*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
en tiedä onnistuuko.
Miten menee, onnistuuko?
Saanko nuoreni syomään monipuolisempaa ruokaa?
1042.
Saan ikävän tunteen miehestäsi, että hänellä olisi toinen nainen... =(
En sata varma ole, mutta tällainen tunne tulee hänestä.
Oletko epäillyt tätä? Tai onko ollut merkkejä siihen suuntaan?
Tunnen todellakin jotain kitkaa teidän välillä olevan!
1043.
Ihana kuulla, että ovat osuneet =)
Ja saan tunteen, että saat työpaikan! ;) Onnea siis siitä.
1045.
Näen tällä hetkellä epävakaisuutta... jokin tuntuu mättävän! Mutta (en osaa tarkka aikaa sanoa) ajan kanssa tilanne helpottuu ja paranee!
1046.
Totta, en näe sikiöstä mitään, mutta toisilta saan tunteen kumpaa sukupuolta vauva on ja jostain syystä taas toisilta en!! Tänään tuli tunne et kaveri saa tytön ja 6 tuntia myöhemmin tuli viesti et tyttö syntyi !! =)
En tiedä onko uudempi, mutta näen teidät valkoisessa omakotitalossa.
1047.
Lapsen kasvaessa tilanne hieman helpottuu, mutta apua hän kuitenkin tarvitsee, jota " homma" pysyy käsissä ja oppii ymmärtämään käytöksensä syyt. Lapsesi tuntuu fiksulta, joten uskon hänen oppivan elämään sen kanssa.
Ajallaan nuorempi oppii syömään monipuolisemmin! Toiset vain ovat nirsoja ruuan suhteen, mutta isommaksi tullessa muutkin menee! Ei siis huolta.
Olet kyllä ihana ihminen kun jaksat vastailla.
Nyt pyydän sinulta apua.
Olen elämäni kanssa melkoisessa solmussa.
Olen harkinnut eroa, koska mieheni alkoholinkäyttö on täysin riistäytynyt käsistä. Selvänä ollessaan hän on ihan hyvä isä ja aviomies, mutta.. humalassa agressiivinen ja tekee todella typeriä ja pahoja temppuja. En oikein osaa näitä kuvailla paremmin, ilman että " koko maailma saa tietää" .. Mieheni käyttäytyy humalassa todella pelottavasti ja elän lastemme kanssa jatkuvan väkivallan uhan alla.
Tein tänään päätöksen: Se loppuu nyt!
Haluan erota, vuokrata minulle ja lapsille oman asunnon. Aloittaa perhe-elämän, jossa ei tarvitse pelätä.
Näetkö, onnistunko vihdoin? Olen monesti aiemminkin päättänyt lähteä, mutta olen aina antanut miehelle vielä yhde tilaisuuden.. vielä yhden.. vielä yhden.. ja taas yhden...
nyt en jaksa enää. Rakastan lapsiani niin paljon, että haluan nyt tarjota heille parempaa. Pystynkö siihen?
Miten näet eromme sujuvan? Riitauttaako mieheni eron?
Tuleeko lapsista onnellisia vain minun kanssani?
Millaisen lapsuuden pystyn heille tarjoamaan?
Mistä saan voimia eroon?
Olisin todella kiitollinen jos vastaat.
siis minä, nro 1050
Ystäväni tarjoutui auttamaan minua eräässä asiassa (ei liity tähän eroon). Onko hyvä ajatus ottaa tämä apu vastaan? Se on suuri asia, jota olen jo vuosia kaivannut. Nyt hänen apunsa mahdollistaisi tämän.
Mitä teen?
t. 1050
Näätkö koska vauvamme syntyy (ei tietenkään tarkkaa päivää)?
Näätkö onko vauva tyttö vai poika ja onko hän terve?
Parantuuko äitini?
Kiitokset!
-mariia-
1158.
En pysty saamaan yhteyttä mieheesi ja hänen oireisiinsa. En saa yhteyttä sinuunkaan. Pahoittelen.
1161. Heli
Tilanne tuntuu olevan aika vaikea. Saan tunteen, että työnantajasi olisi vahvemmilla.
Lopputulos ei kuitenkaan tule olemaan mieluinen, vaikka ratkeaisikin kummankin hyväksi.
1162.
Toinen lapsi on tulossa pian! Noin vuoden kahden sisään.
Pysyt samassa työssä raskauteen asti. Mutta näkisin muutoksen vauvan syntymän jälkeen työtilanteessasi, että lähtisit opiskelemaan täysin uuden alan!
1145.
Töitä sinulla näyttää olevan hyvin, eläkepäiville asti. Olet tunnollinen ja ahkera työntekijä. Työ voi olla toisinaan puuduttavaa, mutta viihdyt siellä kuitenkin. Olet tykätty työntekijä!
En saa kunnolla yhteyttä lapsiisi, mutta yritän.
