*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Näetkö minulle lapsia ? Jos näet , montako , ja kumpaa sukupuolta ? Kaksosia ? vai peräti kolmosia ? (:
KIITOS JO ETUKÄTEEN (:
Näetkö minulle lapsia ? Milloin ja montako. Kaksosia ?
ihmisten tunnetilojen mukaan.
Sinulle ei yksinkertaisesti näytetä asioita kaikista ihmisistä. Syitä voisi olla vaikka se, että tieto vahingoittaisi kysyjää tai kaikkea ei vain tarvitse tietää. Kysyjä saattaa olla peloissaan eikä oikeasti tahdokkaan tietää tulevaan. Samaa kysymystä saatetaan myöskin toistaa ja odotetaan onko vastaus sama.
Syy ei siis ole se miten SINÄ koet ihmiset epämielyttäviksi tai ei samalla aaltopituudella oleviksi. Sinua suojellaan, mutta myöskin kysyjää suojellaan
Kaikki riippuu korkeimman tahdosta ei ihmisen.
Korkeimman suojausta työssäsi ihmisten parissa.
1) milloin saan ekan lapseni? lähitulevaisuudessa vai monien vuosien päästä? Monta lasta näet minulle?
2) eroanko nykyisestä miehestäni lähiaikoina?
3) jos eroan, milloin löydän kestävän rakkauden?
En tiedä mahdatko koskaan vastata, viestejä on jo niin tuhottomasti.
Pyydän sinulta kuitenkin apua.
Mieltäsi painaa eräs hyvin vakava asia, mieheeni ja lapseeni liittyen.
Näetkö mitään?
Tulen kanntamaan itse syyllisyyttä lopun ikääni.. Tuleeko kukaan muu loukkaantumaan?
Kiitos, jos voit vastata.
Toteutuuko tämän hetkiset suunnitelmani, saanko työn josta oikeasti pidän
Voisitko auttaa?
1) Miten äitini laita OIKEASTI on?
2) Entä työrintamalla, saanko sen työn, mitä todella tällä hetkellä haluan, vai joudunko vielä jatkamaan etsintää?
Kiitokset etukäteen, olet varmasti auttanut jo todella monia täällä ja muuallakin, toivottavasti jaksat jatkaa vielä meidän kanssamme!
Voisitko auttaa?
1) Miten äitini laita OIKEASTI on?
2) Entä työrintamalla, saanko sen työn, mitä todella tällä hetkellä haluan, vai joudunko vielä jatkamaan etsintää?
Kiitokset etukäteen, olet varmasti auttanut jo todella monia täällä ja muuallakin, toivottavasti jaksat jatkaa vielä meidän kanssamme!
Olen huolissani miehestäni. Näetkö hänelle mitään? Uhkaako sairaus uusiutua?
Kiitos etukäteen.
Olen yli kolmekymppinen yksinhuoltajaäiti.
Millaisenä näet lapseni ja minun tulevaisuuden ?
Joskus yksinhuoltajuus kyllästyttää ja olisi mukava saada elämänkumppani, onkohan elämäämme tulossa miestä ?
Sujuuko elämäni mallikkaasti = ) ? Kyselin kadonneesta kihlasormuksestani, meillä ei ole kotieläimiä.. viemärit,taskut ja pesukone tutkittu. Epäilen toista lastani asiassa.
Kysyisin sinulta seuraavaa, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata.
Olen kärsinyt suurista rinnoista, mutta kunnalliseen pienennysleikkaukseen ei ole edellytyksiä. Maksaako minun vakuutukseni tuon leikkauksen? Tulenko joskus (milloin? ) menemään tuohon leikkaukseen? Lasta vielä haaveilen - ennen vai jälkeen sitä?
Tämä tuntuu ehkä vähäpätöiseltä, mutta on minulle tärkeä juttu.
Kiitos. Aurinkoa ja voimia Adetta.
Täytyykö minun vielä kauan odottaa?
Entäs miten käy parisuhteeni? Mikä siinä on vialla?
Kiitos kaunis*
mitä näet minulle..? mietitään kolmatta lasta... jaksettaisko me? ja ylipäätään saataisko edes...
Millaisen lapsiluvun näet minulle? Osaatko ennustaa ajankohtaa?
P
Muuttuuko koskaan muuksi kuin henkiseksi?
Yhteydenottoosi vastataan. Vastaus tulee, kun vähiten sitä odotat.
Kommunikoikaa enemmän ja muistakaa sanoa tunteet ääneen niin onnistutte!
Oletteko valmiita?
En näe vielä niin kauas. Ellet jo ole raskaana?!!
Jättääkö ties kuinka mones mies hänet jo. Vai onko tämä kriisi ohimenevää?