*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Ja, joo totta, mieheni ei usko tähän....
Ja myös se pitää paikkansa että minua kyllä vaivaa todellakin jokin...
KIITOS!
-piukkis-
kyselee sydänmensä menettänyt...
MENEEKÖ ASIAT PAREMPAAN SUUNTAAN JA ENTÄS MINUN TYÖ ASIAT??
Miten tästä tilanteesta eteenpäin? Miten asuntomme, opiskeluni, työllistynkö, voimistuuko parisuhde?
Miten käy aavistusteni, pelkojeni, käyvätkö toteen?
-Kiitos
-Miu
NÄetkö onko meille mahdollisesti vielä suotu lapsi terve? Minulle on ennustettu kohtukuolemaa loppuraskaudessa tai vammaista lasta. Miten sinä asian näet? Olen tästä aika peloissani- ymmärrät varmaan- enkä edes tiedä uskaltautuisinko enää lasta yrittämäänkään...
että miltä tulevaisuuteni näyttää?
Parisuhde / rakkaus, työasiat, lapset yms.
Minäkin kyselisin...
Miten parisuhde jatkuu? Saammeko pitää talon? Entäpä pojan terveys?
Kiitos=)!
Järjestyykö syksy töiden suhteen?
Kiitos vastauksestasi. Kysyit olenko saanut keskenmenoja, tietoisesti en mutta koska kuukautiskierto on välillä tooosi pitkä, niin voihan johtua tuosta. Viisi lasta meillä on joskus ollut toiveissa, mutta nyt otetaan kaikki vastaan jotka meille annetaan. Kiva jos vielä yksi lapsi saataisiin.
Kiitos sinulle, ja mukavaa kesää!
_näkijälle_ (feikit älkää vastatko...)
työelämästä kysymys: millaisessa työssä näet minut tulevaisuudessa? alalla, jolle olen kouluttautunut vai jollain toisella..? (en ole vielä ehtinyt töihin, hoidan pieniä lapsiamme kotona)
entä miksi näen usein unta kouluaikaisesta ihastuksestani?! (juttu loppui silloin jo ennen kuin kunnolla alkoikaan...) tapaammeko vielä?
Selvitääkö tästä ikinä eteenpäin?
työstä? saammeko lisää lapsia? mitä näet avioliitostani? kiitos! t: marjaana
Miten käy mun työnsaannin...?
kysyy Laimi
Kolmas lapsi on meillä haaveena, toivottavasti ennustuksesi toteutuu! Kiitos kun jaksat tällaista tehdä, hyviä vointeja ja ihanaa syksyä sinulle!
T. 572
Kylläpä sinä olet jaksanut vastailla paljon!
Näkisitkö minulle tulevasta lapsestamme/lapsistamme jotain?
Entä minun " urani" ? Saanko tehdä haluamaani työtä ja saanko sillä elantoni?
Onko omakotitalo meillä tulevaisuudenkuvassa vaiko vain haaveissani? ;) Ostammeko vanhan vai rakennammeko uuden?
Pysymmekö mieheni kanssa onnellisesti yhdessä vai onko jotain myrskyjä näkyvissä?
kiitos suuresti!
-Elenamamma-
lisään vielä...näetkö saanko koskaan kolmatta lasta...omakotitaloa...
vai haavenako vaan...kestääkö avioliittoni? t.maritta
kiitän kovasti! olet ihana ihminen kun jaksat meille kaikille vastata...jaksamista! kiitos!
tähän mennessä ei ole kukaan " näkijä" vastannut vaikka kuinka kyselee.. Mahtaako näkyäkään mitään:)
tällä kertaa näkysi lapsestani ei osunut oikeaan :-/, kiitos yrityksestä kuitenkin.
t: Lumikki=466
Olemme pari kertaa käyneet puheterapiassa, poika 3v ja puheviivästymä. Diagnoosia emme ole vielä tietenkään saaneet. Pojalla henkilökohtainen avustaja päiväkodissa. Asia huolestuttaa minua.