Näen heidän pärjäävän. Yhdelle koituu harmeja kaverista, mutta ei mitään vakavaa ja kaveri saa jäädä pois kuvioista.
1164.
En saa sinuun yhteyttä, pahoittelen.
1165.
Masennus voi aiheuttaa kiputiloja vartalossa.
Näen sinun sairastavan pidemmän aikaa, mutta tulet kyllä paranemaan! Ja elät pitkään.
Oletko saanut lääkäriltäsi mitään diagnoosia kipuihisi?
Kivut vie voimasi, mutta teet silti parhaasi lapsesi eteen! Olet hyvä äiti!!
Uskon kyllä, että Hän kuulee rukouksesi. Ja sinulla on hieno enkeli seuranasi ja suojelemassa sinua sekä muita perheenjäseniäsi. Tulet löytämään sisäisen rauhan.
Meillä on näkemisen lahja kulkenut suvussa joten siksi reagoin kun tyttöni alkoi huomata ystävien raskaudet ennenkuin tulevat äidit edes raskaudestaan tiesivät. Hän tietää syntyvän lapsen sukupuolen tms. Hän tekee huomioita toisten terveydentilasta vaikka ei nuoren ikänsä takia varsinaisesti edes käsitä mitä kertoo.
Ihanaa että näet meillä kolme lasta. Nyt täytyy vain kärsivällisesti odotella hetki.
Opiskeluissani on ollut monta mutkaa matkassa. Täytyy vain uskoa että saan ne saatettua kunnialla päätökseen.
Harmi ettet nähnyt mitään äidistäni. Hän on taas ollut päivän polttava kysymys.
Kaikkea hyvää sinulle.
__Näkijä__:
Nyt ihmettelen onko lapsilukumme täynnä? Haaveilen vielä kolmannesta lapsesta.
Onko tyttäreni näkijä? Hän tietää joskus hämmästyttäviä asioita.
Saanko opiskeluni päätökseen?
Saako äitini elämäänsä koskaan järjestykseen?Näen teillä kolme lasta. Saatte hänet muutaman vuoden sisään.
Kertomastasi päätelleen tyttärelläsi voi olla näkijän lahja! Ehkä se selittääkin miksi en näe hänestä?!
Opiskelusi saattavat keskeytyä hetkellisesti, perheessä tapahtuvan muutoksen vuoksi. Kuitenkin saat opiskelusi loppuun.
Äitiisi en saa yhteyttä.
Toivon, että näkysi pitää paikkansa kohdallani... se marraskuussa naimisiin menevä.
Miten käy tässä uudessa " urassa" ? Kovasti takkuilee ja tuntuu etten onnistu yhtään missään. Kaikki menee päin puuta, alkaa voimat loppua:(
mitä voisit sanoa ihmissuhteista lähitulevaisuudessa ?
mites mun oma terveys?? Mistä johtuu tämä väsymys?????
Ja talvinen häiriköijä oltiinko sattuman varainen perhe vai tunteeko meidät ja ennenkaikkea jatkuuko tämä?????
Vierailija:
mitä voisit sanoa ihmissuhteista lähitulevaisuudessa ?
Vierailija:
mites mun oma terveys?? Mistä johtuu tämä väsymys?????
Ja talvinen häiriköijä oltiinko sattuman varainen perhe vai tunteeko meidät ja ennenkaikkea jatkuuko tämä?????
Unohda häiriköijä, hän ei ole ajatustesi arvoinen. Ei jatku, ellet ajattele asiaa jatkuvasti. t. Näkijä
Ensin kiitokset palstastasi!
Montako lasta näät meille?
Miten isäni terveys?
Minun tulevaisuus?
Kiitos jos jaksat vastata!
T. Tuulia
Näetkö minut tulevaisuudessa vielä samassa työpaikassa ja ammatissa?
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos vielä vastaisit, en ole aiemmin kysynyt vielä mitään.
Olen 30v kahden lapsen äiti. Haaveissa on työelämään takaisin siirtyminen, onko minulle työkuvioita näkyvissä? Milloin? Asumme vuokralla tällä hetkellä, haaveissa on omakotitalo, toteutuuko tämä haaveemme ikinä?
Palautetta vastauksestasi annan varmasti, jos minulle vaan vastaat :)
T: etukäteen jo kiitollinen!
asioista tietävä, kun et ota maksua. Maksua ottavista kun ei koskaan tiedä, ovatko huijareita.
Minulla ei nyt oikeestaan ole ihmeempiä mielen päällä, mutta ajattelin vielä kerran kiittää sinua avustasi. Esikoinen tulee siis olemaan ultran mukaan poika ja saitkin siitä jonkinnäköisen intuition vaikket normaalisti näekkään sikiötä tai vauvaa.
Jos sittenkin kysäisi näetkö muutammeko koskaan tästä nykyisestä talosta uudempaan?
Enkeleitä tiellesi edelleen ja voimia.