*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Mitä näet minulle? Olen yhden pojan yh, pitkään jo yksin ollut. Jatkuuko sama kehitys?
Saanko vielä lapsia? Toivon kovasti mutta ikää alkaa pikkuhiljaa olla eikä siis sitä miestä.
Kohentuuko taloudellinen tilanteeni ja onko tiedossa mitään matkoja?
= ) Vasaar
Mihin nykyinen parisuhde johtaa?
Tuleeko lapsia koskaan, kenen kanssa?
Saanko enää kokea onnea ja rakkautta elämässäni?
Pitikö tässä kertoa itsestään jotain faktaa tai muuta, jotta saisit näön päästä kiinni...?
Vierailija:
Mihin nykyinen parisuhde johtaa?
Tuleeko lapsia koskaan, kenen kanssa?
Saanko enää kokea onnea ja rakkautta elämässäni?Pitikö tässä kertoa itsestään jotain faktaa tai muuta, jotta saisit näön päästä kiinni...?
jonka katsot parhaaksi isäehdokkaaksi. Saat onnea ja rakkautta elämässäsi juuri saman verran kuin sitä itse annat.
1129.
En näe ihan lähi vuosille lasta. Ellet ole jo raskaana. =)
Näen lapsi luvuksi kolme.
1131.
Ympäripyöreitä puhun? Hmmm... voihan sen niinkin tulkita. Tänne ei vain halua kirjoittaa liikaa kysyjälle, koska niin moni muukin näkee vastauksen. Siksi pyrinkin vastailemaan mailissani. Olet tervetullut sinne myös!
1132.
Saatte kyllä lapsia! Ja monikossa!! =)
1111.
Onpas erikoinen yhteensattuma tosiaan. En osaa sanoa miehestä mitään, koska en saa sinuun yhteyttä!
1135.
En pelkää tietojeni alkuperää! En usko siihenkään että minua " johdattelisi" paholainen!!!
Uskon jumalaan ja enkeleihin! Mutta ei ole olemassa vain yhtä Jumalaa joka olisi vain kristittyjä varten. Siihen en usko, että on olemassa vain yksi oikea uskonto ja se olisi kristinusko, enkä siihenkään että olisi vain yksi Jumala! Onhan olemassa mm. Buddha.
Ja kuka voi oikeasti todistaa, että Jumala kieltää selvännäkemisen? Miksi Hän olisi antanut tämän lahjan niin monelle??
Sinulla on selvästi selvännäkijän taito myös. Käytä sitä vain jos itse haluat. Tai niin kuin sanoit tehneesi tälle naiselle! Ehkä se on sinun lahjasi saada antaa ihmisille myös tieto siitä mitä heille on luvassa. Ehkä näit sen naisen synnytyksen ajan siksi että hän osasi varautua siihen?!! Ja ei näin ollen päässyt tapahtumaan mitään pahempaa (??). Ole ylpeä että omaat sen!!
1140.
Kiitos sinulle. =)
On ihana saada positiivista palautetta! Näin tiedän todellakin omaavani tämän lahjan! =)
Loppusanat:
Soitin eilen itsekin selvännäkijälle, joka kertoi minulla olevan parantavat kädet ja keskivertoa enemmän selvännäkijän kykyä. Ja jos haluan parantaa taitoani enemmän suositteli minulle erästä kurssia siihen.
-Kiitos-
Kyselin pari kertaa tulevaisuudestamme mut mitään ei näkynyt =( Ei lapsistani taikka minusta. Harmi =((
1170.
En pysty näkemään sinulle.
1171.
Sinun tulisi huolehtia terveydestäsi enemmän, jotta jaksat. Mitään vakavaa sinulla ei näy olevan, mutta on tärkeää jaksamisen vuoksi hoitaa itseään. Nukutko tarpeeksi öisin?
Tunnut olevan levoton ja hieman stressaantunut.
Häiriköijästä en osaa sanoa, pahoittelen.
1111.
En osaa sanoa, kuka tuo mies on.
1173-1174-1175.
Kukahan tämä näkijä on? Miksi tulet " minun" nikilläni tänne? Kiitos, mutta en tarvitse ulkopuolisen apua!
1176. Tuulia
Näen teille ainakin kaksi lasta, kolmas tulee vasta myöhemmin.
Isälläsi on heikko sydän. Hän tulee tarvitsemaan lääkitystä ja seurantaa.
