Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
341/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa mieheni työ muuttuu totaalisesti, koko perhe muuttaa toiselle paikkakunnalle, lasten koulu vaihtuu...On siinä kuule aika paljon muutoksia koko perheelle. Siksi siis halusin tietää.

Tulkitsin vastauksestasi, että olit vastaushetkellä kyllästynyt, vihainen, väsynyt tms.

Vierailija
342/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalla ajalla tulen vastailemaan lisää!!

Olen tällä hetkellä mahataudissa.

Vierailija:

Siinä tapauksessa mieheni työ muuttuu totaalisesti, koko perhe muuttaa toiselle paikkakunnalle, lasten koulu vaihtuu...On siinä kuule aika paljon muutoksia koko perheelle. Siksi siis halusin tietää.

Tulkitsin vastauksestasi, että olit vastaushetkellä kyllästynyt, vihainen, väsynyt tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

768 vastaa, kiitos taas vastauksestasi!

Liikutuin sanoistasi, minulla on ollut tunne, että tämä kolmen vuoden odotus ei ole turhaa, että perheeseemme kuuluu se kolmaskin lapsi - hänen aikansa vain ei ole vielä ollut tulla - vaikka itse tietysti olisin toivonut aikoinaan pikaista raskautumista, me olemme miehen kanssa oppineet toisitamme tänä aikana paljon ja kuopuskin on saanut olla ansaitsemansa keskipiste. Nyt kuopus on alkanut puhua uudesta vauvasta ja haluaa lukea vauvakirjaa aina uudestaan ja uudestaan - ehkä uusi vauva on ilmoittanut hänelle, että on tulossa ja olisi syytä alkaa pikkuhiljaa valmistautua :o)

Edelleen - enkeleitä matkallesi!

Vierailija
344/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakija_@hotmail. com

Vastailsen henkilökohtaisemmin siellä eikä kukaan muu näe kysymyksiänne tai vastauksia!

Vierailija
345/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä palata tänne ja lueskella näitä juttuja.

Jotenkin säälittää nuo kirjoittajat jotka pelleksi sinua haukkuvat.

Miksi pitää tänne sitä tulla esittämään? Jos ei usko niin tarviiko näitä sitten lukea. Jokainen uskoo mihin uskoo ja pitäköön sen omana tietonaan, varsinkin jos se kuvastuu sitten sanallisesti noin, miten se eräillä tai eräällä näköjään täälä on tehnyt.

Mutta siksi oikeesti palasin, kun olen kyllästynyt erääseen asiaan, mikä pilaa usein minun vapaat viikon loppuni.

Mitä näet asiasta ja onko tulevaisuudessa siihen tulossa muutosta.

T: Katja

Vierailija
346/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt alan vastailemaan, kun olokin hieman parani.

Vierailija
347/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuota kotona lapsia hoitamassa oloa voi työnä pitää. Tarkoitin kyllä ihan oikeata työpaikkaa.

Vierailija
348/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusmuodosta päätellen et voi olla yli 20v!!

Avaappa kuule rauhassa mulle oma haukkumis ketju!! Ja jätä tämä rauhaan. Kiitos!

Vierailija
349/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin ilmoitella, kun mieheni saa tietää äskettäisen työpaikkahaastattelun tuloksesta. Tänään sai kuulla, ettei tullut valituksi. Oli viiden parhaan joukossa, mutta joku taisi olla parempi..

Olotila on vähän kurja. Tämä tarkoittaa sitä, että mies lähtee tämän viikon jälkeen takaisin 250km:n päähän töihin ja on siellä taas puolet viikosta. Työpaikka on monen vuoden ajan ollut määräaikainen, vakinaistamisesta neuvotellaan seuraavan kerran syksyllä. Näetkö mitään ratkaisua tähän?

Kyllä vaatii taas totuttelemista siihen, että minä ja lapsi asustellaan puolet viikosta kaksistaan kotona ja odotellaan isin kotiintuloa. Lapsi ikävöi kovasti isiä tämän poissaollessa. Muuttoa tälle toiselle paikkakunnalle ollaan suunniteltu, mutta vasta sitten jos työsopimus vakinaistettaisiin.

t. 637, 704

Vierailija
350/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meidän perheen elämässä jonkinlaisia muutoksia tulevaisuudessa? Entä millaisena näet minun ja anoppini suhteen?

Vierailija
351/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näen ettei lapsesi ole nykyisen miehesi lapsi, on kuvioissa myös lapsen isä.

Entinen puolisosi olisi tarkoitus ottaa lapsi välillä luokseen, mutta peruu viime hetkellä vedoten johonkin menoonsa.

Jotta muutos tulee tapahtumaan on teidän puhuttava siitä asiallisesti. Hänen on otettava vastuu lapsestaan myös!

On hienoa, että jaksat pitää huolen siitä, että lapsella on isä. Mutta isän olisi otettava itse vastuu siitä myös, koska aikanaan lapsi kyllä osaa vaistoa ettei isä ole hänen kanssa tarpeeksi usein. Lapsuus menee nopeasti ja hän katuu sitä vielä joku päivä, vaikka haluaakin nyt elää " itselleen" .

