiskaan tapahtuneesta.

Vierailija
69/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan minäkin nirso, kun en kelpuuttanut neljänsadan kilometrin päässä asuvaa, yli seitsemäntoistavuotta vanhempaa miestä kumppanikseni? Kun tein hänelle selväksi, etten tuohon rupea, hän karahti minulle, että minä hain seuraa niin kaiken on kelvattava. Kai nyt jotain saa toivoa vastapuoleltakin?

Vierailija
70/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketä tahansa jaksa alkaa passaamaan.

Vierailija
71/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset eivät ole kovin hyviä etsimään ja iskemään miehiä, kun yleensä (nuoruudessa) se menee niin että miehet etsii ja iskee niitä naisia? Ei pääse taidot kehittymään. Sama voi mennä toisinkin päin, eli mies päätyä yhteen tosi epätodennäköisen naisen kanssa jos nainen vain rohkaistuu iskemään miestä (jota ei ole koskaan aiemmin kukaan nainen yrittänyt vaan aina mies on joutunut iskemään naisia). ;)

Vierailija
72/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun räpellyksistä löytyy ties mitä juoppoa ja narkkia, kenellekään selväjärkiselle en ole kelvannut, et siinäpä se...

Ois kiva kuulla ne siunkin vaatimukset seurustelukumppaneista.

Vierailija
73/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset joku mies, jossa nuo kaikki piirteet yhdistyvät.

No tässä monta.

Ei sen nyt niin vaikeaa pitäisi olla.. huoh

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/ftDcN9Ou5AzFbHN4FkJfdY…

Voi kiitos, tämä oli hyvä :D

Vierailija
74/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei kai kukaan ota elämänkumppanikseen ketä tahansa? Kun asutaan saman katon alla loppuikä, perustetaan perhe ja rakastetaan toisiaan, niin ei sitä sopivaa kumppania voi vain valita "Otetaan nyt vaikka toi tosta"-asenteella.

Nuo ulimiehet taitavat kyllä ajatella niin. He eivät näe naisia ihmisyksilöonä, joilla on persoonallisuus, vaan ikäänkuin liikkuvina nuken kaltaisina esineinä. Siksi he rivät pysty eläytymäön naisten tunteisiin ja ajatuksiin, kun esineillä ei ole niitä, vaan kehittävät outoja teorioita mielessään, jolla selittävät itselleen naisten käyttäytymistä. Ja koska he ovat ne teoriat itse keksineet, niin tietysti he kokevat olevansa alan asiantuntijoita. Lisäksi heitä harmittaa, että eivät voi hankkia itselleen sellaista naisesinettä kuin haluavat ja valittavat siksi näistä kriteereistä. Ehkä pitkä terapia auttaisi.

Vierailija
75/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi etsiä vaatimuksiinsa sopivaa puolisoa? Miksi pitäisi ottaa työtön lapsia vihaava läski, jos on mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa? 

Aina sama juttu, aina te naiset vedätte ihan ääripää-miehen esimerkiksi vastaiskussanne.

Ikäänkuin miehiä olisi vain kahta sorttia, eli joko täydellinen mies tai sitten täysin seurusteluun kykenemätön juoppo.

Suurin osa miehistä on jotain siltä väliltä. Ja he eivät kelpaa naisille. Se on se ongelma.

Vierailija
76/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimusharha syntyy siitä että ulit selaavat vain kaikkein kaunempien, seksikkäimpien ja nuorimpien naisten deittiprofiileja. Kyllähän sellaisten kelpaakin vaatia.

Vierailija
77/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi etsiä vaatimuksiinsa sopivaa puolisoa? Miksi pitäisi ottaa työtön lapsia vihaava läski, jos on mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa? 

Aina sama juttu, aina te naiset vedätte ihan ääripää-miehen esimerkiksi vastaiskussanne.

Ikäänkuin miehiä olisi vain kahta sorttia, eli joko täydellinen mies tai sitten täysin seurusteluun kykenemätön juoppo.

Suurin osa miehistä on jotain siltä väliltä. Ja he eivät kelpaa naisille. Se on se ongelma.

Niin, on ne top20% miehet joilta sai munaa ainakin nuorena tai nuorehkona, ja sitten loput on roskaa.

Vierailija
78/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olla jonkun luuserin lapsi? Naisilla on tosi tärkeä rooli ihmiskunnan laaduntarkkailijana. Jos se olisi miehistä kiinni, pääsisi kaikki pukille tuosta vaan. Ja mitähän siitä seuraisi.

Vierailija
79/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on ne top20% miehet joilta sai munaa ainakin nuorena tai nuorehkona, ja sitten loput on roskaa.

Höpö höpö. Tiedät itsekin olevasi täysin hakoteillä. Menepäs tekemään se kuuluisa Prisma -testi ja katso niitä pariskuntia siellä. Katso oikein tarkasti ja opi. Myös paikallinen Siwa tai vaikka elokuvateatteri käy. Ihmettele pariutuneiden tavisihmisten valtakuntaa oikein kunnolla.

Vierailija
80/83 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin vaatimukseni oli ettei halua lapsia ja se aiheutti kyllä paljon harmaita hiuksia deittimarkkinoilla. Muuten en nyt mitään sen ihmeempää vaatimalla vaatinut kuin että ei ole liian vanha tai juoppo/moniongelmainen/uskis/vähä-älyinen. Sen ihmisen piti vain kolahtaa ja kyllähän se lopulta sitten löytyikin se oikea ja on paljon parempi kuin ikinä olisi voinut kuvitellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän