Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
361/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

912.

Elämässäsi on tällä hetkellä synkkä jakso. Näen kuitenkin helpotusta elämääsi. Asioilla on tapana järjestyä! :)

913.

Onnea teille todella paljon =)

Pienet pojat ovat ihania ;) Itsellä kun on poika. Ja onhan ne pienet tytötkin! Siskolla kun on pieni suloinen tyttövauva.

914.

Mieti tarkkaan mitä elämältäsi oikeasti haluat. Mene sen mukana! Löydät kyllä paikkasi työmaailmasta. Ja sen myötä onnen.

918.

En näe kumman saatte.

919.

Näen sinut toisinaan tyytymättömänä elämääsi. Vartalosta sinun kannattaa pitää huoli, terveyden kannalta. Joka tapauksessa tulet nauttimaan elämästä ;)

920.

Oletteko olleet pitkään miehesi kanssa? Ymmärrän jos suhteenne on pitkä (yli 5 vuotta), voi tulla " kyllästyminen" avio/avopuolisoon. Ja silloin löytyy helpommin toinen jota rakastaa.

En ikävä kyllä näe, kumpi olisi oikea... mutta tiedät sen kyllä sydämessäsi, kumpi sinulle tuo onnen tunteen!! =)

925.

En pysty saamaan sinuun yhteyttä. Pahoittelen!

929.

En saa sinuunkaan yhteyttä.

Vierailija
362/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi. Olen vaaleahko, sinisilmäinen ja 30-vuotias nainen.

Kerttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko kysyä vähän isompaa lainaa sukulaismieheltä? Pankista en lainaa taida saada ja olisi aika pakkotilanne. Näetkö minulle vielä lapsia? Ja milloin mahtaa olla aika uudelle rakkaudelle?

Kiitos!

Vierailija
364/1065 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sekaisin näissä suhteissani.

Mitä minua odottaa miesrintamalla?

Minkä tien näet minulle oikeaksi?

Ahdistaa niin kovin.

Kiitos jos vastaat.

Vierailija
365/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen enää vain muutaman kerran viikossa. Minulle voi toki laittaa mailiakin tulemaan.

nakija_@hotmail. com

933.

Otahan nyt rauhallisesti ja yritä saada huilattua! Äläkä tee mitään raskaita kotihommia!!!

Raskauspelkoa kannattaa lievittää puhumalla siitä sairaalan henkilökunnalle synnyttämään lähtiessä!! Se auttoi aikoinaan minua.

934.

En näe sinulle. Pahoittelen!

935.

Tulet elämään pitkään ja näet lastesi kasvavan aikuisiksi. Tulet saamaan vielä ainakin yhden lapsen lisää. Miestä en näe ihan vähään aikaan elämässäsi, mutta sellainen kyllä löytää tiensä sinun luokse! ;)

939.

Olen todella pahoillani menetyksistäsi.

Näen kuitenkin elämässäsi elävän pienokaisen. Teillä on hieno enkeli joka katsoo yllenne ja pitää teistä huolen. Voimia sinulle elämääsi.

941.

Olen pahoillani, mutta en saa sinuun yhteyttä.

Vierailija
366/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? t.kiitollinen

Vierailija
367/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

858.

En valitettavasti näe sinulle tällä hetkellä! Pahoittelen.

860. _nasutin_

Elämäsi on tällä hetkellä solmussa. Mutta näen elämääsi parempia aikoja!

Tulet kyllä löytämään miehen elämääsi. Ja vaatii totuttelemista, että lapsi hyväksyy hänet ' isäkseen ja mies hänet ' pojakseen' .

222. Jonna

Pahoittelen, mutten näe asuntotilanteeseen ratkaisua.

840.

Huomasin sen jo nuorena, kun näin " kuolleita" . Eli haamu näyttäytyi minulle ja tunnen toisinaan ympärilläni henkiä. En kuitenkaan osaa kommunikoida heidän kanssa, enkä aisti heistä pahuutta. Onneksi. Näkijän kyky on uusi siinä mielessä, etten ole siihen tutustunut

aiemmin. Olen kuullut mummini omanneen enneunia ja nähneen näkyjä. Kai minä olen jotenkin häneltä nämä sitten " perinyt" . En siis osaa neuvoa sinua kuinka kehittäisit niitä.

829.

Huonomuistinen kun olen... niin mihin halusit vastauksen? =)

866.

En näe sen johtavan pidemmälle.

867.

Miehen tunteet tuntuvat lämpenevän sinuun, mutta ole varovainen, että et heti " hyökkää" ja ehdota yhteen muuttoa! Katso miten käy.

869.

En näe sairauttasi.

Ja olen pahoillani, mutta en näe tällä hetkellä muuta teille. Lähetän sinulle voimia ja energiaani.

870.

Työpaikasta tulee sinulle ilmoitus!

Tästä miehestä... En jostain syystä tunne hänessä suurta luottamusta. Mutta ota kuitenkin selvää ja näet asiat paremmin, kun kohtaat hänet.