Sinun terveys tuntuu olevan hyvässä kunnossa, mutta muista huolehtia siitä silti.
Tulevaisuus näyttää kohdallasi hyvältä! Työtilanteesi on hyvä ja tulet saamaan ylennyksen!
1114.
Näen sinut siellä vielä ainakin kolme vuotta, mutta sitten haluat muutosta elämääsi ja vaihdat kokonaan alaa.
1178.
Näen sinun palaavan työelämään takaisin kahden vuoden sisään. Kun olet palannut töihin ja rahaa alkaa tulemaan enemmän suunnittelette omakotitalon ostoa.
Näen teidät omassa omakotitalossa! Se ei ole ihan uusi, mutta ei vanhakaan. Väriltä se on keltainen ja pihassa on isoja puita ja marjapensaita. Ympärillä on muitakin omakotitaloja.
1181.
Voi kertoa itsestään enemmänkin jos haluaa. Ihan kuinka vain itse siis tahtoo kertoa. Mutta jos ei halua muiden näkevän kirjoitusta voi minulle laittaa mailiakin tulemaan! Vastailen maileihin heti, kun saan " asiakkaaseen" yhteyden kunnolla. Siksi toiset joutuvat odottamaan hieman pidempään!!
Nykyinen suhde ei ole sinulle se oikea. Olet koko ajan hieman epävarma suhteessa, et luota ihan täysillä mieheesi. Tule kuitenkin löytämään onnen! Näen sinulle jopa avioliiton tämän " oikean" kanssa!! Ja saatte lapsia. Koska hänet kohtaat en ihan kunnolla näe. Saatat jo tuntea hänet, mutta ette vain ole löytäneet toisianne vielä. Eli löytäneet romanttisella tasolla.
Jatkuuko työni myös talvella samassa paikassa?
Tuleeko meille lähitulevassa vauvaa?
Hei,
asumisasiaa kysyisin. Kovasti haaveilen ihan IKIomasta kodista, ei väliä minkälainen (kerros tai omakotitalo) kunhan se olisi oma.
Näetkö meille tällaista?
Entä toinen asia, mistä kovasti haaveilen, on matkustelu tai jopa asuminen ulkomailla. Näkyykö perheelleni matkustelua tulevana talvena tai tulevaisuudessa asumista jossainpäin maailmaa.
KIITTÄEN Elina
1186.
Kyllä olet samassa paikassa ainakin vielä muutaman vuoden verran.
Näen myös pienokaisen teidän sylissä, kolmen vuoden sisään.
1187. Elina
Näen teidät omassa asunnossa. Neljä huonette ja oma takapiha.
Ulkomaan matka näyttää olevan tiedossa, mutta ette ole ulkomaille muuttamassa.
1188.
Mistä haluat minun näkevän?
Kyselin jotain ihan tuolla ketjun alkupäässä, mainitsin olevani punahiuksinen.
Nyt kysyisin: minkälaisessa elämäntilanteessa näkisit minut kymmenen vuoden päästä?
Kiitos työstäsi täällä! :) (Olet kuulemma päässyt Iltalehteen/-sanomiin asti, hip hei!)
Kysyin sinulta aiemmin tässä ketjussa perheeseen liittyviä asioita, mutta nyt tuli mieleeni eräs toinen juttu mihin haluaisin selvyyden.
Muutama vuosi sitten töissä hukkasin muovikassillisen asiakkaan tavaroita. Tavarat tietysti korvattiin eikä asiakas ollut minulle vihainen, mutta minua asia harmitti kovasti, en yleensä ole näin huolimaton. Ihmettelen vieläkin mitä tavaroille tapahtui, osaatko auttaa?
1198.
En näe sinun vielä ryhtyvän yrittäjäksi. Odota vielä jonkin aikaa, että ajan kohta on oikea!
Tulet kuitenkin menestymään yrityksessäsi ja saat siitä tienattua hyvinkin rahaa!
Kunhan odotat oikeaa aikaa. Mutta voit jo aloitella alustavaa suunnittelua yrityksellesi.
1188.
Olet vielä nuori ja terveytesi näyttää olevan ihan hyvä. Muista kuitenkin huolehtia siitä!
Rakkautta näen ympärilläsi ja olet onnellinen! Sinun ja miehesi liitto tulee kestämään pitkään ja saatte lapsia.
1192.
Tätä mökkiä ei kannata ostaa! Löydätte kyllä toisen ja sopivamman, myös raha tilannetta ajatellen.
