Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
101/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sinua juuri nyt.

189.

On paljon kysymyksiä ja minulla nyt ylimääräistä aikaa =)

Tyttäresi tulee pärjäämään. Hän tarvitsee kyllä kannustusta.

En näe nyt muuta.

187.

Vastauksen kysymykseesi. En näe sinulle, koska saatat olla itsekin näkijä??

176.

En näe ainakaan lähitulevaisuudessa.

(mutta jos on jo raskaana niin sitä en pysty näkemään! En tiedä miksi en, mutta en vain pysty.)

193.

En ainakaan kehota eroamaan!

Tämä on hetken huuma ja se laantuu. Opettele tuntemaan miehesi paremmin. Saatat yllättyä!!

194.

En näe sinulle.

Voi johtua omasta väsymyksestäni.

195.

En osaa sanoa miehestä mitään tai teidän telepatiakyvystä.

Mutta... Pidä varasi, ettet tule pettymään!

172.

[color=red]Jokainen, joka kysyy ansaitsee vastauksen! Ja vaikka en näkisi, on hänellä siihen oikeus saada tietää sekin. Jokainen kun on yksilö ja ansaitsee tulla kuulluksi, nähdyksi ja ymmärretyksi =)[/color]

En näe sukupuolia. Vaan kaksi lasta.

198. Kiitos sinulle!! =)

Vierailija
102/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuumeilija kysyy, näkyykö perheellemme lomamatkaa lähikuukausina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani mukaan kyllä! Miksi en jos kerran lahjoja siihen on.

Vierailija
104/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on hieman mustasukkainen uudesta tulokkaasta. Pitää muistaa antaa hänelle myös huomiota sekä antaa hänen olla mukana vauvan hoidossa. Näin hänen pääsee mukaan luomaan siteen hänen ja vauvan välille. Hänen pitää saada tuntea ylpeyttä siitä että on hyvä isoveli. Vielä mahassa olevaan vauvaan en saa yhteyttä.

Rahallinen tilanne tuntuu olevan samanlainen samanlainen nyt jonkin aikaa. Kestää kyllä aikansa ennen kuin siitä paranee.

445. " Kuunlilja"

Tunnen erittäin vahvan siteen sinun ja poikasi välillä! Te tulette pärjäämään. Rakkautta en tunne tällä hetkellä olevan ilmassa. Älä kuluta itseäsi puhki työssäsi, jos se ei ole mieluista.

Miten olisi opiskeleminen työn ohella ja sitä kautta uusi työ?

Tunnut jotenkin aralta uskaltaaksesi lähteä kohti uutta haastetta. Onko näin?

Voita haasteet ja kerää itsevarmuus takaisin ja elämäsi alkaa kukoistamaan.

402.

Mahdollinen raha voitto saattaa olla tulossa, lotossa?? Aistin vähän enemmän rahaa. Tai sitten perintö. Muuta en nyt näe.

415.

Mitäs jos sitten sen projektin jälkeen alat katselemaan uusia haasteita? Olisiko se mahdollista? Jos se raastaa sinut uuvuksiin ei se ole sinun terveydellesi hyväksi. Muista, että sinun tulee olla siinä määrin itsekäs ja ajatella itseäsi, että pysyt terveenä!

Sinulla on vielä monta hyvää vuotta edessäpäin!! =)

423.

Saan teistä tunteen että olette onnellinen perhe! Se välittyy suurena lämpönä.

Näen teille monta hyvää vuotta eteen päin!

450.

Näen punaista => rakkauden väri. Tulet kohtaamaan mielenkiintoisen miehen. Teille syntyy romanssi, mutta en näe sen kestoa.

451. Mie

En saa sinuun yhteyttä.

452. Viiru

Lapsista näen luvut 2 ja 3. Onko miehelläsi edellisestä suhteesta lapsia?

Suhde tuntuu olevan vakaalla pohjalla.

113.

Näen sinut työntouhussa. Tulet saamaan töitä. Olisiko mahdollisesti juuri se paikka? Mutta vaikutat onnelliselta! =)

454.

En pysty näkemään tällä hetkellä kolmatta. Ehkä sellainen tulee, mutta muutaman vuoden päästä. (ellet ole jo raskaana?!)

[color=green][b] Hetken kuluttua tulee lisää vastauksia. [/b][/color]

Vierailija
105/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmas lapsemme tyttö vai poika?

Vierailija
106/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa tämä asia kovasti. Olen melko nuori vielä, minulla on kaikenlaisia " oireita" ja pelkään että olen vakavasti sairas. Voi olla että myös kuvittelen oireet sillä pelkään sairastumista ja kuolemaa todella paljon. Minulla on myös kaksi pientä lasta ja pelkään jatkuvasti että minulle tapahtuu jotain niin että lapset menettävät äidin, tai että lapsille sattuu jotain. Pystytkö näkemään, olenko oikeasti sairas ja jos olen niin missä päin kehoani sairaus sijaitsee? Parannunko siitä?