Vierailija
368/1065 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydänkö miehen itselleni? Entä saanko lisää lapsia? Näenkö lapseni/lapsieni kasvavan aikuiseksi?

Vierailija
369/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle tän nykyisen suhteen jatkoa? kiitos:)

Vierailija
370/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko minuun nyt yhteyttä? Kiitos jo etukäteen :)

Vierailija
371/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on nyt palannut oltuaan melkein 10 vuotta pois. Mutta se on pienin huolenaiheeni, kun siihen on lääkitys.

Kurkku minua vaivaa. Joka toinen kuukausi se tulee kipeäksi ja juuri silloin kun minulla pitäisi olla vapaata tai jotain menoja.

Siihen olen kyllästynyt totaalisesti. Olisiko aika mennä kitarisat leikkauttaan vai mistä se minulle joka kuukausi tulee?

T:Katja

Vierailija
372/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUSKIN MIKÄÄN NÄKIJÄ EDES OLET.

Vierailija
373/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet avioliittoni tulevaisuuden? Entä lapsiluku, jääkö se tähän vai vieläkö lentää lintusia luoksemme? Löydänkö paikkani työelämässä, löydänkö sisäistä rauhaa ja onnea?

Kiitos kovasti, jos jaksaisit vastata.

Vierailija
374/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

871.

Nivelvaivoihin tekisi hyvää mm. uiminen, pyöräily, rullaluistelu, hiihto. Näin ainakin minulle neuvottiin, kun toisinaan kärsin niistä vaivoista itsekin. ;)

En sano ettet ikinä saa kolmatta, mutta et ainakaan vähään aikaan.

Avioliitto pysyy onnettomana, jollei sitä hoida. Jos se ei auta on mietittävä muita vaihtoehtoja!

872.

En saa sinuun yhteyttä juuri nyt. Hämärästi näen, mutta jokin estää näkemästä kunnolla!

876.

Näen kaksi lasta. Näen teidät omakotitalossa! Ja töitä riittää kummallekin =)

853.

En näe veljen kuolemaa, lähi vuosina ainakaan. Joten perheenne tilanne ei muutu vähään aikaan.

Pyydän edelleen anteeksi eilistä tekstiä, jos sillä pahoitin mielesi.

768.

Enkeleitä myös perheellenne ;)

637/704.

Ikävä kuulla ettei nyt tärpännyt. Mutta edelleen näen hänet kotona enemmän!! josko sieltä kuitenkin vapautuu hänelle paikka?!! Tai tosiaan on muutto edessä... ;)

885.

En näe kunnolla syytä tyttäresi huonoon oloon. Kehoittaisinkin sinua puhumaan hänen kanssaan. Hän tuntuu kaipaavan keskustelua ja saada purkaa tunteitaan. Mutta älä säikähdä jos se ei ole sellaista mihin ehkä osaisit varautua!

846.

Lähetä kysymyksesi mailiini ;)

Vierailija
375/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAILIIN vastanneille vastailen illalla, paremmalla ajalla!

Joten älkää huolestuko, en jätä vastaamatta, vaikka voikin kestää.

Vierailija
376/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se varmasti, että saadaan tyttölapsi? Voiko se tarkoittaa jotakin muuta? Poika meillä on ja häntä rakastetaan hyvin paljon. Voisitko vielä katsoa tai tarkentaa tätä? Entä se mieshieroja juttu? Näetkö hänestä mitään? (vaalea mies). t.816

Vierailija
377/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole toisen kanssa naimisissa. Kirjoittelen s-postiisi myöhemmin lisää. Nyt marjastamaan ja mattopyykille. Paranemista Sinulle mahatutiin!

t. 851

Vierailija
378/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa ja siunausta oikein paljon!

Sinulle on suotu suuri lahja, ja lahjat on tehty käytettäväksi!

Älä vaan uuvuta itseäsi liikaa!

Kiitos vielä kerran vastauksesta se lämmitti kovasti mieltäni :)

Vierailija
379/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

TUSKIN MIKÄÄN NÄKIJÄ EDES OLET.

Ja millähän numerolla kyselit?

Vastasin jo muutamaan edellisellä sivulla.

Ja ennen kaikkea., minähän teen tätä hyvää hyvyyttäni. Enkä esim. heti silloin kun Sinä käsket !!

Otapa huomioon, että teen tätä kuitenkin vapaa ajallani ja ilmaiseksi, joten en todellakaan ole koko ajan käytettävissä!

Apuani anna, mutta en todellakaan pakosta!!!

Jos tuo on meininki en tätä täällä enää jatka!

Vierailija
380/1065 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAksatko enää vastailla?

Jos jaksat, niin näetkö minulle tulevaisuudessa jotain mukavaa.

Periaatteessa ei mikään ole huonosti, mutta kaikki tuntuu junnaavan paikoillaan. Aamulla ei jaksaisi herätä ja illalla ei osaa nukahtaa. Tiedän, että pienoinen masennus yrittää iskeä, mutta jotenkin kaikki tuntuu harmaalta.

Kiitoksia suuresti, jos vielä jaksat/haluat vastata

Ketju on lukittu.