Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
921/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pystytkö näkemään kollegalle mitään??

Näetkö terveydestäni mitään?

Työtilanteesta?

Lapsia?

Suhteestani?

-Kiitos-

Vierailija
922/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näkijälle...

Terveytesi menee ylä ja alamäkeä, joku pitkäaikainen sairaus. Täysin " puhdasta" elämää et tule elämään, aina joku paikka vaivaa.

Näen sinut työttömänä, jos et ole nyt niin tulet olemaan lähiaikoina. Joku taukokin työasioissa.

Kaksi lasta on mielessäni, mutta sitten on tunne neljästä. Nyt en osaa tähän sanoa varmaa lukumäärää. Potran pojan näen kumminkin, paksu tukka, kaunis iho. Poika on taiteilijasieluinen. Lahjakas.

Suhteesi ei tule koskaan olemaan täysin tasapainossa. Kamppailet omien ongelmiesi kanssa aika-ajoin, tämä rasittaa suhdetta jossain määrin. Pitkän suhteen sinulle näen ja avioliiton. Olen yhden miehen nainen.

Ameelia

Näetkö terveydestäni mitään?

Työtilanteesta?

Lapsia?

Suhteestani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tais olla vaan Sanomat.. Ainakin jos av:ta on uskomista, ja miksi emme uskoisi. :) Täällä tuolloin aiheesta pulistiin. Mutta hauskaa kuitenkin, että nettiketjusta oli tehty lehtijuttu! :>

Jaa että kolmen lapsen äitinä.. Saapi sitten aika nopeasti tulla, kun vielä ei ole yhtäkään. Vaiko kaksoset? :) Niin tämän höpinän lisäksi piti kysäistä, että näkisitkö, minkä alan yrityksen..? Kun itse olen nyt opiskelija, aika tuore sellainen, mutta kuitenkin haaveilen, että vielä vaihtaisin toiselle alalle, joka tuntuu omimmalta..

Kuulosti kuitenkin kauhean kivalta näkymät!! :) Kiitti sinulle ja hyviä jatkoja!

terkuin punatukkainen 1194

Vierailija
924/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mulle lainkaan lapsia ja jos, niin meneekö kauan, ennenkuin niitä tulee?

Vierailija
925/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, että vastasit minulle!

Töissä käyvä olen, vaikkakin kotona pitkällä sairauslomalla ja siksi onkin aikaa olla nyt täällä!

Kaksi lasta olisi meille sopiva määrä. Neljää ei ihan toivota! =) Ellei se toka lapsi olekin kolmoset! HUI... hih

Poika jo on, mutta ei potka (=pullea), hoikka ja pitkä, vaaleat/punertavat hiukset. Ja jos taiteilijasielu niin tulee siinä äitiinsä =)

Yhden miehen nainen todella olen! =)

Ihan hyvin osasit katsoa minulle, kiitos siitä!

Entä kuinka minun näkemykset sinulle. Pitikö paikkansa?

1194.

En ikävä kyllä näe selvästi minkä alan yrityksen perustat.

1204.

En näe lähitulevaisuudessa lasta.

Vierailija
926/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun huomaan että on oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä että kaikki menee täydestä, en enää kehtaa... Joten anteeksi vaan, mutta te olette oikeasti idiootteja.

Vierailija
927/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana todella vaikeat kaksi vuotta. Avioero, paljon sairastelua, työttömyys ja taloudellinen ahdinko. Yksi parisuhde viritys josta ei tullut mitään. Nyt uusi yritys ihanan miehen kanssa joka on todella kiltti. Silti olen epäluottavainen ja pelkään että joku asia kaataa kaiken. Eksän kanssa riitelen oikeudessa ja lapsilla on pahat uhmat. Toinen on esiteini ja toinen tarhalainen. Nyt pitäisi ehtiä opiskelemaan ja auttaa lapsia arjessa omien harrastuksien ja opintojen kanssa. Täärkeää olisi myös muistaa oma fyysinen kuntoutuminen sairastelusta. Pitäisi miettiä töiden etsimistä mutta ensin haluaisin viedä opinnot loppuun. Vaikka sitten talous onkin tiukalla ja varmaan vielä kauan. Lottovoitto olisi kiva lisä ;)

Mutta mihin elämä minua vie. Ikää jo päälle 30. Ja tavallaan kaikki elämän suunnat on uudelleen avoinna. Opiskelemaan lähdin (päättämään vanhat opinnot) jotta saisin uuden alun kaikelle.. oliko sitten hyvä vai huono... en tiedä.

Kiitos ajastasi :)

Vierailija
928/1065 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siirry meiliin siksi, että sieltä saa rahaa.

Vierailija
929/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis enneunen koirapentueesta joka syntyi kesäkuussa ja siinä oli 4 tyttöä ja 4 poikaa, aivan kuten unessa näin:) Tarkoitin vain kertoa että olen nähnyt itsekin enneunia. Olen nyt raskaana ja tunne on tytöstä. Avomieheni on lapsesta innoissaan mutta minä en niinkään, toivottavasti minusta tulee kuitenkin hyvä äiti. Toivon myös saavuttavani henkisen tasapainon jossain vaiheessa sillä minulla on vaikeita aikoja takana. Raskauden myötä painajaiset palasivat. Näetkö parisuhteestani mitään?

