Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
741/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

katsoisitko minun ja mieheni parisuhteeseen. Kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu, välillä tasaisempaa, välillä ala ja ylä mäkeä..

kiittäen

Vierailija
742/1065 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jälleen huomenna, paremmalla ajalla.

Näkijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikävä kyllä näe selvemmin.

1211.

Sinä pystyt kyllä tähän suureen haasteeseen! Olet luonteeltasi vahva ja pärjäät hyvin paineen alla.

Näen sinut perheen parissa, miehesi kanssa.

Olet tosiaankin pärjännyt hienosti yksinhuoltajana! Sinulla on hieno lapsi, joka on onnellinen saadessaan sinunlaisen äidin. Muista tarvittaessa pyytää apuakin, se ei ole heikkoutta! On hienoa, että pärjäät yksinkin, mutta älä uuvuta itseäsi loppuun!

1195.

Arvelen edelleen jonkun varastaneen ne.

1213.

Ero tulee pitkittymään, kun ette tavallaan halua päästä kokonaan eroon toisistanne.

Mutta vuosien päästä se on jo lopullinen ja olette päässeet toisistanne yli.

Työtilanne pysyy samassa, kunnes muutat toiselle paikkakunnalle. Talous on heikoilla eron myötä, mutta paranee kyllä.

1214.

Tuo ei todellakaan ole tarpeen!

1215.

Sinun kannattaisi varoa mitä kirjoitat. Kaikki se voi koitua sinun omaksi koitoksesi.

Sinulle on paljon edessä tulevaisuudessa, mutta käytöksesi olisi syytä muuttua! Näen menestystä, mutta myös paljon menetyksiä, jos ei asenteesi muutu.

Olet kuitenkin pohjimmiltasi hyvä ihminen niin miksi teet näin? Onko joku satuttanut sinua niin pahasti, että pitää päästä tänne toisia kiusaamaan?

Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa.

1219.

Ensin pitää kysyä onko teillä kaksoset? Kenties tulossa? Vai onko teistä jompikumpi kaksonen? Sain vaan vahvan tunteen kaksosista lukiessani viestiäsi.

Pitkässä suhteessa on normaalia, että on välillä ylä- ja alamäkiä! Mutta rakkaus on se mikä merkitsee ja pitää kumppanit yhdessä. Kommunikointi on tärkeää, kaiken muun lisäksi.

Vierailija
744/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä " näen" sut todella säälittävänä mielenterveystapauksena, joka varmaan haluaisit omata " näkemisen" lahjan, mutta sellaista lahjaa ei sulle ole suotu..

Vierailija
745/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä " näen" sut todella säälittävänä mielenterveystapauksena, joka varmaan haluaisit omata " näkemisen" lahjan, mutta sellaista lahjaa ei sulle ole suotu..

[b]Perustele, miksi olen sinusta valtakunnan pelle?!

Ja mitä se sinua liikuttaa, jos mielestäsi nolaan itseni täällä?!!

On todella loukkaavaa tuo sinun kirjoituksesi.

Mikä saa sinut noin vihamieliseksi??[/b]

Näkijä

Vierailija
746/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
747/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on neuvosi? Pitäisikö unohtaa? Mahtaako hän ajatella minua enää?

Vierailija
748/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kadonnut koruja. Kultaisia sormuksia, korvakorut, kultainen kaulakoru ja muovinen rannekoru. Olisiko lapseni laittanut roskiin tai itse siirtänyt ajatuksissani jonnekin piiloon? Olisiko joku voinut varastaa ne? En haluaisi uskoa, että kukaan kotonani vierailleista olisi voinut varastaa.

Toivottavasti voit auttaa minua! Yksi sormuksista on suvussa kulkeva perintösormus ja minulle hyvin rakas.

Vierailija
749/1065 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, tyttö ja poika.

Vierailija
750/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-kymppinen tumma nainen.

Millaisena näet tulevaisuuteni työn suhteen? Entä millaisena näet taloudellisen tilanteemme? Saammeko lapsia?

Parannunko sairaudestani? Saanko asioita puitua läpi?

Suurkiitos etukäteen, Näkijä!

Vierailija
751/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö, milloin meillä tärppää toisen lapsen kanssa? Kohta on jo 5 kuukautta yritystä takana, ja pettymys on aina suuri, kun raskautumista ei tapahdu. Minkälaisena näet pikkusiskoni (16v) tulevaisuuden? Selviääkö hän loppukesän tapahtumista?

t. pohdiskelija

Vierailija
752/1065 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

miltä näyttää minun perheeni raha-asiat, näetkö tämän penninvenytyksen helpottuvan?

