Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
721/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1069.

Työelämäsi on tasaista. Vaihtelua ei ole luvassa lähitulevaisuudessa.

1070.

En näe sinulle selkeästi. Näen paljon , mutta en saa siitä selvää!

1059.

En osaa tarkkaan sanoa sitä sinulle, koska en ole häneen yhteydessä!

1075.

En näe kuinka muuton käy tai ulkomaille menon.

1076.

Näen kyllä kolmannen! =) Ja tunne olisi tytöstä ;)

1077.

Näen teidät omakotitalossa, rauhallisella ja viihtyisällä aluella.

Lapsia näen lisää ainakin kaksi. Sukupuolta en näe kummastakaan.

Etenemistä en näe ainakaan lähitulevaisuudessa.

1083.

Lasta en näe ihan vielä tulevaksi, ellei se ole jo masussasi.

Näen teidän asuvan maalla ja tunnutte olevan siellä onnelisia!

En pysty näkemään sinulle tällä hetkellä ammattia, koska jotenkin näen sinut hoitamassa

kotia...

Vierailija
722/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakija_hotmail. com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkö oikean valinnan vaihtaessani työtä? Otanko uuden pestin vastaan? Vai haukkaanko liian suuren palan nieltäväksi?

Vierailija
724/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko lisää lapsia? Pääsenkö tänä vuonna ulkomaille?

Vierailija
725/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi :)

3 lapsi kuulostaa ajatuksena aika hurjalta: meillä on 2 lasta eikä tarkoituksena ole hankkia enempää lapsia... ikäkin alkaa jo painamaan ;)

Sen sijaan se, että töissä on tulossa muutoksia juuri tohon suuntaan kun kirjoitit, on NIIN totta.

Terveydestäni ja hyvinvoinnistani pyrin aina huolehtimaan, vai onko näkyvissä jokin syy, miksi pitäisi erityisesti niihin kiinnittää huomiota...?

Edelleen kiitos vastauksesta. Tulen sitten tähän ketjuun kommentoimaan, jos joskus meillä onkin 3. lapsi ;)))))

__Näkijä__:

992.

Näen teillä kolme lasta.

Työpaikallasi on tapahtumassa suuria muutoksia. Toimipaikka laajenee ja toimipaikkoja tulee lisää. Työtilanteesi näyttää hyvältä!

Muista huolehtia omasta hyvinvoinnistasi sekä terveydestäsi, jotta jaksat.

Näen lapsiesi voivan hyvin.

Vierailija
726/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näkijä! Vastauksestasi sain uskoa tuohon maalle muuttoon, kun se on askarruttanut välillä kovasti mieltä. Lapsi saa todella tulla jos on tullakseen, mutta olen myös sopeutunut ajatukseen että meille ei sellaista ehkä tulekaan. Hoiva-viettiä saan toteuttaa meidän koiraan ja kissoihin. Olenkin ollut jo kotona pidemmän aikaa, joten ei ihme että koti näkyi ammattina. Jospa se ammatti on sitten kotiin liittyvää joskus tulevaisuudessakin...

Valoa ja enkeleitä tiellesi näkijä :)

Vierailija
727/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle mitään? Moni asia askarruttaa mieltäni mm työkuviot, terveys sekä lasteni asiat? Miten lasten ystävyyssuhteet ja menestykset kouluissaan? Ylipäätään tulevaisuus, miltä se vaikuttaa?

Suuri kiitos jo etukäteen =)

Vierailija
728/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos jossain välissä ehdit. Parisuhdeasiat on myös säännöllisesti huolen aiheena.

Vierailija
729/1065 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elämässäni on kaksi miestä, joista toisen kanssa olen naimisissa ja toista rakastan... Pakko tehdä jotain ratkaisuja elämässä, mikähän olisi se oikea? Näin eläen elämässä on liikaa vuoristorataa.

Kiitos jos viitsit auttaa.

Vierailija
730/1065 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
731/1065 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden olen suunnitellut, mutta onnistuuko? Mitä tapahtuu?