Vierailija
352/1065 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mikään ei ole huonosti, mutta jokin tuntuu vaivaavan kumminkin. Isänsä kanssa oli kesällä kauhea riita, onko tuo se " vaiva" vai onko jotain muuta. Kaveria ainakin tuntuu itselleen haikailevan, joskko sellaista jo löytyisi

Koulu on mennyt hienosti, mutta jatkuuko se koulun vaihdon jälkeen, sillä suunnitelmat tulevaisuuteen ovat välillä aika suuret.

Kiitoksia

Vierailija
353/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni tässä. Jos et saa poikaan yhteyttä taisit saada minuun hyvin koska juuri ennen viestiäsi kävin pojan huoneessa ja se oli kuin kaatopaikka ja melkein aloin itkemään.

Ollaan jo pitkään suunniteltu tehtävälistaa oveen koska meillä minä teen kaikki kotityöt (tämä lista olisi siis miehelle myös).

Totta olen varmaan päästänyt hänet monessa asiassa vähän helpolla, koska olen pitkään ollut kotona ja olin pitkäään hänen yh, joten tavallaan hyvitin hänelle sitä isän puuttumista vaikkei se minun syyni ollutkaan.

Kiitos sinulle hyvistä neuvoista, täytyy pitää perhepalaveri : )

Leppoista viikonloppua, lä rasita liikaa, minä tiedän mitä on kun yrittää pelastaa koko maailmaa (uuvuin totaalisesti ja sairastuin tähän masennukseen). Toivon sinulle voimia ja terveyttä ja kaunista kesän jatkoa!

Anni

ps. jos vielä näet minulle jotain mistä saan voimaa niin kerro ihmeessä, se tulisi tarpeeseen!

Vierailija
354/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen kanssa pystyn elämään. Mutta lähinnä terveydessäni tapahtuvat asiat haittaavat suurinta osaa näistä vapaa ajoista.

Niistä haluaisin päästä eroon.

T :Katja

Vierailija
355/1065 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemmekö me naimisiin ja saadaanko suhte taas toimimaan?

Vierailija
356/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se tosiaan työtä kotona oleminen ja lasten hoito! ;)

En tällä hetkellä näe sinulle toista työtä.

791.

Olette etäisiä anopin kanssa, vaikka tulettekin toimeen.

Näen talon metsänlaidalla, peltoja ympärillä, koira pihassa haukkumassa. Onko teidän koti vai kiinnostus muuttaa maalle? Tuli jotenkin niin selvä näky, kun keskityin sinuun!

792.

Kyse ei suinkaan ole egostani! Vaan halusta auttaa toisia!! Koska teen sen täällä teen sen pyyteettömästi, enkä rahasta.

Jos tekisin tämän muiden kustannuksella ei ketju olisi näin pitkä!!

Teenkö sinusta väärin, kun täällä katsoin muille?

ANNI

Ei siis mikään ihme että olet uupunut!

Äidin ei todellakaan ole (tässä nykymaailmassa) enää tarvis tehdä kaikkea lapsien eteen ja miehelle!!

Olen ehkä siinä mielessä feministinen ihminen, että tasa-arvot kohdelleen!

Yritän olla rasittamatta itseäni, vaikka helppoa se ei ole! =)

Ota välillä omaa aikaa. Tai tee jotain millä saat kasattua voimia ja " ladattua akkujasi" =)

Itse parhaiten saan kerättyä voimia lisää mm. päiväunilla (jos siihen on

mahdollisuus/aikaa), lukemalla hyvää kirjaa, kävelemällä yksin...tms.

KATJA

Missä alueella kipusi on ja minkälaista se on?

Kärsit ainakin toisinaan kovista päänsäryistä, jotka voivat laueta turhankin helposti. Migreeniä?

Vierailija
357/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näen sinun istumassa laiturilla ongella ja hymyilet onnellisena =)

Vierailija
358/1065 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko enää täällä palstalla?

Vierailija
359/1065 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla tämän raskauden kanssa tukalat paikat ja selkäkin niin kipeä, näetkö onko synnytykseen vielä pitkä aika? Synnytyskin vähän pelottaa kun tuntuu että esikoisen kanssa meni asiat vähän " väärin" , mitenköhän tällä kertaa?

-äityli-

Vierailija
360/1065 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voit nähdä noin tarkasti? Ihan uskomatonta. Siis kuvailit kotimme aika tarkasti. Asumme maalla, metsä alkaa 30 metrin päästä talosta, peltoja tietysti lähettyvillä paljon. Omaa koiraa ei ole mutta naapurin koirat haukkuvat välillä äänekkäästi..

Haluaisin vielä kysyä. Mieltäni askarruttaa että millaiseen työhön minä olisin sopivin? Entä näetkö miehelleni uusia työkuvioita? Alan vaihto ehkä molemmilla edessä

Kiitos

T. 791

Ketju on lukittu.