*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
mun rakkaus-elämästä, miten mennenee nykyään :)
-Piipaa-
Tulen kirjoittelemaan taas 10.00 jälkeen.
Vastaan seuraavaan 10 ensimmäiseen viestiin! Ja illalla sitten taas uudelleen (jos on aikaa).
Eli numero 76 on viimisin numero johon vastaan, aamupäivällä.
-Kiitos-
__Näkijä__
Olen aloittanut uuden suhteen keväällä ja en ole varma haluaako miesystäväni enää, koska hänelläkin 2 lasta jo valmiiksi.
Minulle lapset kaikki kaikessa, haluaisin enemmän.
Näetkö minun tulevaisuudestani mitään? Olisiko tästä uudesta tuttavuudesta tulevaisuutta ajatellen mihinkään? näetkö minulle lisää lapsia enään? Onko ongelmat ex:n kanssa ohi? Kuinka opiskeluni sujuvat/työ?
Kiitos :)
Odotan lasta, onnistuuko synnytys? Vauvavuoden paineet parisuhteelle jännittävät, mitä näet niistä? Uusi asuntokin on etsinnässä - ?
Olen kohta 30 täyttävä nainen ja vähän pihalla sen suhteen mihin suuntaan lähteä elämässäni... Olisin kiitollinen jos voisit edes vähän valottaa tulevaisuudennäkymiäni!
Mitäpä minulle näkisit?
Kolmas lapsi olisi tulossa. saanko jo pitää tämän pienen? Monta keskenmenoa takana ja nyt pelottaa taas.
Mitenkäs työ kuviot?
nätkö olisiko tyttö vai poika tulollaan?
Miten minun työnhaun kanssa käy? Työllistynkö ylipäätään nyt, että saisimme talouden kuntoon? Olenko muutenkaan oikeaan suuntaan menossa elämässäni? Kiitos etukäteen nainen 36
Mitä näkyy minun parisuhteeseen. Tällä hetkellä niin kamala olo,
toinen mies ajatuksissa,vaikka kotona kiltii ja rakas mies.
KAMALAA. JÄrki sanoo tällä hetkellä vahvempana toisin kuin tunteet.
[b]51.[/b] (kirjoitit jo eilen)
En saanut sinuun yhteyttä. Enkä saa nytkään.
[b]62.[/b]
Elämäsi tulee parantumaan! Tulevaisuus näyttää hyvältä. Luota itseesi ja omiin kykyihisi.
[b]65.[/b]
Olet onnellinen. Epäröit kuitenkin. Luota siihen mitä teet ja onnistut.
[b]67.[/b]
En näe. Tuli seinä vastaan. Eli en saa yhteyttä.
Mutta, jos suhteenne on hyvää laatua ja pystytte kommunikoimaan keskenänne, niin ehdotankin teitä juttelemaan suoraan asiasta. Kommunikointi on kaiken a ja o.
Jos mies ei halua lasta mieti oletko suhteessa miehen takia vaiko siksi, että haluat lisää lapsia.
[b]68.[/b]
Näen romantiikkaa ympärillänne. Vaaleanpunainen pilvi leijuu päälläsi =)
Muuta en näe.
[b]69.[/b]
Kaikki menee hyvin. Kunhan lähdet ajoissa sairaalaan, jotta ehdit saada epiduraalin.
Ensimmäinen vuosi voi olla rankkaa, mutta se paranee ajan myötä. Koko perheelle.
[b]70.[/b]
Mihin erityisesti haluaisit vastauksen?
[b]71.[/b]
Voimia sinulle. Näen vaalean punaista, vaalean sinistä ja vaalean keltaista.
Ja tunnen ympärilläsi positiivistä energiaa. Ota rauhallisesti loppu aika.
[b]72.[/b]
Työkuviosi tulee paranemaan. Saat hyvän työtarjouksen josta kannattaa pitää kiinni. Saatat aluksi empiä otatko sen vai et, mutta lopputulos ratkaisee!
[b]74.[/b]
Kuuntele sydäntäsi. Mutta anna järjelle mahdollisuus järkeistää tosi asiat päässäsi ennen kuin teet ratkaisun! Muista, että se mitä teet muuttaa monen elämän!!
