*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Vai romantiikkaa ilmassa;) No, ainakin vaaleanpunainen on mielivärini! Oiskohan tuo metalli rahaa, työskentelen rahan parissa?
Näetkö vielä minun ja mieheni suhdetta, miten se jatkuu? Näetkö meidän välissä toisia osapuolia?
Suurkiitokset piristyksestä sadepäivään!
*Kati*, ja siis eilinen 320
[b]Huomenna vastailen loppuihin! Eli jatkan numerosta 463. eteenpäin[/b]
Olen todella pahoillani.
Mutta se löydettiin onneksi vielä ajoissa! Sinua koetellaan nyt ja joudut taistelemaan, mutta voitat sen!! Näen mustan pilven poistuvan päältäsi.
Voimia!
Lähetän sinulle energiaani.
Epäilet siis minua? Miksi?
Oletko sinä näkijä? Näetkö sinä minusta mitään?
Olen utelias!!
Jatkuuko samoin kuin ennekin vaiko palaako läheisyys?
Hyvää yötä... vastaathan aamusella.
Kiitos sinulle näkijä.
Kyselin tuossa ketjun alussa sinulta parisuhteestani ja hienosti vastasit, avasit silmäni.
Ympärilläni tapahtuu surullisia asioita, minun täytyy nyt olla vahvana, tukena muille. Tämä jostain syystä antaa minullekin voimia.
Oikein hyvää jatkoa sinulle.
[color=red]Murheellinen olen. Epäilijöistä. Vaikka ainahan niitä mahtuu joka paikkaan. En siis tiedä palaanko tänne enää Näkijänä tai sitten vaan " omana itsenäni" .
Jos moni täältä, joille olen tulkinnut ei koe minun onnistuneeni siinä olisin mieluusti kuullut myöskin negatiivisia palautuksia!!
Ja näin muut saavat päättää uskoako vai ei.[/color]
Onko mitenkään mahdollista, että vastaisit vaikka jotain yksityiskohtia tarkemmin --> ihmiset uskoisivat herkemmin sinua? Vai kerrotko kaiken sellaisena kuin näet? Miten tää homma oikein toimii?
Aina on kurjia epäilijöitä, pahoittelen. :(
P.S. Tiedätkö kuka olen? Voitko " aistia" sen? Olen nimittäin tästä ketjustakin. :)
Mitähän minun elämässäni seuraavaksi mahtaa tapahtua? Työ mietityttää, se vie paljon aikaa, saako siitä koskaan mitään palkintoa? Avioliitto? Miten lapset pärjäävät?
Syksyllä kyselin raskausmahdollisuudesta, näkijä kertoi ettei näe nyt raskautta mutta maaliskuussa voisin ollakin. Ja näin kävikin, maaliskuussa sain tehdä positiivisen raskaustestin. Kaikki mennyt hyvin, vielä jännätään onko sukupuolen suhteen nähnyt oikein :)
Ikävä kyllä tälläkin palstalla näitä on jotka esiintyy muka näkijöinä ja näin pilaavat sellaisten " maineen" jotka oikeasti näkevät. Minä uskon, että joillekin ihmisille annetaan näkemisen-lahja.
Enkeleitä tälläisten hyvien ihmisten ja oikeiden näkijöiden elämään
t. Esikko
Hei! Jos saa laittaa jonoon, niin kysyisin, että löydänkö ystävää itselleni? Entä pieni toivo vielä yhdestä lapsesta? Olen miettinyt myös oman yrityksen perustamista. Jotenkin tunnen arkuutta työasiassa. Sopivan työtilan etsiminen tuntuu vaikealta. Toinenkin kiinnostava työ- ja koulutus tuli eteeni. Avomieheni tekee töitä meillä kotona. Ei taideta molemmat mahtua kotona työskentelemään, ahdasta on. Kulkeeko vierelläni enkeli entä muita? Olen huolissani kahdesta vanhemmasta lapsestani, jotka entinen mieheni " sieppasi" . Minusta tuntuu, että esikoisen elämä on nyt rauhoittunut, mutta toisesta lapsesta olen nyt huolissani.
T. 2v pojan äiti
Voimahaleja Sinulle oikein paljon!
Pelkään kysyä mitään mutta kysyn silti.. Onko ala jolle yritin oikea minulle eli kannattaako yrittää uudelleen kouluun johon en päässyt? Kiitos jos jaksat vastata.
Hei,
Olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle tyttäreni kanssa ja toiveissa on aloittaa ns. " puhtaalta pöydältä" , näetkö tämän hyvänä ratkaisuna? Ja mikä mieltäni painaa eniten, tuleeko taloudellinen tilanteeni korjaantumaan lähivuosina, edes helpottumaan?
Kiitos Sinulle kun käytät näkemisenlahjaasi näin epäitsekkäästi. Paljon voimia Sinulle!
Lapsi-asiasta :) Saanko lapsia vaiko enkö?
Onnellinen olen, mies vain huono avautumaan asioissa, hiljainen suomalainen murrikka, mutta minä nyt sitten puhun tunteistani enemmänkin...
Piipaa
vaikka haluaisin tulla hyväksytyksi ja olla ystävä monelle
Näätkö syytä tähän jotta voisit kertoa miten minun pitäisi muuttaa itseäni?
Näkijä jolla kävin keväällä, sanoi että näkee minun olevan mustasukkainen miehestä. En ymmärrä sitä, koska en ole mustasukkainen luonne, eikä myöskään mieheni. Meillä on ollut vaikeuksia, mutta nyt menee hyvin. Toivottavasti vaikeudet eivät palaa.
Työrintama ja etenkin miehen tulevaisuus kiinnostaisi todella paljon vielä. Jos näet enemmän, kerro vain. Tämä jäi kysymättä toiselta näkijältä ajan puutteen vuoksi.
__Näkijä__:
161.
Jotenkin sain tunteen mustasukkaisuudesta. Onko miehesi mustasukkainen sinusta? Vaikeuksia näkyy suhteessa. En näe muuta tällä kertaa.
Näetkö meille lisää lapsia ja kuinka pian ja kumpia? Mitä minun kannattaa tehdä työkysymyksen suhteen? Jatkaa vai...