*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
81.
Tumma pilvi poistuu päältäsi hyvinkin pian. Ole huoleti. Asiasi tulevat paranemaan! =)
Positiivistä energiaa näen.
71.
Onnea raskauteesi, kun en aiemmin onnitellut =)
Ja kuten sanoin niin ota rauhallisesti tämä aika. Älä rasita itseäsi liikaa.
En osaa sanoa olisiko kolmoset, mutta ne värit näin ylläsi. Ilmoita minulle, jos kolmoset on mahassa =) Kun käyt ultrassa. ;)
68.
Vaalenpunainen pilvi = tulet löytämään seuraa. Punaistakin näkyy, joten rakkautta ilmassa.
Mutta en näe vielä niin pitkälle, että tulisiko lisää lapsia.
Poikasi on onnellinen ja näen hänen ympärillään paljon rakkautta ja onnellisuutta.
72.
Se voisi mahdollisesti olla juuri se työpaikka?!
Lopputulos ratkaisee => joudut tekemään valinnan!
Ihmissuhteet tulee aikanaan, kun jaksat odottaa. Huolehdi ensin itsestäsi.
86.
En näe läheistäsi. Koska en ole suorassa yhteydessä häneen.
Mitä haluaisit tietää omasta tulevaisuudestasi?
69.
En osaa sanoa että yllättäen, mutta että heti kun tunnet että nyt olisi supisteluja niin kannattaa mennä. Voi olla että tulee vähän ennen laskettua aikaa.
Hei, hyvin kirjoitit.
Tumma pilvi tosiaan päänpäällä. Tuntuu että hartiat lysähtää. Täytyisi tosiaan opetella tuota positiivisuutta.
Olen tavallinen perheen äiti. Minulla on avomieheni kanssa yksi poika, 1v 9kk.
Käyn töissä, mutta olen nyt lomilla.
En tee työkseni Näkijän " hommia" , koska sitten en olisi täälläkään! Koska ottaisin siitä maksun. Minusta ihmisen kuuluu saada tietää häntä koskeva näkyni, jos hän niin haluaa, ilmaiseksi.
Voisin rahastaa, mutta se ei tunnu oikealta! Ennustajia on jotka sen tekevät, minä en.
Tämä on lahja, jonka olen saanut syntyessäni. Isoäidilläni oli tämä lahja myös.
Olen ollut yhteydessä henkimaailmaan. Olen tuntenut mm. miehen talossa, jossa asuin. Ja kuulin hänen sinne aikoinaan kuolleen. Pappi siunasi talon ja hänen sielunsa sai levon.
Minua kiehtoo kaikki tämä. Koska se ei ole jokapäiväistä! Ja se ei tapahdu kaikille.
Toki myönnän toisinaan itsekin epäilevän tätä kaikkea, mutta sitten tapahtuu aina jotain mielenkiintoista, kuten näen enne unia!
mihin suuntaan jatkan? miten suhde mieheen? milloin löydän työpaikan? raha-asiat? mitä muuta näet elämääni? kiitos ja kumarrus:)
nimittäin suoraan minun henkiseen jaksamiseeni. Miten voisin auttaa itseäni ja häntä? Näetkö minulle töitä nykyisessä työpaikassani vuoden vaihteen jälkeen, vai jossain muualla. Olisiko oikea ratkaisu etsiä muuta työtä? Miltä alalta? Entä asuntoasiat? Joko pian omaan?
Oma terveyskin huolestuttaa.
Kiitos ja kumarrus!
näetkö minun selviävän tästä masennuksesta, onko minulla joku sairaus? miten jaksaa eteen päin? onko minulla samanlainen kyky kuin sinulla? näetkö enkeleitä ympärilläni?
Kyselin tuolla aiemminkin mitä näkisit minulle. Silloin et saanut yhteyttä. Onnistuisikohan nyt?
Olen kolmekymppinen 4-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja-äiti. Minua askaruttaa moni asia: löydänkö vielä uuden rakkauden, piankin? Vai onko meillä vielä tulevaisuutta poikani isän kanssa? Rakastaako hän vielä minua?
Näyttääkö poikani ja minun tulevaisuus hyvältä? Mitä neuvoja antaisit työn suhteen? En viihdy nykyisessä työpaikassani.
Olisin todella kiitollinen vastauksestasi!
t. " Kuunlilja"
Elänkö minä vanhaksi?
Kunhan kyselen...
... eli illalla et saanut yhteyttä :)
Meillä on ollut tiukkaa rahasta, selviämmekö?