Olisin todella kiitollinen vastauksestasi!

Vierailija
107/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta ja ex-poikaystävästäni vielä uudelleen pari vai pysymmekö pelkkinä ystävinä? Rakastan häntä ja hän tykkää minusta kovasti, mutta parin vuoden aikana on tapahtunut nin paljon vaikeita ja ikäviäkin asioita...

Vierailija
108/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta ahdistusta, tuskaa, kipua.

En pysty kertomaan, kumpi olisi oikea mies loppuelämäksesi. Enkä haluaisikaan, koska en

halua johdattaa sinua tekemään suurinta virhettä elämässäsi.

En voi kieltää sinua rikkomasta perhettäsi, mutta en myöskään voi kehottaa sinua

jättämään tätä toistakaan miestä.

Sinun sydämesi on jakautunut kahtia, etkä tiedä itsekkään kumman valita.

Ehkä oman ajan ottaminen olisi hyvä. Saisit etäisyyttä kumpaankin ja voisit punnita asioita

ja miehiä, kumman luokse menet.

En näe muuta. Lähetän sinulle voimia jaksaa.

Edelleen suosittelen lääkärille menoa, jos maha vaivat kovenevat!

Vierailija
109/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin tärkeää saada tietää???

Vastasit, että käytät lahjoja itseesi, miten? Oletko itse hyötynyt lahjoistasi, miten?

Mitenkähän sitä käyttäisin??? Jos kerran näen enneunia ja saan näkyjä tilanteista. Käytän sen tiedon hyväkseni. Luotan niihin.

Vierailija
110/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aamulla on aikainen herätys kun rakas lapseni tulee minua herättelemään!

Katsotaan onko minulla huomenna aikaa jälleen vastailla, lapsen päiväunien aikana! [/color]

Vierailija
111/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,

hyvät unet.

Vierailija
112/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatkohan tänään minuun yhteyden, olen eilinen 320? Innolla odotan!

*Kati*

Vierailija
113/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkauteeni näykyisi, tarkemmin parisuhteeseemme? Olemme molemmat tummia ja meillä on yksi lapsi. Tuntuu että on kohta viimeinen naula arkkuun lyöty.. ei mene hyvin;( Näkyisikö meille jotain hyvää vielä tulevaksi vai onko kaikki nyt loppu?

Vierailija
114/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessasi on vaikeuksia, mutta niiden kautta pääsette sopuun.

Sairautesi... masennus? Tunnen harmaan pilven päälläsi.

Se väistyy kyllä. Mutta en näe kovin pitkälle sinulle tällä kertaa, joten en tiedä työtilanteesta.

Vierailija
115/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen Etelä-Suomesta. Kuulin juuri, että minulle läheinen ihminen on vakavasti sairas. Miten hänen käy? Miten minun ja mieheni urakehitys edistyy? Lisää lapsia olisi haaveissa, mitä näet? Kiitos paljon!

Vierailija
116/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys teillä kyllä on! Tulette erinomaisesti toimeen. Näen turvallisen tulevaisuuden täynnä rakkautta.

324.

En näe miestäsi. En pysty tulkitsemaan häntä.

Teidän pitää saada puhua ihan kaikesta ja avoimesti ja suoraan. Vain siten voitte päästä tämän kaiken yli. Selvittäkää haluatteko edelleen olla perheenä! Ja toimikaa sen

mukaisesti.

357.

Tunnen positiivista energiaa ympärilläsi. Lämmin punainen viiva menee ylitsesi ja tuo energiaa elämääsi. Selviätte kyllä!

320. *Kati*

Näen vaaleanpunaista minkä tulkitsen romantiikaksi. Näen myös metallia!... En tiedä mitä se tarkoittaa!! Kenties jotain työhösi liittyvää??

Vierailija
117/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöön en saa yhteyttä! Pahoittelen siitä. Ikävää jos asiat on noin, ettei pienokaista voi pitää =( Mutta voimia sinulle, se ratkaisu ei tule olemaan helppo!

Aistin pettymystä, vihaa ja surumielisyyttä, sekä ahdistusta.

Lapset aistii myös, että jokin on " vialla" , mutta ovat parhaansa mukaan reippaita.

458.

En saa häneen yhteyttä!!

459.

En saa yhteyttä miehesi veljeen.

Enkä tällä hetkellä sinuunkaan.

461.

En ainakaan nyt näe. Onnea yritykseen =)

Vierailija
118/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tulla kertomaan, että näit kyllä oikein!!!

Kävin lääkärissä ja minulla on pahanlaatuinen syöpä mahassa. Se näkyi ruudulla ensin mustana möykkynä =' (

Paranenkohan minä tästä?

Vierailija
119/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, hyödyntää hänen tilanteensa ja mahdollisen hätänsä.

200-205 ja eräs aikaisempi

Vierailija
120/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Eli vastasin numeroille 358, 360, 361. [/b]

Ketju on lukittu.