Teit mitä tahansa, sinä kärsit tunteilla ja järjellä. Päätös ei ole helppo.
En kannusta sinua rikkomaan liittoasi, mutta mieti TODELLA tarkkaan kumpi on tärkeämpää?!! Onko se todella sen arvoista?
Kiitos, tiedän sen, ettei tämän ihmisen kanssa tulvaisuus olisi onnistuvaa, niin eri maailmoista tulemme. Silti tällähetkellä tuntuu, että kuuluisimme toisillemme. Ja totta, kun on lapsista kyse, on asiat mietittävä aina eritavalla.
Olemme olleet vasta niin vähän aikaa. Tekstarein käymme vakavampia keskusteluja.. ;) Osaatko vielä kertoa minulle, onko miehen exästä haittaa enää suhteeseemme liittyen?
Ja pisti kyllä miettimään tuo asia, että olenko hänen kanssaan hänen takia vai lasten teon takia... En mahda sille mitään, että aina kun seurustelen, minut valtaa mieletön halu tulla raskaaksi. Yksin en enää halua lapsia tehdä.
-67
Näkisitkö minulle työkuvioita, löytyykö sellainen missä viihdyn?
Näetkö perheellemme jotain mukavaa, kun on tätä työtä painettu molemmat kohta kaksivuotta putkeen,alkaa väsymys painaa.
Elikkäs ihan alussa vasta mennään tässä raskaudessa.
Ja Meinasitko että tulisi kolmoset????
Ja ilmeisesti näet että tämä raskaus saa jatkua loppuun saakka?
Kiitos
vaaleanpunainen pilvi kuulostaa ihan mukavalta ;)vaikkei ihan kamalasti mitään kerrokkaan. Olen yhden pienen lapsen yh ja ollut yksin jo 2½ vuotta, tuntuu, että olisi mukava tavata jo " se oikea" . Minulla on aikaisempi korkeakoulututkinto ja olen aloittanut toisen ammatin opiskelun yliopistossa. Nyt olen töissä kesän ajan. Näetkö saanko opintoja suoritettua niin nopeasti kun olen suunnitellut vai tuleeko mutkia matkaan? Ilmeisesti et näe onko minulla tulevaisuudessa muita lapsia suloisen poikani lisäksi?
-68 eli kolkyt ja risat äiti
Olen siis hakenut yhtä tooodella mielenkiintoista työtä, mutta se ei ole vielä ratkennut. Voinko tulkita sanoistasi, että saan sen työn? Työ kyllä sisältää mutkiakin, meneillään olevat opiskelut tulevat viivästymään. Mitä tarkoittaa lopputulos ratkaisee, voisitko vähän selventää? Olen ihmissuhteissani myös hyvin yksinäinen. Näetkö mitään sille saralle? Kiitos t. nainen 36
Paraneeko hän, saako elämänsä raiteilleen ikinä? Entä minä, millaisen tulevaisuuden minulle näet?
74.
Lapsillesi on myös tärkeää, että äiti on onnellinen. He vaistoavat jos suhteessa miehesi kanssa kaikki ei ole hyvin.
Et voi jäädä suhteeseen vain siksi, että lapsille se oli parhaaksi, jos se repii Sinut palasiksi.
En kuintenkaan kannusta sinua rikkomaan perhettäsi vaan että kuuntelet itseäsi, omia tunteitasi ja järkeäsi. Mieti mikä on tärkeintä elämässäsi.
80.
Kiitos =)
Suhteenne ei ole kovin vakavaa jos kommikointi toimii vain tekstiviestillä!
Teidän on puhuttava kasvotusten tulevaisuudesta -> Suoraan!! kumpikin kertoo mitä suhteelta kaipaisi. Jos ne eivät ole mitä haluatte, älkää jatkako. Mutta olkaa rehellisiä toisillenne, jottei tule pettymyksiä tulevaisuudessa!
Vielä haluaisin kysyä, alkaako synnytys sitten jotenkin yllättäen, kun sanoit, että pitää lähteä ajoissa?
Ja tuosta asuntoasiasta olisin vielä kovasti tahtonut tietää jotain!
ymmärsit tuosta selityksestä =)