Vierailija
930/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista terveyttä näet meille kolmelle? Mitä näet mies hierojasta joka on lähellä? kaikkea muutakin voi kertoa. t.kuunkierto

Vierailija
931/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydätkö syytä minun vaivoilleni...mahani alueella...b12 vitamiinin puutoksen syitä..ym...kun ei nuo lääkäritkään syytä tiedä...vai piikkiäkö minuun lopun ikäni pistellään...ja mikä se minun allergiani on..kun ei selvyyttä siitäkään vielä...(ehkei kuulu tällaiset asiat näkyihisi,mutta kysyn nyt kuitenkin).mitä teen 9 kuukauden päästä, kun työni loppuu...sanoit muutoksista työasioissa...mitähän ne olivat...jäi hieman kaivelemaan mieltäni...kiitoksia sinulle....t.maritta

Vierailija
932/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jo vastasitkin, toivoisin vielä lisää, jos ehdit.

Kysyin siis työstä, johon jo vähän vastasit. Kyllä, teen nykyään töitä lähinnä tietokoneella, joten oikein näit. Tuleva mahdollinen työni olisi siis totaalisen erilaista, näetkö siitä mitään?

Kuten kerroin, talossamme kuuluu askeleita ja muita ääniä, lähinnä öisin ja niille ei ole löytynyt selitystä. Minulla on tunne, että jollakin on jotain asiaa minulle tai meille.

Tuntuu myös, että henkimaailmasta joku yrittää vaikuttaa, että valitsisin tämän uuden työn. Olisiko nuo oudot äänet sitten juuri sitä?

Olet oikeassa olen epävarma uuden työn suhteen ja olo on melko sekava, sillä en ole ikinä kuvitellut itselleni kyseisen laista työtä. Nyt on lähes pakonomainen tunne vaihtaa alaa näin radikaalisti.

Jos näet vielä jotain minulle, niin kerro, olisin erittäin kiitollinen. Tämä kun ei ole sellainen " tavallinen" juttu, vaan erittäin tärkeä, ei yksistään minun kannaltani vaan monien, monien muidenkin.

Vierailija
933/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaillee? Onko täytynyt kauan odottaa vastausta?

Vierailija
934/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli numero 1300 kyselee...

Saanko pitää odottamani lapsen? Mikähän on perheemme lopullinen lapsiluku? Näetkö minun viihtyvän työssäni ja minkätyyppistä työtä teen? Päättyykö yksinäisyyden tunteeni joskus?

Kiitos. Numero 1300

Vierailija
935/1065 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa omaa yritystä, mutta riskit mietityttää, melkein pelottaa. Jospa laitankin säästöni ihan hukkaan?

Näetkö, tuleeko yritykseni menestymään tai edes tuottamaan kannattavasti?

Kiitos paljon

Nimim. Alaa vaihtava

Vierailija
936/1065 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisiä ollut 5kk, johon apua saamme, mutta asiat vain eivät tunnu järjestyvän.

Ensimmäistä kertaa MINULLA on sellainen olo, että en jaksa, eikä tästä tule mitään. Mietin vakavasti muuttoa lasten kanssa.

Toivon kovasti, että näkisit jotain valoa tähän tilanteeseen. Kiitos!

Vierailija
937/1065 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 5 vuotta kotona, lapsia on jo kolme. Tulenko koskaan työllistymään muualla kuin kotona, vai jatkanko kotiäitinä kun kotihoidontuki lakkaa? Oman alan töistä saisi tietysti moninkertaisesti rahaa...

Vierailija
938/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää näetkö mitään minua ahdistavista ja mieltä vaivaavista asioista.

1. Lapsiasiat. Milloin palaudun keskenmenosta ja näetkö meille kuin monta lasta?

2. Asumisasiat. Näetkö muuttoa lähitulevaisuudessa?

3. Työasiat eli mitä näet niistä?

Kiitos jos ehdit vastaamaan!!

Vierailija
939/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tosiaan asu yhdessä lapseni isän kanssa, mutta olemme yrittäneet (tai ainakin minä olen yrittänyt) enemmän ja vähemmän onnistuneesti olla yhdessä....en oikein tiedä missä menemme. Hän on hyvä ja työteliäs mies. Hän on tumma ja harteikas, muttei kovin pitkä. Itse asiassa yksi mies menneisyydestä, suuri rakkauteni, tuli kuvauksestasi mieleen. Hänestä olen (niin ainakin luulen) kyllä luopunut totaalisesti lapsen saatuani, nyt jäi vaivaamaan, että kumman näistä näit tulevaisuudessani. Hän on taiteilija ja hänellä on vaimo ja lapsi, enkä ole sitä tyyppiä joka rikkoo kenenkään suhdetta. Meidän suhteemme oli lyhyt ja kiihkeä, sellainen josta oli pakko paeta ennen kuin se loppui.

Vierailija
940/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minkä tunteen itse sait kun menit taloon? Oliko olosi kuin olisit mennyt kotiin vai kenties päinvastainen?

Saan tunteen, ettei se ihan vastannut odotuksiasi, mutta haluat sen silti, koska et jaksa etsiä enää taas uutta kotia. Mutta tulet kuitenkin löytämään vielä sen unelma kodin! "

Kiitos. Juuri näin! Asunto itsessään oli ihan tarpeisiin sopiva, mutta ympäristö oli tylsä. Mutta nyt pitäisi päästä muuttamaan, enkä jaksaisi enää etsiä.

Toinenkin talo tuli tarjolle, mutta sen saaminen on epävarmaa. Olisi paljon enemmän juuri unelmakoti! Jäämme keikkumaan epävarmuuteen vähäksi aikaa... eikö vain?

Ketju on lukittu.