1193.
Miksi olet ahdistunut? Saat helpotuksen ahditukseen, kun ymmärrät syyn mikä sen aiheuttaa.
Loppuvuodesta näen sinut etelässä! Oletko suunnitellut lomaa minne päin lähdet?
pysyvää vai voiko parantua tai pahentua??
Murehdinko turhaan hänen tulevaa elämäänsä??
Olenko oikeasti masentunut vai onko kohdalleni vaan sattunut niin paljon muresta ja perheen pyörittämistä paljon yksin, että olen uuvuksissa siitä = (
Millä saisin avun,että oikeasti taas voisin olla onnellinen ja nauttia elämästä ja perheestäni? Tämä nyt oleva vaihe,että mikään ei tunnu miltään ei ole kivaa,apua tarttisin.
Voinko luottaa reissutyötä tekevään mieheeni??????
Kiitos jos jaksat vastata, annan sitten palautetta = )
Miestä ei tällä hetkellä ole..mutta hyvä jos sellainen näkyy :)
Kiitos kauniista sanoistasi. Ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.
En kuitenkaan ihan ymmärrä kohtaa, jossa puhut egoni ohjaavan minua. Voisitko hieman tarkentaa? =)
Niin... Se on tietenkin jokaisen itse päätettävissä ottaako maksun vai ei. Tiedän muutaman, jotka eivät hyväksy maksua näyistään. Ja nämä ihmiset eivät sitten myöskään mainosta omaavansa näkijän lahjaa.
En siis minäkään tahdo rahallista vastinetta näyilleni. Se että voin pyyteettömästi auttaa toista on palkinnoista suurin!!
Johan se sanontakin menee, että " What goes around comes around!"
__Näkijä__
Minulla kinkkinen elämäntilanne.
Haluisin tietää miten näet minun ja nykyisen mieheni suhteen nyt ja tulevaisuudessa? Voinko luottaa häneen? jos jatkamme yhdessä niin tuleeko meille vielä lapsia?
Miten näet minun ja exän välit tulevaisuudessa? Onko hän päässyt jo minun ylitseni?
Kiitos paljon. Toivon vastausta koska varmasti näet ahdistavan olotilani, olen epävarma.
Ameelia
1194.
Näen sinut perheellisenä, kolmen lapsen äitinä ja vaimona.
Perustat oman yrityksen ja se alkaa tuottamaan hyvin rahaa, jolla pärjäätte.
Ostatte uuden omakotitalon ja asutte siellä hyvin pitkään!
Niin Ilta-Sanomiin näytin päässeen! ...hih... Oliko juttua Iltalehdessä myös? Harmi, kun ei sitä lehteä tullut ostettua. IS:n ostin heti talteen muistoksi =)
1195.
Olisiko joku ottanut pussin huomaamattasi ja vahingossa (tai tahallaan!)?! Vai veitkö kenties itse vahingossa roskikseen?
En näe mihin tavarat katosivat.
1197.
Kehottaisin sinua käymään lääkärissä, joka osaa antaa paremmin diagnoosin mahdollisesta masennuksesta.
Saatko nukuttua tarpeeksi, kun olet niin uupunut?! Saisitkohan jostain lastenhoito apua, jotta saisit itsellesi hieman omaakin aikaa etkä kuluta itseäsi loppuun. Jooga, venyttelyt ja ulkona käveleminen ovat hyviä liikuntamuotoja mielelle ja keholle!
Pahoittelen, mutta en saa yhteyttä kuopukseen. En ymmärrä miksi en!!
Mieheesi voit luottaa.
1199. Ameelia
Sinun ja exäsi välillä tuntuu olevan jotain... en saa kunnolla selville mitä, mutta ei kuitenkaan romantiikkaa ole enää tulossa. Ex tuntuu tarvitsevan sinua. Eikä siksi ole valmis " luopumaan" sinusta kokonaan.
Nykyinen miehesi ei ole tästä mielissään ja siitä voi koitua hieman kinaa välillenne!
Näen teidän kuitenkin selviävän riidasta ja olevan yhdessä pitkään!
Näen teille vielä yhden lapsen. Ja juuri raskautesi lopettaa turhat riidat väliltänne! Rakastatte toisianne tosissaan.
Täällä on ainakin muutamaihminen vastannut Näkijän nimissä teidän viesteihinne, teistä saa sen kuvan että olette ihan kahjoja...