*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
viimeinen vuosi opiskelua käynnistyy, saanko töitä, entä perhe tilanne mihin se menee, ja rakkaus/lapsi asiat???
Miljoona Ruusua
Kyselin jo aiemmin mitä näet minulle (en kyllä muista mikä numero olin). Näit suuren muutoksen, siinä olit aivan oikeassa. Kehotit meitä (minua ja puolisoani) pysähtymään ja miettimään suhdettamme. Halusinkin palata sinulle kertomaan, että pysähtyminen ja keskustelu tosiaan auttoi meitä, muutoksesta johtuva stressi vaivaa meitä kumpaakin vielä, mutta päätimme että yritäämme voittaa vaikeudet yhdessä, kaksin murheet on kevyempi kantaa. Kiitos siis sinulle avustasi.
Jos vielä näet minulle vastauksia seuraaviin kysymyksiin niin olisin todella kiitollinen!
Haaveilin siitä suurperheestä, näetkö lapsilukua? Vielä ei ole yhtään ja lähivuosina ei ole odotettavissakaan (opiskelujeni takia)
Ja sitten vielä: näetkö miten selviämme elokuun rahaongelmista? Tämä suuri muutos vaikuttaa myös taloudelliseen tilanteeseemme ja se huolettaa :(
Toivon kovasti voimia ja enkeleitä sinulle! Kiitos jos vastaat!
Meillä on jo uusperheessä neljä lasta - vatsassa olisi viides. Kai hän kuitenkin syntyy elävänä?
370
Vierailija:
vastaatko milloin maileihin?
Vastaan niihin aina kun kerkeän. Ja sitä mukaan mikä tulee ensin.
Olen tumma, vihreäsilmäinen, 30-kymppinen nainen. Aviossa, kaksi pientä lasta. Työelämän muutoksia kaipaan vanhempainvapaan jälkeen.
Näkijät sanovat, että minuun saa yleensä helposti " yhteyden" :) Toivottavasti Sinäkin pääset minuun käsiksi...
Piukkis vielä kyselee...
Saisitko yhteyttä mieheeni nyt? Mikä/kuka häntä ahdistaa? Ratkeaako juomaan? Koska helpottaa, jos koskaan?
Kiitos jos vielä jaksat minulle pinnistellä!
-piukkis-
Vastailit, että elämässäni on suuri muutos menossa ja että lopulta löydän ratkaisun kaikkeen. Näin olen uskonutkin tapahtuvan. Olen positiivinen luonne, enkä yleensä paljon murehdi asioita.
Vielä kysyisin, että näätkö kokonaislapsilukumäärää minulle? Entä suhde äitiini, näätkö meidän välillä jotain ongelmaa? Samoin minun ja veljeni vaimon väleissä on myös jotain häikkää. Tästä syystä valitettavasti harvoin näen veljeäni.
Kiitos Sinulle!
jotka kuvittelette, että joku voi teille netin välityksellä " nähdä" yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!!
Koittakaa nyt ymmärtää, et tää/nää tyypit täällä on täysiä paskan puhujia!
Terveisin ihminen joka oikeasti saa enteitä
(mutta ei ne todellakaan korttien välityksellä tule..)
Ennustaminen ja selvänäköisyys on kaksi eri asiaa !!!!
Haluaisin tietää minun ja mieheni suhteesta, kuinka näet sen jatkuvan? Entä kasvaako perheemme tästä?
Kiitos, jos ehdit vastailla!
62 jatkaa taas, näetkö läheisilläni hyvää vai huonoa? Entä meidän perheen lapsiluku? Entä asumiseen liittyvä tulevaisuus?
Kiitos taas ja mukavaa päivää!
Vierailija:
Hei Kaisa ja kaikki muut,
jotka kuvittelette, että joku voi teille netin välityksellä " nähdä" yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!!Koittakaa nyt ymmärtää, et tää/nää tyypit täällä on täysiä paskan puhujia!
Terveisin ihminen joka oikeasti saa enteitä
(mutta ei ne todellakaan korttien välityksellä tule..)Ennustaminen ja selvänäköisyys on kaksi eri asiaa !!!!
JA mistä sä sen voit tietää?? Ootko muka toi ennustaja?? HÄ??
Kylläpähän täällä on moni kehunut tuon kykyä ja hän on tuonut sillä lohtua monen elämään!! Mikä siinä on niin väärin?
Ja millasia enteitä sä sit saat?
Nyt ihmettelen onko lapsilukumme täynnä? Haaveilen vielä kolmannesta lapsesta.
Onko tyttäreni näkijä? Hän tietää joskus hämmästyttäviä asioita.
Saanko opiskeluni päätökseen?
Saako äitini elämäänsä koskaan järjestykseen?
Näen teillä kolme lasta. Saatte hänet muutaman vuoden sisään.
Kertomastasi päätelleen tyttärelläsi voi olla näkijän lahja! Ehkä se selittääkin miksi en näe hänestä?!
Opiskelusi saattavat keskeytyä hetkellisesti, perheessä tapahtuvan muutoksen vuoksi. Kuitenkin saat opiskelusi loppuun.
Äitiisi en saa yhteyttä.
Näkisitkö nyt jotain selkoa työkuvioihin. Keväällä valmistuin uuteen ammattiin, mistä olen innoissani. Nyt vaan pahalta näyttää, etä kesän jälkeen työpaikanvaihdos edessä.
Mitä näkyy, löytyykö mieleistä työtä?
t. Anne
Jos tiedät jotakin niin kertoisitko? T.länsisuomen tyttö
mailia voi toki lähettää, jos ei enää tänne tahdo viestejä kirjoitella!
nakija_@hotmail. com
Näkyykö minulle parempia aikoja rahatilanteen suhteen?
1038.
Rahatilanteesi tosiaan paranee tulevaisuudessa, mutta en näe sen tarkemmin kuinka pian.
Saan tunteen, että tulet viihtymään! Ja nautitkin siitä. Työ on antoisaa ja saat uusia tuttavuuksia sen avulla.
1039.
Pahoittelen jos olet jäänyt välistä! Millä numerolla kyselit? Sillä pyrin aina katsomaan, että kaikille vastaan. Ja oletkin (vasta) toinen, joka on jäänyt väliin =)
Jos rakkaus voittaa avioliiton?!!... Rakastatko enää miestäsi? Rakastaako toinen mies sinua, entä onko hänellä vaimoa?
En ikävä kyllä näe sinulle, mutta voi koittaa auttaa muuten.
olen aika vaalea 41v. ja mies tumma. tähän asti kaikki on mennyt todella hyvin mutta nyt tuntuu että jotain on menossa pieleen..
Ole kiltti ja vastaa.. en oli ikinä saanut täältä mitään vastausta keltään näkijältä.. Pliis.
Kiitos kun vastasit, toivottavasti näkemäsi asia oli nimenomaisesta hakemastani työstä. Olen tällä hetkellä osa-aikatyössä ja hakemani työ olisi unelmieni paikka! Olen monesti toivonut pääseväni sinne joskus töihin ja nyt olisi siis mahdollisuus yrittää. Olen tällä hetkellä toimistotyössä hoitoalalla, hakemani työ ei ole samalta alalta joskin läheltä liippaa. Näetkö mitä työtä se on jossa sanoit että vaikutan onnelliselta? =) En tämän jälkeen enää häiritse, kiitos sulle!