Teinkö oikean päätöksen työpaikan suhteen?
Miten siskoni pärjää, löytääkö hän koskaan " itseään" ?
Kiitos :)
T
Oletko oikeasti onnellinen suhteessasi? Onko mies hyvä sinua kohtaan?
Asiasi ovat nyt jonkin aikaa solmussa. Niiden ratkomiseen mene aikaa. Koita olla kärsivällinen, sillä asioilla on tapana järjestyä!
Mahdollisesti voi olla tulossa pieni rahallinen voitto?! Näkyy kimalletta.
86.
Mikä läheiselläsi on? Voisin ehkä saada siten yhteyden. Jos haluat hieman kertoa.
Parhaiten autat häntä olemalla hänen apuna ja tukena, kun hän sitä tarvitsee. Muista kuitenkin huolehtia omasta hyvinvoinnistasi.
Muuta en nyt näe.
95. Aliisa
Masennus on vaikea sairaus, johon kuitenkin kannattaa hakea apua ajoissa. Sinulla on nyt mustapilvi päälläsi, mutta näen valon pilkistävän. Et ole yksin! Sinua pidetään silmällä ja sinua suojellaan! Enkelisi on kanssasi.
En nyt sanoisi että aina pelottavia asioita. Mutta muistan aikoinaan, kun isoäitini oli sairas ja oli sairaalassa, että edellisenä iltana tuli tarve päästä katsomaan häntä ja hyvästelemään. Koska se olisi liian myöhäistä jos menisin seuraavana päivänä illasta katsomaan. Kävin sitten heti aamusta hänen luonaan ja hän nukkui pois n. klo 14-16 aikaan.(en muista tarkkaan).
Ulkomailla asuessani tuli tunne toisesta mummista. Oli jotenkin sellainen olo, että rupesin muistelemaan häntä lämmöllä. Seuraavana päivänä isäni soitti, etä hän oli nukkunut pois. Suomeen tultuani tunsin hänen läsnäolonsa ympärilläni. Hän tuli hyvästelemään minut.
En ole vielä kohdannut kuoleman tunnetta ketään kohtaan, suoranaisesti.
Ja toivottavasti en tunnekkaan!!
Palaan jälleen hetkeksi koneelle, kun olen syönyt.
näetkö saanko joskus ystävän/ystäviä joihin voin luottaa? miten työasiani järjestyvät? näetkö muuta elämääni? mitä näet lapsistani?kiitos:::)))
Hakeutuu huonoon seuraan. Näetkö hänelle jotakin?
86.
Mikä läheiselläsi on? Voisin ehkä saada siten yhteyden. Jos haluat hieman kertoa.
Parhaiten autat häntä olemalla hänen apuna ja tukena, kun hän sitä tarvitsee. Muista kuitenkin huolehtia omasta hyvinvoinnistasi.
Muuta en nyt näe.
mitä näet mitä on tapahtunut siskoni ja isäni välillä, kumpi puhuu totta heidän välisessä riita-asiassa? selviääkö asia koskaan?
Näetkö perheeseemme toisen pienokaisen?
Minua huolestuttaa terveytemme, ja isovanhempien terveydentilat. Joudummeko kohtaamaan suurta surua?
Kiitos paljon!
millainen avioliittomme tulee olemaan tulevaisuudessa.
luulen että eräs mies on kiinnostunut minusta, pitääkö paikkansa vai kuvittelenko vain?
Mitä näet minulle ja miehelleni, parisuhteellemme tulevassa?
Kovasti muutosta ilmapiirissä molempien töiden suhteen, saammeko arjen järjestymään.
Kiittänen Suvimaria
Levoton olo minulla onkin, aistit ihan oikein. Tekisi mieli vaihtaa työpaikkaa, mutta tiedän, ettei se yhtään kummempaa tai parempaa ole muuallakaan. Enkä halua jättää kesken nykyistä projektia, joka on mielenkiintoinen.
Katsellaan mitä tapahtuu ja unelmoidaan tulevasta :)
Lämmin kiitos sinulle.
Synnytys jännittää, tuleeko kaikki menemään hyvin? Entä vauva, onko kaikki kunnossa? Miten esikoinen tulee suhtautumaan uuteen tilanteeseen?
Tällä hetkellä talous aika tiukilla, näetkö mitään siihen liittyvää? Entä mieheni työ, näyttääkö hyvältä jatkossa? Avioliittomme? Minun työni?
Tai mitä vaan näet :)
Kiitos jos minullekin palatessasi ehdit vastata!