Entä järjestyykö omat työasiani tyydyttävästi?

Vierailija
753/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. mä ja mun kaveri ollaan kysytty ja kaverin sisko. Ja saatu oikeita vastauksia eli tiesi kertoa asioista joista muut ei tiiä!!

Vierailija
754/1065 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 21v mies ja asun avoliitossa.

mitä näet minulle? rakkaus asiat kiinnostavat eniten.

kiitos!

Vierailija
755/1065 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vastausta innokkaasti odottava :)

Vierailija
756/1065 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miten tulee käymään tyttöni kiusaajalle? Lopettaako koskaan ja puuttuuko hänen äiti siihen ikinä? Kiitos. T. surullinen äiti

Vierailija
757/1065 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko lisää lapsia?onko mieheni minulle se oikea,kestääkö suhde?muutanko ulkomaille?T:teea

Vierailija
758/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1246.

Näen parisuhteessanne karikkoja. Ongelmia on tulossa ja jopa mahdollinen ero. Kumpikaan ei halua eri teille, mutta ette osaa saada asioita kunnolla kuntoonkaan. Olette ajautumassa erilleen.

Suhteen voi pelastaa kommunikoimalla ja kertomalla omista toiveistaan tulevasta ja mitä haluaa suhteesta. Viettäkää enemmän aikaa yhdessä, pois kotoa. Pieni loma voisi olla hyväksi ihan kaksin, vaikka keskellä korpea, jossa ei ole muita häiriötekijöitä.

Onni seuraa kyllä perässä! (jos ymmärrät mitä tarkoitan?!)

1248.

Näen sairautta ja yksinäisyyttä. Oletko juuri eronnut?

sairastuminen vie voimasi hetkellisesti, mutta se ei ole vakavaa. Tulevaisuutesi näyttää paremmalta, kuin tämän hetkinen tilanteesi. Eli parempaa on luvassa! Jaksa vain odottaa.

1249. -One-

En saa sinuun yhteyttä, pahoittelen.

1251.

Minkä tunteen itse sait kun menit taloon? Oliko olosi kuin olisit mennyt kotiin vai kenties päinvastainen?

Saan tunteen, ettei se ihan vastannut odotuksiasi, mutta haluat sen silti, koska et jaksa etsiä enää taas uutta kotia. Mutta tulet kuitenkin löytämään vielä sen unelma kodin!

1252.

Jos työpaikallasi on palkannousua tiedossa, rahatilanne tulee paranemaan.

Matkaa en näe.

1253.

Aika epämääräinen kysymys... tarvitsen enemmän, jotta voin katsoa sinulle paremmin!

Eli kirjoita vähän enemmän ja tarkemmin. Kiitos.

1254.

Tunnut olevan sosiaalinen ja halukas auttamaan muita. Yrittäjäksi sopisit hyvin, koska sinulla on halua tehdä työtä ja olet siksi motivoitunut. Näkisin sinut hierojana tai kauneusalan hoitolassa töissä.

En kohdallasi näe ihan niin pitkälle, mutta näen sinut työntouhussa. =)

Omakotitalo onnistuu, kun talous paranee. Haluatte rakentaa itse oman, mutta aika ei riitä yrityksesi myötä, joten ostatte joko talopaketin tai vanhemman talon, minkä remontoitte kuitenkin mieleiseksenne.

Miehesi on luottamuksen arvoinen.

1255.

En pysty näkemään neljättä teille, ainakaan vielä. Ellet ole jo raskaana.

Kyllä talo valmistuu =)

1256.

En pysty näkemään sinulle.

1224.

Pahoittelen huutomerkin laittamista. En tahtonut sillä painottaa että et voi miestä saada. Anteeksi siis sen laitto siihen.

Näen kuitenkin kohdallasi miehen, ei tämä varattu, joka kiinnostuu sinusta ja haluaa olla kanssasi. Tapaat hänet vuoden sisään.

Vierailija
759/1065 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meidät viiden hengen huoneessa vai talossa jossa on viisi huonetta?

Vierailija
760/1065 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä ketju ei ole auennut viimeiseltä sivultaan minulle eilen eikä tänään, vaikka laitoin itsekin sille viestin. No, nyt ihme kyllä aukesi viimeinkin. Kiitos sinulle, kun huomioit viestini ja hyvää ja aurinkoista päivää siellä sisällä, vaikka ulkona sataakin.

Ketju on lukittu.