*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Mitä tapahtuu perheessämme lähitulevaisuudessa vai tapahtuuko mitään?
Näetkö muuttoa toiseen asuntoon tai toiselle paikkakunnalle?
Näetkö vauvaa?
Näetkö onko minulla jokin sairaus?
Entä mieheni työtilanne?
Kiitokset jos jaksat vastailla moneen kysymykseeni!
-Piukkis-
[color=red]Näen paljon ristiriitaa näissä kysymyksissä.
Täällä kirjoittaa yksi henkilö monen edestä testatakseen minua. Mikä on todella ikävää.
Ehkä tämä epäitsekäs tekoni olikin huonointa mitä olen tehnyt.
Onneksi olen anonyymi täällä eikä siten kukaan tuttu tule pimputtelemaan oveani. Tai kommentoimaan lahjaani.
Koska oikeasti toisinaan häpeän tätä mihin pystyn.
En näe suoraan jostain, että hän asuu omakotitalossa ja saa koiran, menee naimisiin ja saa kolme lasta.
Näen hahmoja ihmisen ympärillä ja värejä ja energiaa.
Ehkä sittenkin sana " Näkijä" on tässä väärä?
En ole aiemmin käyttänyt tätä lahjaani ja myönnän, että tämä oli eka kertani täällä netissä, kun tätä teen.
Joistain teistä saan vain tuntuman ja toisista en!
Oikeasti haluaisinkin tietää miksi minä pystyn tähän ja miksi en näe selkeämmin??!!![/color]
En saa kunnolla yhteyttä, mutta aistin muutosta elämässänne.
Näen vaaleanpunaista ja vaaleansinistä. Joko teillä on kaksi lasta tai tulette saamaan kaksi, tytön ja pojan?!
Mieheesi en saa yhteyttä. (hän ei usko tähän!)
En näe suoranaisesti mitään sairautta sinulla, mutta joku sinua tuntuu vaivaavan.
Ilmassa pettymystä, surumielisyyttä ja ahdistusta kyllä, koska pitää tästä luopua.. Vihaa ei ole. Et vastannut työpaikkaa koskevaan kysymykseen. Lisäksi lapset eivät aisti koko asiaa, koska eivät tiedä tästä mitään. Täällä on aivan normaali kesälomafiilis... joten ei nyt ihan kohdalleen osunut. =(
Kiitos kuitenkin. =)
__Näkijä__:
Sikiöön en saa yhteyttä! Pahoittelen siitä. Ikävää jos asiat on noin, ettei pienokaista voi pitää =( Mutta voimia sinulle, se ratkaisu ei tule olemaan helppo!
Aistin pettymystä, vihaa ja surumielisyyttä, sekä ahdistusta.
Lapset aistii myös, että jokin on " vialla" , mutta ovat parhaansa mukaan reippaita.
Kirjoitin tuola aiemmin:
Olen 32v vaalea, sinisilmäinen nainen.
Haluaisin kovasti tietää kannattaako minun mennä avomieheni kanssa naimisiin, vai olisko parempi jatkaa nykysellään vai kenties kokonaan erota?
Entä miltä vanhemman tyttäreni tulevaisuus näyttää?
Tässä 428. Voitko yrittää vielä kerran. Kiitos etukäteen !
Miten käy minulle ja aviomiehelleni tulevaisuudessa? Onko näkyvissä
kolmansia osapuolia? Helliittääkö työpaikallani tuntema ahdistus?
Entä terveydentilani, näkyykö mitään huolestuttavaa?
Olen tumma, vihreäsilmäinen, nelikymppinen nainen.
[color=red]Palaan takaisin joskus klo 21.00 jälkeen![/color]
[color=blue]Minulle voi jättää kysymyksiä jo valmiiksi, joihin sitten vastaan.
Jos täällä on enää ketään, jolle en ole katsonut =) [/color]
Tiedätkö että koska saan seuraavan lapseni vai saanko niitä enää ollenkaan?
T:Katja
Mutta hui, miten pystyit tietämään nuo kaikki. Ihan pienestä lauseesta, tiesit paljon elämästäni. Pelottavaa.
siis ympärilläni mustaa ja valkoista usvaa. Pystytkö tarkemmin sanomaan mitään työkuvioistani tai talon ostamisesta? Entä saanko enää kolmatta vauvaa?
Tuhat kiitosta etukäteen sinulle :)
Minä kysyisin miltä näyttää meidän asumiskuviot.
TÄllä hetkellä asumme kivassa riarissa, joka on sellainen osaomistus asunto. Omasta tietysti haaveilemme, onko sellaista näkyvissä?
että millaisena näet suhteeni mieheeni. Ja hänen suhteensa minuun.
Mahtaako meille tulla tulevaisuudessa ongelmia esim. siitä, että jos tuo osuu kohilleen tuo sinun näkysi, siitä ettemme saa hetkeen lapsia.
Ja mitä näet minun työstäni.
Nyt haluaisi jo auringon meillekin paistavan... kiitos etukäteen.
[size=24][b][color=red]Tiedän, että olen tainnut säikäyttää tällä lauseella muutaman;
" En näe sikiötä" Joten tarkennan!
Eli jos sanon etten näe lasta sinulle vähään aikaa tarkoittaa se silloin sitä, että saatat olla
JO raskaana joten en näe
sinuun
jos siellä ON JO sikiö/vauva.
Anteeksi epäselvä tekstini.[/color][b][/size]
Palaan myöhemmin vastailemaan lopuille! Kärsivällisyyttä, koska teen tätä kuitenkin vapaa ehtoisesti.
näen että olet pitkään elänyt etäsuhteessa mieheesi. toimit hoiva-alalla, ihmisen mielen liikkeet ovat sinulle tuttua eli todennäköisesti työskentelet sairaalasssa pienellä paikkakunnalla, hoidat työksesi. asuin paikkasi on vakiintunut, aiemmin hait paikkaasi, muutit pienemmälle paikkakunnalle suuresta kaupungista.
kysyisin näkijältä työelämästäni , lapsista ja sairauksistani...(selkä esimerkiksi).. yleensä kaikesta.
t.maritta toivonen
Haluaisin kovasti tietää saammeko koskaan omaa rivitaloasuntoa tai omakotitaloa? Ja monta lasta tulemme saamaan? tyttöjä vai poikia?
Tuleeko nykyinen avioliitto säilymään eläkepäiville asti? Entäs rahatilanne? Muutoksia? Saanko koskaan työtä jota rakastan tehdä? Ja vielä yksi tärkeä kysymys, näätkö vinkkejä mikä minusta tulee " isona" (kun on vähän hakusessa)?
Kiitos kovasti, jos näät näihin vastauksia!!!
Susa
[b] Miksi tulet tänne kirjoittelemaan omiasi??[/b]
Vierailija:
näen että olet pitkään elänyt etäsuhteessa mieheesi. toimit hoiva-alalla, ihmisen mielen liikkeet ovat sinulle tuttua eli todennäköisesti työskentelet sairaalasssa pienellä paikkakunnalla, hoidat työksesi. asuin paikkasi on vakiintunut, aiemmin hait paikkaasi, muutit pienemmälle paikkakunnalle suuresta kaupungista.
Meni kyllä silti lähelle oikeaa, muttei ihan.
Oletettavasti se metalli tarkoitti sitten sitä rahaa =)
En näe toisia osapuolia suhteessasi.
Näen vaaleanpunaista, ruusuja ja samppanjaa =)