*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Olemmeko aina yhtä onnellisia kuin nyt mieheni kanssa? Hoidanko lapsia koko loppu elämäni vai saanko keskittyä itseeni ja opiskella? milloin olisi hyvä aika siihen?
T, Mari
On niin hankala olla. Parisuhteessa pitkään ollut hankaluutta. Vuoden vaihteen tienoilta ollaan oltu niin etäisiä että. Oon yrittänyt jo vaikka mitä keinoja ja nyt vaan niin jotenkin tuntuu, ettei tuo mies halua mun kanssani edes yrittää saada välejä kuntoon. Muuten kaikki on meidän perheessä ihan hyvin mutta mulle tuon parisuhteen toimiminen, läheisyys ja seksi olis tärkeää.
Kysyisin siis, mitä näkyy?
Pakahdun...
Kerran aikaisemmin jo vastasit minulle tässä ketjussa, nyt utelen lisää:
Miten käy, tulenko raskaaksi pian? Voisiko odottaa, että tulossa on samankaltaisia ongelmia kuin esikoisen kanssa?
Onko mieheni rehellinen, entä riittääkö rakkautta?
Lähipiiriin on syntymässä pian vauva, raskaus ollut ongelmallinen, näetkö heille mitään? Sujuuko kaikki kuitenkin hyvin?
onko elämällä mitään tarjottavaa minulle, löydänkö miestä ikinä tai mielekästä työpaikkaa ja< saako poikani isän elämäänsä?
_Nasutin_
Mieheni on pitkään tehnyt kotona omaa projektia, joka nyt ilmeisesti alkaa valmistumaan. näetkö tälle minkälaista menestystä, tuoko se helpotusta rahatilanteeseeemme?
mistä lähteestä kykysi ovat? Onko tullut mieleesi ottaa asiasta juurta jaksaen selvää? Mielestäni yhteydet henkimaailmaan ovat sellaisia asioita, että jos ei ole varmuutta " näkyjen" alkuperästä, ei todellakaan kannata harrastaa tätä, ei oman itsesi eikä " asiakkaiden" kannalta.
En tällä hetkellä näe teille enempää lapsia, mutta ehkä niitä tulee tulevaisuudessa?! =)
840.
En pysty näkemään sinulle, koska omaat itsekin kyvyn!
Enkä ikävä kyllä osaa neuvoa kuinka sitä taitoa voisi parantaa tai muuta vastaavaa. Koska tämän harjoittaminen on minullekin vielä uutta siinä mielessä, että olen aiemmin huomannut omaavani tämän, mutta en ole sen eteen tehnyt vielä sillon mitään!
841.
Miksi ette pärjäisi?
En kuitenkaan näe sinulle tällä hetkellä vielä lasta, ellei mahassasi ole jo vauva! ;)
843.
Miehesi on hankala sulattaa asia. Jos todella haluatte asioiden sujuvan ja onnistuvan se vaatii kovaa työtä ja rehellisyyttä!
palautetta annan heti.
Työpaikasta oli tänään tullut yhteydenotto sähköpostiin:)))) Toisesta asiasta en voi vielä sanoa mitään. Kiitos tuhannesti kun viitsit omalla ajallasi (ilmaiseksi) meille mammoille katsoa.!
Taidat jo sovitella sädekehää päähäsi.
896.
Eihän se 100 varmasti tarkoita, että saatte tytön, mutta näin sen tulkitsin.
Väri voi tarkoittaa myös romantiikkaa. Kenties salasuhde, kohdallasi? Mutta en näe sitä kovin vahvana ja vakavana suhteena, enemmänkin flirttinä!
898.
Näen kolmannen lapsen. ;)
899.
Kiitos sinulle kauniista sanoistasi!! =)
904.
Näen teidät omakotitalossa. Se on valkoinen (tiili?) ja aika uusi. Näen kolme lasta yhteensä. Työasioista en juuri nyt näe mitään.
906.
Ystävä hyvä. Jos näkisin hänen olinpaikkansa ilmoittaisin siitä kyllä poliisille SUORAAN!!
Ikävä kyllä, epäilyni ja aavistukseni johtavat vanhempiin. Miksi he eivät ole surullisen oloisia kuvissa ja haastatteluissa?? En todellakaan ymmärrä.
Ja toisekseen, vain jos hänen äitinsä kysyisi voisin saada paremman tuntuman. Ja siksi VOISIN, koska uskon hänen jo kuolleen.
907.
En pysty näkemään sinulle.
908.
Olen kuullut samaa, että toinen näkijä voi nähdä toisen kyvyt ilman että kyseinen ihminen tietää edes omaavansa niitä!
Ja sekin voi olla merkkinä toisen kyvyistä, jos hänelle ei näe KUKAAN näkijä tai edes ennustaja mitään.
870.
Kiitos palautteesta! =)
910.
En ikävä kyllä ole! ;)
Eikä sädekehä kuulu kuin enkeleille ;-)
epätoivoon jo vaivun asian kanssa..
Onkohan jotain selvyyttä tulossa tähän epätietoisuuteen ja
mimooistakohan.
Odotanko turhaan kuitenkin ja vieläkö kauan pitää odottamani?
Laitan vielä palautetta kun tänään varmistui ultrassa, että esikoinen tulisi olemaan poika, aivan kuten aavistelitkin. Vaikka kirjoitit ettet näe mitään vauvaan tai sikiöön viittaavaa. Mutta kuitenkin, et ole huuhaata.
Enkeleitä tiellesi ja kaikkea muutakin hyvää ja erittäin paljon jaksamista, halauksin ja lämmöllä ajatellen.
Kerkeisinköhän vielä minä kysäistä työasiaa. Nyt työsuhde lopussa ja jännittää. Olen aina hosunut näiden työjuttujen kanssa, luvannut mennä johonkin mihin en sitten oikeastaan niin haluaisikaan..
Mitä näet. löydänkö syyskuusta sopivan ja kivan työn itsellein
NÄetkö minun olevan pian raskaana?
Kova vauvakuume vaivaa, kun vaan saisi tämän talouspuolen kuntoon..
olen tietyllä tapaa oikeusmurhan uhri. näyttää siltä etten koskaan saa suuria menetyksiä takaisin. onko asia todella näin? pystytkö näkemään tällaista? paljon on muitakin murheita, rakkaiden menetyksiä yms. todella tiukka taloudellinen tilanne, ja näillä näkymin loppuelämän. jaksanko elää?
osaatko tulkita unia? mitä tarkoittaa kun käärme muuttuu unessa tiikeriksi?