Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
801/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tuleeko parisuhteemme kuntoon? Saanko tulavaisuudessa lisää lapsia? Nykyisen vai eri miehen kanssa?

Miten työtilanteeni? Onko minulla mitään tekemistä entisen ihastukseni kanssa?

Terv. epätoivoinen

Vierailija
802/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska saan töitä? Ja valmistunko koskaan?

Miksi mulla kaikki menee aina vaikeamman kautta? olenko tehnyt jotain niin pahaa edellisessä elämässä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

100.

Löydät itsellesi hyvän ystävän. Ja aikanaan opit luottamaankin häneen. Minustakin saat ystävän, jos haluat =)

86.

En näe muuta läheisestäsi, kuin että hänen ympärillään on todella synkkä ja paksu musta pilvi. Hän haluaa pois siitä, mutta ei tiedä miten. Joten jää ennemmin siihen.

Hänen olisi haluttava itse tarpeeksi parannusta, jotta pääset häntä kunnolla auttamaan.

Hänen olisi hakeuduttava hakemaan apua. Hänen olisi myös aiheellistä katkaista kaikki yhteydet nykyisiin tuttaviinsa, joista on vain hionoa seuraa.

Muutto toiselle paikkakunnalle voisi olla apuna. Mutta hänen pitää olla vahva ja sinun tukesi on erittäin tärkeää, jotta hän tietää sinun olevan koko ajan lähellään. Sinun voimavarojasi koetellaan!!

102.

Näen solmuja, joita on hankala saada auki. He eivät ehkä halua ratkoa tilannetta, koska asia on niin tulehtunut tällä hetkellä?! Kumpikaan ei anna periksi.

103.

Olen pahoillani, mutta en saa sinuun juuri nyt yhteyttä.

104.

Myrskyä ja tyyntä. Pilviä näkyy, mutta myös auringonpaistetta.

Olette sähäkkä pari, joilta ei puutu tempperamenttiä. Osaatte kuitenkin myös sopia!

Mutta unohda ' se' mies.

105. Hei, Suvimaria

Teitä koetellaan, olkaa kuitenkin kärsivällisiä! Asiat tulee paranemaan.

106.

Näen lisää lapsia sinulle. En kuitenkaan näe kuka se mies on!

Muuta en näe, tällä kertaa.

107.

Sinua koetellaan. Koettelemukset tekevät sinusta vain vahvemman tulevaisuutta varten. Silloin sinun pitää olla erityisen vahva! Vaikeuksien kautta saavutat voiton!! =)

108.

En näe ihoasi. Mutta kehotan menemään lääkärille ;)

Vierailija
804/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen johtaja on siitä alustavasti kyllä jo jotakin minulle puhunut. Jään odottelemaan mitä tapahtuu. Näetkö mitään minulle ja miehelleni - lähinnä tulevaisuuteen? Olemme molemmat käsitykseni mukaan hyvin onnellisia liitossamme, samoin onnellisia ovat lapsemme.

Vierailija
805/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle rakkautta elämässä, löydänkö uuden kumppanin lähitulevaisuudessa?

Kiitos

Vierailija
806/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie

Vierailija
807/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun nyt kokonaan koneelta.

Palaan mahdollisesti takasin illalla. Varmaksi en lupaa.

Voi jättää kysymyksiä. Pidetään tämä ketju Näkijä-ketjuna =)

Kaikkea hyvää teille, ystäväiseni =)

Vierailija
808/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, jos illalla palaat.

Näetkö meille kolmatta lasta?

Vierailija
809/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaat jatkamaan, näkyykö minulle mitään?

Olen nuori toista lasta odottava nainen, onko tämä tuleva vauva meidän viimeinen lapsi? Jos ei, näetkö milloin olisi lisää tulossa ja minkä merkkisiä? ;)

Parisuhteeseemme olen tyytyväinen ja uskon sen kestävän, oletko samaa mieltä?

Suurin haaveeni tällä hetkellä on oma talo, toteutuuko se koskaan ja millä tavoin?

MIelelläni kuulen muutakin jos jotakin tuntemuksia saat, esim. työasioihin tai ystävyys- ja sukulaissuhteisiin liittyvää :)

Ja onhan tämä tuleva vauva terve? Syntyykö ennen vai jälkeen lasketun ajan? Miten synnytys menee? hirvittää....

Kiitos jos edes osaan pitkästä listastani ehtisit jotain kommentoida!

Ja hauska että kerroit jotain myös itsestäsi :) Olisiko sinulla jotain nimeä, millä sinua voisi täällä koittaa huhuilla jatkossa?

:)

Vierailija
810/1065 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaisevista sanoista. Eipä ne paljon kertoneet, mutta kaikki rohkaisu ja kannustus on aina mukavaa. Toivottavasti oikeasti elämäni helpottuisi, vaikka monen mielestä minulla nytkin on kaikki hyvin. Periaatteessa kyllä onkin...