Vierailija
732/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, pokka ei enää pidä. Tän päivän " Näkijä" ei ole se alkuperäinen. Ihan vaan hauskaa pidän ja vastailen, mutta

nyt kun huomaan että on oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä että kaikki menee täydestä, en enää kehtaa... Joten anteeksi vaan, mutta te olette oikeasti idiootteja.

[b]Miksi pitää tulla tekemään pahaa toisille? En oikeasti ymmärrä tuollaista käytöstä!!

Millä nimimerkillä sitten olit?

Todella kurjaa tuollainen käytös!![/b]

Vierailija
733/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvan namusedän matkaan, jos teitä itseänne on näin helppo vedättää?

Vierailija
734/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kuva punatukkaisesta lapsesta, en vaan muistanut kirjoittaa sitä sinne. Se potrapoika taitaa olla tulossa vielä teille sitten.. :)

Palaute:

Hmm, vaikea sanoa osuiko oma ennustuksesi nyt ihan. Siis kaikki voi toki pitää paikkaansa..

Pystytkö syvemmin näkemään tän hetkisen suhteeni ja sen tilan? Näet että pysymme yhdessä tämän miehen kanssa, näetkö suhteemme ongelmat kumminkin?

Kiitos.

Ameelia

Vierailija
735/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko ystävällisesti katsoa minulle.

Aloitan ensi viikolla uudessa työssä. Vastuullinen työ, ja pelkään astuvani liian suuriin saappaisiin. Miten saisin itseluottamusta pärjätäkseni ja osoittaakseni ennenkaikkea itselleni, että valitsin oikein vastaanottaessani ko. pestin? Vai pitäisikö minun pitäytyä vanhassa työssäni, jossa on suuria työilmapiiriongelmia - työ sinänsä ihan ok.

Miksi olen masentunut vaikka juuri tätä olen halunnut eli muutosta elämään? Nyt sitä on tiedossa uuden työn muodossa. Lapsen kanssa (yksi lapsi, alle 5v.) pärjään kivasti, olen yksinhuoltaja-äiti. Valtava kaipuu löytää kumppani ja perustaa kokonainen perhe.

Haluaisin toisen lapsen, näetkö minulle vielä lapsia? Entä rakkautta, toki tulevaisuuden perheeseeni kuuluisi myös rakastava av(i)opuoliso. Olen ollut jo melko pitkään kaksin lapseni kanssa ja olen ylpeä miten olemme selvinneet vaikeuksista näinkin pitkälle. Mutta miksi olen sisimmässäni onneton ja surumielinen?

Ikää minulla on 30 ja rapiat. Luonteeltani olen hurjan tunnollinen ja tottunut pärjäämään kaikessa yksin. Itsepäinen ja itsenäinen. Sisimmässäni todella epävarma.

Toivottavasti osaat kertoa näiden tietojen jälkeen jotain minulle.

Kiitos.

Vierailija
736/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et nähnyt tavaroiden kohtaloa, asia jääköön sitten mysteeriksi. Oma epäilykseni oli, että joku olisi tavarat varastanut ja minun huolimattomuuttanihan se sitten on kun näin on päässyt käymään. Kiitos sinulle kuitenkin!

1195

Vierailija
737/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamassa olen, onko ero nyt lopullinen?

Miltä näyttää työtilanteeni ja talous?

Kiitos :)

Vierailija
738/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauselämänne tulee kukoistamaan, terveytenne pysyy hyvänä/paranee, miehet ovat kunnollisia ja komeita, tulevat lapsenne terveitä tyttöjä ja poikia, taloasiatkin ratkeavat ennen pitkään ja asutte kaikki haaveilemassanne talossa. Teidän pitää vaan uskoa siihen lujasti. t. Näkijä

Vierailija
739/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Haluatteko vastauksen _Näkijältä_, NÄkijältä, vai " näkijältä" ? "

Vierailija
740/1065 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsillasi on paremmat tavat kuin sinulla.

Eikö sinulla todellakaan ole parempaa ajanvietettä. Blaah.

Ketju on lukittu.