Olen itse nähnyt näkyjä monista ystävistäni ja äidistäni. Oletko kehittänyt kykyäsi jotenkin?

Kiitos!

Vierailija
811/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo aiemmin nrolla 113 mitä näet hakemastani työpaikasta. Olit silloin kovin uupunut etkä pystynyt vastaamaan. Kysyn toiveikkaana vielä kerran, näetkö mitään siitä työstä? Jos et, niin siihen on tyytyminen... Kiitos jos vastaat!

Vierailija
812/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta, että olit vastannut minulle eli 768 kiittää vastauksestasi...

Lapsiluvusta - jätin tarkoituksella kertomatta, että meillä on jo kaksi lasta. Mahtaneeko siitä syystä tulla noin erilaisia lapsilukuja, mutta sitten taas olemme yrittäneet monta vuotta kolmatta lasta, mutta kaikki alkaneet raskaudet ovat menneet kesken jo ihan alkumetreillä, voisiko nuo lapsiluvut johtua noista keskenmenoista - pelkään etten enää saa lapsia ja voi olla tottakin, että se on aiheuttanut masennuksen ja ahdistuksen, en vain ole halunnut sitä itselleni myöntää. Suvussani on muuten kaksosia - olisikin iloinen yllätys saada kaksi kuopusta, mutta kunhan sen yhden nyt edes...mahtaneeko tämä selkeyttää yhtään lapsinäkyä minun kohdallani?

Totta, että elämässäni on ollut pettymyksiä, muitakin kuin tähän vauvantekoon liittyviä. Edessämme on myös syksyllä elämänmuutos, joka jännittää...

Ehkä olen padonnut kaiken surun, pelon ja ahdistuksen sisälleni ja nyt

tämän muutoksen edessä pitäisi vain antaa itselleen lupa surra kaikki pois - puhdistautua.

Enkeleitä elämääsi!

Vierailija
813/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mitä näkisit työtilanteeseeni? Onko anopilla " puhtaat jauhot pussissa" vai onko hän epäluotettava? Miten veljeni voi? EPäilen vahvasti että hänen avioliittonsa ei ole kunnossa (naimisissa ulkomailla)? Jatkuuko se, voinko auttaa?

Monta, monta kysymystä - toivottavasti jaksat vastata:)

Kiitoksin anneva

Vierailija
814/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö meille pian lapsukaista.

Tyttö ja poika on entuudestaan : )

Vierailija
815/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä työ?

Vierailija
816/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masennus on vaikea ja sairasloma ilmeisen pitkä edessä.

En ajattele vielä työelämää, mutta toivoin, että sinä olisit nähnyt siellä jotain mukavaa : )

Ihanaa jos parisuhteemme lujittuu!

Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää!

Anni

Vierailija
817/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisitteko vinoilijat näiltä sivustoilta...taidatte olla pikkuisen tyhmiä...keksikää parempi harrastus ja antakaa näkijän rauhassa auttaa muita...t.maritta

Vierailija
818/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko kiputilani pian?

Selviääkö vatsassa asustava vauvani tästä kiputilastani terveenä ja hengissä?

Kumpaa sukupuolta hän on?

Terveisin: Piitu

Vierailija
819/1065 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sinuun juuri nyt yhteyttä.

435.

En näe sinulle nyt mitään. Pahoittelen. Mutta olisiko mahdollista saada enää suhdetta toimimaan? Puhuminen voisi auttaa, jos pystytte nyt kommunikoimaan.

Lähetän sinulle voimia!!

ANNEVA

Näen muuton edessä. Ja suuria muutoksia elämässänne. Suhde on tasaisen turvallista.

Anopin " vihan" tunne johtuu siitä, että hänen mielestään riistit häneltä pojan. (tällainen tunne tuli kauttasi) Veljelläsi tuntuu menevän hyvin, mutta eri maassa asuminen tuo toisinaan hankaluuksi, kun on erilainen kulttuuri.

440. Lumikki

[color=red]Mielelläni tätä jatkan, kun kysyjiäkin riittää ja aikaa toisinaan tähän on. Saan samalla tässä harjoittaa taitoani mahdollisemman hyväksi.[/color]

En näe ainakaan vielä toista lasta (jollei se ole jo masussa!). Suhteenne vaikuttaa lujalta ja kestää pitkään, kunhan muistatte huoltaa sitä =)

Vierailija
820/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]~~Suuri kiitos taas teille, ystävät, jotka olette antaneet minulle hyvää palautetta!

Se antaa minulle voimia jatkaa kykyäni ja yrittää parhaani mukaan saada sitä paremmaksi.

Ja olen iloinen, kun pystyn tuomaan lohtua tällä Teidän elämäänne!

Toivon todellakin sydämestäni, että pystyn oikeasti teitä auttamaan.~~[/color][/b]

>>Ja kohta saatte vastaus listan! Sitä täällä jo kirjoittelenkin<<

Ketju on lukittu.